Ing bank przetrzymuje środki.
Od 1 sierpnia do dziś nie dostałem swoich środków, pomimo tego, że zostały przekazane bankowi 1 sierpnia.
Bank nie reaguje na żadne ponaglenia i "mydli oczy" tekstami rodem ze skryptu.
Po prostu ma totalnie gdzieś obsługę klienta ze standardami.
Środki są celowo przetrzymywane po to, aby nimi obracać i zarabiać na niewiedzy klientów.
Radzę się poważnie zastanowić nad otwieraniem rachunku w tym banku, bo co z tego, że go otworzycie jak przelewy nie będą do Was docierać ?
Do tej pory byłem zadowolony z ich usług, ale tym razem to była przesada.
ZaletyKonto oszczędnościowe
WadyNie dochodzą przelewy i nikt sobie z tego nic nie robi, mając to gdzieś
~Andyman / 2018-08-02 21:17
Ocena: 2.00 / 5
MOCNO ODRADZAM szczególnie ścieżkę kredytową! Właśnie odmówiłem zawarcia umowy kredytu hipotecznego w ING :), - w ramach ścisłości nie mam żadnego innego banku w zanadrzu! Wniosek złożony przez doradcę dewelopera na początku kwietnia, po drodze 3x zaświadczenia z US i ZUS (mam działalność od 9 lat z wysokim dochodem, regularnie płaconymi podatkami, pensjami pracowników i ZUSami, nawet p... mandaty płacę, jeśli są) + zaświadczenia z US o wysokości wpłaconego PIT za dwa lata wstecz! PITy, książki skarbowe, leasingi wszystko OK, dopiero w czerwcu wstępna decyzja OK, na koniec lipca decyzja ostateczna pozytywna ale...tylko jeszcze kolejne zaświadczenia o niezaleganiu, kolejne miesiące z księgowości, opinie z leasingów - dość już tego ! Kredyt hipoteczny na 400tyś, mieszkanie developerskie 40% moje już wpłacone! MAM DOŚĆ ich wydziwiactw ! Jasne mam szczęście te 400 sam wyłożę ! najwyżej nie kupię kolejnego starego auta, lub sprzedam któreś z kolekcji. Śmieszne: w trakcie załatwiania tego wszystkiego tajemniczy handlowcy z ING zdążyli zaproponować 200tyś kredytu na firmę (bym tylko przeniósł rachunek) i już po tygodniu formalności dostałem zgodę od nich na leasing łodzi do czarterów za bagatela 1,2 mln netto !!!, chyba po to bym tą razem z tą łódką zniknął na Karaibach ! 5 miesięcy na hipotekę - chrzańcie się !!! Zamykam ich kartę kredytową - jedyną jaką posiadam już od 18 lat ! od dawna nadpłaconą o 5- 10tyś ! Ich procedury są chyba z głębokiej komuny! ING ! W...CIE SIE !
ZaletyPrzedstawiciele miło i chętnie oferują, a że później się przeciąga w nieskończoność to już przecież nie ich wina :)
WadyProcedury ciągnące się miesiącami !
~Tosiencja / 2017-08-29 21:10
Ocena: 4.00 / 5
Mam tu konto od 2009 roku. Przez dwa lub trzy lata miałam tez akrte i regularnie, raz w miesiacu robiłam wypłaty w ich bankomatach i nigdy nie było z tym problemu (bankomat nigdsy nie zaszwankował). Jak dla mnie przejrzysta bankowość internetowa (i to głównie dla niej nadal mam u nich konto) i na tym poziomie korzystania z usług tego banku nie mam zastrzeżeń.
~marron5230 / 2016-10-10 21:46
Uwaga na ten bank
Mam firmę i US z ZUSem zrobiły mi zajęcie u nich na 100 tys PLN o którym mnie nie poinformowali.
Potem przez osiem miesięcy wszystkie środki ponad ustawowe 12 tysięcy przelewali sobie na „konto techniczne” …
Bo niby nie wiedzieli komu musza najpierw zapłacić :-/
Odradzam
Zaletynajlepszy serwis
Wadysłaba wola
~Żywiciel / 2016-04-04 12:06
Ocena: 4.33 / 5
W miarę normalny bank, może dlatego, że staram się nie wchodzić z nimi w głębszą współpracę. Nie muszę odwiedzać oddziału, wszystko można załatwić przez internet. Ostatnio wprowadzili opłaty za wypłaty z bankomatów, ale przy odrobinie organizacji można ich uniknąć. Mogę śmiało polecić.
ZaletyMożna się z nimi dogadać.
WadyBrak konieczności potwierdzania każdej transakcji przelewu kodem z SMSa.
