Opiniami warto się dzielić!

Grecos opinie

Ocena na podstawie 43 opinii

2.73 / 5

  • Cena/Jakość
    2.58
  • Obsługa klienta
    2.79
  • Oferta
    2.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • / 2023-12-29 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Przylecieliśmy w środku nocy z dziećmi, autobus zawiózł nas do hotelu, wypełniliśmy meldunek po czym szybko zamówiono nam taksówkę i zostaliśmy zawiezieni do innego hotelu. Oczywiście dużo gorszego. Dodam że za wycieczkę zapłaciliśmy dużo, a hotel który rezerwowaliśmy był praktycznie na plaży. Ten do którego nas przenieśli ( podobno overbooking) nie miał nawet widoku na morze tylko na ulicę, jeżdżące auta i budynki ???? Pobyt był na 11 dni. Historia długa. Mnóstwo telefonów, do biura, rezydenta który nas totalnie zignorował, nie pomogło nawet to że chcieliśmy z tym pójść na policję. Skargi do menagera hotelu też nic nie pomogły. Rezydent nie chciał nawet z nami się spotkać, przestał odbierać telefony. Złożone reklamacje po powrocie też nie pomogły. Złożyłam sprawę do sądu. Potraktowałam sprawę honorowo, ponieważ czułam że biuro celowo nas oszukało. Wystawiają piękne ofert , wywożą ludzi a na miejscu lokują byle gdzie. To jest oszustwo. Sprawę wygrałam:) Długo to trwało ale udowodniłam że mieliśmy do czynienia z oszustami.
    ZaletyZero
  • / 2023-12-22 08:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Uwaga na tą firmę, w ofercie podają terminy wylotów/przylotów niezgodne z rzeczywistością, szczególnie aby zachęcić rodziny z małymi dziećmi, bo kilka tygodni przed wakacjami zmieniają terminy wylotów (niby z winy przewoźnika) przez co pobyt skraca się o 1 dzień, ale to nie jest prawda. Poznałem rodzinę która kupiła wakacje 1 dzień przed terminem i pomimo że było wiadomo od 2 tygodni że godziny lotów są inne to w ofercie podano te pierwotne. Według mojej oceny to jest celowe działanie biura.
    WadyOszukiwanie klientów na terminach wylotów/przylotów
  • / 2023-10-10 11:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta zupełnie niezgodna ze stanem rzeczywistym. Hotel Mitsis Bali Paradise nie jest Mitsisem. Kupiliśmy wyjazd ze względu na wysoką jakość usług sieci Mitsis. Tymczasem Mitsis dopiero przygotowuje się do przyjęcia TEJ PLACÓWKI, OCENIANEJ PRZEZ nas na dwie lub dwie i pół gwiazdki. Przestrzegamy potencjalnych klientów, to jest oszustwo ze strony biura!
    ZaletyCzęść obsługi mówi po polsku, ładne usytuowanie hotelu, piękna roślinność
    WadyBrudna plaża hotelowa, brak baru na plaży (mimo opisu w ofercie), animacje wyłącznie po francusku, ignorowanie gości z innych krajów, zróżnicowane pokoje, niektóre bardzo zaniedbane. Cena nieadekwatna do oferowanych usług
  • / 2023-10-01 16:38
    Ocena: 3.33 / 5
    Oferta i owszem atrakcyjna. Widoki piękne, obsługa miła. Wyżywienie dobre.Przyjazd do Tosca Beach późnym wieczorem w poniedziałek 18.09.2023.godz.21, biegiem na kolację.Wskazano kierunek i tyle w temacie- trochę już ciemno.Osoby starsze wiadomo wolniej.Podobno hotel-tak było w ofercie-przyjazny niepełnosprawnym.Po znalezieniu restauracji-kolacja zimna.Po kolacji szukaj kierunku gdzie te pokoje?!-ciemno.Oświetlenie zbocza ładne nastrojowe i mnóstwo stopni w sam raz dla osób starszych.Od środy zgłaszałam brak telefonu,brzydki zapach w łazience,brak wody pitnej w pokoju(powinna być uzupełniana codziennie, tak jak herbata i kawa). W czwartek zaczepiłam Panią z serwisu i poprosiłam o wodę i o zobaczenie co w tej łazience tak cuchnie.Dała wodę,herbatę i zdezynfekowała łazienkę.Kazała zgłosić to w recepcji przez telefon.Jak mam to zrobić jak tel.nie działa-pytam? Sprawdziła no nie działa-ja to zgłoszę za Panią.Piątek -cisza, nikogo!!!Po wycieczce w piątek wybrałam się do recepcji co słychać w mojej sprawie-wakacje all inclusive, hotel 4*, a ja za każdym razem proszę o wodę i mieszkam w pokoju z grzybem na ścianie i z odorem w łazience.Pani przeprosiła i zaraz była woda,herbata, kawa,ale telefon milczał do końca,a hydraulik zjawił się w niedzielę i usunął usterkę na dzień przed wyjazdem.Super chociaż jeden dzień bez uciążliwego smrodu.Polecam!!!!!!!!!
