Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elżbieta / 2021-12-24 10:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka wysłana 12 grudnia z Włocławka do Krakowa . Nie wiadomo gdzie jest - prezenty gwiazdkowe dla wnuków - brak nie wychodzi że jest w paczkomacie z zepsutym zamkiem . Nasze sugestie są cierpliwie wysłuchiwane i tyle.
    Więcej nigdy nie prześlę przez tą firmę
  • ~Magdalena / 2021-12-24 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została nadana 20 grudnia w poniedziałek. We wtorek otrzymałam wiadomość, że paczka zostanie mi dostarczona następnego dnia, czyli w środę. Jest piątek 24 grudnia, paczki ani kuriera nie było. Za to otrzymałam wiadomość, iż kurier niby był pod wskazanym adresem, lecz nikogo nie zastał i paczka została odesłana. Oczywiście przez cały tydzień byłam w domu, nie było żadnego kuriera InPost.
  • ~Majka / 2021-12-24 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal po prostu co za kretyn jakiś.. Siedze w domu trzeci dzień od rana u czekam na paczkę a on perfidnie kłamie, że był a nie było go bo mamy na to świadków.... Paczkę odesłano mimo przebywania i czekania. Zero profesjonalizmu. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Tomass / 2021-12-23 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!! Przysyłają dotarła uszkodzona do klienta , była to stalowa witrynka którą żeby uszkodzić musiano żucac przesyłka ! Mimo wielu warstw foli babelkowej , kartonu i strechu! Zgłosiliśmy odrazu reklamację oczywiście została odrzucona i nie ma winnego , mam znajomego z InPost i on sam potwierdził mi że na sortowni pracownicy rzucający paczkami i mają gdzieś to w nich jest ! Już nigdy nie skorzystam z InPost!!!
  • ~Odbiorca paczki / 2021-12-23 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ponadgabarytowa.
    Od inpost dowiedziałam się że wycieraczki też są uprawnione do odbioru wartościowych paczek.
    Brak kontaktu z klientem!!!
    Brak info w którym dniu przyjdzie paczka od konsultantów na infolinii. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Klient niezadowolony / 2021-12-23 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Na moim adresie był błąd w nr domu, paczka nie została doręczona, odebrać jej nie można, nie wiem po co podajemy nr telefonu kurierowi, na infolinię nic nie załatwisz, koszmar, nie polecam
  • ~km / 2021-12-23 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    inpost Kwidzyn jeden wielki syf ,zamow smierc to szybciej dotrze




    Zaletybrak
    Wadytylko i wyłacznie wady
  • ~Zawiedziony / 2021-12-23 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zloz reklamacje a robocopy beda wysylac ci emaile o stalej tresci, pisz wyjesnienia ale nie do nich tylko to Urzedu Ochriny Konsumenta, moze zrozumieja ze konsument to najwazniejsze
    WadyBrak profesionalizu
  • ~Janek / 2021-12-23 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost to jest jedna wielka porażka. Przez infolinię po kuriera. Zdecydowanie odradzam, nie ma sensu tracić na nich czasu. Jest wiele innych firm które rzetelnie wykonują swoją pracę i nie jest to InPost
    WadyCała ich usługa to jest dramat
  • ~P / 2021-12-23 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost Elbląg to Kłamcy, wpisują nieprawdziwe informacje o przesyłkach. O tym, że nie mają kontaktu z klientem, którego aktualny numer telefonu jest na etykiecie. Kłamcy i Osz..ci. A kurierzy to totalna porażka !!!
  • ~Ilona / 2021-12-23 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważący stosunek do klienta, brak kontaktu z kurierem.
    Paczka każdego dnia od tygodnia ma status przekazanej do doręczenia, w oddziale zero reakcji, na infolinii brak rzetelnych informacji. Zakończyło się złożeniem reklamacji( miesiąc na rozpatrzenie), a status przesyłki nadal oczekuje na doręczenie.
    Kpina!!!!
  • ~Hanz / 2021-12-23 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zgubiła się w trakcie dostawy, na stronie widnieje ciągle status "oczekuje na doręczenie" Złożenie reklamacji to jakaś farsa, na podstawie śledzenia paczki i nr przesyłki i że paczka zgubiona, nie są w stanie jednoznacznie stwierdzić swojej winy
    WadyGubienie paczek, proces reklamacji i zwrotów kosztów to cyrk
  • ~Freydis / 2021-12-23 10:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli paczkomaty są przepełnione, to powinno się dzwonić do klienta, bo meila nie od razu ludzie sprawdzają, nie każdy ma czas siedzieć cały czas przed komputerem, istnieją telefony. Aby można było odebrać samodzielnie paczkę z magazynu za pokazaniem numeru paczki. Obecnie in post jest dla mnie spalony.
    ZaletySzybko paczki przychodzą. Po dwóch dniach. Ale strasznie długo trzeba czekać na przelewy.
