WadyDużo wad
strona 220 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- nastepna »
-
~Angelka / 2022-01-04 18:35
Moje 4 paczki zostały umieszczone w innym paczkomacie niż pierwotnie wybrany! Masakra! Miałam nadzieję że jeśli nie odbiorę paczek to wrócą do pierwotnie wybranego paczkomatu ale konsultant napisał mi że wrócą do nadawcy! Żenujące! Skoro ich nie odbieram to powinny byc dostarczone tam gdzie chciałam Mam obok siebie paczkomat A muszę jechać odebrać 4 km . I jeszcze bez konsultacji ze mną czy chce aby były paczki do odbioru w innym paczkomacie! Sami sobie wymyślają gdzie paczki wrzucają!!!!! -
-
~Nick / 2022-01-04 14:31
Paczki nadane 100km od paczkomatu, podróżują 24h od nadawcy do sortowni, następnie paczka spędza w niej ok. 12h a kolejne 12-15h kurier wiezie paczki do paczkomatu który znajduje się niecałe 30km od sortowni. Jeśli spieszy ci się z dostawą, szybciej wsiąść w PKP lub nawet przejechać rowerem niz zamawiać cokolwiek do paczkomatów. Poza tym nie raz zdarzyło się, że paczka była naderwana i ewidentnie ktoś ciekawski musiał zajrzeć do środka. Pozdrawiam kurierów DPD, UPS, DHL a nawet poczty polskiej ???? ZaletyPrzejrzysta, łatwa w obsłudze aplikacja. Jedyna rozsądna osoba w tej "firmie" to ich programista.WadyCzas jaki paczki spędzają w rękach inpostu to jest śmiech na sali -
~Aga / 2022-01-04 14:29
Po raz kolejny ale już ostatni skorzystałam z "usług" tej firmy. Dwa razy jako wysyłająca, gdzie paczka miała być na następny dzień przez nadanie rano a szła kilka dni przez co żywność szlak trafił ale reklamacja oczywiście nieuwzględniona. Z kolei jako kupująca 5 dzień mam paczkę odebrana od nadawcy i koniec, nic więcej nie wiadomo... Na infolinii jak zwykle poza zgłoszeniem reklamacji niczego się człowiek nie dowie. Tragedia, nie polecam! -
~Zinnat1 / 2022-01-04 14:24
Obsługa klienta na najwyższym poziomie, bardzo dziękuję za pomoc. -
~Marcellos / 2022-01-04 11:19
Pisz jasno, konkretnie i bez błędów. Nie używaj agresywnego języka i nie ujawniaj swoich ani cudzych danych osobowych. ZaletywszytkoWadynic -
~Konstantyn kopera / 2022-01-04 11:12
Firma dostarcza paczki na kolejny dzień. Kurierzy myli, pamiętają swoich stałych klientów. Ostatnio nawet się zdążyło że kurier specjalnie przyjechał po godzinach do mnie by mi drugi raz doręczyć paczkę bo za pierwszym mnie nie było :)
PolecamZalety-są opisane w opinii u góryWadyNie ma -
~Poirytowana / 2022-01-03 22:49
21 grudnia Amazon nadał paczkę i do teraz nie została dostarczona. W systemie komunikaty że paczka buja się od kuriera do oddziału i że były rzekome próby dostarczenia, co nie jest prawdą, bo byłam w domu. Infolinia jedynie cofnęła te statusy i kurier ma niby być (zgłaszane 23 grudnia…) tylko KIEDY?! Paczka ciągle niby w dostawie i tyle ją widziałam :/
Lepiej omijać dostawę kurierem Inpost, szkoda nerwów.ZaletyBrakWadyPaczka opóźniona prawie 2 tygodnie, komunikaty systemowe i infolinia robią z klienta idiotę -
~Łukasz / 2022-01-03 19:10
521000014230611053238592- to numer paczki według sprzedawcy wysłanej do mnie inpostem w dniu 30.12.2021 . Do dzisiaj nie dotarła. Omijać szerokim łukiem !!!! ZaletyŻadnychWadyNiesłowność , nie dotrzymanie terminu dostawy. -
-
~WaWu / 2022-01-03 16:36
Podzielam 100% opinie poprzedników,najgorsza firma, unikać jak można , wybierać inne firmy.
Arogancja kurierska przechodzi wszelkie oczekiwania.
Nie dostarczają paczek,zgłaszają że nikogo nie ma w domu,awizują.Po rzekomych nie dostarczonych przesyłkach robią zwrot do nadawcy, skandal jeszcze raz skandal.
Infolinia tylko przyjmuje reklamację i ciągle twierdzi że przesyłka będzie dostarczona następnego dnia i oczywiście znowu powtórka kurier nie dostarcza ,twierdząc że nikogo nie ma w domu.
O co im chodzi,czy ktoś kontroluje kurierów ,pytanie na czym bazują, słów brak.
Czy ktoś zdaje sobie sprawę jeżeli w paczkach byłyby lekarstwa ratujące życie!!!
A InPost w ten sposób postępuje!!!