~Mario / 2016-03-13 12:26
Ocena: 2.00 / 5
Po ostatnich zmianach nie ma nic atrakcyjnego co by przyciągało do ING. Konto direct wypłaty z obcych bankomatów 2,5 zł, jeśli nie wyrobimy 300 zł bezgotówkowo, to opłata 7 zł za kartę.
ZaletyNa plus informacja push po każdej transakcji, konto oszczędnościowe bez limitu bezpłatnych przelewów.
WadyNa minus opłaty i warunki ich uniknięcia, brak kart HCE przez NFC, brak bezpłatnych bankomatów obcych umożliwiających wypłaty BLIK-em.
~Autumn81702 / 2016-02-21 14:02
Ocena: 3.33 / 5
Nowa TOiP mówi samo za siebie. Pierwsza wypłata z bankomatów innych niż firmowe i Planet Cash darmowa, każda następna 2,50 prowizji. Sprawdzenie stanu konta w innych bankomatach niż wskazane wyżej - 1,50 prowizji. Do tego wypłata gotówki za granicą - prowizja 6% wypłacanej kwoty. W przypadku płatności bezgotówkowych w walucie innej niż złotówki - 3% kwoty transakcji bezgotówkowej.
Super, prawda? Jak zakładałem konto, było ekstra. Teraz niestety nie jest, a mogło być tak dobrze!
ZaletyJako zaletę można podać obsługę klienta. To akurat jest spoko.
WadyNowa TOiP. Płatne bankomaty - wstyd.
8 miesięcy
~wojtek / 2016-02-11 22:38
Ocena: 2.00 / 5
Częste problemy z kartą, dzwoniąc na infolinię słyszę ze mam zablokowany Paypass, bo za często korzystam 4-10x w tygodniu. A, do Pani nie dochodzi ze normalna transakcja często też jest odrzucana.
ZaletyDuzo bankomatow/wplatomatow
WadyCała reszta łacznie z obsługą.
8
~Ursula / 2015-08-11 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zbulwersowana obsługą i całum podejściem do klienta. Zdarzyla się nie z mojej winy- tylko terminal funkcjonował z problemi- podwójna zaplata za zakupy w supermarkecie. Wyobrażcie sobie, ze bank ma na zwrócenie zablokowanych środków 14 dni. W tym czasie dzial reklamacji udaje, ze coś robi a jest to głownie informowanie klienta, ze nic sie nie da zrobić. A to z kolei powoduje, że usuwają zgłoszenie rekalmacyjne z systemu ( jako załatwione) i nic już dalej nie robią.MOje peieniadze leża u nich na koncie i ja nie mogę naliczyc im żadnej prowizji ( a kwota była znaczna). Stracilam co najmniej 4 godziny na rozmowy za kazdym razem z inna osobą z dzialau reklamacji na ten temat przechodząc, rzecz jasna,wnikiwą wielopytaniową weryfikacją kim jestem. Jesli by jedna z tych osób po prostu zajęla się sprawą temat byłby załatwiony w ciągu 0,5 godziny. W dodatku- sprawdzcie- czy mozliwa jest rozmowa z kimkolwoek innym niz osobą o bardzo niskich kompetencjach zasłaniąjącą się brakiem tych własnie. Paranoja. Ja bym ten cały sztab ludzi łącznie z szefem ktorego nie inetersuje kontat z klientem wywaliła na bruk. Czas zakończyć współprace z tą skostniała strukturą jakim jest Bank ING (dawniej Slaski). Kompromitacja.
Wadyskostanły system, brak kompetencji, wysokie opłaty za prowadzeni konta,
20 lat
~Paweł z Sieradza / 2015-04-19 00:43
Ing to złodzieje i oszusci!!! Podczas używania ich karty bankomat dwa razy nie wypłacił mi pieniedzy, straciłem ok tysiąca złotych ponieważ "bank nie odpowiada za transakcje kartą w obcych bankomatach..." Call centre to kpina, maile to samo - moją sprawę rozpatrywało 21 przypadkowych specjalistów - uwaga na parabanki!!!
Zaletybrak
Wadypowoływanie sie na zapisy których brak w umowie
~Gniewosz / 2015-02-22 21:34
Ocena: 4.33 / 5
Super bank od kilku lat w oddziale w Sieradzu załatwiam sprawy bez problemu.POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletykompetencja
Wadybrak
kilka lat
~simon / 2015-01-05 20:32
Ocena: 1.67 / 5
Wykonujesz przelew, nie ma możliwości anulowania wykonanej właśnie transakcji - pomimo, że przelew wyjdzie z Twojego konta dopiero na drugi dzień lub dopiero po weekendzie w poniedziałek. Żeby odzyskać stracone pieniądze trzeba prosić "niechcianego" odbiorcę, o zwrot błędnie wykonanej płatności (nawet konsultant nic nie pomoże). W innych bankach pieniądze są blokowane dopiero w momencie księgowania "wyjścia" z konta (i do tego czasu można je wycofać-lista przelewów oczkujących), a nie już po kliknięciu "dalej" BEZ MOŻLIWOŚCI ODWROTU !! OCZYWIŚCI gdy pieniądze są blokowane po godz. 15j, nie znaczy że czekają do kolejnego dnia (już dawno zarabiają dla banku, ale w AZJI) DO TEGO wystarczy kliknięcie DALEJ, i nie maż już do nich dostępu :( NIE POLECAM ING BankOnLine !!
