Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ING Bank Śląski opinie

Ocena na podstawie 837 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Halina / 2023-09-11 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto w ING posiadam 13 LAT , nagle konto zostalo zablokowane i nie moge dokonywac zadnych czynnosci.
    To konto jest dla mnie i meza na otrzymywanie emerytury i od 3 miesiecy nie mamy zadzego wyjscie, wielokrotne rozmowy telefoniczne nie pomogly , niestety nie mam mozliwosci pojscia do oddzialu gdyz mieszka za granica o czym bank od momenyu otwarcia byl poinformowany w w czerwcu ubieglego roku bylismy z mezem w oddziale w Ustroniu i urzedniczka miala nasze dokumenty w reku, wiec gdzie jest problem
    Jak dwiem niski emarytury piora pienidze, czy sa wlasciciele sa terrorystami.
    Jak emaryci moga uzyc pieniadze na swoje potrzeby , lekarz czy lekarstwa, gdy pieniadze leza w banku i nie mamy do nich wejscie.
    Zaletynie ma
    Wadynajgorszy bank w Polsce nie polecam
  • ~Szymon / 2023-09-07 13:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku dni próbuje się dodzwonić do obsługi klienta i nadal nie mogę. Próbuje o różnych godzinach,o różnych porach i dniach i nic! Jak to możliwe, że wasz klient ma problemy przez Was! Muszę walczyć o to, by zalogować się na SWOJE KONTO! BEZNADZIEJA, a nie bank
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo
  • ~Halyna / 2023-09-06 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE!!!!
    Chcę ostrzec klientów, aby nie znaleźli się w podobnej sytuacji jak ja( po dwuch dniach znikneły pieniądze). W przypadku każdego błędu dotyczącego nieudanej płatności sprawdź szczegółowo konto!!!
    NIE POLECAM TEGO "ING banku"....
    ZaletyŻadnych
    WadyMNÓSTWO
  • ~Wykształciuch / 2023-09-05 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Parę razy zawiodła mnie obsługa Ing Banku Śląskiego we Wrocławiu przy ul. Olszewskiego. Niedopuszczalne głośne wymienianie kwot moich operacji ,częste awarie bankomatów, brak informacji jak odblokować kartę ,na drzwiach przez parę dni- godziny otwarcia były podane tylko po ukraińsku( prawdziwe godziny otwarcia podane były na stronie banku a fałszywe na google ).W dniu dzisiejszym tj.04.09.2023 znowu bankomaty były nieczynne. W placówce był jedynie młody mężczyzna ,który był zdziwiony, że zwróciłam się o pomoc w uaktualnieniu nowej karty kredytowej ( po zwiększeniu na niej limitu )i dezaktualizację pierwszej karty. Wg. niego mogę to zrobić jedynie przez internet lub telefonicznie.
    Nie byłam przygotowana na logowanie się do bankowości internetowej ponieważ napisano w piśmie dołączonym do nowej
    karty , że mogę to zrobić osobiście , a wcześniej powiedziała mi to inna pracownica tej placówki. Nie mogłam pobrać pieniędzy kartą visa Direct ani uaktualnić drugiej karty kredytowej . Nie wiem co robił tam ten młody człowiek bo,
    przy każdym moim pytaniu odsyłał mnie do samoobsługi. Pomimo mojego znacznego wieku ( > 75+ ) i inwalidztwa zmuszona byłam pojechać do placówki ING w Pasażu Grunwaldzkim . Tu załatwiłam wszystko bez problemu z pomocą przesympatycznej pani Marty Pol. Zapytałam o jej imię i nazwisko , bo zaskoczyła mnie pogodnym ,spokojnym wysłuchaniem jaki mam problem i podpowiedzią wielu sposobów jego rozwiązania .Udzieliła mi jasnych odpowiedzi również na inne pytania dotyczące bankowości. Jestem pod wrażeniem i życzyłabym bankowi takich pracowników we wszystkich jednostkach.
    Zaletytylko dotyczące obsługi klientów przez panią Martę Pol ( w moim ostatnim przypadku ) w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu
    WadyMłody mężczyzna który zbywał mnie w placówce na ul. Olszewskiego we Wrocławiu powinien się jeszcze wiele nauczyć
    a do tego czasu przebywać pod opieką doświadczonych bankowców a nie tylko pilnować drzwi.
  • ~KRIS / 2023-09-02 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz dwa ponad dwa miesiace nasze konto jest zablokowane.Powod:PRANIE PIENIEDZY.Jedynym wplacajacym jest ZUS
    Niestety mieszkamy daleko i nic telefonicznie nie mozemy zrobic.Dostep do naszych emerytur,obnizyl nas stnbdart zycie.
    CZY KTOS POMOZE ??? GDZIE MOZNA ZLOZYC SKARGE/ZAZALENIE NA ING ??