-
~wujek_wojtek / 2022-01-03 11:38
Przyjmują do realizacji zlecenia, których nie są w stanie zrealizować. Następnie informują, że nie dostarczą przesyłki. Biuro obsługi Klienta aroganckie - nie pomaga rozwiązać problemu - nie stara się pomóc. Dewiza firmy "Klient to zło, z którym należy walczyć". Ostatni raz byłem ich klientem. ZaletyBrakWadyDział Obsługi Klieta w wykonaniu InPost to dno. -
~men / 2022-01-03 10:59
Firma wysłała mi część do samochodu, miałem 60 km żeby odebrać paczkę osobiście, niestety brak czasu podsunął mi pomysł przesyłki kurierskiej, teraz żałuje, ponieważ paczka pojechała do innego oddziału nie przyjdzie w terminie i nawet nie mam możliwości odbioru osobistego. Najgorsze w tym wszystkim jest to że mam termin wyjazdu na wakacje zakładałem że 4 dni na wysyłkę wystarczą, niestety impost potrzebuje więcej czasu jak 4 dni na dostarczenie przesyłki (60 km). W życiu nie podejrzewałem że paczka 60 km może iść 4-5 dni. Najgorsze że nawet nie wydadzą paczki nawet jak pojadę dalej do oddziału gdzie ona się obecnie znajduje! Brak słów. -
~klienT OFIARA / 2022-01-02 22:47
INPOST NONSTOP DOSTARCZA PACZKI DO PACZKOMATU O 4KM ODLEGLEGO ODE MNIE GDZIE NIE MA DOJAZDU BO DROGA REMONTOWANA-A PACZKOMAT MAM OBOK CHALUPY TYLKO ZAWSZE ZAJETY !!LITTLE GYM BERON BEZRZECZE. CZAS DOSTAWY PRAWIE KAZDEJ PACZKI OK 10DNI !!! -
~Kamila / 2022-01-01 16:52
Minęło więcej niż 48h mimo 4 zgłoszeń w sprawie doręczenia paczki,nie dotarła do mnie na czas. Skandal! Można zgłaszać w nieskończoność, mówia że przyspiesza A tymczasem 4 doba i paczki nie ma. Nie polecam!dramat -
~Kupujący / 2021-12-31 12:27
Paczka miała do mnie dotrzeć dzisiaj, ponieważ jest mi bardzo potrzebna - niestety inpost nie wywiązał się z umowy i nie otrzymałem paczki na czas. Zalety0 zaletWadyprzesyłka nie doszła na czas, nie polecam -
~Krzysztof / 2021-12-31 10:20
Proszę nie korzystajcie z usług Inpost. Ja zakupiłem towar na drugim końcu świata zapłaciłem z góry kurier ubzdurał sobie że był dwa razy chociaż w dniu niby pierwszej dostawy nie było żadnej informacji o dostawie ani telefonu to on był według firmy i żadna reklamacja nie pomaga oni dalej swoje. Brak informacji gdzie można odebrać samemu tylko odesłane do nadawcy na drugi koniec świata a tam niszczy się nieodebrane przesyłki. Ani przesyłki ani pieniędzy. Nie korzystajcie z ich usług. ZaletyŻadnychWadyArogancją,usługi firmy nie są pod klienta tylko zysk zapłać może dostarczymy. Nie istnieje klient ma rację klient nasz pan tylko kurier ma rację kurier święta krowa chociaż napewno wiedzą o ich praktykach i zachowaniu -
~jebacinpost / 2021-12-30 18:44
Numer telefonu do kuriera nie był podany a ten nie przyniósł paczki po czym złożył wniosek o zwrot -
-
~AM / 2021-12-30 14:18
Żart z tym barkiem możliwości odbioru paczek po upływnie równo 48h - łatwiej odesłać na drugi koniec kraju niż włożyć z powrotem do paczkomatu?? (nawet przy umożliwieniu ponownej opłaty?)
Po tym moim ostatnim doświadczeniu ipmost zotaje ostatnią opcją doręczenia -
~Anonim / 2021-12-30 13:07
Bezczelność kuriera, rzuca paczkami przed tym jak je wkłada do paczkomatu. Paczki których ktoś nie odebrał trafiają na ziemię, a kurier zamiast je położyć normalnie rzuca nimi. A potem niektórzy klienci skarżą się ze ich paczka jest uszkodzona. ZaletyŻadneWadyNiechęć do pracy kuriera -
~Paulina / 2021-12-30 12:38
Uwaga ! Na kurierow tej firmy po otrzymaniu paczki kurier wydajac reszty oszukuje ludzi wydajac po pol bagnata . Dzwoniac pod numer kuriera , kurier okazl sie byc wulgarny nieprzyjemny opryskliwy . Wiec ostrzegam uwazajcie jak kurier wydaje poeniadze . Oszusci ! Nie polecam ! -
~eeeeeeee / 2021-12-30 12:14
Nie potrafią rozwiązać błędów które same spowodowali. Odsyłają paczki do nadawcy przez błąd w ich systemie, nie zamierzają niczego wytłumaczyć na infolinii, sprawę mają gdzieś. Widzą tylko numerki i regulamin a nie człowieka, którego krew zalewa przez ich zaniedbanie. Bez poleceń. ZaletybrakWadywszystkie
strona 220 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- nastepna »