Klient od ponad 10 lat. Ciężko jest to ocenić, bo wszystko zmienia się w czasie. Raz jest lepiej, raz gorzej. Ogólnie na plus, ale jest sporo do poprawy zaczynając od likwidacji Alexa, wirtualnego asystenta.
Zalety- możliwość dogadania się jak nie z działem obsługi klient to z działem utrzymania klienta
- jak działa to jest stabilnie, chyba że jest awaria to już bywa wtedy nerwowo
- cena w zależności od promocji, ale nie jest najgorzej
Wady- Alex czyli wirtualny asystent i bariera, którą trzeba pokonać. Niepotrzebne dziadostwo, które nie powinno nigdy powstać. Nigdy nie pomogło w żadnej sprawie, tylko komplikuje i podnosi ciśnienie klientowi, który najczęściej dzwoni z problemem. Nigdy nie skorzystałem i nigdy nie zamierzam z tego korzystać. DO USUNIĘCIA!!!
- podwykonawcy techniczni. Lepiej nie ryzykować i jak widać, że przychodzi jakiś małolat to od razu pogonić, bo narobi więcej szkód w mieszkaniu niż to jest warte. Jak tak zrobiłem i kolejny który przyszedł, to był już zawodowiec z wieloletnim doświadczeniem i zrobił super robotę.
MiejscowośćPoznań