strona 79 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
-
~Genek / 2022-01-03 18:35
Pracownikom firmy GLS dziękujemy za szybkie i bezpieczne dostarczenie pączek za granicę. Pracujecie na swoją markę i nasze zadowolenie. Tak trzymać!!! -
-
~zwjjx / 2022-01-03 18:27
Pojedź sobie jeden z drugim na rejon z 200 paczkami po godzinie 11 i spróbuj to w normalnym czasie dostarczyć życzę powodzenia. Do pracy przyjechał na 6. I weź się do wszystkich dostosuj. Często są to ciężkie meble lub materiały budowlane po 30 kilo na 3-4 piętro. Kurier by codziennie robił po 16 godzin. Często jest za mało ludzi, gdyby było ich więcej jakość byłaby lepsza. Jeszcze rano cię na magazynie zdenerwują albo jeździsz uszkodzonym Transitem. Na dodatek każdy rejon jest inny, jedne robi się dłużej, drugie krócej. Pojęcia ludzie nie macie co wy gadacie. Niektórzy jak woły pracują. Taka liczba złych opinii świadczy o słabym systemie a nie winie pojedynczych ludzi. ZaletyDla myślących dobre zarobki fajna praca.WadyZacznijcie myśleć, miejcie trochę wyobraźni -
~Wiktoria / 2022-01-03 17:26
Czytając opinie innych i porównując z moim doświadczeniem - wszystko jest identyczne!- cały czas się zastanawiam, dlaczego podobne firmy jak GLS nie bankrutują, dlaczego sprzedawcy dalej z nimi podpisują umowę?
Miałam ostatnio sytuację, że kurier GLS niby 2 razy przychodził pod mój adres (dzień w dzień) i 2 razy!! odmówiłam mu w przyjęciu paczki! Żart, prawda? Tylko to wcale nie śmiesznie, bo kurierzy mają dostęp do systemu i mogą tam wpisać co chcą. I tak właśnie robią. Na kuriera, który dostarcza paczki w mojej dzielnice (Ursynów, Warszawa), już probowałam składać skargi, pisząc do centrali, ponieważ bardzo często wpisywał do systemu, że "adresat było nieobecny w domu" - natomiast w domu pracuję i w tych dniach byłam cały czas w domu. Więc na żadną moją skargę na kuriera GLS nie odpowiedział. A teraz ten kurier prawdopodobnie poszedł dalej - pisze, że ja "odmawiam" przyjęcia paczki. A on, biedak, przychodzi jednego dnia, potem drugiego, prosi odebrać paczkę, a ja "odmawiam".
Teraz bez żartów. Problem jest w braku kultury sprzedaży w Polsce. W żadnej sytuacji, kiedy miałam problem z kurierami GLS (jak zresztą i DPD) nie dostałam żadnego wsparcia od sprzedawcy. Sprzedawca nic z tym nie robi.
I dlatego podobne firmy jak GLS będą dalej robić pieniądze mając gdzieś interesy odbiorców. Tylko bardzo ciekawa rzecz, przecież za kuriera to my płacimy, odbiorcy! Sprzedawca podpisuje umowę z wybraną przez niego firmę, ja za tego kuriera płacę, a potem się okazuje, że nie mam żadnych praw, żeby czegokołwiek się domagać od firmy kurierskiej.
Dziś dozwoniłam się w swojej sprawie do infolinii GLS, I wiece co usłyszałam? Prosze złożyć skargę u nadawcy (sprzedawcy), to on z nami (GLS) podpisuje umowę, więc my od Pani żadnej reklamacji nie przyjmiemy.
Więc jeszcze raz : główny problem - brak kultury sprzedaży w Polsce, w ogóle pojęcia jak się prowadzi cywilizowany business (kiedy każdy klient się liczy, kiedy klient zgłasza problem z odbiorem paczki, to nie powinno być wyłącznie jego problemem, a on musi widzieć zainteresowanie i odpowiedzialność sprzedawcy).
