MiejscowośćPoznań
strona 3 z 55
-
~Inna / 2024-12-02 16:09
Jestem nie do końca zadowolona internetem. Każdego wieczoru występują przerwy w Internecie. Modem chyba za słaby do naszego mieszkania, w sypialni internet ledwo działa. Uważam, że cena za taki internet jest zbyt wysoka. -
-
~Arkadiusz / 2024-11-29 10:43
Faktycznie lipa,po rozmowie i zawarciu umowy z konsultantem niby ok,jak się później okazuje przychodzą rachunki za korzystanie mimo iż 6 miesięcy za darmo.. zwykle przepraszam i nic więcej,jak w drugą stronę nie daj Boże opoznij się z rachunkiem jeden dzień odrazu upomnienia itd. Zero kontaktu z pracownikiem ( żywym) nie jakimś śmiesznym botem który chyba jest upośledzony i brakuje zwoju,nic nie rozumie,przełącza gdzie sam chce mimo wyraźnego polecenia. Kupiłem największy pakiet z kanałami sportowymi i one są,bajki miały być a już kilka programów nie działa, w dodatku przestawiają co chwile coś jakieś.modernizacje a tak naprawdę nic się nie zmienia prócz tego że kanały są na innych pozycjach,jedyne co dobre to internet. Reszta farsa. ZaletyInternet - i tylko na tym powinni się skupić, bo reszta kuleje i to bardzo jak nasz rządWadyŚmieszny bot , zero kontaktu z żywym konsultantemMiejscowośćŚroda Wielkopolska -
~Klaudi / 2024-11-27 18:42
Najsłabszym elementem firmy jest obsługa klienta i serwis techniczny. Kontakt telefoniczny z BOK poniżej krytyki, totalnie głupi Alex, który nie rozpoznaje poleceń i nie łączy z odpowiednią osoba czy działem. Nie można doprosić się wizyty technika. MiejscowośćPoznań -
~Cyberhaker / 2024-11-27 11:14
Uwaga na niebezpieczną aplikację - zgłoszone w NASK oraz deweloperom w SklepPlay. Aplikacja wykorzystuje numer PESEL zamiast loginu. Uwaga na kradzieże tożsamości - takie dane mogą wyciec, na numery PESEL oszuści biorą kredyty, pożyczki, podszywają się na stronach OLX i innych. Nie podawajcie numeru PESEL w niezaufanych aplikacjach jak aplikacja INEA, żeby tego uniknąć WadyWyłudzenia danych, zabawa danymi osobowymi klientów, niebezpieczna aplikacjaMiejscowośćSwarzędz -
~Robert / 2024-11-27 11:08
Nieuczciwe praktyki - umowa od 1 listopada, plus 80zł za montaż. Nagle pojawia się ponad 100zł faktura za październik, bo włączyli wcześniej w niezamieszkanym mieszkaniu - wyłudzenia i oszustwo - uważajcie na tę firmę WadyWyłudzenia, oszustwaMiejscowośćNowy Tomyśl -
~Maria / 2024-11-27 11:05
Fatalna obsługa klienta, zamiast odpowiedzi na pytania tylko ta sama reklama aplikacji 'kopiuj-wklej'. WadyBrak obsługi klientaMiejscowośćSzamotuły -
~Stefan / 2024-11-27 11:02
Firma nie wystawia paragonów ani faktur za świadczone usługi, mimo wielu próśb. Powinien się tym zainteresować urząd skarbowy i prokuratura, coś tutaj jest podejrzane. ZaletyInternet jestWadyBrak faktur, przestępstwa skarboweMiejscowośćPoznań -
~ja / 2024-11-22 13:32
Powinni już dawno wyłączyć bota i zamknąć biuro obsługi klienta skoro nie chce im się pracować. ZaletyParametry techniczne okWadyBrak biura obsługi - to co jest to jakaś parodia / kpina.MiejscowośćSwarzędz -
-
~Magdalena / 2024-11-22 13:22
