Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asik / 2022-01-29 17:44
    Ocena: 2.00 / 5
    24 stycznia paczka nadana we Włocławku do dnia 28. O1. jeszcze nie dotarła gdzieś zaginęła.
    Zgłosiłam do obsługi In postu reklamację i czekam........
    A miało być szybko i blisko ????????
  • ~Piotr / 2022-01-29 17:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Przed Covid paczkomaty były przyjazne klientowi i czekały na odbiór paczki dłużej niż 48h. Jako stały klient robiący wiele zakupów w internecie bardzo często wybierałem paczkomaty ponieważ zazwyczaj kiedy mogę odebrać przesyłkę poczta oddalona o niecałe 50m jest już zamknięta. Nie bez znaczenia też jest koszt dostawy ma którym byłem w stanie zaoszczędzić do 100zl miesięcznie na samych wysyłkach. W okresie covidowym jednak sytuacja się zmieniła i paczki z paczkomatu po upływie 48h są rygorystycznie zwracane do nadawcy na jego koszt. Więc jeśli chciałbym teraz by nadawca mi przesłał ponownie przesyłkę to będę obarczony kosztami potrójnie. Raz płacąc za przesyłkę przy jej kupowaniu , drugi i trzeci raz za jej powrót do nadawcy oraz ponowne odesłanie . W ten sposób zapłacę około 30zl za przesyłkę i wydłuży się czas jej dostawy . W ten sposób Mosze zrezygnować z tego dostawcy ponieważ bardzo często bywa tak ,że 48h nie starcza na odbiór przesyłki . Chcąc zatem nie narażać się na dodatkowe koszta w jakiejkolwiek formie oraz opuznienieniach w wynikających z odsyłania paczek będę zmuszony szukać innych rozwiązań dostawy . Tym samym będę rozmawiał z wszystkimi dostawcami jeśli nie mają odpowiadających mi form dostawy jak na przykład "paczka w żabce" by umieszczali taka możliwość w swojej ofercie biorąc pod uwagę jak często robię u nich zakupy. Starałem się napisać opinię o paczkomatach najbardziej obiektywnie jak tylko potrafię odsuwając emocje i zawód jaki teraz czuję . Dla tego jeśli uważacie ,że uda się wam odebrać paczkę w tym bardzo krótkim terminie jakim jest 48h to pozostańcie przy tym dostawcy usług. Natomiast jeśli macie zbyt dużo spraw na głowie i potrzebujecie do 3-5 dni na odbiór to oferta nie jest skierowana do was ponieważ nawet opcja przedłużenia przetrzymywania paczki w paczkomacie ,która wprowadził ostatnio InPost sprawia osobom takim jak ja ,że opcja ta przestaje być ,dla nas rentowna. Mam nadzieję jednak ,że InPost zmieni coś w tej sprawie bo bardzo polubiłem tą opcję dostawy ,jednak zbyt krótki czas przechowywania w skrytce całkowicie mnie odsuną od tego kuriera i z ich usług nie mam zamiaru korzystać puki nie zaistnieją u nich jakieś zmiany w tym kierunku. Pozdrawiam czytelników i zarząd InPost.
    ZaletyMożliwość odebrania paczki nawet w nocy
    WadyZbyt krótki czas na odbiór związany z zbyt dużymi kosztami w przypadku powrotu przesyłki do nadawcy. Zbyt duże opłaty za przedłużenie pobytu przesyłki w skrytce i tym bardziej nie uzasadniony skoro przesyłka już nie podróżuje w skrytce i nie ponosi kosztów.
  • ~Luk / 2022-01-29 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Białystok paczkomat na Traugutta. Rzekomo trwa naprawa paczkomatu i paczki stoją w miejscu. Dlaczego nie można przekierować paczki na inny paczkomat? Żenada nigdy już nie skorzystam z usług InPostu.
  • ~Kacha / 2022-01-28 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna caly dzien w domu a awizo bo nokogo nie bymo klamstwa
    WadyKurierzy nie doaarczaja paczek a robia awiza bez wizyty u kijenta
  • ~Marcin / 2022-01-28 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie oodziały INPOST zamknięte do odwołania.