    ZaletyWidoki, pogoda, miła obsługa
    Wadyopieszałość w sprawach nagłych.Brak tych rekomendowanych udogodnień dla niepełnosprawnych.Czy winda do restauracji to udogodnienie?!Moi znajomi starsi państwo nie mieli siły chodzić po tych schodach z restauracji do pokoju na wzgórzu.Schodzili rano i tak cały dzień na dole dopiero po kolacji wspinaczka, a meleksy kursowały tam i z powrotem z jednym pracownikiem.Dlaczego nie można podwieźć takich ludzi?To byłoby udogodnienie.Osoba na wózku musiała jeździć na około droga bo po schodach jak? Droga stroma w dół do restauracji z zakrętami trzeba hamować, ale pod górkę wypchać wózek nie zazdroszczę chyba że jest elektryczny.4* to za dużo.
  • / 2023-09-26 20:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje spędzone w Sunrise
    Rodos z biurem Grecos.
    Rezydentka Pani Justyna bardzo kompetentna rzeczowa i solidna.
    Wszystko pomogła załatwić leki apteka lekarz.
    Wycieczka " moja wielka grecka wycieczka"
    Z pilotką grecosa Panią Magdą pełna pasji.
    Każda minuta była wypełniona Grecja i ciekawymi opowiadaniami o Grecji.
    Serdecznie polecamy ❤️✈️
  • / 2023-09-25 12:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Przez wiele lat jeździłam z GRECOS-em i byliśmy mniej lub bardziej zadowoleni. Ale ostatnie wakacje pokazały nam organizację firmy i podejście do klienta w nowym niekorzystnym świetle.
    Oferta była skonstruowana tak aby klienta wprowadzić w błąd.
    Brak wsparcia od strony rezydenta - Pan Kamil (KOS Blue Domes) totalnie nie był zainteresowany pomocą w rozwiązaniu problemu jak i samymi turystami. Do hotelu przyjechała z nami inna Pani, wsiadła do autobusu nic się nie odezwała, wysiadła poszła zjeść śniadanie. Jakieś zainteresowanie czy pomóc przy meldunku lub zwykła uprzejma krótka rozmowa - nie po co. Pani przyjechała zjeść.
    Wsparcie firmy - brak, dzwoniliśmy na infolinie - kazali kontaktować się z Rezydentem a Pan Kamil z infolinią.
    I tak problemu naszego nikt nie rozwiązał - bo nawet nie próbował.
    Ja uważam, że zawsze może wyjść coś nie tak, powstać jakiś błąd, ale klasę firmy/człowieka poznaje się jak te problemy/błędy naprawia. Tutaj firma nie spełniła minimum z minimum. Szczęście, że nasze problemy nie były związane ze zdrowiem czy bezpieczeństwem. Wiem jedno jak mam płacić firmie pieniądze za usługę i opiekę rezydenta a usługa jest niezgodna z Tym co było nam przedstawione a Rezydenta brak - to są to pieniądze wyrzucone do kosza.
