Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2247 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 113
  • ~ryszard / 2025-10-06 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelna firma.Droga i nie dotrzymujaca terminow.Poprostu to nie jest firma kurierska tylko naciagacze.Pierwszy i ostatni raz.Trzymajcie sie z daleka od tej firmy.Zaluje ze nie sprawdzilem wczesniej w internecie
    Zaletybrak zalet
    Wadyzadnych zalet
  • ~MK / 2025-10-01 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz mam do czynienia z tak dziwną firmą kurierską. Dostaję smsa, że dzisiaj zostanie dostarczona paczka za pobraniem, podana kwota pobrania i możliwość płatności gotówką lub bezgotówkowo. Przyjeżdża kurier, chcę płacić kartą, kurier informuje, że nie ma terminala. Ja mówię, że nie mam gotówki, kurier na to, że przyjedzie jutro. Następnego dnia dostaję smsa z tą samą informacją, dzwoni kurier i mówi, że nadal nie ma terminala. Konsternacja i zdenerwowanie (w paczce żywność). Żenada
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie ludzi w błąd dotyczący możliwych metod płatności
  • ~OLI / 2025-10-01 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JAKIŚ ŻART.GDZIE JEST FEDERACJA KONSUMENTÓW?SMS-ODBIÓR POMIĘDZY 12.00 A 15.00 I CISZA. GŁUCHA CISZA.ZERO KONTAKTU Z FIRMĄ,ZERO KONTAKTU Z KURIEREM.A PRZESYŁKI JAK NIE BYŁO TAK NIE MA. CZY KTOŚ NAD TYM PANUJE ?.CZY FIRMY KORZYSTAJĄCE Z ICH USŁUG WIEDZĄ CO CZYNIĄ?.PRZECIEŻ NA TYM TRACĄ W OPINIACH.
    ZaletyŻADNYCH.
    WadyIGNORANCJA,BRAK KONTAKTU,BRAK INFORMACJI O PRZESYŁCE.
  • ~Patryk / 2025-09-30 13:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Po kilku miesiącach współpracy z ta firmą odradzam zupełnie. Bez żadnego uprzedzenia podniesiono mi ceny o 30% a w niektórych przypadkach nawet o 100%. Obsługa klienta w zasadzie nie istnieje. Przyjmują zgłoszenia i nic z tym nie robią dalej. Firma FedEx naraziła mnie na straty finansowe.
  • ~Natalia / 2025-09-26 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart tylko że zupełnie nieśmieszny! Najgorsza firma kurierska ever! Nawet nie mam pewności czy tam pracują jacyś ludzie czy już tylko roboty. Dużo by się rozpisywać, ale generalnie: - totalny brak kontaktu ze strony kuriera - brak nr tel.do kuriera, kurier - zostawia paczkę pod drzwiami mimo braku konsultacji z adresatem - dostałam maila z informacja, że paczka doręczona podczas gdy nie ma mnie w domu...więc jak? w rozmowie z czatem (bo tylko taka forma rozmowy z obsługa klienta jest możliwa) poinformowano mnie, że paczka pozostawiona została pod drzwiami... ; brak możliwości przekierowania paczki do jakiegoś puntu odbioru/sklepu itp. - brak możliwości kontaktu tel. z konsultantem/człowiekiem
    Zaletyżadna
    Wadysame wady jak np. brak możliwości kontaktu tel. z konsultantem/człowiekiem; brak kontaktu ze strony kuriera - brak nr tel.do kuriera, kurier - zostawia paczkę pod drzwiami mimo braku konsultacji z adresatem
  • ~Sylwia / 2025-09-25 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia. Brak absolutnie jakiegokolwiek kontaktu – nie da się dodzwonić do kuriera, nie ma aktualnych numerów telefonów do firmy, a te podane na stronie są nieaktualne. Zero możliwości uzyskania informacji, zero wsparcia. Przesyłki są awizowane i nie dostarczane do klienta, mimo że ktoś czeka w domu. Mało tego – moja paczka została zostawiona 60 kilometrów dalej, do samodzielnego odbioru! To jest skandal i jawna kpina z klienta. Nie polecam z całego serca – szkoda nerwów i czasu.
