Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA Pack opinie

Ocena na podstawie 510 opinii

1.86 / 5

  • Niezawodność
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.69
  • Cena
    1.98
  • Parametry
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~Ana / 2021-03-31 14:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Kompletnie ignorują klienta, jeżeli tylko są jakieś problemy. Horrendalne rachunki za śmieszną jakość. Nie polecam. Dodatkowo-kiedy zdecydowałam się zrezygnować z internetu- bo niemal nie było ho poza jednym pomieszczeniem, usłyszałam od konsultanta ( tak, kiedy klient ucieka znajdują się konsultanci), że ewentualnie może włączyć mi usługę premium! A ja głupia myślałam, że nawyzszy przesył i najwyższy pakiet, za oczywiście najwyższą cenę, to już premium... Nie polecam wcale.
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu, zero wsparcia technicznego, zero możliwości kontaktu, wysokie ceny.
    MiejscowośćKrobia
  • ~Petryk / 2021-03-30 11:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Gdy potrzeba pomocy nie odbieraja telefonu, internet słaby, rozłącza
    ZaletyCzasem działa
    WadyWyżej
    MiejscowośćKamionki
  • ~hinza / 2021-03-20 20:08
    Ocena: 2.75 / 5
    około 6 razy w miesiącu prędkość internetu zwalnia tak bardzo że strony internetowe nie chcą się wczytać pomimo tego że mam światłowód
  • ~Grzegorz / 2021-03-18 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dodzwonić się to gorzej niż do prezydenta
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćLichen Stary
  • ~Kalina / 2021-03-16 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    To jak zachowują się w stosunku do klienta to śmiech na sali. Są bardzo niekompetentni w tym co robią, dodatkowo rozmowy przeprowadzane są w niemiłej atmosferze. Nie polecam, przy zaznaczeniu iż zostaje przy starym numerze, nie stosują się do swoich obietnic i płace teraz praktycznie za nic. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kompetencji Słaba i niemiła obsługa
    MiejscowośćNowy Tomyśl
  • ~Uzytownik / 2021-03-12 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa, na infolinie probowaldm polaczyc sie 4 razy, za kazdym razem czekalem ponad godzinę i ostatecznie i tak sie nie połączylem.
    WadyNie działa, na infolinie probowaldm polaczyc sie 4 razy, za kazdym razem czekalem ponad godzinę i ostatecznie i tak sie nie połączylem.
  • ~KlientINEA / 2021-03-08 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam przenoszenia numerów telefonów do INEA. U mnie zakończyło się tym, że nie byli w stanie tego załatwić- pozbawili mnie telefonu na 2 tygodnie i na końcu musiałam wrócić do swojej starej sieci.
    Mój przedstawiciel z INEA po podpisaniu umowy powiedział mi, że trzeba było nie przenosić się do INEA. Kompletna niekompetencja
  • ~Tadeusz / 2021-03-07 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Kostrzyn Wlkp.
    Kopaliście na mojej ulicy światłowody pół roku temu.
    Chciałem się podłączyć ale okazało się że projektant nie zaprojektował podłączenia do mojego domu i cztetech innych.
    Od pół roku staram się o podłączenie i nic. Przy każdej rozmowie zapewniacie że podłączenie będzie wykonane.
    Co to za projektant co projektuje jak mu się podoba.
    WadyBrak podłączenia
    MiejscowośćKostrzyn Wlkp
  • ~Adam / 2021-03-02 15:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Podobnie jak przedmówcy, mam problem z wywieszeniem umowy, której inea nie respektuje. Sprzęt odesłałem. Twierdzą, że nie otrzymali i tradycyjnie straszą, że będą naliczać jare i wysyłać rachunki. Takie straszenie nie przystoi takiej firmie. Działanie zbliżone do sekty. Man trują tylko to, co im pasuje. Głusi na prośby klientów. Zdecydowanie odradzan współpracę z inea. Jeśli nie chcesz klienci czuć się pogardzany i lekceważony - trzymaj się z daleka od tej "firmy". Ja składam pozew sądowy przeciwko nim.
    ZaletyBrak
    WadyDużo do wymieniania.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Były Klient inei 87211444 / 2021-02-24 18:09
    Ocena: 1.00 / 5


    Podpisać umowę to są szybcy. Przynajmniej u mnie tak było.
    NIESTETY Z ROZWIĄZANIEM UMOWY JEST DUŻY PROBLEM!!!!

