Nie polecam ostatnio nawet Poczta Polska jest lepsza o usługi kurierskie już oni. Nawet nie są wstanie podać numeru do kuriera bo kurier nie podal....
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Tomasz / 2021-12-03 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Terminowość dostawy to dla nich nie znane pojęcie.
~pijanamucha / 2021-12-03 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. nie dość ze firma nie wyrabia z paczkami, a niby piszą ze paczka dochodzi w przeciągu 2 dni ja musiałam czekać ponad 5 i dzwoniłam wielokrotnie do działu obsługi który mnie tylko przepraszał ze nix nie jest w stanie zrobić. to po co ten dział jak nic nie są w stanie załatwić. porażka nie polecam
Wadywszytsko: obsługa, czas dostawy
~Nie mamy pańskiego płaszcza / 2021-12-03 11:13
Ocena: 1.00 / 5
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi ?" - do tego wyświechtanego już sloganu z "Misia" sprowadza się działalność tego operatora. Brak poczucia elementarnej przyzwoitości (bo wymaganie odpowiedzialności byłoby to chyba już zbyt wiele) przy zagubionej przesyłce, co do której statusu udzielane są sprzeczne informacje, w przekonaniu konsultanta - nawet jeśli sprzeczne to obie prawdziwe - logika jak dla mnie zbyt finezyjna. Praca konsultantów w BOK ogranicza się do odczytywania treści z systemu dostępnego dla użytkowników z poziomu strony internetowej. Prośby o podjęcie konkretnej interwencji są bezskuteczne, bo nie leży to w kompetencji konsultantów BOK, ani ich przełożonych. Skontaktowanie się z oddziałem obsługującym transakcję niemożliwe - pracownicy BOK nie mają takich uprawnień, a wszelkie dane kontaktowe są zastrzeżone jako pilnie strzeżona "tajemnica przedsiębiorstwa." Nieakceptowalny sposób "rozwiązywania" problemów powstałych w trakcie realizacji transakcji - klient jest pozostawiony sam sobie - zawsze może złożyć reklamacje z terminem załatwienia 30 dni. Mając w przyszłości możliwość korzystania z usług innych podmiotów, na pewno nie zdecyduję się na wybór InPost.
~Rozczarowana / 2021-12-03 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Kurierowi nie chciało się poczekać 15 sekund by podać paczkę tylko zaczął z nią uciekać wołając, że przyjdzie później (tylko mnie później też może nie być a mi wystawi opinię, że nie odbieram przesyłek). Jako klientka jestem rozczarowana i będę unikała tej firmy, w końcu płacę za dostawę a nie za to bym ganiała się z kurierami. Brak ze strony firmy informacji o której godzinie ma być przesyłka.
WadyFirma zatrudnia kurierów, którzy nie powinni mieć kontaktu z klientem (może nie wszystkich ale jednak)
~Maras / 2021-12-03 10:58
Ocena: 4.00 / 5
Nie mogłem wyjąć przesyłki ponieważ niesympatyczny kurier bez przerwy ładował paczki do paczkomatu. Otworzyłem z aplikacji to prawie mi wyrwał moją paczkę twierdząc, że to jego. Dotyczy paczkomatu przy ul. Łodygowej.
~Młoda / 2021-12-03 10:11
Ocena: 1.33 / 5
Zamawiałam wiele razy przesyłki z in post i było wporzadku ale od jakiegoś czasu bardzo się firma pogorszyła rezygnuje z tej formy przesyłki
ZaletyZadnej
WadyNie można się dogadać z kurierem o godzinę dostarczenie kurier kłamie że nikogo nie zastał pod adresem dostarczenia przesyłki. Nie polecam
~Didu / 2021-12-03 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo spadla jakosc obslugi. Paczkomaty są ciagle przepelnione. Nie jest to wina inpost, ale w takim ukladzie powinni zwiększyć ich liczbę w najbardziej obleganych miejscach. Paczka wraz z magazynoeaniem jej w innym punkcie nie dotarla do mnie przez 7dni. Bede rezygnować z uslug inpostu. Kiedys to byla super opcja dzisiaj jest już dla to opcja ze slaba jakoscia
ZaletyBrak
WadyDlugi czas oczekekiwania
~Gość / 2021-12-03 09:53
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Nie dostarczają przesyłek, a pieniądze pobierają. Nie potrafią z kopert odczytać adresów nadawcy. Nie informują o dostarczeniu przesyłki. Czekają krótko, trąbią pod domem i odjeżdżają. zapłaciłam a usługa nie została wykonana. Zwrot do nadawcy nie został dokonany, bo kurier uparł się na konkretną osobę, choć adres zwrotny był na instytucję.
Zaletybrak
WadyNie miła rozmowa obsługą z reprezentantką firmy. Arofgancja.
~Lena / 2021-12-02 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Zamowioną paczkę kurjer nie dostarczył na podany adres choć twerdził że tak zrobił, nie polecam inpost !!
ZaletyPracownicy infolinii
WadyBrak profesionalnośći kurierów
~Kate / 2021-12-02 19:20
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam zamawianie i dostarczanie przez kuriera in-post obsługującego Gdańsk- zielony trójkąt. Kłamca i leń, który nie odbiera od klienta telefonów- z 10 razy dzwonione ( odebrał odrazu telefon gdy zadzwoniłam z innego numeru) , kłamie, że był pod wskazanym adresem A nie przyjechał. Wulgarny, leniwy po czym wypisuje jakieś dziwne smsy.
