Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Młoda / 2021-12-03 10:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamawiałam wiele razy przesyłki z in post i było wporzadku ale od jakiegoś czasu bardzo się firma pogorszyła rezygnuje z tej formy przesyłki
    ZaletyZadnej
    WadyNie można się dogadać z kurierem o godzinę dostarczenie kurier kłamie że nikogo nie zastał pod adresem dostarczenia przesyłki. Nie polecam
  • ~Didu / 2021-12-03 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo spadla jakosc obslugi. Paczkomaty są ciagle przepelnione. Nie jest to wina inpost, ale w takim ukladzie powinni zwiększyć ich liczbę w najbardziej obleganych miejscach. Paczka wraz z magazynoeaniem jej w innym punkcie nie dotarla do mnie przez 7dni. Bede rezygnować z uslug inpostu. Kiedys to byla super opcja dzisiaj jest już dla to opcja ze slaba jakoscia
    ZaletyBrak
    WadyDlugi czas oczekekiwania
  • ~Gość / 2021-12-03 09:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Nie dostarczają przesyłek, a pieniądze pobierają. Nie potrafią z kopert odczytać adresów nadawcy. Nie informują o dostarczeniu przesyłki. Czekają krótko, trąbią pod domem i odjeżdżają. zapłaciłam a usługa nie została wykonana. Zwrot do nadawcy nie został dokonany, bo kurier uparł się na konkretną osobę, choć adres zwrotny był na instytucję.
    Zaletybrak
    WadyNie miła rozmowa obsługą z reprezentantką firmy. Arofgancja.
  • ~Lena / 2021-12-02 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowioną paczkę kurjer nie dostarczył na podany adres choć twerdził że tak zrobił, nie polecam inpost !!
    ZaletyPracownicy infolinii
    WadyBrak profesionalnośći kurierów
  • ~Kate / 2021-12-02 19:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam zamawianie i dostarczanie przez kuriera in-post obsługującego Gdańsk- zielony trójkąt. Kłamca i leń, który nie odbiera od klienta telefonów- z 10 razy dzwonione ( odebrał odrazu telefon gdy zadzwoniłam z innego numeru) , kłamie, że był pod wskazanym adresem A nie przyjechał. Wulgarny, leniwy po czym wypisuje jakieś dziwne smsy.
    ZaletyZaletą są paczkomaty
    WadyKurier to leń i kłamca
  • ~Weronika / 2021-12-02 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam paczkę którą miała mi dostarczyć firma InPost... Niestety paczka nie dotarła do mnie a wręcz przeciwnie została zwrócona do nadawcy po niby próbie dostarczenia jej do mnie i odmowie.. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie jej poprzez SMS czy wiadomość telefoniczną (a zaznaczam kurier powinien mieć mój numer telefonu) ani nie było kolejnej próby dostarczenia jej... Jestem zniesmaczona zachowaniem kuriera i całej firmy i zawiedziona!
    WadyNie informowanie i kontaktowanie się z klientem do czasie realizacji dostarczenia przesyłki.
  • ~Maryl / 2021-12-02 17:25
    Ocena: 1.67 / 5
    nadałam paczkę w paczkomacie , zeskanowałam jak zwykle, skrytka się otworzyła,włożyłam ,zamknęłam,,,po tygodniu odbiorca zgłosił,że nie dostał jeszcze paczki - okazało się,że w systemie widnieje PACZKA W PRZYGOTOWANIU ...na nic liczne telefony i pisemne reklamacje , mija dwa tygodnie, zero odpowiedzi , na infolinii panienka ciągle podaje ta samą informacje,żę sprawa zarejstrowana,a ona nic więcej nie wie ..
  • ~Justyna / 2021-12-02 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwielbiam in post korzystam kilka razy w tygodniu, ale dopóki nie pojawi się jakiś problem,który wydawać by się mogło można załatwić jednym telefonem, a jednak dla pracowników in posta jest to za dużo. Beznadziejna obsluga w punkcie Wrocław oraz infolinii która nic nie wie. Ostatecznie paczka 4 dzień jest przetrzymywana na oddziale.
    ZaletyTanio, szybko zazwyxzaj
    WadyObsługa klienta pan specjalista do obsługi klients Wrocław p. Mateusz A
  • ~Bogusław / 2021-12-02 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomaty niestety do generalnego remontu. Nie działające, skanery kodów, nie działa zdalne otwieranie skrzynek,ręczne wpisywanie nr telefonu i kodu przesyłki zadziałało za czwartym razem. I tak jak komunikat w smartfonie od inpost "UPS coś poszło nie tak". Przesyłka przesłana na paczkomat magazynujący problemy z odbiorem przesyłki. Można do przypisać na natłok przedświąteczny lub modne określenie pandemia, a najlepiej to wina TUSKA.
    ZaletyBrak zalet w ostatnim czasie
    WadySame wady
  • ~Niezadowolony.klient / 2021-12-02 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze cena jest coraz to wyższa to jakość usługi coraz to gorsza. Za każdym razem jak chce nadać paczkę z gotową już etykietą to napotykam na brak miejsc w paczkomacie. Informacja o tym czy paczkomat jest przepełniony powinna być umieszczana na stronie albo w aplikacji przy nadawaniu paczki.
    DRAMAT!
