strona 3 z 15
-
~Aneta / 2023-04-14 15:14
Mili gdy chcą zawrzeć ubezpieczenie. W przypadku wyplaty ubezpieczenia jedna wielka kpina. Odradzam. Najgorsza firma z jaką się spotkałam -
-
~Marcin / 2023-04-05 15:12
Nr sprawy 2001775921. W łazience zalał mnie sąsiad cały pion jest do wyrzucenia ponieważ jest z regipsów łącznie z kafelkami półsufitu spadło na głowę i jest podwieszany firma Generali zaoferowała za szkody mieszkaniowe 294 zł wszystkim chciałbym powiedzieć żebyście omijali tą firmę z daleka ponieważ nawet na farbę nie wystarczy naprawdę nie wystarczy na samą farbę. Gdybyście próbowali dodzwonić się na infolinię to proponuję dodzwonić się do prezydenta Stanów Zjednoczonych bo będzie szybciej. ZaletyBrakWadyOdszkodowanie wypłacą na lizaka i nic więcej. -
~Adam / 2023-03-26 11:08
Niedziela 26.03.2023 około godziny 9.00 rano… zaraz po przesunięciu czasu… po 24h dyżurze w szpitalu… szkoda z oc sprawcy ubezpieczonego w Generali. Wyłączone auto zastępcze z Carnetu . Generali zamknęło szkodę w piątek. Uszkodzone auto jest jeszcze w naprawie. Infolinia Carnetu - jeśli nie zapłacę z własnej kieszeni auto pozostaje wyłączone. Infolinia Generali - brak możliwości przedłużenia naprawy. Brak możliwości kontaktu Generali - Carnet. Masakra jakaś… no cóż wracam pociągiem…:( WadyOceńcie sami… -
~M.D / 2023-02-20 16:40
Odradzam Generali,jedno oszustwo w sprawie polis. Będąc wieloletnim klientem zostałam oszukana przez firmę Generali. Nigdy więcej w tej firmie żadnej polisy nie podpiszę. Jest wielu innych zaufanych ubezpieczycieli. ZaletyNie maWadyNegatywne -
~Jeremoasz1980 / 2023-02-19 16:06
Stanowczo odradzam. Wycena szkody miała miejsce w czasie pandemii, była nierzetelna, znacznie zaniżona, nie do zaakceptowania przez jakikolwiek zakład naprawczy. Wycena online to jedna, wielka ściema. Raport z kosztorysem otrzymałem na e- maila 1,5 min po rozłączeniu się z rzeczoznawcą. W raporcie brak kilku, widocznych gołym okiem elementów do wymiany. Najśmieszniejsze jest to, że sami sobie przyznali rabaty na części 17%, na materiały lakiernicze 45% i na łączny koszt naprawy 10%. Niezależny rzeczoznawca niekompetentny albo bez wiedzy potrzebnej do wyceny albo w zmowie z ubezpieczycielem. Każdy właściciel samochodu całe życie płaci OC, a jak przyjdzie co do czego, to wszyscy chcą go oszukać na kasę, która " po prostu mu się należy". Wartość z kalkulacji ledwo pokrywała koszt oryginalnych części. Ostatecznie zamiast 9k zapłacili 18k. Wadyprzede wszystkim zaniżona wycena szkody -
~O / 2023-01-11 22:53
Najgorsza firma w Polsce. Trzymajcie sie od nich z daleka. -
~Marta / 2022-12-16 11:28
ODRADZAM! Firma odmawia udzielenia pomocy, mimo wykupienia jednej z najdrozszych polis. Mialam wypadek w Alpach, dwa dni czekam na pomoc w bolu po wypadku. Telefony do assistance koncza sie propozycja zebym sama sobie ogarnela taksowke i pojechala do lekarza, bo oni akurat tam nie maja placowki. Oszusci! Sprawa skonczy sie u rzecznika praw konsumenta i procesem, poniewaz narazili mnie na jeszcze wieksza utrate zdrowia. Nie kupujcie tam polis, bo zaplacicie a pomocy nie dostaniecie. Na infolinii pracuja tez Ukraińcy, którzy nie rozumieją i sie rozłączają ZaletyZadnejWadyOszustwa, brak pomocy w kryzysowej sytuacji wypadku, infolinia nie mowi po polsku -
~Michał / 2022-12-13 18:08
Bardzo profesjonalne podejście co do ub mieszkań, wypłata odszkodowania bez problemu ZaletyJakość mało wyłączeńWadyCena -
-
~Michal / 2022-11-14 08:56
Skandal firma brak kontaktu z opiekunem firma 30 dnia ma na załatwienie sprawy a tu mija 50 i nie ma jakiegokolwiek kontaktu z opiekunem ZaletyBrakWadyBrak kompetencji jawne zlodziejstwo -
~Lucas / 2022-10-28 14:10
10 lat płacenia składek, efekt 20% straty vs wpłacone pieniądze. Oczywiście opłaty za zarządzanie, ryzyko i inne pobierali. Poziom konsultantów żenująco niski. Zamiast pomóc tylko generują kolejne problemy, sami sobie zaprzeczają. Nawet wniosek o wypłatę o droga przez mękę. ZaletybrakWadykiepscy zarządzający, mierna obsługa klienta -
~X / 2022-10-20 21:05
Bardzo nie polecam firmę GENERALI, gdy się dzwoni nikt nie odbiera, na zgłoszona sprawę i rozpatrzenie czekałam 2 miesiące, po czym "opiekun" powiedział że za to nie należy się odszkodowanie. Chociaż w tabeli która dostałam na początku, wszystko ładnie wypisane.
