Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2128 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jz / 2024-03-05 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne DNO. Zamówione przez Furgonetka, dwa dni nie przyjeżdzają w Szczecinie Dąbiu. Przesyłka 6232058132097.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~kunterek / 2024-02-28 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko tylko nie FEDEX!!! jesli masz jakikolwiek wplyw na wybor przewoznika, to zrob wszystko by nie dostarczal FEDEX!!! odprawa celna u nich to jakis kiepski zart!!! paczka szybciej dotarla do Polski z Japonii niz FEDEX ja odprawil... zero mozliwosci kontaktu telefonicznego, na maile nie odpisuja.. dziwie sie ze ta firma wogole jeszcze istnieje...
    Zaletybrak
    Wadycena, solidność, obsluga, kontakt
  • ~Grzegorzbrzeczyszczykiewicz / 2024-02-22 14:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno, przesylka utknela na tydzien w Polsce, z hiszpania przyszla w 6 dni i Polska frima nawalila :D
    to jest jakies nieporozumienie!

    Nie polecam tej firmy przy przesylkach miedzynarodowych
    Zaletybrak
    WadyOpoznienia na 102
  • ~Piotr / 2024-02-22 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurjer paczke zostawil na parkingu, zona musiala zostawic w luzeczku dziecko placzace na 5 min by zejsc po paczke bo ksiaze stwierdzil ze nie bedzie dzwigal 25 gk na pierwsze piętro
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiedzialny kurjer
  • ~Viking / 2024-02-14 15:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier pozwolił sobie na złośliwe uwagi. Poza tym dostarczył przesyłkę 15 minut po planowanym terminie.
    WadyZłośliwy kurier
  • ~Nadia / 2024-02-02 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Skorzystałam z oferty FedEx na ekspresową przesyłkę, która miała zostać dostarczona w ciągu trzech dni. Usługa ta była droższa, kosztując 300 zł, co sugerowało szybsze i bardziej priorytetowe traktowanie przesyłki.
    Mimo zapłaty i oczekiwania, kurier FedEx nie pojawił się, aby odebrać przesyłkę przez kolejne trzy dni, co już na wstępie uniemożliwiło dotrzymanie obietnicy dostarczenia w umówionym czasie.
    Po nieudanych próbach odbioru przez kuriera, skontaktowałam się z infolinią FedEx, gdzie konsultant potwierdził, że w systemie widnieje data dostarczenia zgodna z zamówieniem. Jednocześnie poinformowano mnie o możliwości złożenia reklamacji i ubiegania się o zwrot pieniędzy za nie wykonaną usługę o przewidzianym czasie.
    Złożyłam reklamację, mając nadzieję na zwrot kosztów i wyjaśnienie sytuacji.
    W odpowiedzi na reklamację, FedEx przedstawił stanowisko, że czas dostarczenia przesyłki zaczyna być liczony od momentu, kiedy kurier faktycznie odbierze paczkę od nadawcy, a nie od momentu zamówienia usługi ekspresowej.
    To wyjaśnienie jest żenujące, ponieważ sugeruje to, że dodatkowa opłata za usługę ekspresową nie gwarantuje rzeczywistego czasu odbioru, a co za tym idzie, czasu dostarczenia. Takie działanie jest naciąganiem klientów i oszustwo. Właśnie z powodu daty dostarczenia przesyłki do klienta, zamówiłam tą usługę i zapłaciłam więcej niż normalnie.
    Sytuacja ta odzwierciedla poważne niezadowolenie z jakości usług świadczonych przez FedEx oraz wątpliwości co do zgodności ich praktyk z prawem i etyką biznesową.
  • ~Alex / 2024-02-01 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To porażka! Za wysłanie paczki zapłaciłam 25 zł, a po miesiącu dostaję fakturę dopłaty 77 zł. Ani słowa o tym za co ta dopłata. Oszuści!!!
    ZaletyBrak
  • ~Pawel / 2024-01-30 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed korzystaniem z firmy FEDEX i ukrytymi kosztami dodatkowymi za “przesyłkę niestandowa” w wysokości 68 zl FEDEX dolicza ta oplate juz po dostarczeniu przesyłki. Powołuje sie, na to ze paczka jest wgnieciona i przez to ma nieregularne kształty lub etykieta jest nieodpowiednio naklejona nie na właściwym miejscu na paczce. Sa to oczywiście bzdurne powody aby tylko wyłudzić od klienta dodatkowe koszty. W procesie reklamacji nie potrafią merytorycznie odpisać i odrzucają reklamacje z automatu. Odbywa się to przez strony typu FURGONETKA. FEDEX.
    Przesyłka w wyniku ich opłat dodatkowych naprawdę wynosi 23 zl za przesyłkę plus 68 zl opłaty dodatkowej czyli 91 zl co czyni ich jednymi z najdroższych w kraju. ODRADZAM FEDEX I PRZESTRZEGAM!!!! Sprawa została zgłoszona do UOKIK-u.
