Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2022-01-14 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 12/01/2022 według historii przesyłki odmówiłam odbioru. Niestety kurier nawet nie dotarł pod wskazany adres doręczenia. Nie dostałam również żadnej informacji SMS czy e-mail ze taka sytuacja miała miejsce. Dnia 13/01/2022 po rozmowach z infolinia ustalone zostało ponowne doręczenie dn. 14/01/202. Niestety dn. 14/01/2022 firma zdecydowała iż paczkę odeśle do nadawcy bez informowania i pomimo ustaleń z dnia wcześniejszego.
    Mam pierwszy raz styczność z firma GLS i mam nadzieje ze był to pierwszy i ostatni raz kiedy musiałam czekać na kuriera od tej firmy. Kurier nie dociera w miejsce dostarczenia, nie kontaktuje się z odbiorcą, przekazuje nieprawdziwe informacje do siedziby. Nie polecam z całego serca firmy GLS.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet tej firmy
    WadyBrak prawidłowego kontaktu z klientem. Kurier nie dociera pod wskazany adres. Mimo ustaleń z infolinia firma i tak postępuje według swoich zasad bez informowania klienta.
  • ~Maja / 2022-01-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam od dwóch dni czekam na dostawę , dostaje powiadomienia ze paczka tego i tego dnia zostanie doręczona po czym kurier nie przyjeżdża , i kolejnego dnia jest taka sama sytuacja
    Nie polecam
  • ~En-dzej / 2022-01-13 16:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Otrzymałem dzisiaj maila ,że oczekiwana przeze mnie przesyłka została dostarczona pod wskazany adres przed południem.Ciekawe komu bo nikogo w domu nie było. Przyjeżdżam do domu po 15.00 przesyłki nie ma.Dzwonię na infolinię,gdzie z rozmowy wywnioskowałem,że przesyłka została dostarczona komuś o nazwisku Wolak.Nie znam takiej osoby ,nie mam sąsiadów o takim nazwisku.Po jakimś czasie przychodzi sąsiadka i przynosi moja przesyłkę. Kurier nie przekazał jej przesyłki.Jej też nie było w domu. Kurier rzucił paczkę na jej podjazd przez zamknięta bramę.A na koniec do raportu wpisał, że przesyłkę przekazał sąsiadowi podając nazwisko z dupy. A wystarczyło tylko do mnie zadzwonić. Dowiedział by się gdzie przesyłkę może zostawić nie tracąc przy tym czasu lub zaproponowałbym ,że po paczkę do niego podjadę we wskazane miejsce.Ręce opadają.Jak można w tak nonszalancki sposób podchodzić do swoich obowiązków.Dlatego unikam korzystania z usług kuriera,wolę paczkomat.Tym razem nie miałem wyjścia no i z miejsca problem i stresik. GLS to "bylejakość"i dlatego odradzam korzystanie z usług tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadybrak komunikacji z klientem,brak odpowiedzialności za powierzone mienie,brak szacunku do klienta,bardzo luźne podejście(bardzo delikatnie mówiąc) do swoich obowiązków.Bylejakość.
  • ~Tomasz / 2022-01-13 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie odwiedził mnie kurier GLS. Chciał zostawić paczkę dla sąsiada 2 piętra wyżej. Paczka była uszkodzona a on upierał się że mam ją przyjąć bo sąsiada nie ma w domu. Nie zgodziłem się. Chodził po klatce schodowej i pukał do każdego aż chyba w końcu kogoś znalazł. To normalny standard w GLS że jak nie ma w domu adresata to się zostawia paczkę gdziekolwiek?