    Rozwiązałem umowę 3-10-2020 r. z dniem z końcem listopada mieli mnie odłączyć.
    Nikogo nie było. W umowie miałem że trzeba odesłać sprzęt rooter. Odesłałem!
    Nie korzystam z ich netu od końca listopada 2020
    jest koniec lutego 2021 a nadal otrzymuję rachunki do zapłacenia. no i monity że nie płacę.
    Mimo wielokrotnych wizyt i próśb nie ma efektu ich działań.
    WadyROBIĘ BARDZO DUŻE PROBLEMY Z ROZWIĄZANIEM UMOWY
    Ja dostaje jeszcze rachunki po 3 miesiącach

    NIE POLECAM
    MiejscowośćSwarzędz
  • ~Nalik / 2021-02-23 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Znajoma 86 lat, nie chodzi, słabo słyszy, słabo widzi. Chciała umowę TV wypowiedzieć w INEA. Dzwonię w Jej imieniu (Ona nie może, bo jako się rzekło - nie słyszy). Pytają, a pełnomocnictwo jest - nie ma - no to nic nie załatwimy. Musi sama przyjść. Nie może - mówię, to upoważnienie niech napisze. Upoważnienie napisała, ciśnienie się Jej podniosło. Idę na Przemysłową z upoważnieniem. Nie da rady, mówi Pan pracownik. Musi sama przyjść. Dzwonię znowu na Infolinię. Inna Pani odbiera, mówi - niech podpisze wypowiedzenie i na Polną proszę zanieść razem z CAM i SMART-em. OK, lecę do staruszki, trzęsie się. Podpisała. Biorę sprzęt i wypowiedzenie i jadę na Polną. Czekam na dworze, bo w środku 6 osób, po 2 godzinach - audiencja u pracownika. Ten, że nie da rady, bo procedury takie, że klient musi sam przyjść albo na pocztę niech leci, no a sprzęt to InPostem paczkomatem znaczy. Staruszka nie widzi, nie chodzi, nie słyszy, nie ma nawet konta w banku, ale paczkomat musi opanować. Pusty śmiech Panowie biznesmeni z Poznania i Pan Panie właścicielu ze Strzeszyna. Powinniście się wstydzić. Powinni was wszystkich do sądu podać za to, jak w czasie pandemii postępujecie z Klientami. Ludzie, omijajcie tą firmę krzak, szczególnie starszym to radzę.
    ZaletyBrak
    WadyJak w temacie
    MiejscowośćPoznań
  • ~jan / 2021-02-17 17:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety Internet to nieporozumienie. Jestem klientem Inei od wielu lat i czas zmienić.
    Nie było dnia aby nie było przerwy w połączeniu bądż z prędkością. Obsługa klienta tłumaczy się że mają problem z wysyceniem łącza ale ten problem nie mogą naprawić od przeszło roku. Sprzedają więcej umów na internet niż łącze potrafi obsłużyć.
    Każą testować łączę dodatkowymi programami z certyfikatami lecz powinni samo to zrobić gdyż to ich zadanie. Dodatkowo raportu nie można wysłać gdyż mail techniczny odbija maile. Powinienem mieć gwarantowane 180Mb za który płacę, a mam rano ok. 30MB a wieczorem 1-2Mb i to tak od wielu lat.
    Przy połączeniu z VPN często zrywa połączenie nawet z samym routerem a już o pracy zdalnej można zapomnieć.
    Zalety- jest czasem podłączenie do internetu
    Wady- częste braki interentu
    - zrywanie połączenia z routerem (nawet po wymianie na lepszy)
    - powolna prędkość
    - zrywanie połączenia albo nawet brak poprzez VPN
    MiejscowośćWolsztyn
  • ~arek / 2021-02-17 13:32
    Ocena: 3.25 / 5
    łącze światłowodowe działa dobrze, ograniczenie routera do jednego wyjścia jest bezsensowne a utrudnia życie (kolejne urządzenie. oferta na inne usługi droga.
    Zaletydziała
    Wadyza podłączenie kolejnego budynku cena zaporowa i jeszcze dodatkowo za utrzymanie łącza 15zł.
    MiejscowośćŚlesin
  • ~Gość / 2021-02-17 00:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Porażka.Ten internet to nieporozumienie. Sam rozłącza się co kilkanaście sekund, znika,ma słaby zasięg.
  • ~Oszukany / 2021-02-13 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka porazka, infolinia wieczne niedostepna, długie czasy oczekiwania, ja mam problemy z tv, zero reakcji, w 15 min po zgłoszeniu ustarki przychodzi sms ze juz usunięto gdzie miał dojechać serwisant na adres
