Obsługa beznadziejna kurierzy jeszcze lepsi jedną paczkę zniszczyli podczas transportu na reklamację nawet nie przeprosili, drugą paczkę dostarczyli komu innemu.
Moje zdanie to jest jedno wielkie gówno bo inaczej się nie da tego opisać
Wadykurierzy obsługa czas koszt
~NIGDY WIĘCEJ / 2021-12-03 19:42
Ocena: 1.33 / 5
NIE POLECAM. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD INPOST Kurierów. 1szy raz korzystałam dostawa do domu InPost i ostatni. Pac,ka od 2ch dni nie moze dotrzeć. To brak terminalu ,to kłamiący kurierzy którzy złośliwe po złożeniu skargi dostarczają paczki innym a Tobie nie kłamiąc ze nie dostarczono przesyłki bo nikogo nie było. Człowiek siedzi w domu i czeka ,a tu nic. Tak miałam w sumie 3 razy dzisiaj. Trzykrotnie zmiana statusu przesylki i to ww przyczyny. MASAKR.NiGDY WIECEJ.
ZaletyBrak
WadyBezczelność. Brak poszanowania klient. Wprowadzanie klienta błąd. Mogla bym jeszcze pisać i pisac..
~Grzegorz / 2021-12-03 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Kurier miał dostarczyć paczkę w czwartek nie dostarczył, w piątek także nie dostarczył. Kurier odbiera telefonów, sam impost ? jak tylko powiedziałem że mam problem z kurierem to konsultant odłożył słuchawkę. Dziadostwo po całości, tego inaczej nazwać nie można
Zaletybrak
Wadydziadostwo
~Kamil / 2021-12-03 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam ostatnio nawet Poczta Polska jest lepsza o usługi kurierskie już oni. Nawet nie są wstanie podać numeru do kuriera bo kurier nie podal....
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Tomasz / 2021-12-03 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Terminowość dostawy to dla nich nie znane pojęcie.
~pijanamucha / 2021-12-03 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. nie dość ze firma nie wyrabia z paczkami, a niby piszą ze paczka dochodzi w przeciągu 2 dni ja musiałam czekać ponad 5 i dzwoniłam wielokrotnie do działu obsługi który mnie tylko przepraszał ze nix nie jest w stanie zrobić. to po co ten dział jak nic nie są w stanie załatwić. porażka nie polecam
Wadywszytsko: obsługa, czas dostawy
~Nie mamy pańskiego płaszcza / 2021-12-03 11:13
Ocena: 1.00 / 5
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi ?" - do tego wyświechtanego już sloganu z "Misia" sprowadza się działalność tego operatora. Brak poczucia elementarnej przyzwoitości (bo wymaganie odpowiedzialności byłoby to chyba już zbyt wiele) przy zagubionej przesyłce, co do której statusu udzielane są sprzeczne informacje, w przekonaniu konsultanta - nawet jeśli sprzeczne to obie prawdziwe - logika jak dla mnie zbyt finezyjna. Praca konsultantów w BOK ogranicza się do odczytywania treści z systemu dostępnego dla użytkowników z poziomu strony internetowej. Prośby o podjęcie konkretnej interwencji są bezskuteczne, bo nie leży to w kompetencji konsultantów BOK, ani ich przełożonych. Skontaktowanie się z oddziałem obsługującym transakcję niemożliwe - pracownicy BOK nie mają takich uprawnień, a wszelkie dane kontaktowe są zastrzeżone jako pilnie strzeżona "tajemnica przedsiębiorstwa." Nieakceptowalny sposób "rozwiązywania" problemów powstałych w trakcie realizacji transakcji - klient jest pozostawiony sam sobie - zawsze może złożyć reklamacje z terminem załatwienia 30 dni. Mając w przyszłości możliwość korzystania z usług innych podmiotów, na pewno nie zdecyduję się na wybór InPost.
