Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 284 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ewa / 2022-09-22 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całym przekonaniem odradzam tę firmę, termin realizacji wydłuża się w nieskończoność. Dodzwonić sie do firmy graniczy z cudem. Ogólnie dramat, nie potrafią zlikwidować prostej szkody. Nie polecam.
    ZaletyDobrze obiecują....kończy się tragicznie
    WadyBrak kontaktu, opózniony termin realizacji, niekompetencja pracowników, nierzetelne informacje.
  • ~Ania / 2022-09-08 03:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawa szkody po zalaniu mieszkania kosztowała ponad 15 000 zł.Po zgłoszeniu do generali szkody, bez oględzin lokalu wypłacono 1500zl po czym kontakt się urwał. Juz nie odpowiadają na maile... Omijać szerokim łukiem ta firme
  • ~Bajeczna97 / 2022-09-06 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Wisze 3 raz po prawie godzinie na infolinii... Zero odzewu!! Gdy poprosiłam o numer do opiekuna szkody usłyszałam że nie ma takowego. Omijajcie szerokim łukiem..
    ZaletyŻadne
    WadyZero kontaktu
  • ~Marzena / 2022-08-29 13:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Też odradzam tą firmę. Dodzwonić się nie można pod żadnym telefonem. Kontaktu z opiekunem likwidującym szkodę żadnego. Na e-maile nie odpowiada, telefonu nie odbiera.

    Firmę ubezpieczeniową weryfikuje dopiero likwidacja szkody. I właśnie zweryfikowała. Nigdy więcej ubezpieczenia w Generali.


    ZaletyZalety i wady poznaje się jak dochodzi do wypadku ubezpieczeniowego.
  • ~Ros / 2022-08-11 11:24
    Ocena: 2.33 / 5