    ZaletyWzględem innych firm - brak
    WadyBrak zaangażowania, znajomości oferty która sprzedają, nieczytelne oferty, pokoje na siłę dostosowywane do większej ilości osób (my mieliśmy pokój 2-osobowy z czterema łózkami, transport powrotny nie dostosowany do ilości osób - ludzie siedzieli na walizkach, brak opieki rezydenta.
  • / 2023-09-15 21:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Szanowni Państwo
    W okresie od 06.09.byłam na wczasach na Krecie w hotelu Malia Bay w Mali, opcja all inclusiwe w pokoju superior. Generalnie jestem bardzo zadowolona z pobytu. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone, pokoje czyściutkie i codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane. Położenie hotelu - przy samej plaży, cudownej do spacerów, przy basenach dużo leżaków, na plaży również.
    Mam zastrzeżenia do pokoju: miałyśmy wykupiony superior ( dodatkowa opłata) w którym nie było nawet jednego krzesełka, o suszarkę do włosów prosiłam trzy dni, zrobiła to również ze mną pani rezydent. Prosiłam o zmianę pokoju nr 119, który przylegał do kuchni, a więc były głośne odgłosy uderzenia naczyń, lodówek itp. Zrobiła to również Pani rezydent - odpowiedź nie ma możliwości. Uważam, że biuro zawierając umowę z hotelem powinno zadbać o odpowiednie pokoje dla swoich klientów, gdyż uiszczamy wcale nie małe kwoty za pobyt. Inne pokoje typu superior miały wyższy stanadard, a ceny tych pokoi były takie same. Proszę w przyszłości o branie pod uwagę jakie pokoje są przeznaczane dla klientów biura Grecos. Może Pani Rezydent powinna być bardziej stanowcza w prośbie o zmianę pokoju, bo zna zasady i na pewno każdy hotel ma jakies rezerwowe pokoje
    Zaletypołożenie hotelu, jakość posiłków, czystość
    Wadynieodpowiednie warunki w pokoju nr 119
  • / 2023-08-22 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawde odradzam, zastanowcie sie nad innym biurem.
    20 godzin bez noclegu to jakis koszmar prawie 40 osob bez ostatniego noclegu. Jak to jest mozliwe sprzedac wycieczke bez ostatniego noclegu? Wykwaterowanie o 10 rano a wylot nastepny dzien o 6 rano !!
    Menadzer hotelu Strofades apeluje ze to norma, koczowanie pod hotelem spanie na plazy . Tragedia odradzam. Reklamacja zlozona wycieczka za 10tys. Po przyjezdzie dowiadujesz sie ze nie ma ostatniego noclegu. Czytac oferty radze albo omijac biuro. Na zamowieniu wycieczka od 15.08 do 23.08 zero informacji ze skrocona doba po dwoch dniach dochodzi umowa w ktorej niejasno jest napisane ze nie ma tej doby bralam lasta wiec moja wina ze skrupulatnie niedoczytalam ( tak zrobilo az 40osob, wiec to celowe wprowadzenie w blad )
    ZaletyBrak.
  • / 2023-08-10 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka Kreta przyjazd do hotelu 8.00 zakwaterowanie w pokoju 15.00.7 godzin siedzenia pilnowania walizek beż szklanki wody dramat. Wylot o23.55 wykwaterowanie z hotelu 11.00. Siedzenie na waliskach 13 godzin. NIKOMU NIE POLECAM
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • / 2023-08-05 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, prosze uważać na biuro podróży Grecos po raz kolejny nie zgadza się pokoj z tym co jest w umowie i na zdjeciach. Przed zrobieniem rezerwacji poprosilismy o przykładowe zdjeca pokoju ktory mamy zamiar zarezerwować. Zrobilismy rezerwacje pokoju rodzinnego, wg umowy (35m2) a otrzymalismy pokoj standard (maks 20m2).Obsluga hotelowa tłumaczy że nie ma innego pokoju a Pan rezydent bez wiekszego zaangażowania robi tylko to co sami możemy zrobić dzwoni do hotelu przekazując nam info że nietety nie ma innego pokoju i nie może nam nowego budynku wybudować.Szkoda że Grecos wcześniej sprzedal pokoj ktory nie był dostepny.Biuro podroży Grecos oszukuje i sprzedaje drogo brzydkie i małe pokoje w ładnych hotelach.Uważajcie!