~Rozczarowana / 2021-12-03 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Kurierowi nie chciało się poczekać 15 sekund by podać paczkę tylko zaczął z nią uciekać wołając, że przyjdzie później (tylko mnie później też może nie być a mi wystawi opinię, że nie odbieram przesyłek). Jako klientka jestem rozczarowana i będę unikała tej firmy, w końcu płacę za dostawę a nie za to bym ganiała się z kurierami. Brak ze strony firmy informacji o której godzinie ma być przesyłka.
WadyFirma zatrudnia kurierów, którzy nie powinni mieć kontaktu z klientem (może nie wszystkich ale jednak)
~Maras / 2021-12-03 10:58
Ocena: 4.00 / 5
Nie mogłem wyjąć przesyłki ponieważ niesympatyczny kurier bez przerwy ładował paczki do paczkomatu. Otworzyłem z aplikacji to prawie mi wyrwał moją paczkę twierdząc, że to jego. Dotyczy paczkomatu przy ul. Łodygowej.
~Młoda / 2021-12-03 10:11
Ocena: 1.33 / 5
Zamawiałam wiele razy przesyłki z in post i było wporzadku ale od jakiegoś czasu bardzo się firma pogorszyła rezygnuje z tej formy przesyłki
ZaletyZadnej
WadyNie można się dogadać z kurierem o godzinę dostarczenie kurier kłamie że nikogo nie zastał pod adresem dostarczenia przesyłki. Nie polecam
~Didu / 2021-12-03 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo spadla jakosc obslugi. Paczkomaty są ciagle przepelnione. Nie jest to wina inpost, ale w takim ukladzie powinni zwiększyć ich liczbę w najbardziej obleganych miejscach. Paczka wraz z magazynoeaniem jej w innym punkcie nie dotarla do mnie przez 7dni. Bede rezygnować z uslug inpostu. Kiedys to byla super opcja dzisiaj jest już dla to opcja ze slaba jakoscia
ZaletyBrak
WadyDlugi czas oczekekiwania
~Gość / 2021-12-03 09:53
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Nie dostarczają przesyłek, a pieniądze pobierają. Nie potrafią z kopert odczytać adresów nadawcy. Nie informują o dostarczeniu przesyłki. Czekają krótko, trąbią pod domem i odjeżdżają. zapłaciłam a usługa nie została wykonana. Zwrot do nadawcy nie został dokonany, bo kurier uparł się na konkretną osobę, choć adres zwrotny był na instytucję.
Zaletybrak
WadyNie miła rozmowa obsługą z reprezentantką firmy. Arofgancja.
~Lena / 2021-12-02 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Zamowioną paczkę kurjer nie dostarczył na podany adres choć twerdził że tak zrobił, nie polecam inpost !!
ZaletyPracownicy infolinii
WadyBrak profesionalnośći kurierów
~Kate / 2021-12-02 19:20
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam zamawianie i dostarczanie przez kuriera in-post obsługującego Gdańsk- zielony trójkąt. Kłamca i leń, który nie odbiera od klienta telefonów- z 10 razy dzwonione ( odebrał odrazu telefon gdy zadzwoniłam z innego numeru) , kłamie, że był pod wskazanym adresem A nie przyjechał. Wulgarny, leniwy po czym wypisuje jakieś dziwne smsy.
ZaletyZaletą są paczkomaty
WadyKurier to leń i kłamca
~Weronika / 2021-12-02 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałam paczkę którą miała mi dostarczyć firma InPost... Niestety paczka nie dotarła do mnie a wręcz przeciwnie została zwrócona do nadawcy po niby próbie dostarczenia jej do mnie i odmowie.. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie jej poprzez SMS czy wiadomość telefoniczną (a zaznaczam kurier powinien mieć mój numer telefonu) ani nie było kolejnej próby dostarczenia jej... Jestem zniesmaczona zachowaniem kuriera i całej firmy i zawiedziona!
WadyNie informowanie i kontaktowanie się z klientem do czasie realizacji dostarczenia przesyłki.
