Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA Pack opinie

Ocena na podstawie 380 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.71
  • Cena
    2.08
  • Parametry
    2.07

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 19
  • ~Chrupek / 2019-09-12 13:50
    Ocena: 1.50 / 5
    tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia. pochodzę z małej wsi i był u nas w sierpniu wkopywany rok temu światłowód i z racji tego chodził przedstawiciel inei i podpisaliśmy wstępną umowę na dostarczenie usług internetowych. Powiedział nam że do marca 2019 roku będzie już wszystko podłączone. Mamy już wrzesień 2019 i nawet nie było technika aby zamontował ruter. Dzwoniąc na infolinie za każdym razem byłem zbywany. Raz powiedzieli że już podłączają na wsi tylko że inne nr lub że skontaktuje się z nami technik aby umówić się na wizytę do tej pory nic...
    Zaletybrak
    WadySłabe podejście do klienta. Ciągłe mydlenie oczu.
    MiejscowośćMuchy
  • ~barto / 2019-09-11 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsluga klienta, olbrzymi czas oczekiwania na rozmowe z konsultantem, brak skrzynki mailowej i normalnego kontaktu z uslugodawca, w dodatku niedzialajaca platforma, ktora odsyla klientow... do call center. absurd.
    MiejscowośćPoznan
  • ~Zrezygnowana / 2019-09-05 10:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest chyba tylko z nazwy. Dzwoniąc na infolinię Pani twierdzi że nie ma w moim miejscu awarii a ja dalej internet mam jakby ktoś go włączał kręcąc korbą.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Blue / 2019-09-02 22:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa. Centrum Poznania instalacja miedziana. Prędkość łącza w teorii 180Mb/s awarie i problemy to niestety codzienność. Od 6 sciu lat nie zmienia się nic. Jeżeli oglądasz streamy lub grasz online omijaj tego operatora. Problemów nigdy nie zglosisz infolinia zawsze nie czynna. Reklamacje mają niski priorytet na większość nie odpowiadają a jeśli już to usłyszysz że jak sie nie podoba to se idź gdzie indizej.
    ZaletyTam gdzie jest światłowód
    WadyWszędzie gdzie nie mają instalacji światłowodowej
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kitkat / 2019-09-01 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy Inea. Beznadziejna obsługa, dopisują do umowy usługi których się nie zamawia, ciągłe wyjaśnianie błędów pracowników Inea z infolinią która przecież nie jest za darmo, beznadziejni, zdarza się bezczelni i niedouczeni przedstawiciele tej firmy, Prędkość internetu niższa a niżeli w umowie.
    ZaletyBrak
    WadyDopisywanie płatnych usług do umowy, zmuszanie klientów do rejestracji na stronie Inea, BRAK KONTAKTU MAILOWEGO BEZ REJESTRACJI!, infolinia bardzo droga-ciężko się dodzwonić a za czas oczekiwania tez płaci klient .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Bardzo zdenerwowany klient / 2019-08-30 12:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Inea u mnie ma bardzo wolny internet. Speed test pokazuje mi nawet ok 200 kb/s
    Zaletybrak
    WadyBardzo wolny internet
    MiejscowośćLuboń
  • ~Krystian / 2019-08-30 10:56
    Ocena: 2.00 / 5
    W zasadzie z obsługi klienta powinienem wystawić zero lub na minusie. Ze względu na przeprowadzkę proszę o przełączenie internetu w nowe miejsce a oni ze brak możliwości technicznych wiec ja na to żeby w ramach tej umowy zmienili mi internet z kabla na bezprzewodowy a oni.. brak możliwości technicznych.. Debile! Skoro oferujecie internet bezprzewodowy to możliwości techniczne są tylko chęci brak! Nie szanują ludzi którzy im płaca, nie polecam, lepiej wybierzcie innego operatora, ja więcej z nimi umowy nie podpisze.
    ZaletyBrak
    WadyWyzysk. Zero elastyczności i wyjścia na wprost potrzebom klienta który opłaca rachunki regularnie.