    paczka wydana do doręczenia 25.01 dzisiaj 28.01 i paczki brak.
    przesyłka podobno za duża i oddział będzie kontaktował się w sprawie dostawy.
    po co wydawali kurierowi do doręczenia jak jest za duża przesyłka?
    brak możłwiości odbioru osobistego ze względu na zamknięte oddziały.

    Jak macie okazję zawsze wyebierać wszystko aby nie inpost
  • ~Małgorzata / 2022-01-28 11:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki mimo że byłam w domu.
    Kurier nie odbierał telefonu przez dwa dni i nie oddzwaniał
    Bardzo nie uciwy
    ZaletyNiema
    WadyMa
  • ~Beata / 2022-01-27 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałam zamówionej paczki po mimo tego, że kurier dzwoniąc pod numer podany na przesyłce zapewniał o dostarczeniu paczki pod domowy adres. Kurier a raczej kurierka to Ukrainka, która nic nie rozumie na każde zadane pytanie odpowiadała ,,nie wiem". Przez takie osoby InPost traci na zaufaniu. Ja szczerze odradzam tą firmę kurierską.
    ZaletyNie
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Anna / 2022-01-27 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Niesamowita aplikacja bardzo intuicyjna i łatwa w użyciu. Możliwość nadawania paczek bez drukowania etykiet czy otwieranie zdalne - mistrzostwo świata w pomyślę developerów. Aplikacja szybko działa. Dla mnie poczta Polska to przeżytek. Zamawiam tonę rzeczy i nie zawiodłam się, paczki po 2 dnia h na mnie czekają, odbieram o której godzinie mi pasuje. Do tego jeszcze dwa dni . Narzekający ludzie powinni zacząć korzystać tylko z poczty polskiej gdzie listonosz ogranicza się do wrzucania awizo do skrzynki bez dzwonienia do domu i potem maszeruje się na pocztę i stoi w kolejce bo starsze panie płacą za czynsz.
  • ~Stefan / 2022-01-27 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia....Debilny kurier stwierdził że do ich paczkomatu nie zmieści się przesyłka-uwaga jest wg niego ponadgabarytowa....a w środku laptop zwykły laptop....Oczywiście musiałem sam interweniować w tej "firmie kurierskiej" o przekierowanie paczki na adres bo nikt nie raczył dał znać....A już przepisy wewnętrzne i obsługa klienta to wołają o pomstę do nieba. Jednym słowem lepiej gołębiem pocztowym wziąć przesyłkę niż u tych niekompetentnych kretynów
    ZaletyBrak
    WadyUpośledzeni kurierzy, fatalna obsługa, brak kontaktu z klientem
  • ~Katarzyna / 2022-01-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    - Niekompetentni konsultanci, którzy wmawiają klientowi, że została źle przyklejona etykieta PODCZAS GDY ETYKIETY NIE BYŁO.
    - Paczka po 50 minutach po tym jak trafia do paczkomatu jest od odsyłana do nadawcy (kilkaset kilometrów). Kiedy kilka minut później zgłasza się to bzdurne działanie InPostu to nikt nie może z tym nic zrobić - mimo ewidentnej winy InPostu.
  • ~Peter4105 / 2022-01-27 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki od nadawcy z powodu braku kompetencji InPost nie dotarły do mnie. Po rozmowach z konsultantami InPost które trwały 3 dni,dowiedziałem się w 1 dniu:że odmówiłem przyjęcia paczki od kuriera.W 2 dniu: że nadawca źle nakleił naklejki,nie wyjaśnili jakie.W 3:że został podany zły adres.Po tej informacji skontaktowałem się z nadawcą,okazało się że adres został prawidłowo zapisany. Na koniec 3 dniowych rozmów stwierdzili że nie będą ze mną rozmawiać bo ja to nie ja.
    Które tłumaczenie konsultanta InPostu wybieracie?



    ZaletyBujna i twórcza wyobraźnia konsultantów firmy InPost nie ma końca.
    WadyJeżeli masz czas i ochotę na 3 dniową nerwówkę InPost cię nie zawiedzie.