  • ~Marzena / 2025-09-25 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma informowała, że przesyłka dotrze we wtorek – dziś jest czwartek, a paczki wciąż nie otrzymałem. Od dwóch dni widzę w systemie, że znajduje się w magazynie w Warszawie i brak jakichkolwiek działań czy planu doręczenia. Kontakt z infolinią praktycznie nie istnieje – jedyną opcją jest rozmowa z automatem, który nie udziela żadnych konkretnych informacji. To pokazuje brak organizacji, przejrzystości i profesjonalnej obsługi klienta. Takie podejście budzi duże rozczarowanie i zniechęca do dalszego korzystania z usług tej firmy kurierskiej.
  • ~Ara / 2025-09-20 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA NA RYNKU! Aktualnie po raz kolejny przechodzą drogę przez mękę. Moje doświadczenia z FedEx Polska to pasmo frustracji i strat. Od lat sprowadzam towary dla swojej firmy z różnych krajów i nigdy nie spotkałam się z tak skandalicznym podejściem do klienta. Każda dostawa to walka – przesyłki są przetrzymywane w magazynach przez wiele dni, mimo że natychmiast dostarczam wszystkie wymagane dokumenty. Zamiast pomóc w odprawie, FedEx oczekuje ode mnie przepisywania faktur do Excela i ręcznego sumowania pozycji. Jeśli odmawiam, przesyłka po prostu stoi, a ja dostaję rachunki za magazynowanie.
    Obsługa klienta nie odpowiada na wiadomości, telefony są ignorowane, a część maili jest nawet usuwana bez odczytania. Do tego FedEx potrafi przekazywać mojemu dostawcy nieprawdziwe informacje, jakobym w ogóle nie wysłała dokumentów – choć mam potwierdzenia ich doręczenia w systemie.
    FedEx Polska pokazuje całkowity brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. To, co powinno być prostą usługą „door-to-door”, staje się koszmarem i niekończącą się wymianą maili. Zdecydowanie odradzam korzystanie z FedEx – to firma, która zamiast pomagać, stawia przeszkody i naraża klienta na dodatkowe koszty oraz stres.
    ZaletyZERO ZALET
    WadyNAJGORSZA FIRMA NA RYNKU
  • ~Roxie / 2025-09-15 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska na rynku. Od 10 dni nie mogę zokalizować swojej przesyłki. Miała być dostarczona do domu. Pomimo tego, że czekałam na kuriera, paczka została teoretycznie dostarczona do Stokrotki. Na miejscu w sklepie okazało się, że przesyłki tam nie ma. W kolejnych dniach (po rozmowie z botem) przesyłka znajdowała się w magazynie Fedex. Po złożeniu pisemnej reklamacji przesyłka została ponownie wydana kurierowi, który oświadczył, że nie dostarczy przesyłki do domu, tylko zostawi ją w Stokrotce. W sklepie znów przesyłki nie ma, a w informacjach dotyczących śledzenia pojawiło się, że paczka jest odebrana. Obstawiam, że nigdy nie zobaczę już swojej paczki. Zastanówcie się 100 razy zanim powierzycie przesyłkę firmie Fedex.
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy nie dostarczający przesyłek, znaczne opóźnienie, utrudniony kontakt z obsługą klienta
  • ~BETYY / 2025-09-12 18:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam! Koszmar! Paczka dostarczona do mnie w ciągu dwóch dni przez każdą inną firmę, tutaj została przesunięta o kolejne dwa, po czym dostaję wiadomość, że mam na nią czekać TYDZIEŃ!! I to oczywiście piszę o paczce krajowej, nie jakieś wielkiej i nie wiadomo gdzie. I jeszcze brak normalnego śledzenia przesyłki i utrudniony kontakt. Ta "firma" nie chce mieć z nami kontaktu, boi się, nie wiem, ale to śmieszne, żeby tak ciężko było napisać do jakieś firmy. NIE POLECAM!