    MiejscowośćWitkowo
  • ~Tomasz / 2019-08-20 14:52
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam internet światłowodowy na wsi w ramach programu... Od momentu podłączenia trafiły mi się dwie awarie nocne. Nie mam poza tym żadnych zastrzeżeń poza obsługą, to jest prawdziwy koszmar. Dodzwonić się na infolinię to cud, prędzej u papieża zawitam niż ktoś u nich telefon odbierze. Jak już uda jakimś cudem się dodzwonić to sprawa załatwiona jest do końca.
    Zgłaszanie problemów czy zapytań przez www nie ma sensu, nikt na nie nie odpowiada.
    Od początku mam 100/100Mbit i dokładnie tyle jest, żadnych spowolnień.
    Chcę teraz przenieść do nich telefon komórkowy i mam duże wątpliwości co do obsługi klienta...
    ZaletySzybki i stabilny internet
    WadyInfolinia chyba na księżycu
    MiejscowośćCeradz Kościelny
  • ~JW / 2019-08-10 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw ich konkurencja odłączyła mi internet z ich niezabezpieczonej skrzynki. Potem przez miesiąc nie mogli się dodzwonić do konkurencji żeby łaskawie wypieli się i zwrócili im mój kabel. Poprosili mnie abym to ja skontaktował się z ich konkurencją i poprosił o zwrot kabla - ŚMIWECH NA SALI.
    Ostatecznie musiałem zadzwonić i wypieli się a wtedy INEA łaskawie przyszła i mnie podpięła. W między czasie wysyłali mi FAKTURY za nie dostarczoną usługę. BEZNADZIEJNA OBSŁUGA KLIENTA I JAKOŚĆ USŁUG! TRAGEDIA!

    Życzę im aby po uwolnieniu praw przez Regulatora wszedł na lokalny rynek dostawca internetu etc. i nauczył ich szacunku do klienta.

    SKANDAL
    WadyFATALNA OBSŁUGA
  • ~pan / 2019-08-08 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    i co znowu deszczyk spadł w tym momencie zgłosiłem po raz kolejny sprawę o nr 1590223 o godzinie 21:57 i po raz 2 w tym tygodniu kolejny raz informuje iż brak usług w całym bloku oraz w lokalu wojskowa *****tylko tym razem modem został wyłączony bo po ostatniej awarii dziwnym trafem się uruchomił po 30 minutach technik miał dojechać zapewnienie konsultanta nie dojechał i stwierdził ze naprawił przewód zasilający od 9:30-11:30 w dniu późniejszym gdzie usługi były dostępne po 30 minutach ale po ostatniej awarii zostały uszkodzone ustawienia urządzeń wyjściowych od Państwa modemu i tym razem poczekam za odpowiedzią z działu technicznego ze ktoś lub coś doprowadzi urządzenie do stanu przed awaria i ustawienia modemu się powrócą do stanu przed i informuje ze przykrością zostałem poinformowany ze ktoś ma się konsultować zemną w tej sprawie i państwa urządzenie nie zostanie podłączone do czasu naprawy. Czekam za wiadomością telefoniczna 48 godzin a potem zgłoszę reklamacje obniżająca rachunek Ps w tej chwili rozmowa została nagrana ale z mojej strony i chyba szybciej zerwę z państwem umowę niż ktoś się odezwie przypominam iż posiadam monitoring na łączu w tej chwili jestem zmuszony korzystać z łącza zastępczego za co ponoszę koszty dziękuje i pozdrawiam xxxxx wcześniejsza sprawa 1581131
    Zaletycena ale jakosc na minus
    Wadybrak fachowej opieki klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~E.W. / 2019-08-08 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch miesięcy próbuję zmienić pakiet... I cały czas słyszę, że prześlą aneks oraz kuriera z modemem. Kurier nie pojawił się. W ostatniej rozmowie usłyszałam, że aneks został anulowany, na pytanie dlaczego, Pani na infolinii wyciszyła się na 15 minut aby wrócić z odpowiedzią, że... nie ma pojęcia co się stało :D
    Dodatkowo, próbowałam skontaktować się mailowo jednak do tego trzeba się zarejestrować czego uczynić nie mogę bo po wpisaniu danych otrzymuję błąd serwera :D Generalnie załatwienie czegokolwiek jest utrudnione, trzeba dzwonić kilka razy, nie można po prostu napisać maila, jakiś koszmar. Dzwoniłam już 6 razy i nadal nie sfinalizowałam zmiany pakietu. I dodam, sama pracuję na obsłudze klienta na infolinii przychodzącej i jestem osobą szczerze wyrozumiałą bo znam tę pracę od drugiej strony jednak sam BOK Inea jak i procedury są po prostu koszmarne.