  • ~Vanish / 2022-01-27 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbierać paczki jeszcze jakoś idzie choć czasem nie dostajesz powiadomień o paczce gorzej jak chcesz wyslac bo płacisz za dużą skrytkę po czym o twierdzi ci się najmniejsza i tak cały czas
  • ~Aneta / 2022-01-27 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko jest super do momentu jakiegokolwiek problemu. Moja przesyłka została zniszczona przez InPost. Dodatkowo nikt mnie nawet nie poinformował o tym. Pisałam 3 reklamacje i żadna nie została rozpatrzona pozytywnie. Zgadzam się z osobami na forum. Jak coś się wydarzy po stronie InPost, to na pewno została nadana przesyłka niedozwolona. Zwykła biała farba do malowania ścian jest wg InPost towarem zagrażającym życiu i zdrowiu i należy to nadawać w szczególny sposób. A wystarczy po prostu szanować czyjeś rzeczy. 8 razy się udało, a za 9-tym już nie. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta. Szablonowe odpowiedzi na reklamację, w załączniku, wklejone wycinki z regulaminu, które nijak się mają do sprawy.
  • ~Niezadowolona / 2022-01-27 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1,5 tygodnia czekam na przesyłkę, która ma status potencjalnie zaginiona. Nikt nic nie wie. Infolinia może wysyłać tylko ponaglenia do oddziału, które nic nie dają. Zalecają pisać reklamację. Po napisaniu reklamacji, okazuje się, że odszukiwaniem przesyłki nie zajmuje się już właściwy oddział, do którego były wysyłane ponaglenia tylko oddzielny dział! Jaja normalnie. Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni, także można zapomnieć o ewentualnym zwrocie przesyłki do sklepu, gdyby okazało się, że jest coś nie tak z nią. Mało tego paczka musiała być rozerwana, bo proszą o informację, jaka była zawartość, opis oraz oszacować wartość przesyłki. Nooo także jeżeli jakimś cudem do mnie trafi, nie mam gwarancji, że nie będzie brudna. Dramat! Osoby na infolinii niekulturalne! Przerywają Ci, co chwilę nie dając wypowiedzieć się i burczą coś pod nosem! Omijają odpowiedzi wyuczonymi regułkami podczas szkoleń!
    Bardzo długo korzystałam z Inpost, ale po tej sytuacji zmieniam formę dostawy! Szkoda nerwów i stresu, za które mi nikt nic nie zwróci.
    Wadywszystko
  • ~Niezadowolona / 2022-01-26 16:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Zawartosc mojej przesylki zostala zbita pomimo bardzo dobrego zabezpieczenia i napisu na gorze ostroznie szklo.
    Inpost nie uznal reklamacji, mowiac, ze jest to zawartosc niedozwolona. Takze nie wysylajcie plynow, ani szkla, bo jak cos sie stanie to zostaniecie z niczym.
  • ~Ala / 2022-01-26 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar zamowiony ,ktory ma zostac dostarczony przez inpost nigdy do mnie nie doxiera , rezygnuje wiec z tej formy dostawy
  • ~Dawid / 2022-01-26 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry pisząc do kuriera wiadomościach że człowiek jest w pracy wysyłam po kilka minutach że paczka nie dostarczona ponieważ mnie nie było w domu a dostał wiadomośc że jestem w pracy do 14 koło 15 będę kurier się boij odebrać telefonu jak nawet nie potrafi odpisać nawet oddzwonić było dzwonione na infolinię na inspost kobieta nie rozumie niczego nie polecam lepiej skorzystać z i innej firmy robi się sam bałagan pozdrawiam
  • ~Barbara / 2022-01-26 09:15
    Ocena: 4.00 / 5
    Kilka razy się zdarzyło, że kilkukilogramowa przesyłka była wrzucona na najwyższą półkę dość głęboko i nie mogłam jej dosięgnąć.
  • ~Kuba / 2022-01-25 21:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Może nie o kurierach, ale też o InPoscie. Aplikacja InPost Fresh jest świetnym rozwiązaniem szczególnie w dobie pandemii. Robię zakupy w aplikacji i mam je u siebie tego samego dnia. Produkty w terminie, dobrej jakości. Aplikacja działa dobrze, nic się nie zacina, Nie widzę żadnych wad.
  • ~Szymon / 2022-01-25 20:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Paczka została z zewnątrz rozdarta i pognieciona . Na szczęście zawartość w nienaruszonym stanie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063