Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA Pack opinie

Ocena na podstawie 488 opinii

1.88 / 5

  • Niezawodność
    1.78
  • Obsługa klienta
    1.70
  • Cena
    2.00
  • Parametry
    2.05

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 25
  • ~dsafgsadgadsf / 2021-01-09 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno nie internet coera gorzej dziala scierwo njiagfnijadsgfnhjzdsgfnijasgjniadsgcnijadsgfdijnadgfnijadsgfikjniagdiasngfdisajngiakjdsnbgdsajgsabguhdsabvhujfbashdbfsadfbiwasfisnbijvnsaijdbgnkasjdbgjabsidjgadsbgkasngdjhsgchsdfhdshsdfhsdhfdshgfdsgsdgerwgdfhgsdhesgrsdf
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Paweł / 2021-01-04 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    INEA to totalna porażka. Może opiszę mój problem. W połowie grudnia ponieważ nie mogłm w zaden sposób skontaktować się z operatorem pojechałem do ,,salonu,, w Poznaniu. Po wielkich oczekiwaniach -wszyscy którzy się tam pojawili wkurzeni ,bo w dobie pandemi przyjechali załatwiać duperelne sprawy ,ze względu na brak kontaktu z operatorem Moim problemem było zwykłe zgłoszenie awarii. Awaria zgłoszona w salonie. Czekam 7 dni i nic > cudem udaje mnie się nawiązać połączenie na czacie po 7 dniach. Awarię usunięto lecz po kolejnejnej interwencji po 8 dniach. Sukces ! ale to dopiero początek moich problemów W Nowy Rok ok 15 min po północy zostałem pozbawiony sygnału totalnie -brak internetu i tv Walcząc w temacie kontaktu z operatorem udaje mi się nawiązać kontakt na czacie po dwóch dniach. I tu przechodzimy do sedna sprawy. Dowiedziałem się ,że umowa ze mną została zerwana ze względu na okoliczność zgonu abonenta. Nieźle się poczułem. Tak sobie pomyślałem jak może się czuć osoba która teraz prowadzi rozmowę z nieboszczykiem. Dodatkowo zaznaczam ,że zadano mi pytanie czy byłem w ich salonie. Odpowiedziałem że byłem tylko nie wiem czy jeszcze jako żyjący czy już jako nieboszczyk. Dobra zapewniono mnie , że chyba to jakaś pomyłka i będę musiał zawrzeć z nimi nową umowę . Ja przystawałem , że nie muszę zawierać nowej umowy , gdyż nigdy umowy nie wypowiedziałem , tym bardziej jako nieboszczyk. Ostatecznie zapewniono mnie ,ze sprawa będzie rozwiązana do poniedziałku 04.01 2021. do godz 12 00 No i nadszedł ten sądny poniedziałek. I tu wszystko rozpoczyna się od początku. Cudem uzyskuję kontakt na czacie z Panem który prowadzi chyba jednocześnie rozmową z 10 klientami. Zapewnił mnie ,że bada wnikliwie moją sprawę i przekazuje kierownictwu . Ponieważ czat trwa ok 1 godz jestem zaniepokojony o jakie kierownictwo chodzi i czy w koncu jest jakaś decyzja. Jednakże po wielu solennych zapewnieniach , że sprawę rozpatruje kierownicto , zostaję poinformowany , że nie ma dziś kierownika odpowiedzialnego za podjęcie decyzji w mojej sprawie. Czyli ta rozmowa nie miała sensu i była wielką ściemą ze strony INEI. Tak na niczym się zakończył dzięń z INEA. Dziwię się ,że taka firma funkcjonuje na rynku Może należy utworyć forum -konkretne i przypatrzeć się praktyce ignorowania klientów . Dla zainteresowanych podaję adres: Patech@op.pl Może stworzymy grupę abonentów która zrobi porządek w tej firmie
    ZaletyJak działa to w miarę ok
    Wadyza dużo aby opisać
    MiejscowośćKobylnica
  • ~lasociak / 2020-12-24 15:41
    Ocena: 1.50 / 5
    straszne problemy zarówno z internetem jak i z pomocą techniczną.
    Wadypomoc techniczna, czeste usterki
    MiejscowośćSompolno
  • ~Vick / 2020-12-20 19:59
    Ocena: 2.75 / 5
    12.12.2020.NIEDZIELA
    Awaria. Brak dostępu do tv, netu i nieczynny tel stacjonarny. Info działa tyko w dni robocze do 18:00. Nie wiadomo co to za awaria, czy usuwają albo nie. Przecież 4 dni świąt za pasem. Co będzie jak awaria wystąpi w Wigilię?9