  • ~tom / 2023-09-01 17:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamiast walczyć o klienta o ofertę dla niego , to łatwizna wyskakuj z wyszej opłaty wstępnej albo do domu
    Zaletyw miarę oferta na papierze
    Wadybrak komunikacji z klientem i wiele innych
  • ~tom / 2023-09-01 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem od ponad 20 lat coraż gożej właśnie zamknołem konto

    Zaletyna dzień dzisiejszy tylko konto oszczednościowe
    Wadybardzo duzo trzeba personel w dużej częsci zmienić
  • ~Adroan / 2023-08-30 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Jezeli chodzi o Bank to spolo ale o obsluga klkenta to masakra! Zrobiłem przelew Expresowy ok 16 i teraz jest 20:55 i nadal kolega nkeotrzymał kasy. Popimo zapłaciłem dodatkowo t zł ze ELIXIR SŁABO......
  • ~Anna / 2023-08-30 15:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Uważam,że Pani Beatą Szczerba to najwłaściwszy Człowiek na swoim miejscu.Tak życzliwej,inteligentnej i profesjonalnej obsługi klienta może pozazdrościć każdy inny bank.Brawo,Tak trzymać Anna
  • ~Młody sarmata / 2023-08-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę. Bank niewart polecenia, nie polecam ani trochę.
  • ~Witold / 2023-08-30 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy bank jaki znam! Konto firmowe tj istna katastrofa. Nierzetelna obsługa, korpo szczury, załatwienie sprawy graniczy z cudem! Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Max / 2023-08-29 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w ing już od kilkunastu lat ale czas zmienić ponieważ z roku na rok coraz gorzej ze wszystkim.
    ZaletyNie ma
    WadyMożna wymieniać w nieskończoność.
  • ~AJ / 2023-08-29 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta ING nie rozni sie niczymn od ofert innych bankow. Z tym wyjatkiem ze dostep do konta w ING jest notorycznie utrudniany. Nie pamietam miesiaca zeby nie bylo problemow z dostepem do wlasnego konta. Jeden z wiekszych bankow w Polsce nie potrafi zapewnic dobrej pracy serwerow. Kpina.
  • ~Alexi Nick / 2023-08-28 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolona, miałam założone konto emerytalne na które składałam dodatkowo pieniądze,kiedy wycofałam część pieniędzy to musiałam czekać 5 dni zanim zrobią przelew na konto oszczędnościowe,po tygodniu Pani dzwoni i mówi że nie oddała mi dokumentów,wkorzona odebrałam i całkowicie zamknęłam dodatkową emeryturę, Pani mówiła że szybko dostanę pieniądze gdy spytałam czy będę czekać kolejny tydzień na swoje pieniądze,mi są bardzo potrzebne a Bank sobie jaja robi, może brzydko napisałam ale brak mi słów na ING,nie potrafią załatwić prostej sprawy!!!!
    ZaletyMoże kolor i ten Lew
    WadyZła obsługa
  • ~Norbert / 2023-08-26 11:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank jeden z najgorszych mając konto w tym banku od paru lat i starając się o kredyt czy debet na koncie jestem zbywany biorąc pożyczkę w innym banku z przelewem na konto czekam na zaksięgowanie lata świetlne. Nie polecam tego banku po urlopie zmieniam bank i zamykam konto w tym syfie
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Td / 2023-08-25 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jest nikt w stanie załatwić wypłaty spadkowej żenada
  • ~Klient / 2023-08-24 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Marna obsługa żenująca odsyłająca klienta do ubezpieczyciela. Kredyt umieją sprzedać z ubezpieczeniem natomiast jak coś się wydarzy to już odsyłają do ubezpieczyciela.
  • ~Henryk / 2023-08-18 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rano walczę z nie działąjącym nowym terminalem . Wykonałam 11 telefonów gdzie odsyłano nas od banku do serwisu
    Nikt nawet nie spróbował nam pomóc.
    Jestem zdruzgotana obsługą banku szczerze nikomu nie polecam
  • ~***** ING / 2023-08-16 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem okradziony przez oszustów. Bank wykonał nieautoryzowane transakcje. Teraz umywają ręce i każą mi oddawać pieniądze innym poszkodowany osobom. Parodia. W Alior banku kiedy doszło do takiej sytuacji kilka lat temu, w ciągu 24 godzin pieniądze były zwrócone na konto i sprawę wyjaśniał bank z Policją. Tutaj klient traktowany jest jak największe gowno. Dodatkowo powiem, że na koncie firmowym, na którym nie miało byc opłat (jeśli wykonam jeden przelew do ZUS czy US) i mimo wykonywania tych przelewów bank co miesiąc naliczał opłaty. Unikać JAK OGNIA!
  • ~Karina / 2023-08-15 18:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Koszmarny bank, w Świdnicy totalne dno.. Obsługa bezużyteczna.. Skończył mi się dowód, przychodzą wiadomości, że stracę możliwość wykonywania transakcji w tym transakcji bankomatowych.. CZYLI STRACĘ DOSTĘP DO SWOICH PIENIĘDZY NA KONCIE!!BANK PORAŻKA!! najmniejsza kwota do wyciągnięcia 50zł. Dużo by wymieniać..
    Zaletyzero
    Wadyobsługa, minimalna kwota do wyciągnięcia z bankomatu, straszenie że nie będzie można korzystać ze swoich pieniędzy (blokada transakcji)itp
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1210
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 868
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985