A drugi problem (przyczyna dlaczego podobne firmy jak GLS są i będą w Polsce ) - brak lojalności ludzi w stosunku do siebie.Zaletyżadnych. Firma kurierska, w której pracują kurierzy nie wykonujące swojej pracy uczciwie.Wadykurierzy oszukują, nie dostarczają paczek, piszą kłamliwe rzeczy do systemu (adresat nieobecny, adresat odmówil przyjęcia paczki). Firma GLS ich kryje - odbiorca nie jest w stanie złożyć reklamacji do GLS, korzystając z infolinii, bo tam mu odmawiają, twierdząc, że to musi zrobić sprzedawca . Bardzo niska kultura obsługi i jednocześnie stworzenie pozorów, że firmie zależy na klientach (ankiety, na które firma widocznie nie reaguje, niczego nie analizuje) -
~mordkaxd2 / 2022-01-03 13:38
zła paczka miała dotrzeć 31 grudnia nie dotarła Zaletynie dochodzi na czasWadynie dochodzi na czas -
~NiezadowolonyKlient / 2022-01-03 12:26
W dniu dostarczenia 30 minut przed dojazdem zostaliśmy powiadomieni że przesyłka już jedzie .Oczywiście takowa nigdy nie dotarła, a szanowny kurier wyłączył telefon/zablokował numer.Na następny dzień sklep został zawiadomiony o sytuacji i dowiedziałem się,że "kurier o godzinie 15:40 był pod domem ale nikt nie odbierał"-Standardowe oszustwo.
Zapytałem czy można zamówienie anulować bo wiedziałem że nic z tego nie będzie i ta paczka nie zostanie już dostarczona-oczywiście "w tym momencie jest to już nie możliwe,ale paczka będzie najwcześniej za tydzień".
Wiadome jest,że prawdopodobnie po raz kolejny przesyłka nie dotrze bo "kurier był i dzwonił ale nikogo nie było w domu"-Oczywiście NIE POLECAM i sam nigdy już nie tknę tej firmy kurierskiej.Wady-Standardowe oszustwo
-Brak kontaktu (wyłączony telefon/zablokowano numer) -
~Kasia Żak / 2022-01-03 08:44
Paczka z zywnoscią dla zwierząt nie doreczona 30.12.21 z powodu problemów z płatnoscią (pomyliłam gls z dpd i myślałam, że zaplacę kartą).
Kurier oswiadczył, że nie ma sprawy, jutro tez pracują (informacja na stronie gls poświadczała, że kurierzy pracują do 17) po czym jeszcze tego samego dnia... odesłał ją do nadawcy a w historię wpisał, że probował ją mi doatarczyć jeszcze dwukrotnie.
Dnia 31.12.21 siedziałam cały dzień a gdy zadzwonilam do tegoż kuriera ustalic o ktorej sie moge go ewentualnie spodziewać (ostatni dzien w roku, sklepy zamykane są wczesniej chcialam jeszcze jakieś jedzenie sobie kupić) nawet sie nie zająknął, ze ją odesłał - powiedział, że on dzisiaj to na Woli jeździ i nie jest w stanie powiedzieć mi czy i kto dostarczy mi dzisiaj paczkę.
W zeszlym roku panowie z gls zrobili mi podobny numer (nie bylo wtedy problemów z placeniem tylko z dostarczeniem, ze niby nikogo nie zastali (zamawiam tylko jedzenie dla kotów bo mam ich 5 wiec każdorazowo siedzę w domu nie ruszając się na krok, zeby koty mialy co jeść).
Nie zamierzam więcej korzystać z uslug więc dodam, ze bywaly sytuacje gdy szukałam kuriera po osiedlu, bo stal pod sąsiednim blokiem dzwoniąc z pretansjami i wrzeszcząc "co pani mi opowiada, ze jest w domu skoro jestem pod drzwiami i mi pani nie otwiera!", kurierzy odmawiali mi wydawania reszty (po calym dniu nie mieli drobnych). Poza tym paczki bywaly porozrywane powylewana zawartość butelek, puszki pogniecione.
Nie polecam.ZaletyJesli jakieś są giną w obliczu wad.