  • ~Adam / 2024-01-30 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać , jak dostawa przez Fedex wybrać inny sklep. Brak kontaktu z infolinią - nie połączą jak jesteś odbiorcą tylko bot, czat tylko bot, linki do przekierowania nie działają ... spróbuj później ... Na maile nie odpowiadają... najgorsza firma kurierska jaka jest
    Zaletybrak
    Wadykontakt, działanie, informacje
  • ~Magda / 2024-01-24 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem ! Zero kontaktu z kurierem , czekałam całe dwa dni w domu na tego faceta , a przyszła informacja o nieudanej próbie dostarczenia paczki i to nie pierwszy raz ! Na infolinii rozmowa tylko i wyłącznie z botem ! Dramat
  • ~Nadawca świątecznej paczki do córki / 2024-01-23 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam w dniu 28.11.2023 r. córce do Brazylii priorytetem za pośrednictwem FedEX paczkę świąteczną (opłaciłam ok. 540 zł). Dołączyłam do paczki wszelkie potrzebne dokumenty celne. Córka otrzymała priorytetową świąteczną paczkę 23.01.2024 r. i na dodatek musiała za nią zapłacić 900 reali brazylijskich tj. ponad 800 zł. No jest to skandal na skalę międzynarodową. Nikomu nigdy w życiu nie polecę firmy przewozowej FedEX, niech się wszyscy trzymają od tej firmy jak najdalej. Straciłam wiele nerwów na różnego typu reklamacje, na rozmowy z maszyną. Nie polecam, strata czasu, pieniędzy i nadziei na uczciwy, rzetelny transport.
    ZaletyNiestety nie dostrzegam żadnej zalety.
    WadyKurier odebrał ode mnie w domu paczkę zapewniając, że wszystkie dokumenty celne są wypełnione właściwie, a następnie otrzymałam maila, że nie mają moich dokumentów, abym im przesłała elektronicznie. Jeden wielki skandal. Paczka priorytetowa dostarczona z opóźnieniem ponad miesiąc!!!
  • ~Renata / 2024-01-22 13:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Kurier bezczelny i arogancki,decyduje za mnie o której godzinie dostarczy mi paczkę i poucza zamawiajac przesyłkę kurierską powinnam "siedzieć" w domu i czekać na jego przyjazd.Syn zwolnił się z pracy by być w domu w wyznaczonej godzinie 9-10. kurier był pod drzwiami mieszkania o 9:20 i nie chciał poczekać około 10min i odjechał pisząc sms,że jutro będzie również w tych samych godzinach z tą samą paczką.kurier pisał rano o 6:00 i pisałam,że będzie ktoś w domu dopiero około godziny 14:00 ale wgl. nie brał tego pod uwagę.
  • ~Adam / 2024-01-19 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier. Kurier nie dzwoni gdy nie ma odbiorcy przesyłki w domu, nie zostawił też żadnej informacji, że nie zastał nikogo w domu. Pewnie w ogóle nie podjechał. Skończyło się koniecznością osobistego odbioru przesyłki z magazynu na jakimś zadupiu. Nie polecam nikomu.
    ZaletyOdpisują na czacie
    WadyWszystko
  • ~Kasia / 2024-01-18 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka moze istniec. Brak kontaktu z kurierami, dostep wylacznie do infolinii i czatu z obsluga klienta, ktora sama nie ma kontaktu z kurierem. Kurierzy skladaja falszywe informacje w raportach, ze podjechali na miejsce, ale nikogo nie zastali. Tak bylo dzisiaj, kurier zaraportowal w swoim systemie, ze 17:18 byl pod budynkiem i nikogo nie zastal. Siedze tu caly czas przy recepcji i nikt sie nie zjawil. Nie polecam absolutnie nikomu tej firmy.
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu z kurierem, fałyszwe zeznania kurierów w raportach, które mówią o wizycie po odbiór paczki, podczas gdy nikt się nie zjawia
  • ~Dyzo / 2024-01-18 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Furma tragedia zero kontaktu dwa dni urlopu w d... unikac jak ognia
  • ~Irena / 2024-01-12 15:59
    Ocena: 1.33 / 5
    TO JEST NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA . BRAK KONTAKTU I OBSŁUGA CELNA PONIŻEJ ZERA . Do odprawienia przedmiotu pomimo posiadania faktury z wartością i potwierdzenia zaplaty , wymagają potwierdzenia przelewu bankowego . Wymagaja , opisu przedmiotu , podania materialu z ktorego jest wykonany , materiału opakowania , oraz przy zegarku materialu paska zegarka . Kontakt tylko przez internet. UPIERDLIWA AGENCJA CELNA . Pomimo narzekań np na POCZTE Polską , PP odprawia sama i szybko.
    Zaletyszybka przesyłka ,
    Wadyuperdliwi . długi czas odprawy
  • ~Anna / 2024-01-09 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubiona lub skradziona przesyłka. Nikt nie próbuje wyjaśnić dlaczego zaginęła. Nie ma kontaktu z firmą, reklamacja skończyła się na automatycznej informacji, że przydzielają do sprawy agenta..
  • ~e'ryk / 2024-01-04 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska, jaką znam, informacji udziela robot, fałszywy termin dostawy, brak info gdy nagle po miesiącu paczka i kurier u drzwi... koszmar
    Zaletynie widzę
    Wadybrak telefonu, SMS o dostawie nie istnieje, strona śledzenia tylko kłamie, pomocnik - robot
  • ~Mariusz Mączyński / 2023-12-29 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz paczka z Włoch dochodzi później niż podaje FedEx zwodzi odbiorcę że już za chwilkę dostanie przesyłkę a mija kolejny dzień
    Praktycznie nie ma możliwości kontaktu w trakcie przesyłania - robią zapory poprzez sztuczną inteligencję
    Ogólnie beznadzieja
    ZaletyNie widzę
  • ~karol / 2023-12-28 12:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy dostawca paczek. Oszczędzają na terminalach. Nigdy nie możesz płacić kartą, tylko gotówką. Skargi nie możesz złożyć, bo jeśli nie masz konta, to nie możesz się dodzwonić. Na maila nie odpisują.
    ZaletyNIe widzę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12068
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7838
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7332
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4049
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3899
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799