ZaletyZaletą są paczkomaty
WadyKurier to leń i kłamca
~Weronika / 2021-12-02 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałam paczkę którą miała mi dostarczyć firma InPost... Niestety paczka nie dotarła do mnie a wręcz przeciwnie została zwrócona do nadawcy po niby próbie dostarczenia jej do mnie i odmowie.. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie jej poprzez SMS czy wiadomość telefoniczną (a zaznaczam kurier powinien mieć mój numer telefonu) ani nie było kolejnej próby dostarczenia jej... Jestem zniesmaczona zachowaniem kuriera i całej firmy i zawiedziona!
WadyNie informowanie i kontaktowanie się z klientem do czasie realizacji dostarczenia przesyłki.
~Maryl / 2021-12-02 17:25
Ocena: 1.67 / 5
nadałam paczkę w paczkomacie , zeskanowałam jak zwykle, skrytka się otworzyła,włożyłam ,zamknęłam,,,po tygodniu odbiorca zgłosił,że nie dostał jeszcze paczki - okazało się,że w systemie widnieje PACZKA W PRZYGOTOWANIU ...na nic liczne telefony i pisemne reklamacje , mija dwa tygodnie, zero odpowiedzi , na infolinii panienka ciągle podaje ta samą informacje,żę sprawa zarejstrowana,a ona nic więcej nie wie ..
~Justyna / 2021-12-02 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Uwielbiam in post korzystam kilka razy w tygodniu, ale dopóki nie pojawi się jakiś problem,który wydawać by się mogło można załatwić jednym telefonem, a jednak dla pracowników in posta jest to za dużo. Beznadziejna obsluga w punkcie Wrocław oraz infolinii która nic nie wie. Ostatecznie paczka 4 dzień jest przetrzymywana na oddziale.
ZaletyTanio, szybko zazwyxzaj
WadyObsługa klienta pan specjalista do obsługi klients Wrocław p. Mateusz A
~Bogusław / 2021-12-02 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Paczkomaty niestety do generalnego remontu. Nie działające, skanery kodów, nie działa zdalne otwieranie skrzynek,ręczne wpisywanie nr telefonu i kodu przesyłki zadziałało za czwartym razem. I tak jak komunikat w smartfonie od inpost "UPS coś poszło nie tak". Przesyłka przesłana na paczkomat magazynujący problemy z odbiorem przesyłki. Można do przypisać na natłok przedświąteczny lub modne określenie pandemia, a najlepiej to wina TUSKA.
ZaletyBrak zalet w ostatnim czasie
WadySame wady
~Niezadowolony.klient / 2021-12-02 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość ze cena jest coraz to wyższa to jakość usługi coraz to gorsza. Za każdym razem jak chce nadać paczkę z gotową już etykietą to napotykam na brak miejsc w paczkomacie. Informacja o tym czy paczkomat jest przepełniony powinna być umieszczana na stronie albo w aplikacji przy nadawaniu paczki.
DRAMAT!
Czas realizacji również bardzo długi, paczka potrafi iść tygodniami albo zostaje dostarczona do Paczkomatu o dziwnych porach - 2 nad ranem np.
NIE POLECAM !
~Marcin / 2021-12-02 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Jeden cyrk. Zamówienie z MediaMarkt. Mail że jedna z paczek przekracza gabaryt więc nie może być umieszczona w paczkomacie. Pierwszy kontakt z infolinią, ustalenie że zostanie dostarczona pod wskazany adres kurierem. Ponieważ pracuję proszę o adnotacje że przesyłkę mogę odebrać dopiero po 15.00 codziennie. Kolejny dzień cisza, wieczorem info... "Paczka umieszczona w paczkomacie" :-) Kolejny kontakt z infolinią, dowiaduje się że był kurier o 11.30 i nikogo nie zastał, dziwne, nie. Propozycja bym następnego dnia rano zadzwonił na infolinię i uzyskał telefon kuriera by potwierdzić czas odbioru, w systemie zrobiona stosowna adnotacja o problemie. Dzisiejszy dzień, kolejne rozmowy z infolinią, wciąż zamówienie nie przekazana kurierowi, żadnych powiadomień. Kolejny mój telefon na info po godzinie 10.00 i tu niespodzianka, kurier był a ja odmówiłem odbioru przesyłki! Telefon do kuriera nie do ustalenia przez miłe panie z infolinii, sprawa wyjaśniana, dzień świstaka po raz trzeci. Zamówienie z 26.11, jest 2.12. A najlepsze komentarze, no jak pan zamawiał kuriera to trzeba być w domu, kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem, przyjeżdża kiedy mu pasuje.
~Yeero / 2021-12-02 12:25
Ocena: 2.00 / 5
Jak zamawiam do paczkomat to nie do punktu obsługi. Dodatkowo punkt nie może zeskanować kodu z aplikacji więc dla każdej paczki proszą o numer telefonu przy innych klientach (są to dane osobowe w rozumieniu ustawy) i kod odbioru więc kolejka 7 osób po paczki. Nie polecam
~Smutny klient / 2021-12-02 12:04
Ocena: 2.33 / 5
W sms piszą, żeby najlepiej zapłacić kartą lub blikiem, a jak przyjeżdżają, to nie można zapłacić kartą, bo nie mają terminala he he :).
~Gicio / 2021-12-02 08:13
Ocena: 1.00 / 5
Kurier bardzo niemiły niepolecam wolę innego usługodawcę