    A czy w ogóle ktoś zaglada na to forum?
    ZaletyDuży wybór kanałów
    WadyFirma niedostępna w weekendy i dni świąteczne, a awarie się zdarzają.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Patryk / 2020-12-09 12:39
    Ocena: 2.25 / 5
    INEA Swiatlowod 1Gb/sec. Ten internet to jakiś dramat, ciągły brak dostępu, poprzedni brak internetu 11/11 przez 3 dni !!! Obecnie nie ma internetu od dnia wczorajszego. Zero kontaktu z infolinia, która albo jest “przepełniona” i należy czekać od 30min w gore, albo wartość się zwiększa, generalnie nie chcą abyś się z nimi skontaktował. Z rana jak dzwonisz to rozmawiasz z BOTEM ALEXEM, który w niczym ci nie pomoże, bowiem jest scryptem ._. Zamówiłem rozmowę w sprawie podpisania nowej umowy … zadzwonili po dokładnie 3 minutach. Łącznie zadzwonili 5 razy. To jawne jaja. Obrzydliwe jest to ze takie firmy jak INEA działają na rynku, usuwają wszelkie negatywne wpisy, wybielają się na każdym kroku, maskują swoje awarie, zapewniają ze każdy klient jest dla nich ważny, a tak na prawdę liczą eis tylko pieniądze – nowi klienci. Nie ma żadnego wytłumaczenia na zagrywki tego typu. Próbowałem być wyrozumiały, jednak zawodzą na każdej linii i zachowują się jak nasi politycy ‘to wina wszystkich innych, nie nasza”. Nie ma żadnych rekompensat za te ciągłe awarie na terenie Poznania. Nie ma miejsca w internecie, gdzie można by się z nimi skontaktować, na FB i innych ich mediach nie odpowiadają. Firma widmo i jedna wielka ściema. Odpowiadają tylko kiedy się o nich negatywnie wspomni. Odradzam zawierania intratnych umów z tym wytworem złodziejstwa i lekceważenia klientów. INEA – OSZUSTWA, ŁGARSTWA, TANDETA.
    Zaletybrak, wady przykrywają wszystkie zalety
    Wadyawaryjny, zerowy kontakt z obsługa klienta, klamstwa - typu " jestesmy dla Was ",
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marlena / 2020-12-04 09:06
    Ocena: 2.25 / 5
    W ciągu roku umowy 4 usterki przez kilka godzin brak internetu 2 x całą dobę Szczególnie teraz w dobie pandemii Niż nie można zrobić a potrzebuje niezawodnego internetu do pracy I oczywiście żadnego przepraszam lub jakiejkolwiek ulgi w rachunku
    Zaletyjak działa to jest dobra szybkosc
    WadyZbyt częste usterki
    MiejscowośćMieszkowice
  • ~W.P. / 2020-11-25 14:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam!
    Firma ma w d...e klienta jak tylko podpisze umowę na kablówkę. Dodzwonić się do operatora, to lepiej od razu dzwonić do Papieża. Szybciej odbierze telefon.
    Od kilkunastu minut usiłuję im zgłosić awarię i tylko słyszę czas oczekiwania 30 minut! Po 10-ciu minutach czas oczekiwania wynosi powyżej 30 minut!!!! Ostatnio wyniosił nawet powyżej 40 minut! Kto ma czas wisieć godzinę na telefonie, by potem usłyszeć jakąś durną odpowiedź. Płacę za kablówkę i za internet i często są jakieś awarie.
    Za co oni biorą pieniądze, to ja nie wiem

