Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~goryl / 2022-02-04 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje kradną paczki oby to cos jak najszybciej zbankrutowalo
    Zaletysame wady
    Wadyza malo miejsca zeby wymienic wszystkie
  • ~Konia / 2022-02-04 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. nie polecam paczkomatów Inpost. Żenada ze strony firmy Inpost. Paczka została włożona do paczkomatu po czym kurier podjął paczkę i ślad po niej zaginął. Została zgłoszona reklamacja po wcześniejszym kontakcie z infolinią Inpost.O tuż po 3 tygodniach paczka cudem znalazła się. Firma Inpost postanowiła wysłać ją do odbiorcy, chociaż między czasie zmuszona zostałam do wysłanie nowej paczki do klienta i poniesienia dodatkowych kosztów. Zaginiona paczka wędrowała sobie po czym została zawrócona do mnie uszkodzona, karton został rozerwany i oklejony taśmą inpost zawartość do niczego się nie nadaje. Paczka wyglądała jakby spadła kilka krotnie kurierowi. Paczkę zwrócono mi tuż przed upłynięciem czasu na odpowiedź reklamacji. W 30 dniu odpowiedzi reklamację Pani napisała iż paczka do mnie dotarł i sprawa reklamacji jest zamknięta. Brak słów na podejście tej firmy do klienta. byle pozbyć się kłopotu i odpowiedzialności za swoje błędy.
    ZaletyŻadnych
    Wadyzagubienie paczki
  • ~Dj / 2022-02-03 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnscja z płatności kartą zblizeniowej dopieła moją ocene
    ZaletyBrak
    WadyBrak płatności zblizeniowej
  • ~Grażyna / 2022-02-03 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nadawania przesyłek, kradną albo gubią paczki a reklamacja to jest walka z wiatrakami,niesolidni,niekompetentni,spychoterapia,zgubili modem który nadałam jako zwrot do Orange ,zgubili go i to też dowiedziałam się dopiero wtedy jak dostałam notę do zapłaty od Orange jako kara za niezwrucony sprzęt w kwocie 300,- ,powiem w skrócie,reklamacja trwała pięć miesięcy, ciągle musiałam się upominać co się dzieje, po moich ciągłych interwencjach że się nie zgadzam z ich decyzją że reklamacji nie uwzględniają zwrócili mi chyba 62 zł z groszami jako wartość modemu. Nikt nie uwzględnił mojej straty 300,- zł które musiałam zapłacić jako karę, złodzieje, nie biorą odpowiedzialności za przesyłki, nigdy więcej nic nie wyślę i nie polecam,
    ZaletyŻadne
    WadyKradną
  • ~Marek / 2022-02-03 09:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Dnia 28 stycznia wysłałem paczkę za pobraniem do paczkomatu w innnym miescie. Chlopak ktory zamawiał uparł sie aby wyslac w wyzej wymieniony sposob, nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc. Po sprawdzeniu iz jest taka mozliwosc, paczka zostala nadana. Na drugi dzien sprawdzam status, widnieje ze paczka dotarla do paczkomatu i oczekuje na odbior, nastepnego dnia rano sprawdzam status, a tu niespodzianka "twoja przesylka zostala zagubiona". Nie zastanawiajac sie dzwponie na infolinie aby dowiedziec sie co jest grane, pani w obsludze klienta odp. mi ze paczka najprawdopodobniej zostala zwrocona jako reklamacja, uszkodzona paczka lub cos sie nie zgadza i ,ze mam czekac na odp., ewentualnie dzwonic nastepnego dnia. Okey, wiec mija kolejny dzien, dzwonie na infolinie, odbiera inna kobieta i mowi mi to samo. Czekam nastepnego dnia i dzwonie, dostaje informacje aby zlozyc reklamacje na stronie inpostu, dobrze wiec zlozylem reklamacje.
    w odp. na reklamacje dostaje odp. , ze moja sprawa zostanie wyjasniona w ciagu 30dni.
    Nie czekajac na kolejne bzdurne odp., dzwonie na infolinie aby polaczyli mnie z osoba kompetentna i chodz troche poczuwajaca sie do odpowiedzialnosci za obsluge i jakosc swiadczonych uslusg , niestety zostalem zbyty jak pies.
    Dowiedzialem sie od znajomego ze siostra jej pracuje w inposcie, wiec zadzwonilem i wbrew powyzszym informacjom na temat reklamacji, uszkodzonej paczki itp. , okazuje się ze moja paczka zostala skradziona.
    Wiec pisze do kobiety ktora zajmuję sie moim zgloszeniem, ze wiem iz moja paczka zostala skradziona itp., w odp. dostaje kolejna informacje ,ze maja 30dni na obsluge mojej sprawy.

