strona 3 z 15
-
~X / 2022-10-20 21:05
Bardzo nie polecam firmę GENERALI, gdy się dzwoni nikt nie odbiera, na zgłoszona sprawę i rozpatrzenie czekałam 2 miesiące, po czym "opiekun" powiedział że za to nie należy się odszkodowanie. Chociaż w tabeli która dostałam na początku, wszystko ładnie wypisane.
Nie dajcie się nabrać na oszustów! -
-
~John the John / 2022-10-10 12:54
Nikt nie odbiera telefonów. Brak nr. telefonu do opiekuna szkody. Nie polecam. To na pewno ostatnie moje ubezpieczenie w tej firmie. ZaletyBogata oferta.WadyNikt nie odbiera telefonów w dziale Status szkody - dom/mieszkanie. Brak numeru do opiekuna sprawy. -
~Ruren / 2022-09-26 12:00
Nie polecam nikomu. Tragedia. Umywają ręce od wszystkiego. Ciężki uraz kończy się odmową wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania. Omijać szerokim łukiem ZaletyBrakWadySame wady -
~ewa / 2022-09-22 12:13
Z całym przekonaniem odradzam tę firmę, termin realizacji wydłuża się w nieskończoność. Dodzwonić sie do firmy graniczy z cudem. Ogólnie dramat, nie potrafią zlikwidować prostej szkody. Nie polecam. ZaletyDobrze obiecują....kończy się tragicznieWadyBrak kontaktu, opózniony termin realizacji, niekompetencja pracowników, nierzetelne informacje. -
~Ania / 2022-09-08 03:42
Naprawa szkody po zalaniu mieszkania kosztowała ponad 15 000 zł.Po zgłoszeniu do generali szkody, bez oględzin lokalu wypłacono 1500zl po czym kontakt się urwał. Juz nie odpowiadają na maile... Omijać szerokim łukiem ta firme
-
~Bajeczna97 / 2022-09-06 16:56
Odradzam. Wisze 3 raz po prawie godzinie na infolinii... Zero odzewu!! Gdy poprosiłam o numer do opiekuna szkody usłyszałam że nie ma takowego. Omijajcie szerokim łukiem.. ZaletyŻadneWadyZero kontaktu -
~Marzena / 2022-08-29 13:42
Też odradzam tą firmę. Dodzwonić się nie można pod żadnym telefonem. Kontaktu z opiekunem likwidującym szkodę żadnego. Na e-maile nie odpowiada, telefonu nie odbiera.
Firmę ubezpieczeniową weryfikuje dopiero likwidacja szkody. I właśnie zweryfikowała. Nigdy więcej ubezpieczenia w Generali.
ZaletyZalety i wady poznaje się jak dochodzi do wypadku ubezpieczeniowego. -
~Ros / 2022-08-11 11:24
Telefonów nie odbierają, kwota odszkodowania została zaniżona co
najmniej o 2 razy.
Nie polecam. Najgorsze doświadczenie w życiu.ZaletyBrakWadyBrak kontaktu s opiekunem sprawy. Strasznie zaniżona kwota odszkodowania. -
-
~Leon / 2022-08-04 17:00
Dno totalne.Nie.polecam ubezpieczenia turystycznego.Rovia wszystko by nie zapłacić za koszty leczenia -
~Justyna S. / 2022-08-01 10:30
Partner zgłosił awarie, czeka czeka żeby laweta się podstawiła i kurrr nic! Godzinę zajęło dodzwonienie się, kolejna godzina i miał oddzwonić ktoś i nie oddzwania! Stracone pieniądze, dramat! Mieliśmy jutro z niemowlęciem jechać na wakacje, gdyby półoś uszkodziła się w trasie to co? Czekalibyśmy wieczność z dzieckiem bóg wie gdzie? Niepolecam! ZaletyBrakWadyCzas!!! Nie da się dodzwonić. Fajnie wyglada na kartce i reklama, że do 30min działają. Dramat!!! -
~Grzegorz / 2022-07-16 15:42
Jest to niewiarygodny ubezpieczyciel, krętacz i robi wszystko by nie wypłacić odszkodowania z AC brak jakichkolwiek odpowiedzi na zgłoszenia. ZaletyŻadnychWadySame wady tych krętaczy. -
~Anna / 2022-07-12 12:42
Niestety zgadzam sie z innymi opiniami. Szpitalnego nawet na podstawie wypisu ze szpitala nie wyplacaja. ZaletyBrakWadyDrogo, bardzo kiepska obsługa, odrzucają wszystkie zgłoszenia nawet te uzasadnione. -
~Mirosław / 2022-07-09 16:25
Firma okradająca zwykłych ludzi, jeżeli myślisz o ubezpieczeniu mieszkania, domy, to radzę poszukać innej firmy.