    WadyKurierzy nie dbają i nie traktują paczki delikatnie, wręcz rzucają paczkami. Jeśli nie ma miejsc w pobliskim paczkomacie to dają do innego paczkomatu gdzieś gdzie nie mam pojęcia, nie informując klienta telefonicznie, tylko drogą meilową. A powinno się dzwonić, jest numer podany na etykiecie.
  • ~Anna / 2021-12-23 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czterech dni czekam na paczkę, kurier codziennie mówi do 22godz.napewno będzie. Niestety kłamie, okres przedświąteczny nie mogę jechać do miasta po zakupy. Od poniedziałku zwodzi z paczką, dziś czwartek nadal czekam, mało tego przestał odbierać telefon. Najgorsza firma kurierska. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co tylko możliwe, kłamstwo, i nie rzetelność.
  • ~Krzysztof / 2021-12-23 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni czekam na kuriera - odbiór paczki ode mnie. Na infolinii przepraszają za sytuację dają numer do kuriera. Gość albo odrzuca albo nie odbiera.
    ZaletyBrak
    WadyLecą w kulki
  • ~Elżbieta / 2021-12-22 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli nie będę zmuszona do skorzystania z usług InPost np przez sklep internetowy, z którym jest podpisana umowa, to NIGDY dla siebie samej i świadomie nie wybiorę tego dostawcy!!! Kurier był chamski, krzyczał na mnie, dlaczego nie ma mnie w domu skoro przyjechał z paczką! Mimo, iż wpisałam swoją prośbę do kuriera by paczka była dostarczona po 15 to kurier przyjechał dwa razy. Raz o 12 a następny o 10.20. Gdzie pracują 9-18. Zatem gdybym podała adres pracy jak to sugerują również by mnie nie zastał gdyby przyjechał po 15. Po co więc jest pole UWAGI DO KURIERA??? Skoro kurier ma je głęboko w...
    Złożyłam reklamację telefoniczną na owego Pana i mimo, iż dostałam info ze paczkę dostanę następnego dnia roboczego, nie otrzymałam jej i z infolinii dowiedziałam się, że Typek odesłał ja do nadawcy. Czym również mnie straszył podczas drugich krzaków na moją osobę. Niestety ja byłam tylko pośrednikiem dla osoby starszej, która nie radzi sobie w świecie internetowym. Czysta złośliwość i chamstwo! Liczę, że to przeczyta i może dotrze do łba, że na prośbę starszej osoby, która chciała zamówić prezent swojej córce 3 dni przed świętami Bożego Narodzenia odesłał jej paczkę bez żadnej informacji, że paczka wraca do nadawcy.
    Oni nic nie muszą! Nie muszą poinformować, że paczka wraca do nadawcy. Oni tylko mogą! A WIĘC W MOIM OBOWIĄZKU JEST CO CHWILĘ PILNOWANIE PACZKI PRZEZ INFOLINIĘ??? Wykazali się empatią na poziomie minus 10.
    Liczę, że los się odwdzięczy!
    ZaletyBezczelność, chamstwo i brak empatii!!!
    WadyZa małe pole by wypisać wady na PRZYKŁADZIE, chociażby tego jednego incydentu i kuriera POMYŁKI
  • ~Drob / 2021-12-22 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym mógł ,to nawet tej jednej gwiazdki bym nie dał !!!!!
    4 dni robocze czekania na paczkę która miała być na drugi dzień.
    Żenada !
    Dla porównania..
    Inny nadawca wysłał mi paczkę pocztą o godzinie 16 w środę ,a o 11 w czwartek czyli na drugi dzień była już u mnie.. Paczka przejechała ok 700 km a InPost-em jedzie już 4 dzień mając ok 350km i jeszcze jej nie ma..
    ZaletyBrak
    WadyJedna na drugiej.
  • ~Zofia Czarnota Winnicka / 2021-12-22 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja uszkodzonej przesyłki wartej 500zł a pozostawionej przez kuriera na schodach w deszczu i śniegu jest praktycznie niemożliwa. Firma celowo utrudnia dochodzenie praw konsumenckich!!! Nikt nie reaguje na to że kurier porzucił przesyłkę co w oczywisty sposób uniemożliwiło wykonanie dokumentacji zdjęciowej, otwarcie przesyłki przy dostawcy i wypełnienie procedur reklamacyjnych!!! Brak wyżej wymienionych procedur i dokumentacji skutkuje tym że firma nie rozpatruje reklamacji. Czyli ja - odbiorca , konsument klient ponosimy koszty uszkodzonej w transporcie przedyłki. Nieprzyjazna, nieodpowiedzialna firma!!!!
    WadyUWAGA!!! Celowo utrudniają złożenie reklamacji!!!
  • ~Monika / 2021-12-22 19:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma kurierska
    Polecam szybkie dostawy paczki zawsze w stanie idealnym
    ZaletySzybka dostawa
    Mili kurierzy
    WadyBrak
  • ~Zadowolony klient / 2021-12-22 17:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Mimo świątecznego natłoku pracy paczki dostarczone na czas do paczkomatu. Polecam.
    ZaletyDostarczanie przesyłek na czas
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7657
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982