    ZaletyPrzynajmniej kurier/firma piszą, że opóźniają przysłanie paczki, ale spoko, bo ją mają, więc wszystko ok (według nich).
    WadyCzas dostawy, ignorowanie klienta, ale jeszcze nie dostałam paczki, więc jej stanu określić nie mogę, jaka może być paczka po tygodniu podróżowania w samochodzie w lecie?
  • ~Bartlomiej / 2025-09-10 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Żenada, gubią paczki. dnia 10.08 wysłano 2 paczki do odbiorcy. Paczna nr 6232193903552 dotarla bez przeszkód do odbiorcy. Paczna nr 6261405394024 skuerowana do tego samego odbiorcy do dzis nie dotarla. Sprawa trwa miesiac a fedex nie poczuwa sie do wypłaty odoszkodowania za zagubioną paczke.zobaczymy co bedzie dalej
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~nie ma / 2025-09-02 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś będzie chciał wysłać przesyłkę „SUPER FIMĄ KURIERSKĄ FEDEX”, niech dobrze się zastanowi czy chce stracić nerwy. Moja przesyłka w tej firmie oczekuje od dnia 27.08.2025 do dzisiaj (2.09.2025) na wysłanie. Wykonałam już 10 połączeń z firmą+ 3 maile i nikt nic nie wie. Każdy kolejny konsultant opowiada, że ponagli dział wysyłek i na tym się kończy. Paczka została rozerwana przez kuriera FEDEX i przekazana do działu opakowań i tam przepadła. Prosiłam aby skontaktował się ze mną „ MENAGER” i również nie miałam zaszczytu porozmawiać. Uważam, że jest to najgorsza firma na polskim rynku. Robią klientów w konia, opowiadając te same wyuczone głupoty, a klienta mają głęboko gdzieś. Omijajcie ją szerokim łukiem, bo nie warto waszego zdrowia. Zdecydowanie nie polecam i nie powinni zarobić nawet na bułę.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Justyna / 2025-08-29 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! kurier (pozbawiony myślenia) dostarczył 2 przesyłki bez kontaktu telefonicznego chociaż byłam w domu. Zamówione żwirki dla kotów w 2 paczkach (2x10 kg każda paczka + 2 puszki z karmą w jednej paczce) przerzucił przez zamkniętą bramę o wysokości 180 cm. Paczki popękały i żwirek wysypał się na trawę i do folii stretch. Numery na infolinię podane w necie są nieaktualne. Reklamacja zgłoszona w sklepie. KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak myślenia i wyobraźni u kuriera
  • ~taxi00driver / 2025-08-27 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Brak doręczenia oraz brak możliwości kontaktu. Unikać!
    ZaletyZmarnujesz czas na czekanie, bo zapewne i tak masz go za dużo!
    WadyBrak doręczenia, brak kontaktu z firmą
  • ~kris / 2025-08-24 09:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłki nie docierają na czas Kurierzy lekceważą procedury nie kontaktują się z klientem zostawiają paczki gdzie popadnie . Klient musi sam szukać przesyłkę na własną rękę bo BOOT nic nie może doradzić. Miasto Białystok
    Zaletybrak
    Wadybrak komunikatywność kurierów ich bezczelność.
  • ~Marcin / 2025-08-10 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma FEDEX naliczyła mi 100 zł opłaty (za 5 dni „magazynowania”) za przesyłkę, o której istnieniu w ogóle nie zostałem poinformowany. Nie otrzymałem żadnego e‑maila, telefonu czy nawet SMS‑a z informacją, że paczka czeka oraz że brakuje dokumentów do zakończenia odprawy celnej.