Zaletybrak
Wadynie można anulować transakcji
ponad rok - 1zł
~RM / 2014-11-20 19:03
Ocena: 5.00 / 5
Jak najlepsze doświadczenia z ING. Bezproblemowa obsługa w oddziale jak i przez internet. I raczej niedrogo.
ZaletyWszystko OK
Wadynie znalazłem
ponad 20 lat... Czyli od poczatku istnienia ING
~Adrian / 2014-11-15 18:52
Jak dla mnie ING to maksymalna kicha, beznadziejny, leją na klienta z wysokości wodospadu, archaiczny i awaryjny system informatyczny pisany przed potopem szwedzkim. Lista nadużyć i niedoróbek jest dłuższa niż chciałoby się czytać. Mogę powiedzieć tylko jedno: współczuję wszystkim jego zadowolonym klientom, bo nie są świadomi w jakim dziadostwie tkwią - póki się nie przejadą, a to tylko kwestia czasu.
Zaletyzaletą jest to, że nie trzeba mieć w nim konta oraz że zawsze można to konto zamknąć
Wadyzbyt wiele, żeby chciało się to czytać
zdecydowanie za drogo, szkoda było każdego grosza i chwili
~wiem / 2014-10-16 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych banków z jakim miałem do czynienia. Nie fachowa obsługa, procedury wręcz destabilizujące sytuację klienta.
~moniczkia / 2014-08-11 12:04
Ocena: 4.67 / 5
wg mnie brak jakichkolwiek komplikacji. Nigdy się nie zawiodłam. Gorąco polecam. Przy płaceniu kartą nie ponoszę żadnych opłat, przelewy bezpłante, wypłacanie gotówki w bankomatach bezpłatne.
Zaletyj.w
Wadybrak
5 lat
agaw / 2013-09-25 13:33
Ocena: 5.00 / 5
korzystam z konta Direct od prawie 10 lat i do tej pory nie przydarzyła mie się sytuacja, w której miałabym się na co skarżyć. Konto internetowe obsługuje się bardzo przyjemnie. Jedyna wada, którą wymieniam, jest do uniesienia, bo kwota 200zł/miesiąc nie jest wcale wygórowana
Zaletydarmowa obsługa konta; darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów
Wady7zł za obsługę karty w razie niedokonania operacji kartą za 200zł
~maniek1245 / 2013-03-12 17:47
Ocena: 4.67 / 5
Mam konto direct w którym jest także internetowe działające bez problemu za 0 zł . Wszystkie bankomaty w Polsce za 0zł. Koszt jest tylko za utrzymanie karty 7 zł, nie płaci się wtedy kiedy zapłacimy w ciągu miesiąca kartą 200zl.
Zalety-utrzymanie konta 0zl, wszystkie bankomaty bez wpłaty prowizyjnej, przelewy przez internet za 0zł , dobrze funkcjonujące konto internetowe
Wadymalutka wada koszt 7zł za utrzymanie karty ( jeżeli zapłacimy karta w ciągu miesiąca 200zł to koszt utrzymania wynosi 0zl)
~cezsta / 2012-12-19 14:58
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa wprowadza w błąd : - co innego odpisuje biuro obslugi - co innego mówią w placówce - oc innego mówią przez telefon Dział reklamacji unika konkretnych odpowiedzi Bezpodstawnie pobrano mi opłatę za kartę więc zgłosiłem reklamację. Podałem nawet numery transakcji które gwarantowały mi wywiązanie się z umowy. Dział reklamacji nie odpisał konkretnie tylko wymijająco. Pobrano mi już w pierwszym miesiącu 15zł do jednej karty i dwukrotnie odrzucano reklamację bez podania przyczyny. Jedyny plus to aplikacja mobile a reszta to masakra.
Zaletyaplikacja mobile
Wadywszystko inne
2 miesiące i o 2 za długo
~hyrek / 2012-11-23 16:20
Ocena: 4.67 / 5
Ja polecam z czystym sercem, chociazby przez porownanie do innych bankow, gdzie prowizje naliczane sa doslownie za wszytsko. W ING przynajmniej mam wszystko darmowe. :) mam tu tez kredyt hipoteczny - wreszcie kupilismy z zona wlasne mieszkanie! :):):)