  • ~Loluś / 2022-01-12 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat kurier dziś zamiast dostarczyć paczkę na adres dostarczył cztery domy dalej i jeszcze hamsko powiedział to sobie pójdziesz i odbierzesz od sosiada. Moim zadaniem to taka firma powinna zwrócić koszty ponieważ to jest kpina dla klienta , jak paczka jest opłaconą nie powinien zostawić nawet i u sasiada ponieważ nie miał zadnego pozwolenia . Moim zdaniem kurier dnia dziejszego powinien odpowiedzieć zatom sprawę finansow . Dlatego nie polecam tej firmy od dnia dzisiejszego
  • ~Zuzanna / 2022-01-12 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to jeden wielki żart paczka miała przyjść 11.01 nie doszła rano otrzymałam SMS, w którym pisali, że paczka będzie dostarczona dzisiaj 12.01 i nie otrzymałam jej pomimo kontaktu do kuriera i wysyłanych SMS totalne olanie.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo aby pisać
  • ~Janusz / 2022-01-12 12:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandal. Ostatnio miała być doręczona paczka nr 54622433248, skontaktowalem się dwukrotnie w kolejnych dniach z kurierem, żeby paczkę doreczył po 15 lub na inna ulicę. Odpowiedział że po 15 to już go nie będzie pomimo wskazania w SMS że doręczenie od 9 do 16, a na inną ulicę on nie będzie jechał, wskazał miejsce odbioru Różan. Po to płace i biorę kuriera żeby jechać 60 km żeby odebrać paczkę. Skandal, nie polecam GLS a przede wszystkim tego kuriera. Kurier nie życiowy, ludzie pracują w różnych miejscach, nie będę brał urlopu żeby cały dzień siedzieć i czekać na kuriera z GLS. Pozdrawiam Janusz
    WadyBrak elastyczności, porażka
  • ~Becia / 2022-01-04 18:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Otrzymałam otwartą paczkę, ktoś odciął jedną ścianę pudła. Reklamacji na usługę nie chcieli przyjąć.
    ZaletyBrak
  • ~..... / 2022-01-04 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka od dłuższego czasu nie dochodzi najgorsza firma kurierska jaką znam
  • ~wiktoria / 2022-01-04 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciekawe, że po mojej opinii nagle się znalazły dwie pozytywne opinie- piszą osoby niby ze strony GLS (chyba pracujące w tej firmie zadaniem których jest właśnie poprawienie wizerunku firmy w Internecie). Sugestia osoby, która napisała, że myślcie ludzie, to nie wina kurierów, ale systemu - wydaje się być dziwna. Więc co, mamy teraz "rozumieć", "tolerować", "akceptować zaginięcie paczek", "nerwy podczas znalezienia paczki", ponieważ biedni kurierzy cięzko pracują i jest im tak trudno dostarczyć paczkę?? Uwaga - nie kłamiąc wpisując do systemu "abonament nieobecny", albo "odmowa przyjęcia". A po prostu wysylając sms-a, albo dzwoniąc i mówiąc: "dziś nie zdążę, jutro postaram się od 9 do 13.00? " O to przecież chodzi. O lojalność. Natomiast być lojalnym to nie znaczy "świętym", to nie znaczy, że nam, odbiorcom, trzeba teraz cierpliwe i ze zrozumieniem akceptować jak kuriery kłamią i nie dostarczają rzeczy, na których się czeka, już nie wspominając, że za usługi firmy się płaci??
    Poza tym, jeżeli to jest tak cięzka praca, to chyba można ją zmienić? Będąc młodym i zdrowym człowiekiem - tylko takich właśnie obserwuję odbierając paczki. Nie może to być w żaden sposób uzasadnieniem: mam cięzką pracę, więc mam was wszystkich gdzieś. Ciekawe, że właśnie w ten sposób zaczną myśleć lekarzy, urzędnicy, wychowawcy dzieci w przedszkolu, chirurdzy, etc. Nic niestety nie zrozumiał ten, kto właśnie napisał od razu po moim wpisie (mojej kolejnej historii z GLS): myślcie ludzie, jak kurierom GLS, biednym, jest ciężko pracować.... O to chodzi, że wszyscy teraz w tym kraju pracują dużo i ciężko.