Reklamacji noe skladałam, zeby się nie denerwować.WadyNiestaranność, nieterminowość, niesłowność, niegrzecznosć itp. -
~Koleś / 2021-12-31 11:46
Pięknie zapakowana paczka świąteczna została zniszczona. Karton podmieniony na mniejszy. Zawartość została zredukowana. Słodycze dla dzieci skradzione tak jak pozostałe 30-40% zawartości przesyłki.
Przesyłka zamiast po tygodniu trafiła w moje ręce po trzech tygodniach. Brak aktualizacji transportu do momento, w którym złożyłem skargę po kilkudziesięciu dniach.
Pierwszy i ostatni raz. Maja szczęście, że świąteczna paczka w ogóle doszła, chociaż grubno po świętach.
Jednym słowem: Szmaciarze !ZaletyBRAKWadyDlugo by wymieniać. -
~Xyz / 2021-12-31 09:48
Najgorsza firma kurierska! Omijać szerokim łukiem
Przez tydzień kurier nie może znaleźć mojego adresu. Zatwierdził ze dostarczył paczkę a nawet do mnie nie zadzwonił że ma problem ze znalezieniem adresu. Obsluga poniżej krótki... -
-
~Rens / 2021-12-30 09:30
Otrzymałam maila, że po godzinie 7:00 nie było mnie w domu i paczka została przekazana do punktu. Bardzi ciekawe, bo w domu byłam. -
~Katarzyna / 2021-12-29 20:08
Moje paczki od 23 grudnia leżą na magazynie. Dzwoniłam 23, 27, 28 zgłosiłam skargę. Zapewniano mnie, że paczka dotrze do mnie 29 grudnia. Dzisiaj rano sprawdzam, jedna przesyłka wydana kurierowi, druga leży na magazynie. Znów kontaktuję się z infolinią, czekam 10 min, pani z infolinii kontaktuje się z magazynem. Przekazuje mi informacje, że kurier jest nowy na terenie, miał moją paczkę w ręku ale ją zostawił bo stwierdził, że się nie wyrobi! Zabrał jedną paczkę a drugiej już nie!! Jest w tym jakaś logika? Dzwonię do kuriera 6 razy, nie odbiera ani raz. Dzwoni do niego Pani z infolinii i przekazuje mi informację, że kurier ma moją paczkę i dostarczy ją dzisiaj tylko nie wie, o której godzinie. Czekam w domu do godz. 18, kurier się nie pojawił. Sprawdzam status przesyłki i oczom nie wierzę. Przesyłka wróciła na magazyn. To jest kpina i totalne lekceważenie klienta! Nie mam już nawet siły się denerwować!
Kurierzy beznadziejni, pracownicy infolinii bezczelni. Na @ ze skargami nikt nie odpowiada. W sumie czytając opinie wcale się nie dziwię, skoro jest tylu niezadowolonych klientów. Nigdy więcej GLS i zamówień od firm, które z nimi współpracują.
