Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 187 opinii

1.76 / 5

  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.75
  • Cena/Jakość
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2019-08-12 13:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat to jest mało powiedziane..nie polecam zdecydowanie.
    Ubezpieczyłam Samochód ful opcją Lux,awaria opony-nie możliwe do naprawy-brak serwisu???, a wycena woła o pomstę do nieba-może kupię oponę rowerową...
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia-można zasnąć tak długo się czeka
    obsługa klienta-brak kompetencji, zbyt niskie
    wycena rzeczoznawcy-zaniżanie wycen
  • ~Patrycja / 2019-07-30 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Za trzy miesiące użytkowania auta policzyli mi 2000 zł za OC!!!
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo ich
  • ~nie ujawniam swoich danych osobowych / 2019-07-30 15:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcesz ubezpieczyć mieszkanie-uważaj!
    Początki są jak zawsze miłe. Zadzwoniłem na info linię, połączono, przemiła pani wypytał mnie o wszystkie szczegóły ubezpieczanego mieszkania i po kilkudziesięciu minutach stałem się ubezpieczonym w Generali. Zaraz też nadszedł mail z załącznikami oraz mail przypominający o konieczności zapłaty do końca dnia ustalonej kwoty. Siadłem i spróbowałem się wczytać w treść polisy. Okazało się że przysłana polisa jest chroniona hasłem a hasła mi nie podano w żadnym mailu. No to dzwonimy na infolinię. Oczywiście należy przejść przez wszystkie "bramki "pytań , wysłuchać wszystkich komunikatów by w końcu dotrzeć do konsultanta . No napewno dostał pan mail inicjujący - usłyszałem w słuchawce. Nie żadnego maila z hasłem nie otrzymałem. No to proszę spróbować podać swój PESEL. No tak rzeczywiście weszło dziękuję.
    Dziś spróbowałem wydrukować. Żadne hasło nie wchodzi ani pesel ani numer polisy ani numer butów. Dzwonię ponownie i ponownie przechodzę tortury automatycznych lini zgłoszeniowych. Ponownie też słyszę niedowierzanie na temat maila inicjującego, a za chwilę panienka jeszcze przepytuje mnie z danych osobowych, bo przecież wszystko jest tajne. Rzuciłem słuchawkę, jeśli nie otrzymam kompletu haseł , mam miesiąc na wycofanie się z tego dilu. Uważajcie , firma jest przeinformatyzowana a klient jest tylko jakby numerem obozowym . Czapka!
  • ~Tom / 2019-07-19 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Poważny wypadek z winy innego kierowcy (wjazd na czerwonym z telefonem w dłoni). Auto szkoda całkowita (wypłacona nie w pełni). Zero wypłaty odszkodowania dla osób poszkodowanych znajdujących się w pojeździe. Sprawa z konieczności będzie skierowana do sądu. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • ~adam / 2019-07-06 05:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam ubezpieczanie czegokolwiek u tego pseudo ubezpieczyciela . W przypadku szkody wypłacają żenująco niskie kwoty. Nigdy więcej .
    Zaletybrak
    Wadyśmiesznie niskie kwoty w przypadku szkodzy
  • ~Reszel / 2019-07-02 18:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak kontaktu. Żenada. Olewczy stosunek do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyKombinują aby zniechęcić i nie wypłacić odszkodowania.
  • ~MON / 2019-06-25 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo żałuję że zostałam klientem - na każdym etapie okazuje się że są pułapki które drogo kosztują
  • ~Jacek / 2019-06-06 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    poziom obsługi żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na infolinii potrafią przełączać tylko między kolejnymi osobami, brak rozwiązania problemu
    Zaletybrak
    Wadyburdel na kółkach
  • ~Mariusz / 2019-05-29 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali Polska to oszuści oszuści oszusci.
    Możesz zawrzeć z nimi umowę ale rozwiązać jest bardzo cięzko.
    Wysłałem im zgodnie z procedurami list z wypowiedzeniem ubezpieczenia, napisałem maila, a oni mimo wszystko przedłuzyli mi polise i nasłali na mnie Kaczmarski Inkaso.
    Firma KAczmarski Inkaso to jedna z tych firm które nie sa mediatorem i mozna im śmiało pokazywac wypowiedzenie umowy i tak beda dzwonic w niedziele o 7 rano.
    Szczerze to firma śmieć
    Generali jest śmieciem przypomina lichwe w majestacie prawa, które pozwala na takie praktyki.
    Jak jest szkoda to nagle potrafią mieć kontakt, system cały między ubezpieczalniami, jak trzeba zamknąć polise to juz cepik nie istnieje, nie maja kontaktu z konkurencja itd
    To łamie zasady współzycia społecznego i licze że kiedyć staną na odcisk jakiemuś dobremu prawnikowi żeby ich tak pojechał w necie żeby pare oczek i pare głów sie posypało w tej firmie jednej i drugiej.

    Wszystkiego najgorszego oszuści i szmaciarze, jezeli tam pracujesz jesteś elementem szmaty tylko tym kótry zbiera te pomyje.