    Przechodzac do sedna sprawy, wysylasz paczke przez inpost, nie udziela ci zadnej informacji.
    Obsluga inpost to totalne dno, brak informacji jakiej kolwiek, procz wprowadzania w blad.
    Wysylanie paczek za pobraniem w formie odebrania w paczkomacie, jest tak samo bezpieczne jak oddanie paczki dla osoby ktorej wgl. nie znasz.
    Pozostaje tylko kwestia zwrotu pieniedzy, poniewaz sprawa nadal trwa i podejrzewam ze bede mial problem.
    Otoz zawartoscia paczki byl laptop zakupiona jako nowy dnia 16 stycznia o wartosci 4300zł do tego zostało wykupione ubezpieczenie o wartosci 800zł. Kwota pobrania wynosila 3700zł plus 1300zł mialo zostac przeslane przelewem przez kupujacego po sprawdzeniu zawartosci.
    Ubezpieczenie opiewalo na kwote 5000zł , tak jak wartosc sprzetu.
    Zaletyzadne
    WadyBrak informacji jakiej kolwiek informacji, procz wprowadzania czlowieka w blad parokrotnie
  • ~Midori / 2022-02-02 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    InPost zainstalował bota i chwali się w internecie, że przeprowadził on tysiące rozmów jako konsultant
    Bot jest kompletna porażka i utrudnia połączenie z konsultantem
    Bot mówi podaj 4 cyfry paczki
    Podajesz a bit nie rozumie
    Wtedy mówi, cytuje dosłownie:
    Widzę, że nie masz dzisiaj czasu na rozmowę
    Zadzwoń później
    I rozmowę rozłącza
    Zapewne tak wyglądały te tysiące rozmów
    Porażka
    Bezczelność wobec klientów
    Bot nie ma porównania do botów z mBanku czy T-Mobile, gdzie sztuczna inteligencja naprawdę niektóre aspekty rozumie
    ZaletyBrak
    WadyCelowo rozłącza rozmowę z konsultantem
  • ~Jaras / 2022-02-02 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka nie doręczona, kurier nie może trafić pod właściwy adres, jakoś inni kurierzy potrafią trafić , adres firmowy
    Wadynie polecam
  • ~Ewelina / 2022-02-02 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka. Zniszczyli paczkę za ponad 500 zł i oczywiście reklamacja i odwołanie odrzucone, bo wina nadawcy. Dodam, że w ciągu roku wysyłam dziesiątki takich paczek i nie jest winą złe zapakowanie towaru, a jakość obsługi firmy. Paczka dodatkowo była ubezpieczona, co nic nie daje (szkoda nawet sobie głowę tym zawracać). Już nie wyślę za ich pośrednictwem ani jednej paczki.
  • ~Edyta / 2022-02-02 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam reklamację na przesyłkę, która zaginęła. Nie wysunęłam roszczenia pieniężnego, tylko chcialam tylko ustalić miejsce pobytu , bo gdzieś byc musi, lub otrzymać jasna odpowiedz o aginieciu. I wtedy wysunąć roszczenie. Trwało dwa miesiące i niw otrzymałam żadnej informacji. Poziom obsługi poniżej krytyki, nic nie wiedzą.
  • ~Kik / 2022-02-01 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam bardzo długo na paczkę z zagranicy a kurier inpost co zrobił? Nie raczył nawet zapukać do drzwi, kiedy byłam cały dzień w domu i paczka została odesłana do nadawcy. A gdzie jakakolwiek druga próba doręczenia?? Do paczkomatu nie mam zatrzeżeń ale kurier nigdy więcej!