    WadyHotel Grecos oszukuje
  • / 2023-07-31 17:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Willa Fylaktos Thassos. Piękna wyspa, hotel już nie bardzo. Zdjęcia wykonane prawdopodobnie w maju obecnie już tak nie wygląda. Willa piękna ale potrzebuję zastrzyku finansowego remont niezbędny. Cześć pokoi wykupionych przez "wycieczki zorganizowane" z Rumunii, Bułgarii zresztą cała wyspa do nich należy bo blisko i samochodem można. Uwaga jeżdżą stadami :)). Warto wynająć samochód i pozwiedzać. Ogólnie na plus ale mieliśmy pokój na parterze i od strony ulicy - warto przemyśleć zakup pokoju od strony morza, na II piętrze. A teraz moja największa prośba jadąc na Thassos kupcie jedzenie kocie i karmicie te biedoty. ????????
    ZaletyZ powodu spóźnionego lotu z Katowic jazda autobusem po krętych drogach - warte przeżycia!!!!
    WadyZdjęcia do rzeczywistości
  • / 2023-07-27 11:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trzy dni przed wylotem otrzymałam informację o zmianie hotelu lub zwrocie kosztów. Postawiono nas w sytuacji bez wyjścia. Ewentualny zwrot kosztów zaproponowano w ciągu 14 dni, a urlop zaczynałam za 3 dni. Hotel niby tej samej klasy, ale w wybranym przez nas mieliśmy pokój z basenem i blisko do lotniska. Hotel zaproponowany przez biuro mieści się 100 km od lotniska. Otrzymaliśmy informację, że nie dysponuje pokojami z dostępem do basenu, co było nieprawdą. Na miejscu zaproponowano nam pokój bez drzwi do wc, stary i zniszczony. Po naszej interwencji zamieniono pokój na inny, ale nadal niezgodny z naszym zamówieniem. Dodam, że rejon naszych wakacji nie miał nic wspólnego z pożarami w Grecji.
  • / 2023-07-23 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczna obsługa w krytycznej sytuacji. Od prawie 24h jesteśmy pozostawieni sami sobie. Zero wsparcia ze strony Grecos. Nikt nawet nie zadzwonił zapytać co z nami mając małe dziecko ze sobą. Przewoza nas z hotelu do hotelu. Nie mamy wody pitnej, po 10h hotel udostępnił nam restauracje limitujące wejścia do niej. Koczujemy na gołych podłoga bez żadnego zainteresowania. Brak info z biura, brak info z urzędów greckich. Nie poradzili sobie z tą sytuacją. Transfer też pozostawia wiele do życzenia. Inne biura zadbały o swoich klientów, Grecos swoich olał i tylko przesyła lakoniczne komunikaty z centrali. Infolinia również nie działa bo po co, przecież Polak poradzi sobie...totalne dno!
  • / 2023-07-23 05:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas wyjazdu na Kretę został nam zmieniony hotel bez podania przyczyny w naszym odczuciu na gorszy(przede wszystkim mieliśmy widok na morze a w nowym na ulicę i inne budynki!!!!). W pierwszym hotelu zapłaciliśmy z góry tzw.opłatę klimatyczną za cały pobyt.Przy wymeldowaniu z pierwszego hotelu poprosiliśmy o zwrot tzw.opłaty klimatycznej ale zostaliśmy poinformowani,że ta opłata będzie honorowana w hotelu do którego zostaliśmy przeniesieni.Niestety owy hotel nie akceptował tej opłaty i żeby otrzymać pokoje musieliśmy drugi raz zrobić opłatę.W przeciągu pięciu dni cztery razy telefonowalismy do Pani rezydent i raz napisalismy smsa i padała odpowiedź że sprawą sie zajmie i żeby się nie martwić.Obecnie jesteśmy już w Polsce i jak nie było odpowiedzi tak nie ma!!!!!Pierwszy raz skorzystałem z tej firmy i raczej ostatni raz.