    Żal
    Wadycała ta firma to wada
  • ~Oszukana / 2019-05-09 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, oszuści i tyle. Kupiłam samochód mając pełne zniżki i przekalkulowali na mnie opłaty licząc sobie 1800 zł na rok. Normalnie płacę ok 400 zł rocznie. Nic nie idzie z nimi załatwić. Rodzę nie zawierać umów z tymi dziadami
  • ~Kewin / 2019-05-08 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam generalizować TU. S.A . Rozmowy na infolinii są przeprowadzane tak aby odszkodowania , kosztów leczenie czy czegokolwiek nie pokryć :) . Konsultant dosłownie "katuje" pytaniami czekając aż powiesz coś co da mu prawo odmówić pomocy :) potem informuje cię że rozmowa jest nagrywana i nawet jak zadzwonisz innym razem to wszystko jest już w bazie :) (powiedział to 3 razy przed zakończeniem rozmowy) . Jak najbardziej odradzam!
    WadyDrogo, nie dbają o klienta, słaba dykcja niektorych konsultantów , robią wszystko żeby odmówić pomocy
  • ~dorpel / 2019-04-26 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ubezpieczajcie się w tej "firmie".nie dbają o klienta. od 84r. nie spotkało mnie coś takiego !!!!Przestrzegam.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~dorpel / 2019-04-26 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 84 ubezpieczeń samochody-takiego traktowania klienta jeszcze nie przeżyłam. Zamiast dbać o klienta na którym zarabiają-dbają o interes innych.Brak komunikowania się z ubezpieczonym. Dysponowanie jego pieniędzmi bez zgody.Odradzam wszystkim!!!!
    ZaletyBrak
    WadyChyba same...
  • ~MKS / 2019-04-24 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z usług tego towarzystwa. Skradziono mi samochód i mimo wykupionego AC nie wypłacono odszkodowania. Złozyłem pozew, wygrałem w pierwszej jak w drugiej instancji ale nadal nie otrzymałem zaległegych pieniędzy. Na ten moment pozostaje mi już tylko skorzystać z usług komornika.

    Produkt ubezpieczeniowy który miał zapewnić mi "spokojny sen" nie ma pokrycia w rzeczywistości.
    ZaletyBRAK
    WadyNaprawde trudno ich trakotwac jako ubezpieczyciela.
  • ~Rafal / 2019-04-23 14:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma to wielkie oszustwo . Tracisz ciążę 20 tygodniu to nie jest dziecko . Pseudo firma która ma za nic prawo. Omijajcie ta firme. Jedynym plusem są doradcy klienta którzy starają się pomoc. Osobie która w moim przypadku podejmowała decyzję życzę tego samego .
    ZaletyObsługa
    WadyChyba oprócz obsługi to wszystko . Oszuści
  • ~Oszukany przez generali / 2019-04-22 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać tą hołotę złodziei z GENERALI szerokim łukiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam ubezpieczenie na życie kupione u tej hołoty i odmawiają mi wypłaty odszkodowania za operację i zaq pobyt w szpitalu ,
    ZaletyŻadne
    WadyNie płacą odszkodowań
  • ~Wilku / 2019-04-19 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostalem odszkodowania za postojowe, pozostaje tylko sad, osoba z ubezpieczeniem od Generali zniszczyla moje auto ze swojej winy. Mialem przestoj przez 14dni roboczych, nie zarobkowalem w tym czasie. Ponioslem za to DG-zus.
    Nie polecam napewno nic nie ubezpiecze u tych zlodzieji
    ZaletyBrak
    WadyChyba caly system, wraz ze oddzialem szkod w Lublinie
  • ~P / 2019-04-05 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada assistance to jakas kpina.............................................................................
    ZaletyBrak wszystko jest wada....................................
    WadyWszystko dramat calosc jest wada.....
    ............................
  • ~MS / 2019-04-03 22:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam opinie i nie wierzę!!!Mam kilkunastoletnie doświadczenie w kontakcie z "ubezpieczycielami" i uważam że Generali ma najlepszą obsługę. Można dodzwonić się bez problemu ,nie trzeba czekać wieki na odebranie telefonu. Po trzech mailach miałem wypłatę odszkodowania na koncie. Stosunek ceny do jakości bardzo dobry.
  • ~Gość / 2019-03-21 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma. Jak trzeba zapłacić za szkodę to kombinują, przeciąprzyciągają sprawę, ignorują, unikają odpowiedzialności. Zero kontaktu z klienetm, jak sam się do niech nie odezwiesz to mają Cię w głębokim powaźaniu. Moja sprawa kończy się w sądzie. UNIKAĆ.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.50, ilość opinii: 375
PZU
Ocena: 1.61, ilość opinii: 374
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 348
Generali
Ocena: 1.76, ilość opinii: 187
AXA
Ocena: 1.52, ilość opinii: 139
Warta
Ocena: 1.54, ilość opinii: 135
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 860
mBank
Ocena: 1.95, ilość opinii: 683
ITAKA
Ocena: 2.72, ilość opinii: 387
Netflix
Ocena: 2.57, ilość opinii: 234
nju mobile
Ocena: 3.10, ilość opinii: 154
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 133