    Znowu, dlatego podobne rzeczy w cywilizowanym niby kraju, są możliwe. Nikt za nic nie odpowiada. Za usługę płacimy, firma GLS się bogaci, ale klientów ma gdzieś i nic dziwnego, że ma takich pracowników
  • ~Genek / 2022-01-03 18:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracownikom firmy GLS dziękujemy za szybkie i bezpieczne dostarczenie pączek za granicę. Pracujecie na swoją markę i nasze zadowolenie. Tak trzymać!!!
  • ~zwjjx / 2022-01-03 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Pojedź sobie jeden z drugim na rejon z 200 paczkami po godzinie 11 i spróbuj to w normalnym czasie dostarczyć życzę powodzenia. Do pracy przyjechał na 6. I weź się do wszystkich dostosuj. Często są to ciężkie meble lub materiały budowlane po 30 kilo na 3-4 piętro. Kurier by codziennie robił po 16 godzin. Często jest za mało ludzi, gdyby było ich więcej jakość byłaby lepsza. Jeszcze rano cię na magazynie zdenerwują albo jeździsz uszkodzonym Transitem. Na dodatek każdy rejon jest inny, jedne robi się dłużej, drugie krócej. Pojęcia ludzie nie macie co wy gadacie. Niektórzy jak woły pracują. Taka liczba złych opinii świadczy o słabym systemie a nie winie pojedynczych ludzi.
    ZaletyDla myślących dobre zarobki fajna praca.
    WadyZacznijcie myśleć, miejcie trochę wyobraźni
  • ~Wiktoria / 2022-01-03 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie innych i porównując z moim doświadczeniem - wszystko jest identyczne!- cały czas się zastanawiam, dlaczego podobne firmy jak GLS nie bankrutują, dlaczego sprzedawcy dalej z nimi podpisują umowę?
    Miałam ostatnio sytuację, że kurier GLS niby 2 razy przychodził pod mój adres (dzień w dzień) i 2 razy!! odmówiłam mu w przyjęciu paczki! Żart, prawda? Tylko to wcale nie śmiesznie, bo kurierzy mają dostęp do systemu i mogą tam wpisać co chcą. I tak właśnie robią. Na kuriera, który dostarcza paczki w mojej dzielnice (Ursynów, Warszawa), już probowałam składać skargi, pisząc do centrali, ponieważ bardzo często wpisywał do systemu, że "adresat było nieobecny w domu" - natomiast w domu pracuję i w tych dniach byłam cały czas w domu. Więc na żadną moją skargę na kuriera GLS nie odpowiedział. A teraz ten kurier prawdopodobnie poszedł dalej - pisze, że ja "odmawiam" przyjęcia paczki. A on, biedak, przychodzi jednego dnia, potem drugiego, prosi odebrać paczkę, a ja "odmawiam".

    Teraz bez żartów. Problem jest w braku kultury sprzedaży w Polsce. W żadnej sytuacji, kiedy miałam problem z kurierami GLS (jak zresztą i DPD) nie dostałam żadnego wsparcia od sprzedawcy. Sprzedawca nic z tym nie robi.
    I dlatego podobne firmy jak GLS będą dalej robić pieniądze mając gdzieś interesy odbiorców. Tylko bardzo ciekawa rzecz, przecież za kuriera to my płacimy, odbiorcy! Sprzedawca podpisuje umowę z wybraną przez niego firmę, ja za tego kuriera płacę, a potem się okazuje, że nie mam żadnych praw, żeby czegokołwiek się domagać od firmy kurierskiej.
    Dziś dozwoniłam się w swojej sprawie do infolinii GLS, I wiece co usłyszałam? Prosze złożyć skargę u nadawcy (sprzedawcy), to on z nami (GLS) podpisuje umowę, więc my od Pani żadnej reklamacji nie przyjmiemy.