Polecam jestem zadowolona sprawna obsluga..mmmnnnm ZaletySzybką reakcjaWadyBrakMiejscowośćWronki -
~Karolina / 2024-11-18 18:50
Jedna wielka katastrofa. Obsługa klienta jest totalnie bez sensu, cały dzień siedziałam na telefonie na linii z nimi i nic nie załatwili. Odsyłali mnie z działu do działu. Następnie na sam koniec uznali że zadzwonią do mnie sami. Zadzwonili późnym wieczorem po 19:00, a sygnał trwał niecałe 3 sekundy, nie zdążyłam chwycić za telefon. MiejscowośćKonin -
~Janusz / 2024-11-14 10:37
Póki co śmiga. Prędkości pobierania i wysyłania się zgadzają /1000/300/. Jeśli chodzi o obsługę klienta, czy też aplikację to osobiście wolę rozmawiać z drugą osobą, a nie z komputerem. W aplikacji natomiast brakuje opcji np. anulowania zgłoszonej usterki- reklamacji. MiejscowośćSzamotuły -
~Osjan / 2024-11-11 17:10
5-tka za symetryczny internet!!!! Bardzo niski ping = 21ms. Fachowy montaż = postawili mi słupa pod światłowód na ich koszt! Zaletynajszybszy internet w okolicy!!!MiejscowośćStarosiedlice -
~Jerzy / 2024-11-04 10:13
Dotychczas po miesiącu użytkowania nie ma żadnych problemów MiejscowośćBorowo-Młyn -
~Krzysztof / 2024-11-01 22:36
Sygnał zanika,z 600 jest góra 300.Co mam więcej napisać?Że macie niekompetetnętnych mąterów?bez kleju i osłon?
Weryfiujcie tych ludzi.Zalety....WadyZanik sygnałuMiejscowośćPoznań -
~Hubert / 2024-10-23 11:11
najlepszy internet światłowodowy spośród wszystkich, sam Pan, który montował bardzo sympatyczny. ZaletySzybkość internetu, obsługa klientaWadyCzasami wyrzuca internet, ale bardzo, bardzo rzadkoMiejscowośćPoznań -
~JKD / 2024-10-18 13:41
Wszystko super, natomiast konstrukcja infolinii to tragedia, wszystko obsługuje BOT automatyczny, połączyć się z konsultantem w jakieś sprawie graniczy z cudem. ZaletyInternet/predkoscWadyInfoliniaMiejscowośćPoznań -
-
~Róża / 2024-10-18 11:43
Przykro mi ale od dnia 12 września 2024 moja sprawa jest nadal nie wyjaśniona. Zostałam wprowadzona w błąd przy podpisywaniu umowy do czego się Inea przyznała i nie potraficie tego naprawić. Źle naliczane faktury, telefon bez limitu a naliczacie za rozmowy. Ręce opadają :( ZaletybrakWadywprowadzenie w błądMiejscowośćPoznań -
~Roman / 2024-10-16 17:03
Wszystko w porządku, ale z konta nie wynika jasno MiejscowośćPoznań -
~Alicja / 2024-10-16 12:21
Mam Inea iuz od kilku lat .. ceny nie są wygórowane ale jakoś obsługi godna pożałowania.. Dodzwonić się graniczy z cudem konsultacji każdy mowi co innego więc chyba warto zmienić na inną firme ZaletyPredkoscWadyObsługa klientaMiejscowośćPOZNAŃ -
~Patryk / 2024-10-14 08:48
Mam Inea od lat, od 2 po światłowodzie. Generalnie zawsze mam gwarantowaną prędkość - obecnie 1 gbs. Gdy miałem niższe pakiety i tak prędkość bywała wyższa. Łącze stabilne, wifi6 śmiga całkiem dobrze. Telewizja nawet na wifi działa całkiem dobrze. Najgorsze w tej firmie to obsługa, choć osobiście nie miałem problemów, które wymagałyby pomocy działu obsługi klienta. Drobne sprawy udawało się rozwiązać na czacie. Zalety- prędkość,
- stabliność
- wifi
- telewizjaWady- obsługaMiejscowośćŚrem
strona 3 z 55