    Wady- Obsługa klienta,
    - Procedury załatwiania formalności.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Radek / 2019-08-04 08:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet jest jest ok, ale w hiway jakość kanałów bardzo kiepska.
    ZaletyInternet
    WadyTelewizja hiway
    MiejscowośćChmielinko
  • ~ELZBIETA / 2019-08-01 15:42
    Ocena: 3.00 / 5
    najgorsza firma na rynku -oszukuja doliczaja nieistenijace smsy -np. u mnie naliczyli sms PRZYCHODZACE Z ALARMU KOMPUTERA: chociaz bym chciala, nie moglabym tam wyslac smsa! Podaja poznanski adres na Klaudyny Potockiej A TAM NIE MA NIC!!!!
    A do wysogotowa inaczej jak autem tez sie nie dostaniesz -i dlugo nikt nie przychodzi a wreszcie przychodzi maly pionek
    Tak samo pisma NIE CHCA ODEBRAC w ich punkcie np. na Polnej
    ODRADZAM ABSOLUTNIE!!!!!
    ZaletyNIE MA
  • ~ANONIM Z POZNANIA / 2019-07-23 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi INEA w kwestii internetu są po prostu do dupy,a nawet do tego się nie nada.
    ZaletyBRAK
    WadyDOSŁOWNIE WSZYSTKO
    MiejscowośćPoznań
  • ~Losiu74 / 2019-07-20 23:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Serwery INEA napędzane są przez chomiki a w każdy weekend opiekun ma wolne i ich nie karmi.Przychodzi piątek wieczór,brak netu to norma.I tak do niedzieli.W każde święto to samo.Większe obciążenie i ta taczka obornika ogłasza upadłość.
    Zaletybrak
    WadyLudzie płacą za stały dostęp do netu a nie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt
    MiejscowośćPoznań
  • ~kate / 2019-07-19 15:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Żenada, non stop problemy i często brak internetu. Infolinia nie jest zainteresowana rozwiązaniem tych problemów, obiecali nam raz , że przyjadą zobaczyć modem i się nie doczekaliśmy. Nikomu nie polecam, bo regularnie nie ma internetu, a jak już nie ma to potrafi 2 dni nie być. Z inei korzystam tylko dlatego, że w wynajmowanym mieszkaniu właściciel ma z nimi umowę. Wcześniej korzystałam z UPC i bardzo rzadko zdarzały się takie problemy i byli w stanie zawsze ten problem rozwiązać. Totalny gnój!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~ADi3ek / 2019-07-17 13:11
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na światłowód z INEA z modemem NOKIA G-240W-C! Nie można na tym urządzeniu konfigurować sieci LAN, wszystkie opcje są nieaktywne. Nie będzie więc można zmienić ustawień DHCP, przypisać stałych adresów w sieci wewn. itp. Słowem, NIE DA SIĘ skonfigurować własnej sieci LAN! Na infolinii twierdzą, że tak właśnie ma być... ABSURD!!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tomek / 2019-07-16 12:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostałem poinformowany że awaria zostanie usunięta za miesiąc. Sami wyciągnijcie wnioski.
    MiejscowośćKowanowko
  • ~Ewa / 2019-07-11 22:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Po trzech godzinach po uruchomieniu zgłoszenie usterki, brak tv brak internetu jakaś masakra
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćBugaj
  • ~Mateusz / 2019-07-11 19:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Szkoda słów. Internet przestaje działać zaraz po podłączeniu czegokolwiek przez kabel.
    Zalety-Chyba tylko to że jest
    Wady-Ciągłe problemy
    -Czekanie aż internet po pół godzinie magicznie powróci
    -Wciskanie że to mój ruter jest zepsuty i żebym kupił ich
    MiejscowośćWronki
strona 1 z 19
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.15, ilość opinii: 2357
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.56, ilość opinii: 1949
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 1813
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.70, ilość opinii: 1633
UPC Internet
Ocena: 2.00, ilość opinii: 1538
Play Online
Ocena: 1.90, ilość opinii: 1341
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 633
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 542
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126