    Telefonów nie odbierają, kwota odszkodowania została zaniżona co
    najmniej o 2 razy.
    Nie polecam. Najgorsze doświadczenie w życiu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu s opiekunem sprawy. Strasznie zaniżona kwota odszkodowania.
  • ~Leon / 2022-08-04 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne.Nie.polecam ubezpieczenia turystycznego.Rovia wszystko by nie zapłacić za koszty leczenia
  • ~Justyna S. / 2022-08-01 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Partner zgłosił awarie, czeka czeka żeby laweta się podstawiła i kurrr nic! Godzinę zajęło dodzwonienie się, kolejna godzina i miał oddzwonić ktoś i nie oddzwania! Stracone pieniądze, dramat! Mieliśmy jutro z niemowlęciem jechać na wakacje, gdyby półoś uszkodziła się w trasie to co? Czekalibyśmy wieczność z dzieckiem bóg wie gdzie? Niepolecam!
    ZaletyBrak
    WadyCzas!!! Nie da się dodzwonić. Fajnie wyglada na kartce i reklama, że do 30min działają. Dramat!!!
  • ~Grzegorz / 2022-07-16 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to niewiarygodny ubezpieczyciel, krętacz i robi wszystko by nie wypłacić odszkodowania z AC brak jakichkolwiek odpowiedzi na zgłoszenia.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady tych krętaczy.
  • ~Anna / 2022-07-12 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zgadzam sie z innymi opiniami. Szpitalnego nawet na podstawie wypisu ze szpitala nie wyplacaja.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, bardzo kiepska obsługa, odrzucają wszystkie zgłoszenia nawet te uzasadnione.
  • ~Mirosław / 2022-07-09 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma okradająca zwykłych ludzi, jeżeli myślisz o ubezpieczeniu mieszkania, domy, to radzę poszukać innej firmy.
    Firma ta działa na zasadzie interpretacji przepisów, tak żebyś przypadkiem nie dostał odszkodowania, bo to jest porażka z ich strony.
    Sprawiedliwość sprawiedliwością, ale i tak musi być tak jak my chcemy !!!
    Zaletybrak
    Wadyinterpretacja przepisów, czyli ich brak.
  • ~Bertreand / 2022-06-28 17:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Generali to najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe z jakim się spotkałem. Kontakt jedynie przez infolinię. Czas oczekiwania na połączenie ok 2dni. Jest funkcja, że można zamówić rozmowę i pracownik oddzwania. Tylko w teorii. Można tez skorzystać z drogi mailowej. Tylko nikt z centrum klienta nie odpisuje. Czysta komuna
    ZaletyBrak
    Wadykontakt. Masakra
  • ~Linda / 2022-05-23 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszkodowanie z Inpostu który korzysta z tego ubezpieczyciela za zniszczoną przesyłkę uwaga całe 20 zł. (wartość ubezpieczonej przesyłki pięciokrotnie wyższa) Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Litości...Kpina. Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Linda / 2022-05-23 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszkodowanie z Inpostu który korzysta z tego ubezpieczyciela za zniszczoną przesyłkę uwaga całe 20 zł. (wartość ubezpieczonej przesyłki pięciokrotnie wyższa) Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Litości...Kpina. Nie polecam
    ZaletyŻadnych
  • ~ADI / 2022-05-23 13:26
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam tej firmy do Ubezpieczenia na ŻYCIE BRAK SŁÓW ODRADZAM
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie wypadek i az .....zero zlotych płacic miesiecznie po 70 pare zlotych
  • ~Aron / 2022-04-22 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna oblsuga klienta, jakakolwiek sprawa zabiera im wiecznosc.
    Chce w koncu zlikwidowac polise ale ciagle prosza o kolejne aplikacje - a to forma elektroniczna im nie pasuje, a to skany sa zle, a to podpis. Mam wrazenie ze celow sabtojua moje proby zamkniecia polisy.
  • ~JS / 2022-04-20 18:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem wypadek w Niemczech i ........czekam już prawie 3 miesiące. Szpitala nie zapłacili, NNW nie wypłacone, Assistance Premium też nie wypłacone. Napiszę tutaj jak to się skończyło. Na tą chwilę nie polecam, ale może się mylę?
    Zaletytylko cena
    Wadyna tą chwile wadą jest wszystko inne.
    Na prawdę nie jestem hejterem i zazwyczaj tylko chwalę albo milczę. Tutaj tego nie przemilczę i pójdę do niemieckiego sądy z niemieckim adwokatem u boku. Wypadek i szpital ssą w Niemczech... zapłacą za wszystko po niemiecku. Ale uczciwie tutaj opiszę jeżeli wywiążą sie z zawartej polisy.
  • ~Mirosława / 2022-04-11 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli ktoś zastanawia się nad ubezpieczeniem Generali to musi się liczyć z tym, że w razie odszkodowania zostanie bez grosza. Naszej podeszłej wiekiem babci wykupiliśmy ubezpieczenie domu po kosztownej wymianie całego dachu. Po wichurach zerwało ¾ dachu, firma dekarska oszacowała naprawę na 23400zł. Co zrobiło Generali? Po oględzinach rzeczoznawcy najpierw w ogóle odmówili wypłaty, potem zastraszali babcię telefonicznie i wymusili ugodę na 5000zł, po naszym odrzuceniu powołali eksperta, który wyliczył szkodę ze starych cenników na jeszcze mniej, bo 3250zł. Nie zwrócili nawet rachunku 4000zł za część zamówionych już materiałów. Jeszcze dodam że ekspertów już było ze 4, jeden mądrzejszy od drugiego, należnego odszkodowania jak nie było tak nie ma i dachu po kolejnych wiatrach też już nie będzie wcale...
    ZaletyKorzystna wysokość składki
    WadyOdszkodowanie nie do wyegzekwowania
  • ~Rondi / 2022-04-06 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tą firma kierują ludzie ,którzy chyba myślą , że ich klienci to stado baranów.Tragedia , niestety poprzedni właściciel mojego obecnego samochodu wziął ubezpieczenie u tych nie ładnie mówiąc złodziei.Nie polecam nikomu ,nigdy więcej!
  • ~Marek / 2022-03-08 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgirsza ubezpieczenie nie korzystajcie z niej pani Agnieszka Kucharska to oszust ona przyjmuje łapówkę od firm by tanio sprzedać auto to na 100 potwierdzam
    WadyKorupcja
  • ~NIEZADOWOLONA / 2022-02-25 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ubezpieczyciela. Zakupiliśmy z mężem polisę turystyczną na okres 6 miesięcy podróży po Azji. Niestety z praktycznie żadnego miejsca w którym byliśmy nie mamy możliwości połączenia telefonicznego, bez względu na to z jakiej karty dzwonimy. Korespondencja mejlowa trwa w nieskończoność, a pomocy potrzebowaliśmy jak najszybciej. Od kilku dni mamy infekcję układu pokarmowego, leki nie działają i lekarz zlecił testy laboratoryjne - ubezpieczyciel nie odpowiada już od 3 dni zakrywając się potrzebą skonsultowania tego czy powinniśmy mieć testy u lekarza orzecznika zatrudnionego w Generali, który nie ma z nami żadnego kontaktu, nie rozmawiał z nami, ani nas nie widział. Testy wykonaliśmy na własną rękę, pozostaje nam ubiegać się o refundacje którą w praktyce trwa do 3 tygodni. ODRADZAM!!!
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- kontakt telefoniczny nie jest możliwy
    - odpowiedzi na kontakt mejlowy są przeciągane przez ubezpieczyciela w nieskończoność
    - obiecywany jest kontakt zwrotny do konkretnej daty, niestety słowo nie jest dotrzymywane
    - refundacja poniesionych kosztów trwa aż 3 tygodnie (jeśli uda się je w ogóle wywalczyć)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 728
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 441
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 422
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4422
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3875
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907