  • / 2023-07-22 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jesteśmy pozastawieni na wyspie Rodos beż żadnej pomocy wywieźli nas do innego hotelu beż zakwaterowania śpimy na leżakach basenowych na dworze dziekujemy za wsparcie
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania osobami poszkodowanymi Brak współpracy zenada
  • / 2023-07-02 13:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem niezwykle zadowolona z Grecos,oj zarezerwowany hotel miał overbooking i biuro dało nam w zamian super luksusowy hotel z Mitsis Alila. Wspaniałe warunki warunki, obsługa i czystość bez zarzutu. Dzięki Grecos za cudowne wakacje. ????????????
  • / 2023-07-02 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem niezwykle zadowolona z Grecos,oj zarezerwowany hotel miał overbooking i biuro dało nam w zamian super luksusowy hotel z Mitsis Alila. Wspaniałe warunki warunki, obsługa i czystość bez zarzutu. Dzięki Grecos za cudowne wakacje. ????????????
  • / 2023-06-30 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Omijać szerokim łukiem!!!! Na dzień przed wylotem mail o zmianie warunków w hotelu! Zmienia się plaża! Zamknięte baseny, zamknięte restauracje i hotel w remoncie!!! Kpina całkowita . Pierwszy i ostatni raz z tym pseudo biurem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • / 2023-06-24 20:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Super wczasy jedzonko boskie animacje dla dzieci najwyzsza klasa Wiktoria zabawia dzieci że szaleją za nią. Ogólnie polecam ten hotel na wyjazd z dziećmi ,pływanie zabawy super. Barmani górna półka
  • / 2023-06-12 19:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Wróciłam z Grecji, z wyspy Evia. Mieszkaliśmy w hotelu Miramare. Nasz pobyt był bez zarzutów; miła, kompetentna rezydentka, pyszne jedzenie, pokoje sprzątane codziennie, miła i pomocna obsługa. Wi-Fi darmowe, darmowe są tez ręczniki plażowe. Hotel polecam rodzinom z dziećmi i osobą, które lubią biernie wypoczywać.
    Polecam wycieczki fakultatywne Ateny 56 euro, 27 Chalkida, 70 euro Greckie Karaiby. Dla dzieci do 12 roku życia zniżka 50%. Można wypożyczyć samochód to załatwia rezydent lub recepcja w hotelu.
    Wszystko zgodne z ofertą.
    Właściciele hotelu to przemili ludzie, dbają o swoich klientów. Dzięki właścicielom pobyt jest przyjemny. To nie zasługa biura tylko właścicieli hotelu Miramare, których serdecznie pozdrawiamy.
    Jestem zadowolona z wypoczynku, nawet słonce grzało jak szalone ????????
    ZaletyPołożenie hotelu super. Z jednej strony morze z drugiej góry. Właściciele dbają o porządek nie tylko w pokojach ale też na zewnątrz. Pyszne jedzenie, dla dzieci do 12 lat Aquapark, dwa baseny. Dojście do morza podziemnym tunelem to bezpieczne{jest około 100m). Wokół dużo roślinności, drzewa z pysznymi morelami. Super. Rezydentki kompetentne i b.
    miłe. Nie ma się czego czepiać.
    WadyBardzo mi się nie podoba zmiana godzin wylotu z Polski i na odwrót. To nie pierwszy raz. Podobnie było na Krecie. Przecież Biuro Grecos wie, że loty są tanie w określone dni tygodnia. Po co ta szopka ze zmianą lotu. Dla człowieka pracującego jest ważne czy lot jest o 5.50 czy o 18.50. To jest nieuczciwe!
    Właścicieli biura - proszę nie wprowadzać klientów w błąd z tymi godzinami lotów. To jedyna rzecz, która nam się nie podobała.????
strona 1 z 3

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 889
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 175
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795