Jeśli te paczki kiedyś do mnie dotrą to mam duże obawy o ich zawartość. No cóż sprawdzę dokładnie przy p kurierze i z przyjemnością oddam, jeśli będzie jakiekolwiek, nawet drobne uszkodzenie.ZaletyBRAKWadyNieterminowość, brak kontaktu, brak informacji. Najgorsza firma kurierska, ze wszystkich, z których usług korzystałam -
~Niebieska / 2021-12-29 18:24
Tragedia. Paczka miała być doręczona dzisiaj, ale się nie doczekałam. Rano próbowałam zadzwonić do kuriera i dowiedzieć się, o której mniej więcej przyjedzie, odrzucił połączenie. Czekałam cały dzień, próbowałam dodzwonić się po raz kolejny, ale ponownie połączenie zostało odrzucone, na smsy również nie odpisuje. Na infolinię również nie da się dodzwonić, czekałam dwa razy po około 10 minut, po czym połączenie zostaje zerwane. Najgorsza firma kurierska. Szczerze nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak paczki, brak kontaktu z kurierem i infolinią -
~Anetakk / 2021-12-29 16:26
Dziś według maila do godz 15 miała zostać doręczona paczka przez kuriera GLS. Człowiek czeka,siedzi w domu , a teraz wchodzę na szczegóły przesyłki i o 9 rano zamiast paczka zostać wydana kurierowi do doręczenia, napisany został komunikat BRAK CZASU. Co to ma być? Kto nie ma czasu? Jak można takie cos w ogóle napisać. -
~Bożena / 2021-12-29 11:33
Masakra, brak słów by opisać serwis tego przewoźnika. Od 4 lat wysyłam paczki na święta do Niemiec. W tym roku postanowiłam skorzystać z usług GLS. Paczka nie została dostarczona. Cała rodzina była w domu, a kurier się nie pojawił. Śledzenie paczki pokazuje, że kurier był dwa razy. Bzdury! W ogóle się nie pofatygował. Odebrać paczki też się nie udało, bo wciąż ją woził w samochodzie. Rodzina dzwoniła na infolinię i pojechała do magazynu GLS. Nic. Paczki nie było. Tragedia! Paczka jest w drodze do Polski. Nigdy więcej!!! ZaletyŻADNYCH -
~Marcin / 2021-12-29 10:58
Żenada!!!Podobnie mnie załatwili w ub.roku.Teraz wożą moją paczkę od 3 dni między Piłą a Bydgoszczą twierdząc że nadawca wpisał błędny kod,choć jest na 100 % prawidłowy.Jeden kod obsługuje Piła a drugi Bydgoszcz,i nie wiedzą kto ma doręczyć.Przecież to jakaś kpina.W paczce była zawartość którą mogę już teraz posłać do śmietnika!!!!Zajmijcie sie lepiej wywożeniem odpadów,przynajmniej się nic nie zmarnuje. WadyWszystkie -
~Robert / 2021-12-29 10:57
GLS Straszyn. Obsługa katastrofa !!!!!!! 27-12-2021 nadany nr przesylki. Zgloszenie wysylki a kuriera jak nie byla tak nie ma. Najgorsza firma w kraju. OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 -
~Qwerty / 2021-12-28 20:25
Koniec przygody z Gls. Nie polecam, brak profesjonalizmu w dostarczaniu przesyłek. Kompletnie zniszczona przesyłka i brak jakiejkolwiek informacji na jej temat. W moim środowisku już nikt nie skorzysta z usług tej w cudzysłowu firmy....! -
-
~czekającyklient / 2021-12-27 12:25
Najgorsza firma kurierska. Czekam na paczke 3 tygodnie. Najpierw opóźniona niewiadomo z jakiego powodu, później mieli problem z adresem co jest dla mnie totalnym nieporozumień bo już kilka razy dostarczali mi paczki, następnie paczka została zwrócona do nadawcy. Powinna dojść dziś (27.12.2021), ale znowu jest opóźniona. Nawet konkretnych odpowiedzi na żadne pytanie w mailach nie dostałam. Bronią własnego tyłka żeby tylko się nie zbłaźnić i żeby nie było, że coś jest z ich winy. Powinni zamknąć tą beznadziejną firme… NIE POLECAM TOTALNIE ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE -
~Przemek / 2021-12-26 18:08
Najgorsza firma ! Nawet 1 to za dużo .
Zero punktualnośći słownosciZaletySame wadyWadyCiężko wymienić wszystkie -
~ANNA / 2021-12-26 10:17
Dałabym 0 ale się nie da. Najgorsza firma kurierska. Kurierzy robią siku na klientów w przeniosni oczywiście. Klient tu jest szmatą a kurier Panem. Lepiej poczta polska nawet tydzień n dłużej .. NIGDY GÓWNIANEGO GLS? -
~Julia / 2021-12-25 16:06
Paczka miała być dostarczona 24 w wigilię Informacja SMS No i niestety ani kontaktu telefonicznego ze kurier nie da rady jej dostarczyć ani wiadomości ze będzie jakieś opóźnienie rozumiem wigilia ale wystarczyło zadzwonić poinformować nie bez przyczynę była ona zamówiona przed świętami.
strona 79 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »