Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA Pack opinie

Ocena na podstawie 528 opinii

1.86 / 5

  • Niezawodność
    1.76
  • Obsługa klienta
    1.69
  • Cena
    1.99
  • Parametry
    2.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 27
  • ~włodek / 2021-09-14 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Skonfigurowałem usługi na stronie INEA, które jak się okazuje są blednę. Pakiet TV "start" jest w rzeczywistości 20zł droższy (zamiast 9,90 kosztuje 29,90zł). Niestety Konsultant z działu sprzedaży nie może nic z tym zrobić, a utrzymanie przekazało mi informację, że mogę w każdej chwili zrezygnować. Tragiczna obsługa
    MiejscowośćPoznań
  • ~agencikkm / 2021-09-10 20:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam pana MATEUSZA O... KA. Który zawiera umowy w województwie lubelskim . Po podpisaniu umowy i instalacji brak kontaktu z tym panem. Odradzam i nie polecam podpisywać nim umowy. Potem są same problemy...
    ZaletyServis ok
    WadyNie polecam. Mimo ustaleń same problemy
    MiejscowośćWisznice
  • ~coolbob / 2021-09-06 10:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługi OK, ale obsługa klienta to dziadostwo totalne. Jeśli nie masz czasu/nie możesz odwiedzić punktu Inea osobiście - zapomnij o jakiejkolwiek obsłudze, pomocy czy czymkolwiek. Aplikacja Inea bezużyteczna w większości spraw, próba dodzwonienia się na infolinię - życzę powodzenia - średni czas oczekiwania 60 minut i najczęściej rozłącza się w trakcie oczekiwania. Czat z konsultantem - czegoś takiego nie ma - jest bot który z trudem odpowie na najprostsze pytania, zazwyczaj odsyła do infolinii lub aplikacji, która jak pisałem jest bezużyteczna.Firma oszczędza na pracownikach obsługi, zapominając, że o sukcesie nie świadczą same słupki sprzedaży, ale cały proces posprzedażowy, serwis itp. a w tej firmie to totalna porażka.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Paulo / 2021-08-25 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód od INEA problem jest z prędkością pobierania ping dochodzi nawet do 200 dzwonić już do nich to strata czasu ale na szczęście już mam koniec umowy i nigdy w życiu z taką firmą nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyInternet babcia ma lepszy w samochodzie
    MiejscowośćZ Afryki
  • ~Graj / 2021-08-25 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinię. Nie da rady. Obsługa każe dzwonić gdzieś indziej mimo że 20minut czekasz aby w końcu się dodzwonic
    ZaletyBrak
    WadyCiągle zrywa neta obsługi technicznej brak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Karol Drozdz / 2021-08-23 16:38
    Ocena: 4.75 / 5
    inea jest super
    mam od okolo pol roku i wiekszy problem byl tylko raz
    predkosc ciagle jak w umowie 1gbps
    Wadybrak
    MiejscowośćPoznan
  • ~Iwona / 2021-08-21 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Obsługa zero kompetencji, zero kontaktu telefonicznego, Internet słaby, przerywa codziennie, BRAK OBSŁUGI KLIENTA, brak punktów obsługi, wszystko wirtualne, a już żenujące SMS do zapłaty faktury tylko z kwotą. Szukaj sobie samemu faktury po sieci. Odwołują tylko do infolinii w dodatku nie działającej( automat który tam obsługuje nie rozpoznaje poleceń, prostych słów TAK i NIE) A Pani na chacie cały czas tylko podaje ten nr, czy oni w ogóle sami próbowali cos u siebie załatwić. Wszystkim odradzam, nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą. Powinny do oceny być punkty ujemne. Najgorsza firma z jaką miałam styczność, czekam jak zbawienia końca umowy. I jeszcze nie mogę zapisać opinii ponieważ żąda zaznaczenia chociaż jednej gwiazdki a to jest naciąganie i oszustwo. To że zaznaczyłam jedną to tylko po to by ta opinia poszła, ale jest żenujące. Bo to nawet nie jest bardzo źle a tragicznie.
    ZaletyBRAK, WSZYSTKO PONIŻEJ ZERA
    WadyWszystko co tylko jest związane z tą firmą, nic nie można załatwić.
    MiejscowośćKalinówka
  • ~Jolanta / 2021-08-12 13:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Czekam od piątku na pomoc techniczną. Codziennie monituję i mówią to samo, dzisiaj na pewno będzie naprawione''.
    WadyTragiczny kontakt
    MiejscowośćStare Miasto
  • ~Adam / 2021-08-04 17:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Kontakt z infolinią tragiczny, internet ciągle się wiesza.
  • ~Rosa / 2021-08-02 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet porażka. Gorszy niż mobilny,a za taką cenę powinien śmigać . Żałuję i czekam do końca umowy żeby zrezygnować.
    ZaletyBrak
    WadyCena,szybkość, załatwienie spraw
    MiejscowośćJawory
  • ~nibba / 2021-07-06 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    średnio kilka - kilkanaście razy w tygodniu prędkość spada tak mocno że strony internetowe nie ładują się.
    Zaletynie ma
    Wadyciągłe spadki prędkości internetu
    Miejscowośćpoznań
  • ~User / 2021-06-08 15:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Polacy lubia narzekac. A Ci, ktorym dziala lub miają dobrze nie odzywają sie.
    Zamowilem swiatlowod rok temu.
    Przyjechali, zalozyli i smiga.
    Nie bylo przerw w dostepie, wzrostow pingow itp.
    ZaletyStabilnie
    WadyBrak
    MiejscowośćOborniki
  • ~Wkurwiony Klient / 2021-05-12 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wkurwiony Klient - fatalne podejście do Klienta. Co innego mówią, co innego wysyłają w aplikacji i smsie, nie stawiają się w wyznacoznym temrinie. 6 wizyt i wciąż nie podłączony światłowód.
  • ~Lud / 2021-04-30 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z obsługi w punkcie dla klienta INEA ul. Krakowska 34 w Poznaniu tel. 732 461 359. Miałem skomplikowany problem: cesja umowy i rozwiązanie części usługi, a potem, po miesiącu przeniesienie numeru telefonu na inny adres, gdzie już posiadam telefon. Ponadto drugi telefon, będzie mnie kosztował tylko 5 zł. Wszystko to zostało sprawnie załatwione w miłej, serdecznej atmosferze i szybko. Nie czekałem też w kolejce mimo Covida. Polecam
    ZaletySprawnie, miło i szybko, tanio
    MiejscowośćPoznań
  • ~Rafał / 2021-04-22 21:50
    Ocena: 3.75 / 5
    Najlepsza jaką miałem 10 lat a teraz nie mam jej w zasięgu tylko ta zajebał..a Vectra
    ZaletyNiezawodność, jakość
    WadyCena
    MiejscowośćPoznań
  • ~Nart / 2021-04-22 15:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągły brak internetu. Od samego początku trwania umowy .
    ZaletyBrak
    WadyCiagle przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćŁuków
  • ~Niezadowolona / 2021-04-16 02:35
    Ocena: 1.50 / 5
    W Inei jesteśmy już (niestety) kilka lat i praktycznie od początku skarżymy się na brak płynności internetu.
    Częste rozłączanie, nagłe skoki pingu, utraty pakietów.
    Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszeliśmy, że winny jest router i że kogoś podeślą wymienić - niestety nic to nie dało, więc postanowili, że wymienią nam go jeszcze 2 razy, za każdym razem wciskając nam "lepszy" router, który nie przynosił żadnych efektów.
    Ostatecznie na infolinii dowiedzieliśmy się, że - zacytuję - "być może laptop jest za dobry i za szybki i internet po prostu nie nadąża." Szkoda tylko, że internet "nie nadąża" na wszystkich urządzeniach w domu. :)

    Niedawno postanowiliśmy wybrać się do nich osobiście i pokazać im zrzuty ekranu na których zmierzona została prędkość internetu, usłyszeliśmy tylko "ojej, faktycznie słabo" i ponowną chęć wymiany routera.