~Maryl / 2021-12-02 17:25
Ocena: 1.67 / 5
nadałam paczkę w paczkomacie , zeskanowałam jak zwykle, skrytka się otworzyła,włożyłam ,zamknęłam,,,po tygodniu odbiorca zgłosił,że nie dostał jeszcze paczki - okazało się,że w systemie widnieje PACZKA W PRZYGOTOWANIU ...na nic liczne telefony i pisemne reklamacje , mija dwa tygodnie, zero odpowiedzi , na infolinii panienka ciągle podaje ta samą informacje,żę sprawa zarejstrowana,a ona nic więcej nie wie ..
~Justyna / 2021-12-02 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Uwielbiam in post korzystam kilka razy w tygodniu, ale dopóki nie pojawi się jakiś problem,który wydawać by się mogło można załatwić jednym telefonem, a jednak dla pracowników in posta jest to za dużo. Beznadziejna obsluga w punkcie Wrocław oraz infolinii która nic nie wie. Ostatecznie paczka 4 dzień jest przetrzymywana na oddziale.
ZaletyTanio, szybko zazwyxzaj
WadyObsługa klienta pan specjalista do obsługi klients Wrocław p. Mateusz A
~Bogusław / 2021-12-02 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Paczkomaty niestety do generalnego remontu. Nie działające, skanery kodów, nie działa zdalne otwieranie skrzynek,ręczne wpisywanie nr telefonu i kodu przesyłki zadziałało za czwartym razem. I tak jak komunikat w smartfonie od inpost "UPS coś poszło nie tak". Przesyłka przesłana na paczkomat magazynujący problemy z odbiorem przesyłki. Można do przypisać na natłok przedświąteczny lub modne określenie pandemia, a najlepiej to wina TUSKA.
ZaletyBrak zalet w ostatnim czasie
WadySame wady
~Niezadowolony.klient / 2021-12-02 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość ze cena jest coraz to wyższa to jakość usługi coraz to gorsza. Za każdym razem jak chce nadać paczkę z gotową już etykietą to napotykam na brak miejsc w paczkomacie. Informacja o tym czy paczkomat jest przepełniony powinna być umieszczana na stronie albo w aplikacji przy nadawaniu paczki.
DRAMAT!
Czas realizacji również bardzo długi, paczka potrafi iść tygodniami albo zostaje dostarczona do Paczkomatu o dziwnych porach - 2 nad ranem np.
NIE POLECAM !
~Marcin / 2021-12-02 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Jeden cyrk. Zamówienie z MediaMarkt. Mail że jedna z paczek przekracza gabaryt więc nie może być umieszczona w paczkomacie. Pierwszy kontakt z infolinią, ustalenie że zostanie dostarczona pod wskazany adres kurierem. Ponieważ pracuję proszę o adnotacje że przesyłkę mogę odebrać dopiero po 15.00 codziennie. Kolejny dzień cisza, wieczorem info... "Paczka umieszczona w paczkomacie" :-) Kolejny kontakt z infolinią, dowiaduje się że był kurier o 11.30 i nikogo nie zastał, dziwne, nie. Propozycja bym następnego dnia rano zadzwonił na infolinię i uzyskał telefon kuriera by potwierdzić czas odbioru, w systemie zrobiona stosowna adnotacja o problemie. Dzisiejszy dzień, kolejne rozmowy z infolinią, wciąż zamówienie nie przekazana kurierowi, żadnych powiadomień. Kolejny mój telefon na info po godzinie 10.00 i tu niespodzianka, kurier był a ja odmówiłem odbioru przesyłki! Telefon do kuriera nie do ustalenia przez miłe panie z infolinii, sprawa wyjaśniana, dzień świstaka po raz trzeci. Zamówienie z 26.11, jest 2.12. A najlepsze komentarze, no jak pan zamawiał kuriera to trzeba być w domu, kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem, przyjeżdża kiedy mu pasuje.