    Czas realizacji również bardzo długi, paczka potrafi iść tygodniami albo zostaje dostarczona do Paczkomatu o dziwnych porach - 2 nad ranem np.
    NIE POLECAM !
  • ~Marcin / 2021-12-02 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden cyrk. Zamówienie z MediaMarkt. Mail że jedna z paczek przekracza gabaryt więc nie może być umieszczona w paczkomacie. Pierwszy kontakt z infolinią, ustalenie że zostanie dostarczona pod wskazany adres kurierem. Ponieważ pracuję proszę o adnotacje że przesyłkę mogę odebrać dopiero po 15.00 codziennie. Kolejny dzień cisza, wieczorem info... "Paczka umieszczona w paczkomacie" :-) Kolejny kontakt z infolinią, dowiaduje się że był kurier o 11.30 i nikogo nie zastał, dziwne, nie. Propozycja bym następnego dnia rano zadzwonił na infolinię i uzyskał telefon kuriera by potwierdzić czas odbioru, w systemie zrobiona stosowna adnotacja o problemie. Dzisiejszy dzień, kolejne rozmowy z infolinią, wciąż zamówienie nie przekazana kurierowi, żadnych powiadomień. Kolejny mój telefon na info po godzinie 10.00 i tu niespodzianka, kurier był a ja odmówiłem odbioru przesyłki! Telefon do kuriera nie do ustalenia przez miłe panie z infolinii, sprawa wyjaśniana, dzień świstaka po raz trzeci. Zamówienie z 26.11, jest 2.12. A najlepsze komentarze, no jak pan zamawiał kuriera to trzeba być w domu, kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem, przyjeżdża kiedy mu pasuje.
  • ~Yeero / 2021-12-02 12:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zamawiam do paczkomat to nie do punktu obsługi. Dodatkowo punkt nie może zeskanować kodu z aplikacji więc dla każdej paczki proszą o numer telefonu przy innych klientach (są to dane osobowe w rozumieniu ustawy) i kod odbioru więc kolejka 7 osób po paczki. Nie polecam
  • ~Smutny klient / 2021-12-02 12:04
    Ocena: 2.33 / 5
    W sms piszą, żeby najlepiej zapłacić kartą lub blikiem, a jak przyjeżdżają, to nie można zapłacić kartą, bo nie mają terminala he he :).
  • ~Gicio / 2021-12-02 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bardzo niemiły niepolecam wolę innego usługodawcę
    WadyKurier beznadzieja zwraca sie ordynarnie
  • ~Robert / 2021-12-02 07:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem paczkę do paczkomatu bo mam go pod domem i odbieram kiedy chce, to paczka trafiła do punktu magazynowania niby dlatego, że paczkomat przepełniony. Punkt czynny w takich godzinach, że nie mam szans podjechać. Kolejne zamówione paczki przychodzą to tego paczkomatu a tamta leży w magazynie. NIE SZANUJA KLIENTA, na początku wszystko grało a to już kolejna przesyłka w magazynie. Mam blisko siebie inne paczkomaty czynne cała dobę a nie jakaś dziurę krótko czynna i bez możliwości podjazdu. Naszczescie nie są jedyni na rynku i życie ich zweryfikuje. Bardzo nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZaczyna być coraz więcej!!!!
  • ~Żaneta / 2021-12-01 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przesyłkowa! Kurier nie mogł gdzie indziej paczki włożyć bo mu się spieszyło!
  • ~raf96 / 2021-12-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś zdziwiło mnie, iż na paczkę którą czekałem została przekazana do paczko punktu który pracuje do godziny 17. Zostałem poinformowany, iż będzie w paczko punkcie do dnia następnego, a później zostanie dostarczony do paczkomatu pierwotnego. Człowiek nie po to wybiera paczkomat, gdyż pracuje i chce odebrać o porze które jest dogodne dla odbierającego, a kurier ma to w poważaniu i zawozi do paczko punktu. Na paczkę czekałem 3 dni i dojdą następne 2 dni zanim dostarczą do paczkomatu. Jest to dla mnie kpina ze strony kuriera, gdyż podejrzewam, że spieszyło mu się już do domu. Dzwoniłem do InPostu i mówią mi że tak jest w regulaminie. Ok, dziwi mnie to, że pani z którą rozmawiałem twierdzi, że wszystkie paczkomaty były przepełnione, a są w obrębie pierwotnego chyba z pięć. Kpina ze strony kuriera.
    ZaletyKpina ze strony kuriera
    WadyLekceważenie klienta
  • ~IP / 2021-12-01 17:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Dziś zostałam nie mile zaskoczona otwarta paczka ... nie wiem w jakim celu i po co ? Być może to uszkodzenie podczas podróży ? Na szczęście towar cały !Szkoda bardzo że kurierzy nie szanują naszych zamówień
    Teraz będę miała obawy czy następnym razem towar nie uszkodzą ..
    WadyUszkodzenia paczek
  • ~Mark / 2021-12-01 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie szanuja klientow. Nie zalezy kurierowi na dostarczeniu przesyłki. Obojetnosc w zakresie skutecznej dostawy.
  • ~Mark / 2021-12-01 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie szanuja klientow. Nie zalezy kurierowi na dostarczeniu przesyłki. Obojetnosc w zakresie skutecznej dostawy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062