    U znajomej podczas zakładania światłowodów pracownik przewiercił kabel i o niczym nie poinformował, teraz są bez światła w jednym pokoju, a Inea umywa od tego ręce.
    ZaletyZdarzy się, że działa dobrze,
    Wadyale więcej go nie ma niż jest.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jack / 2021-04-15 15:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam wszystkich. Przestrzegam przed korzystaniem z usług oferowanych przez firmę Inea. Moja historia wygląda następująco: przez 5 lat jestem klientem dot. internetu domowego radiowego. W święta Wielkanocne 2021r internet ten został wyłączony. Po moich licznych telefonach uzyskałem informację, że firma Inea zrywa ze mną umowę na dostawę internetu bez wcześniejszego uprzedzenia i bez podania przyczyny. A dostałem wiadomość sms, że to Ja zerwałem z nią umowę co nie miało miejsca. Osoby pracujące przy obsłudze klienta są niekompetentne bez podstawowej wiedzy na temat obowiązujących przepisów regulujących usługi telekomunikacyjne (może nie z ich winy tylko z winy pracodawcy - brak szkolenia). ODRADZAM jakiejkolwiek współpracy z firmą Inea.
    ZaletyBrak
    WadyBrak poszanowania klienta.
    MiejscowośćNiechanowo
  • ~Marek / 2021-04-15 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradza. Jak dla mnie to oszuści. Do mojej umowy dopisali opłatę za jakiś pakiet antywirusowy, którego nie zamawiałem. Oczywiście tłumaczą się, że należy czytać umowę. Miałem wrażenie, że tego typu firmy można obdarzyć zaufaniem, ale jak widać trzeba ich traktować jako potencjalnych oszustów. Nie chodzi nawet o niewielka kwotę, jaką dopisują do umowy, ale fakt, że w te sposób naciągają. Jak widać nie tylko jak oceniam tak tą firmę ocena 1,8 na 5 punków mówi sama za siebie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM - skorzystajcie z oferty innej firmy, jest duży wybór.
    ZaletyBark
    WadyTo, że zostałem oszukany niweluje wszystkie ewentualne inne zalety
    MiejscowośćOpalenica
  • ~Ana / 2021-03-31 14:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Kompletnie ignorują klienta, jeżeli tylko są jakieś problemy. Horrendalne rachunki za śmieszną jakość. Nie polecam. Dodatkowo-kiedy zdecydowałam się zrezygnować z internetu- bo niemal nie było ho poza jednym pomieszczeniem, usłyszałam od konsultanta ( tak, kiedy klient ucieka znajdują się konsultanci), że ewentualnie może włączyć mi usługę premium! A ja głupia myślałam, że nawyzszy przesył i najwyższy pakiet, za oczywiście najwyższą cenę, to już premium... Nie polecam wcale.
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu, zero wsparcia technicznego, zero możliwości kontaktu, wysokie ceny.
    MiejscowośćKrobia
strona 1 z 27
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.11, ilość opinii: 2625
VECTRA
Ocena: 1.70, ilość opinii: 2438
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2360
UPC Internet
Ocena: 1.94, ilość opinii: 2142
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.68, ilość opinii: 1725
Play Online
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1632
Play
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1540
Orange
Ocena: 1.44, ilość opinii: 1512
Orange Neostrada
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1098
Plus
Ocena: 1.53, ilość opinii: 1062
mBank
Ocena: 1.85, ilość opinii: 993
T-Mobile
Ocena: 1.55, ilość opinii: 991