Firma ta działa na zasadzie interpretacji przepisów, tak żebyś przypadkiem nie dostał odszkodowania, bo to jest porażka z ich strony.
Sprawiedliwość sprawiedliwością, ale i tak musi być tak jak my chcemy !!!ZaletybrakWadyinterpretacja przepisów, czyli ich brak. -
~Bertreand / 2022-06-28 17:23
Generali to najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe z jakim się spotkałem. Kontakt jedynie przez infolinię. Czas oczekiwania na połączenie ok 2dni. Jest funkcja, że można zamówić rozmowę i pracownik oddzwania. Tylko w teorii. Można tez skorzystać z drogi mailowej. Tylko nikt z centrum klienta nie odpisuje. Czysta komuna ZaletyBrakWadykontakt. Masakra -
~Linda / 2022-05-23 14:24
Odszkodowanie z Inpostu który korzysta z tego ubezpieczyciela za zniszczoną przesyłkę uwaga całe 20 zł. (wartość ubezpieczonej przesyłki pięciokrotnie wyższa) Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Litości...Kpina. Nie polecam ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
~Linda / 2022-05-23 14:16
Odszkodowanie z Inpostu który korzysta z tego ubezpieczyciela za zniszczoną przesyłkę uwaga całe 20 zł. (wartość ubezpieczonej przesyłki pięciokrotnie wyższa) Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Litości...Kpina. Nie polecam ZaletyŻadnych -
-
~ADI / 2022-05-23 13:26
nie polecam tej firmy do Ubezpieczenia na ŻYCIE BRAK SŁÓW ODRADZAM ZaletyzadneWadywszystkie wypadek i az .....zero zlotych płacic miesiecznie po 70 pare zlotych -
~Aron / 2022-04-22 11:59
Tragiczna oblsuga klienta, jakakolwiek sprawa zabiera im wiecznosc.
Chce w koncu zlikwidowac polise ale ciagle prosza o kolejne aplikacje - a to forma elektroniczna im nie pasuje, a to skany sa zle, a to podpis. Mam wrazenie ze celow sabtojua moje proby zamkniecia polisy. -
~JS / 2022-04-20 18:40
Miałem wypadek w Niemczech i ........czekam już prawie 3 miesiące. Szpitala nie zapłacili, NNW nie wypłacone, Assistance Premium też nie wypłacone. Napiszę tutaj jak to się skończyło. Na tą chwilę nie polecam, ale może się mylę? Zaletytylko cenaWadyna tą chwile wadą jest wszystko inne.
Na prawdę nie jestem hejterem i zazwyczaj tylko chwalę albo milczę. Tutaj tego nie przemilczę i pójdę do niemieckiego sądy z niemieckim adwokatem u boku. Wypadek i szpital ssą w Niemczech... zapłacą za wszystko po niemiecku. Ale uczciwie tutaj opiszę jeżeli wywiążą sie z zawartej polisy. -
~Mirosława / 2022-04-11 21:07
Jeśli ktoś zastanawia się nad ubezpieczeniem Generali to musi się liczyć z tym, że w razie odszkodowania zostanie bez grosza. Naszej podeszłej wiekiem babci wykupiliśmy ubezpieczenie domu po kosztownej wymianie całego dachu. Po wichurach zerwało ¾ dachu, firma dekarska oszacowała naprawę na 23400zł. Co zrobiło Generali? Po oględzinach rzeczoznawcy najpierw w ogóle odmówili wypłaty, potem zastraszali babcię telefonicznie i wymusili ugodę na 5000zł, po naszym odrzuceniu powołali eksperta, który wyliczył szkodę ze starych cenników na jeszcze mniej, bo 3250zł. Nie zwrócili nawet rachunku 4000zł za część zamówionych już materiałów. Jeszcze dodam że ekspertów już było ze 4, jeden mądrzejszy od drugiego, należnego odszkodowania jak nie było tak nie ma i dachu po kolejnych wiatrach też już nie będzie wcale... ZaletyKorzystna wysokość składkiWadyOdszkodowanie nie do wyegzekwowania
strona 3 z 15