    Więc jeszcze raz : główny problem - brak kultury sprzedaży w Polsce, w ogóle pojęcia jak się prowadzi cywilizowany business (kiedy każdy klient się liczy, kiedy klient zgłasza problem z odbiorem paczki, to nie powinno być wyłącznie jego problemem, a on musi widzieć zainteresowanie i odpowiedzialność sprzedawcy).
    A drugi problem (przyczyna dlaczego podobne firmy jak GLS są i będą w Polsce ) - brak lojalności ludzi w stosunku do siebie.
    Zaletyżadnych. Firma kurierska, w której pracują kurierzy nie wykonujące swojej pracy uczciwie.
    Wadykurierzy oszukują, nie dostarczają paczek, piszą kłamliwe rzeczy do systemu (adresat nieobecny, adresat odmówil przyjęcia paczki). Firma GLS ich kryje - odbiorca nie jest w stanie złożyć reklamacji do GLS, korzystając z infolinii, bo tam mu odmawiają, twierdząc, że to musi zrobić sprzedawca . Bardzo niska kultura obsługi i jednocześnie stworzenie pozorów, że firmie zależy na klientach (ankiety, na które firma widocznie nie reaguje, niczego nie analizuje)
  • ~mordkaxd2 / 2022-01-03 13:38
    Ocena: 3.67 / 5
    zła paczka miała dotrzeć 31 grudnia nie dotarła
    Zaletynie dochodzi na czas
    Wadynie dochodzi na czas
  • ~NiezadowolonyKlient / 2022-01-03 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dostarczenia 30 minut przed dojazdem zostaliśmy powiadomieni że przesyłka już jedzie .Oczywiście takowa nigdy nie dotarła, a szanowny kurier wyłączył telefon/zablokował numer.Na następny dzień sklep został zawiadomiony o sytuacji i dowiedziałem się,że "kurier o godzinie 15:40 był pod domem ale nikt nie odbierał"-Standardowe oszustwo.
    Zapytałem czy można zamówienie anulować bo wiedziałem że nic z tego nie będzie i ta paczka nie zostanie już dostarczona-oczywiście "w tym momencie jest to już nie możliwe,ale paczka będzie najwcześniej za tydzień".
    Wiadome jest,że prawdopodobnie po raz kolejny przesyłka nie dotrze bo "kurier był i dzwonił ale nikogo nie było w domu"-Oczywiście NIE POLECAM i sam nigdy już nie tknę tej firmy kurierskiej.
    Wady-Standardowe oszustwo
    -Brak kontaktu (wyłączony telefon/zablokowano numer)
  • ~Kasia Żak / 2022-01-03 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z zywnoscią dla zwierząt nie doreczona 30.12.21 z powodu problemów z płatnoscią (pomyliłam gls z dpd i myślałam, że zaplacę kartą).
    Kurier oswiadczył, że nie ma sprawy, jutro tez pracują (informacja na stronie gls poświadczała, że kurierzy pracują do 17) po czym jeszcze tego samego dnia... odesłał ją do nadawcy a w historię wpisał, że probował ją mi doatarczyć jeszcze dwukrotnie.
    Dnia 31.12.21 siedziałam cały dzień a gdy zadzwonilam do tegoż kuriera ustalic o ktorej sie moge go ewentualnie spodziewać (ostatni dzien w roku, sklepy zamykane są wczesniej chcialam jeszcze jakieś jedzenie sobie kupić) nawet sie nie zająknął, ze ją odesłał - powiedział, że on dzisiaj to na Woli jeździ i nie jest w stanie powiedzieć mi czy i kto dostarczy mi dzisiaj paczkę.
    W zeszlym roku panowie z gls zrobili mi podobny numer (nie bylo wtedy problemów z placeniem tylko z dostarczeniem, ze niby nikogo nie zastali (zamawiam tylko jedzenie dla kotów bo mam ich 5 wiec każdorazowo siedzę w domu nie ruszając się na krok, zeby koty mialy co jeść).