    Efekt jest taki, że przesyłki z Chin trafiają do agencji celnej FEDEX, gdzie leżą bez żadnego działania, podczas gdy klient nic o tym nie wie. Brak reakcji ze strony firmy skutkuje dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez odbiorcę. Moim zdaniem, takie podejście jest korzystne głównie dla firmy, która w ten sposób może łatwo obciążyć klientów dodatkowymi opłatami.

    Takie praktyki są, moim zdaniem, nieprofesjonalne i pokazują lekceważenie klienta. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług FEDEX każdemu, kto ceni sobie rzetelną obsługę i komunikację.
  • ~BM / 2025-08-07 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Regarding shipment: 391255990486

    FedEx Poland - company with the worst courier services ever!

    My package with 2 smaller parts was sent from a store in SALT LAKE CITY, UT US on 21.07.25. The same day FedEx picked up the package.
    When picking up the package 21.07 FedEx stated the proposed delivery time of 28.07.25.

    Everything went well until the package arrived in FedEx Poland. Upon arrival in Poland 27. or 28.07 FedEx Poland held the package in customs, and claimed that they tried to contact me for 5 days - which is wrong and untrue. It is I myself who had to contact them for them to finally release the package. I did not like that FedEx claimed that they tried to contact when no phone or email was received from them.

    But it was again possible that I could receive the package - one could think before my trip back to where I live. For many courier companies 3 days to deliver a package, when the package is in the destination country is easy to achieve, but not for FedEx. The package was supposed to be delivered/was scheduled for delivery Monday 02. August, then 03., then 04. - but no courier came!

    When FedEx finally went out with the package 05.08, they managed to mix up the mailing address and tried to deliver to another location, 20 km from where the package was to be delivered. When I asked FedEx that I can come and pick up the package myself from the center, because I am returning to my home country, FedEx said that they do not offer such services.

    As of Wednesday, 06. August 2025 at 09.13 AM, the package has still not been delivered.
    02.43 PM has FedEx called me and said that that couldn't find the address. This guy from FedEx said that he will deliver package tomorrow, but he wrote that package was delivered 02.43 PM. So they lied!

    FEDEX POLAND IS NOT SOMETHING TO TRUST, AND IS THE WORST COURIER COMPANY I KNOW.
    FedEx - PACKAGE NOT DELIVERED - GUARANTEED!
    ZaletyFedEx - PACKAGE NOT DELIVERED - GUARANTEED!
    WadyFedEx - PACKAGE NOT DELIVERED - GUARANTEED!
  • ~Alexander / 2025-08-06 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy dostawca uslug kurierskich - krajowych ! Od kilku dni paczka nie jest dostarczona - avizowana, tyle ze nie wiem komu i gdzie to avizo. W statusie paczka jest po nieudanej próbie doreczenia przekierowana ( nie widomo przez kogo) do najbliższego punktu odbioru, gdzie nieststy paczka nigdy nie dociera. Dnia nastepnego cala sytuacja sie powtarza i tak w kolko...a odbiorca czeka i czeka... idzie do punktu gdzie niby ma byc ta paczka i wraca z niczym ! Kurier moze zatelefonować ale nie, bo nie ma takiego obowiązku ! Do Fedex sie nie dodzwonisz, bo trzeba miec z nimi umwę o nadawanie ! Nr tel zadnych nie podają - bo zakazane ! Tylko czatowanie ale bez wyjasnień i dyskryminujące dla osób niedowidzących ! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!! UNIKAC za wszelką cenę, nawet jak wysylka bedzie GRATIS !!!!!
    Zaletywydawało by sie ze cena ale patrzac na jakosc - zdecydowanie za wysoka cena !
    WadyJakośc obslugi klienta, brak kontaktu z kurierem i firmą !
  • ~Dariusz / 2025-08-06 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał się pojawić w godzinach 12-15 -> jest godzina 17 nadal go nie ma.
    Specjalnie zwolniłem się w połowie dnia pracy (uciekło mi przez to 150 zl) by być na miejscu.

    Dzwoniąc na infolinie nie jesteśmy łączeni z żywym konsultantem tylko Botem który po prośbie o połączenie z żywym człowiekiem to wysyła Ciebie do czatu i maila.
    Brak możliwości złożenia skargi (potrzebujesz nr konta z faktury fedex)

    Taką firmę trzeba zgłosić do uokik.

    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie czasu klienta, brak profesjonalnej obsługi.
  • ~Ja / 2025-08-06 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza dostawa .Przez dwa dni nie dotarła paczka
strona 1 z 113
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12756
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8174
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7770
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4148
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2477
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145