    Pozdrawiam

    W.P.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie. Zupełny brak kontaktu z operatorem!!!
  • ~Grzegorz / 2020-11-19 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta na strasznym poziomie, rozbieżne informacje na infolini, a w salonie Inea... Szybkość rozwiązywania problemów - TRAGICZNA.
    MiejscowośćSzczytniki Czerniejewskie
  • ~len / 2020-11-18 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy Ineii podpisali umowę z ludźmi chorymi na alzheimera, po II udarze( 94 lata i 84 lata)
    Jedno z nich nie żyje, czyli osoba która podpisała umowę niestety ich nic nie obchodzi.
    Dekoder odesłany , a tzn nikt nie korzysta od sierpnia 2020r.
    Przesłane do Ineii Postanowienie z Sądu o całkowitym ubezwłasnowolnieniu rodzica nie jest honorowane. Doradca Tymczasowy też nie jest honorowany .
    Umowa została wypowiedziana w Ineii 3 miesiące temu i to też nie jest honorowane . Nie odpisują na pisma , tylko wysyłają rachunki i upomnienia o uregulowaniu to wyjątkowo chamskie podejście!!!
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by wymieniać
    MiejscowośćTurek
  • ~RoSi / 2020-11-18 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikt nie odpowiada w przypadku awarii, Messengerze, LiveChat, infolinia wszystko bez odpowiedzi. Kpina z klienta!
    WadyAwarie, brak kontaktu z operatorem
    MiejscowośćPoznań
  • ~............................ / 2020-11-17 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet fatalny płace 60 zł za miesiąc a Internet nie dość ze jest gorszy niż w telefonie to jeszcze się raz na jakiś czas wyłącza nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyzacina się, wyłącza się, kiepski sygnał
    MiejscowośćPoznań
  • ~FJR / 2020-11-15 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety INEA nie posiada od dawna atutów niezawodnego operatora i usługodawcy. Oferta jest zbyt droga w stosunku do jakości i nie poparta fachowym wsparciem technicznym. Zadaniem konsultantów jest szybkie i skuteczne zbywanie niezadowolonych klientów, którzy mają uwierzyć w bzdury fundowane przez niedouczoną i ukierunkowaną infolinię. Mimo zachęcania odbiorców do pozostawiania opinii na temat obsługi klienta, z negatywnymi wpisami nic nie robi. Szkoda. Zmieniam operatora.
    ZaletyŻadnych
    WadyŻadnych zalet
    MiejscowośćPoznań
  • ~Ann / 2020-11-10 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy serwis ever. Rozwiązuję wszystkie umowy. Dość!!!
    WadyWszystko szczególnie obsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Paweł / 2020-10-20 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu nie ma trzeci dzień.
    Na infolinii rozmawia bot, a nie człowiek. Ogólnie wszystko to twoja wina, nawet jeżeli u nich jest problem to i tak zwalają winę na klienta przez co nie można z ich winy zerwać umowę tylko trzeba płacić kary.
    MiejscowośćOstrów
  • ~Kk / 2020-09-23 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia bezczelna i nie rzetelna. Klientom opowiadają bajki i cała winę zrzucają na klienta. Nie dotrzymują umów. Zgadzam się z wcześniejszymi negatywnymi komentarzami.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćPoznań
  • ~Przemo / 2020-09-17 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem nową umowę z Inea. Abonament miał wynosić 149,90.zl. I tak było przez 6 miesięcy. Po tym czasie otrzymałem rachunek 199,90 zł. Po konsultacji z infolinią dowiedziałem się że kanał + był darmowy tylko pół roku. Nikt mi o tym nie powiedział przy podpisywaniu umowy. Zrezygnować mogę ale muszę zapłacić 350 zł kary. Jawne oszustwo. Proszę uważać na tą firmę. I dokładnie czytać umowy,oni oszukują w żywe oczy. A jakość działania niby szybkiego internetu ma wiele do życzenia.
    ZaletyZadnych
    WadyOszukują biednych polakow
    MiejscowośćCzerwonak
  • ~wojtek / 2020-09-14 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy po ok. 50 min dzwoniłem by przyszedł serwisant naprawić nie działający internet. Nie sposób się dodzwonić! Internet wolny, niedziela wieczór rozłącza się. Przestrzegam wszystkich prze tą "firmą".
    ZaletyNie ma zalet
    Wadywszystko!!!
    MiejscowośćPoznan
  • ~Andru / 2020-09-01 17:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Zaoferowali mi światłowód,którego nie mają!Nabajerowali,że pod koniec sierpnia założą mi łącze światłowodowe,poprzysyłali "longpaly'e" umów i....wczoraj przyjechali technicy,którzy stwierdzili,że nie mogą mi założyć łącza bo nigdzie nie ma kabla światłowodowego!HA HA HA !!!Oferują coś,czego nie ma!!!
    MiejscowośćGniezno
  • ~Krystian / 2020-08-30 16:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Mają straszną obsługę klienta. W trackie awarii nie są wstanie pomóc, a jedynie odpisują jak jakiś robot. Na FB odsyłają do czatu, na którym czekasz 50 min i nadal nikt Ci nie odpowie.
    Nie polecam.
    Zaletyszybkość
    Wadyawaryjność, obsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jan / 2020-08-30 13:46
    Ocena: 1.25 / 5
    100zl miesiecznie za internet, ktory raz dziala, raz nie a jesli juz to niesamowicie wolno. Proby skontaktowania sie z kims z inei zakonczone fiaskiem. Juz lepiej co miesiac wyrzucac pieniadze w bloto niz placic tym oszustom. Kazdemu serdecznie odradzam
    Zaletybrak
    WadyWolny internet albo jego brak
    Wysokie ceny w porownaniu do jakosci uslugi, ktora jest bardzo niska
    Kompletny brak kontaktu z dostawca
    MiejscowośćPoznań
strona 1 z 25
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2532
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2271
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2148
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1937
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.69, ilość opinii: 1691
Play Online
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1510
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1059
Play
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1015
Orange
Ocena: 1.45, ilość opinii: 940
mBank
Ocena: 1.90, ilość opinii: 856
T-Mobile
Ocena: 1.56, ilość opinii: 744
Plus
Ocena: 1.55, ilość opinii: 709