Nie dajcie się nabrać na oszustów! -
~John the John / 2022-10-10 12:54
Nikt nie odbiera telefonów. Brak nr. telefonu do opiekuna szkody. Nie polecam. To na pewno ostatnie moje ubezpieczenie w tej firmie. ZaletyBogata oferta.WadyNikt nie odbiera telefonów w dziale Status szkody - dom/mieszkanie. Brak numeru do opiekuna sprawy. -
~Ruren / 2022-09-26 12:00
Nie polecam nikomu. Tragedia. Umywają ręce od wszystkiego. Ciężki uraz kończy się odmową wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania. Omijać szerokim łukiem ZaletyBrakWadySame wady -
~ewa / 2022-09-22 12:13
Z całym przekonaniem odradzam tę firmę, termin realizacji wydłuża się w nieskończoność. Dodzwonić sie do firmy graniczy z cudem. Ogólnie dramat, nie potrafią zlikwidować prostej szkody. Nie polecam. ZaletyDobrze obiecują....kończy się tragicznieWadyBrak kontaktu, opózniony termin realizacji, niekompetencja pracowników, nierzetelne informacje. -
~Ania / 2022-09-08 03:42
Naprawa szkody po zalaniu mieszkania kosztowała ponad 15 000 zł.Po zgłoszeniu do generali szkody, bez oględzin lokalu wypłacono 1500zl po czym kontakt się urwał. Juz nie odpowiadają na maile... Omijać szerokim łukiem ta firme
-
~Bajeczna97 / 2022-09-06 16:56
Odradzam. Wisze 3 raz po prawie godzinie na infolinii... Zero odzewu!! Gdy poprosiłam o numer do opiekuna szkody usłyszałam że nie ma takowego. Omijajcie szerokim łukiem.. ZaletyŻadneWadyZero kontaktu -
-
~Marzena / 2022-08-29 13:42
Też odradzam tą firmę. Dodzwonić się nie można pod żadnym telefonem. Kontaktu z opiekunem likwidującym szkodę żadnego. Na e-maile nie odpowiada, telefonu nie odbiera.
Firmę ubezpieczeniową weryfikuje dopiero likwidacja szkody. I właśnie zweryfikowała. Nigdy więcej ubezpieczenia w Generali.
ZaletyZalety i wady poznaje się jak dochodzi do wypadku ubezpieczeniowego. -
~Ros / 2022-08-11 11:24
Telefonów nie odbierają, kwota odszkodowania została zaniżona co
najmniej o 2 razy.
Nie polecam. Najgorsze doświadczenie w życiu.ZaletyBrakWadyBrak kontaktu s opiekunem sprawy. Strasznie zaniżona kwota odszkodowania. -
~Leon / 2022-08-04 17:00
Dno totalne.Nie.polecam ubezpieczenia turystycznego.Rovia wszystko by nie zapłacić za koszty leczenia -
~Justyna S. / 2022-08-01 10:30
Partner zgłosił awarie, czeka czeka żeby laweta się podstawiła i kurrr nic! Godzinę zajęło dodzwonienie się, kolejna godzina i miał oddzwonić ktoś i nie oddzwania! Stracone pieniądze, dramat! Mieliśmy jutro z niemowlęciem jechać na wakacje, gdyby półoś uszkodziła się w trasie to co? Czekalibyśmy wieczność z dzieckiem bóg wie gdzie? Niepolecam! ZaletyBrakWadyCzas!!! Nie da się dodzwonić. Fajnie wyglada na kartce i reklama, że do 30min działają. Dramat!!!
strona 3 z 15