  • ~Pała / 2022-02-01 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem byłym kurierem InPost od wczoraj. Pracowałem na umowie zlecenie u jednego z podwykonawców w InPost mój szef mnie poinformował wczoraj gdy wróciłem z ciężkiej pracy po 14 godzinach że kierownik głównego InPost w Rzeszowie nie chce mnie widzieć na firmie bo został poinformowany od kordynatora ktory przyszedł w zastępstwo akurat wtedy za mojego koordynatora że pyskuje i sie spóźniłem jak się pakowałem kordynator kloł do mnie nie w moim kierunku że dostanę notę cholera wie o co chodziło typówi po czym zgłosił to do kierownika też bez żadnej rozmowy bez żadnego widzenia się nawet w 4 oczy powiedział mojemu szefowi żebym się nie pokazywał na firmie. Chore sytuacje zapierdol po uszy po 15 godzin praca za którą płacą tylko za 8 godzin i to marnie fałszerstwo i oszczerstwa. Jednym słowem Istny Haos i Syf
    ZaletySpoko szef
    WadyDo zwolnienia Niektórzy koordynatorzy i kierownik
  • ~Aurelia / 2022-02-01 16:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier przy dostawie rzuca mi paczkę na stół stojący na tarasie pomimo iż stoję przy nim i płacę,za każdym razem tak robi i nigdy nie daje mi przesyłki do ręki. W dodatku dzwoni do mnie i każe tłumaczyć drogę, ja od tego na pewno nie jestem, kiedy odmówiłam tłumaczenia będąc w pracy i nie mogąc rozmawiać powiedziałam że nie znam swoich sąsiadów i żeby tam nic nie zostawiał zaczął się podśmiewać ,jak ja mogę nie znać własnych sąsiadów (?!) rozłączyłam się , zainwestujcie w GPS bo klienci nie są od nawigacji
  • ~Robert / 2022-02-01 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem paczkę do klientka. Paczka dotarła do klientki uszkodzona co zgłosiła o uszkodzeniu kuriera. Kurier nie wrzucił olał sprawę. Następnego dnia zgłosiła tą sytuację w biurze InPost. Została odesłana z kwitkiem że paczka jest nieubezpieczona reklamacji nie będą uwzględniać. Moim zdaniem jest to żenada jeśli nieubezpieczone paczki to można tym rzucać deptać i mieć to szeroko w d..ie
    Mam nadzieję że kurierzy będą ponosić również też odpowiedzialność
    WadyNie szanują przesyłek mają to gdzieś
  • ~Joanna / 2022-02-01 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczoraj zamówiłam po raz pierwszy zakupy z Inpostem i muszę powiedzieć, że kurier przywiózł zakupy pod same drzwi o wybranej przeze mnie godzinie. Ne było żadnych problemów ani opóźnień. Zakupy zapakowane były w dwa kartony z logiem Makro. Bardzo polecam ten sposób robienia zakupów. Aplikacja Inostu jest łatwa w użyciu, a asortyment Makro bardzo duży i myślę, że każdy znajdzie tam ulubione produkty.
    ZaletyDuży wybór asortymentu
    Punktualność
    WadyNa razie usługa dostępna jest działa tylko w jednym mieście
  • ~Natalia / 2022-02-01 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam przesyłkę, którą kurier prawdopodobnie upuścił w kałużę/śnieg, została zniszczona i odesłała do mnie. Reklamacja nic nie dała, nie dostałam zwrotu pieniędzy, nawet za sam koszt wysłania. Nigdy więcej nie skorzystam z usług inpost.
  • ~1123 / 2022-01-31 10:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa przez kurierów bez zarzutów, czas oczekiwania również, ale traktowanie przesyłek zostawia wiele do życzenia. Dziś odebrałam paczkę z paczkomatu a moja paczka była podeptana, zostały ślady butów na paczce, na szczęście w środku nic nie zostało uszkodzone.
  • ~Joanna.Kiełpino / 2022-01-31 10:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym pochwalić kuriera Inpost który jeździ w Kiełpinie na ul Leśnej . Młody sympatyczny chlopak bardzo ogarnięty, zawsze dzwoni i jest na czas gdy przywozi lub odbiera ode mnie paczki . Proszę mu dać premie :D ???? bo nigdy nie zawodzi . Pozdrawiam serdecznie. Joanna G
    ZaletyZawsze na czas
  • ~Bazylia / 2022-01-30 23:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam pochwalić aplikację Inpost Fresh. Korzystałam ostatnio dwa razy z tej opcji i wszystko na plus. Trochę nie mam czasu na wyjazdy do sklepu po zakupy, poza tym nie chce mi się nosić butelek z wodą... Zakupy online są mega wygodne, a że Inpost fresh współpracuje z Makro, jednym z najwiekszych sklepów, to wiadomo, że wybór produktów jest ogromny. Kurier Inpostu, który przywiózł mi zakupy był na czas, zakupy bardzo dobrze zapakowane. Szybko, ekologicznie i miło. Serio super opcja, więc nadal będę korzystać
    ZaletyCzas dostawy, zapakowanie, jakość towarów
  • ~Pablo / 2022-01-30 10:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka nadana w paczkomacie (impost) przez klienta 27.01.2022 17.00 i tego dnia została odebrana przez kuriera ... Do Paczkomatu (impost) w Bydgoszczy A mamy 30.01.2022 A paczki brak !!@ - I właśnie TAK MNIE I CIEBIE W H.... WALĄ
    ZaletyDziałają na terenie całego kraju
    WadyMają Su...ìałe ruchy
  • ~Iwona / 2022-01-30 07:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier Inppst nie było informacji w sms o wizycie kurieriera, kurier doręczył niewłaściwej osobie nie mam paczki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063