    Nie zamierzam więcej korzystać z uslug więc dodam, ze bywaly sytuacje gdy szukałam kuriera po osiedlu, bo stal pod sąsiednim blokiem dzwoniąc z pretansjami i wrzeszcząc "co pani mi opowiada, ze jest w domu skoro jestem pod drzwiami i mi pani nie otwiera!", kurierzy odmawiali mi wydawania reszty (po calym dniu nie mieli drobnych). Poza tym paczki bywaly porozrywane powylewana zawartość butelek, puszki pogniecione.
    Nie polecam.
    ZaletyJesli jakieś są giną w obliczu wad.
    Reklamacji noe skladałam, zeby się nie denerwować.
    WadyNiestaranność, nieterminowość, niesłowność, niegrzecznosć itp.
  • ~Koleś / 2021-12-31 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięknie zapakowana paczka świąteczna została zniszczona. Karton podmieniony na mniejszy. Zawartość została zredukowana. Słodycze dla dzieci skradzione tak jak pozostałe 30-40% zawartości przesyłki.
    Przesyłka zamiast po tygodniu trafiła w moje ręce po trzech tygodniach. Brak aktualizacji transportu do momento, w którym złożyłem skargę po kilkudziesięciu dniach.
    Pierwszy i ostatni raz. Maja szczęście, że świąteczna paczka w ogóle doszła, chociaż grubno po świętach.
    Jednym słowem: Szmaciarze !
    ZaletyBRAK
    WadyDlugo by wymieniać.
  • ~Xyz / 2021-12-31 09:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Omijać szerokim łukiem
    Przez tydzień kurier nie może znaleźć mojego adresu. Zatwierdził ze dostarczył paczkę a nawet do mnie nie zadzwonił że ma problem ze znalezieniem adresu. Obsluga poniżej krótki...
  • ~Rens / 2021-12-30 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam maila, że po godzinie 7:00 nie było mnie w domu i paczka została przekazana do punktu. Bardzi ciekawe, bo w domu byłam.
  • ~Katarzyna / 2021-12-29 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje paczki od 23 grudnia leżą na magazynie. Dzwoniłam 23, 27, 28 zgłosiłam skargę. Zapewniano mnie, że paczka dotrze do mnie 29 grudnia. Dzisiaj rano sprawdzam, jedna przesyłka wydana kurierowi, druga leży na magazynie. Znów kontaktuję się z infolinią, czekam 10 min, pani z infolinii kontaktuje się z magazynem. Przekazuje mi informacje, że kurier jest nowy na terenie, miał moją paczkę w ręku ale ją zostawił bo stwierdził, że się nie wyrobi! Zabrał jedną paczkę a drugiej już nie!! Jest w tym jakaś logika? Dzwonię do kuriera 6 razy, nie odbiera ani raz. Dzwoni do niego Pani z infolinii i przekazuje mi informację, że kurier ma moją paczkę i dostarczy ją dzisiaj tylko nie wie, o której godzinie. Czekam w domu do godz. 18, kurier się nie pojawił. Sprawdzam status przesyłki i oczom nie wierzę. Przesyłka wróciła na magazyn. To jest kpina i totalne lekceważenie klienta! Nie mam już nawet siły się denerwować!
    Kurierzy beznadziejni, pracownicy infolinii bezczelni. Na @ ze skargami nikt nie odpowiada. W sumie czytając opinie wcale się nie dziwię, skoro jest tylu niezadowolonych klientów. Nigdy więcej GLS i zamówień od firm, które z nimi współpracują.

    Jeśli te paczki kiedyś do mnie dotrą to mam duże obawy o ich zawartość. No cóż sprawdzę dokładnie przy p kurierze i z przyjemnością oddam, jeśli będzie jakiekolwiek, nawet drobne uszkodzenie.
    ZaletyBRAK
    WadyNieterminowość, brak kontaktu, brak informacji. Najgorsza firma kurierska, ze wszystkich, z których usług korzystałam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020