    Zaletyzadnych
    Wadytylko wady
  • ~Paweł / 2021-02-12 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    trudno ocenić obsługę klienta skoro jej brak..
    Wadywieczne zrywanie sieci, brak wsparcia klienta,
    MiejscowośćPoznań
  • ~Walentyna / 2021-02-10 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno nawet ocenić może i Firma dobra ale wizerunek Firmy tworzą pracownicy a ci mają tak w...bane na klienta że śmiech na sali. Na początek podpisałam aneks do umowy okres oczekiwania na podłączenie modemu trzy tygodnie w tym czasie Pan tzw opiekun klienta abym się nie rozmyśliła i nie wypowiedziała umowy dzwoni co drugi dzień, po tym terminie nawet telefonu nie raczy odebrać ( pozdrawiam Panie KAROLU CH to o Panu). Instalator który przyjechał podłączyć modem i dekodery mimo iż widzi że obraz w telewizorze się tnie nie wymienia kabla tylko mówi że kable zamokły bo deszcz padał, wcześniejszy tekst że za długo czekam na modem uwaga z powodu Covid modemy nie dojechały.Ponad tydzień czasu siedzę na infolinii bo albo internet nie działa albo bujam się z sygnałem telewizyjnym teraz już nawet nie łączą na infolinii do działu technicznego ściemniają że wszyscy są zajęci proszę spróbować później. Cieszę się że umowę podpisałam na rok i więcej z tą Firmą nie chcę mieć do czynienia
    MiejscowośćSzamotuły
  • ~vvv / 2021-01-29 08:46
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam, ciagle tylko obietnice nic nie potrafia zrobic, od pol roku czekam za naprawa.
    Zaletybrak
  • ~Drama / 2021-01-28 18:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Proponuję wszystkim poszkodowanym podjęcie zmasowanej akcji pisania skarg na Inea S.A. w możliwych urzędach kontroli (Urząd Komunikacji elektronicznej, OUKOIK, Urząd Skarbowy i inne), gdyż firma ta ewidentnie działa na szkodę klientów. Wskazuję na niewłaściwie działający Dział Obsługi Klienta (oczekiwanie na połączenie z konsultantem infolinii jest bardzo utrudnione i trwa często ponad godzinę, brak komunikacji z działem rozliczeń -klienci, którzy zrezygnowali z usług, są bezprawnie obciążani fakturami, załatwienie do końca jakiejkolwiek sprawy z Inea często graniczy z cudem). Sam jestem pokrzywdzony i tak uczyniłem. Czym więcej skarg i złych opinii w sieci, tym lepiej, może wreszcie ktoś powstrzyma tych oszustów i ignorantów!!!
    WadySame wady
  • ~NIGDY WIECEJ INEA / 2021-01-28 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, gorszego operatora nigdy nie miałem, od kilku miesięcy problem z TV, po zgłoszeniu usterki odsyłają @ ze po ich stronie jest wszystko ok, po ponownym zgłoszeniu przyjmują zgłoszenie a na kolejny dzień przychodzi sms ze usunięto usterkę, gdzie serwisant nawet nie dzwonił nie wspominając ze miał przyjechac, zbieram chętnych do grupy w celu złożenia zbiorowego zawiadomienia do UOKiK, gdy wspomniałem o tym na infolinii to usłyszałem ze oni tez mają swoich prawników. NACIĄGACZE I PARTACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2569
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2309
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2251
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 2002
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1700
Play Online
Ocena: 1.85, ilość opinii: 1569
Play
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1216
Orange
Ocena: 1.46, ilość opinii: 1140
Orange Neostrada
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1073
mBank
Ocena: 1.88, ilość opinii: 908
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 837
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 826