Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2154 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 108
  • ~krm / 2024-07-27 00:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna zmienic nazwę na Ferdek bo tak samo oracuja jak ten bohatwr filmowy.
    Kolejny raz paczka wydana do doręczenia i standardowo dla tej firmy nikt nie przyjezdza. Kolejnybraz strata czasu, niedawno dojechal dopiero po 5 dniach !!!
    Zaplacono za orzesylke 20 zl u nadawcy a ten wyslal orzez najwieksze dziadostwo na rynku.
    Musialam odstapić od umowy, od umowy kupna u dostawcy bo Fedex nie distarcza przesylek. Trace czas, pieniądze, teraz musze wysylac odstąpienia bo juz nie bede mogla odebrac dwoch urzadzen wyslanych przez Fedex.
    Poza tym nie ma mozliwosci jakiejkolwiek komunikacji z zywym czlowiekiem, ktory by chociaz spytal kuriera co sie dzieje, przekierowal do jakiegoś punktu. Zostaje ci czwkac i nic nie wiesz, niczego sie nie dowiesz. Kurier moze przyjedzie za 2 dni odpowiadomienia, a moze za 3 dni. Tydzien wolnego potrzebujesz zeby sie rozpedzil i dojechal.
    Zaletyzadnych, ro jest dno
    WadyNie wykonuja tego za co sie placi czyli maja wywalone na doreczanie oaczek. Oszukuja przez SMS ze oaczka dojedzie dzisiaj ale i tak masz gwarancje ze to kit.
  • ~adam / 2024-07-23 14:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Stanowczo odradzam korzystanie z w/w firmy, po trzech miesiącach otrzymałem wezwanie do zapłaty w wysokości 500% !!! za niestandardową paczkę. Jej niestandardowość polegała na ściętym jednym boku i już nie była standardowa. Dodam ze długość, wysokość, szerokość i waga były podane poprawnie, zapakowana w twardy karton i owinięta taśmą.. Najlepsze jest to, że w wezwaniu do zapłaty jest od razu odpowiedź na moją nie złożoną reklamację do tego wezwania :) "czyli że w odpowiedzi na Pańską reklamację (której nie złożyłem) informujemy że opłaty zostały naliczone prawidłowo itd" Jako dowód trzy zdjęcia wielkości pudełka od zapałek (wyświetlanych na komputerze) bez możliwości powiększenia ani zobaczenia jakichkolwiek szczegółów. Brak słów, nigdy więcej, nawet mafia nalicza mniejsze odsetki, nie ważne że zapłaciłem za wysłanie, teraz jest dodatkowo 500% plus opłata za zweryfikowanie.
    Zaletybrak
    Wadyskandaliczne dopłaty do niestandardowej paczki, brak jasnych kryteriów niestandardowej paczki.
  • ~Szoszana / 2024-07-21 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety firma Fedex to jakieś nieporozumienie. Moja sytuacja z tego tygodnia. Paczka miała dotrzeć w środę - otrzymałam klasycznego SMSa, że dotrze między godziną 13:00-15:00. Byłam wtedy w pracy, więc liczyłam na telefon od kuriera, wtedy przekazałabym mu, żeby zostawił przesyłkę u pani na parkingu tuż obok mojego bloku. Jest to 100% scenariusz z każdym innym kurierem - sprawdzona metoda od lat. Telefonu brak. Wchodzę na śledzenie paczki - wróciła do oddziału w Chorzowie (sytuacja miała miejsce na śląsku w Gliwicach). Szukam więc w czwartek rano jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego na internecie by się z nimi skontaktować. Wyświetlały się dwa numery - pod każdym z nich brak odzewu, wręcz słyszę regułkę w stylu "taki numer nie istnieje, sprawdź jego poprawność". W końcu doszukałam się jakiegoś innego nr tel., ale tam tylko rozmowa z botem... mimo wszystko próbuję prosić o kontakt z żywym człowiekiem, ale tam tylko usłyszałam, że oni nie mogą połączyć klienta z kurierem ani nikim więcej. Ponownie otrzymuję rano w czwartek tego samego SMSa co dzień wcześniej. W głowie mam tylko 'to jak ja teraz odbiorę przesyłkę skoro oni do mnie nie dzwonią, a ja do nich nie mogę bo nie można?". Doszperałam się na internecie, że mogę się z nimi skontaktować poprzez formularz, tak więc zrobiłam opisując obszernie mój problem, prosząc jednocześnie by pod mój nr telefonu skontaktował się ze mną kurier bo jestem znowu w tych godzinach w pracy. Pozostawiłam swojego maila i nr tel. O dziwo ktoś po kilku godzinach mi odpisał z przeprosinami, ale paczka wróciła do oddziału i zapraszają mnie po osobisty odbiór do ich oddziału do Chorzowa. No dramat. Daję "aż" dwie gwiazdki bo o dziwo był formularz na który mi ktoś nawet odpisał. Ogólnie odradzam ich bo już parę lat wcześniej miałam również z nimi okropne problemy.
    ZaletyNo ciekawe jakie?
    WadySame wady
  • ~Monia / 2024-07-16 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To są kpiny. Kurier obcokrajowiec nie dostarczył przesyłki bo nie umiał odczytać adresu nie wiedział gdzie jechać. FedEx Bydgoszcz
  • ~sp4tvd / 2024-07-12 03:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W całym cywilizowanym świecie i jego słownictwie nie ma określenia dla arogancji i lekceważenia klienta jak robi to fedex . Pod żadnym pozorem nie korzystaj z usług tego przewoźnika . Po jednej gwiazdce bo inaczej nie przyjmie opinii , ale gdybym mógł to na pewno ocenił bym ich mniej niż ZERO
  • ~Ades / 2024-07-06 02:18
    Ocena: 1.67 / 5
    FedEx najgorsza firma kurierska zatrudniają kurierów albo kurierów podwykonawców szukających ciągłego problemu w dostarczaniu końcowym przesyłki
    Leni którym nie chce się przenieść paczki z auta pod drzwi tylko szukają ciągle problemu
  • ~FedexSsiij / 2024-07-04 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie brac, ocena tylko 1asasasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    WadyPaczka nie doszła
  • ~KK / 2024-07-03 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka brak Kontaktu z Firmą FedEx
    Nie odpisują na zadane pytania
    Odprawa Celna trwa 2 tyg

    Nie Polecam!
    Zaletyżadnych zalet
  • ~Jary / 2024-06-19 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    19 czerwca otrzymałem SMS że przesyłka dotrze w godz. 10-13 do 1530 nie dotarła.
    to juz kolejny raz kontaktu z ta fimą./ JEST TO FIRMA KTÓRA NIEDOTRZYMUJE TERMINÓW_ską sie to wzięło na rynku. Chodzi dokłanieo Tarnów-Małopolska!!!!!!
    Wadytrudno wymienić ile
  • ~Krzysztofa / 2024-06-14 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz i ostatni zamowilem przesyłkę z tej firmy miała dotrzeć 12.06.2024 w godzinach 10 -13 dostając jedyną taką informację od bota przez esmes. Po 13 mam tylko informacje na allegro że przesyłka odebrana , kurier twierdził że kontaktował się zemną , i że po dostarczeniu wysłał esemesa żadnego nie dostałem . kurier tłumaczył się tym że on ma teraz urlop i żeby sobie dzwonił do firmy zero szacunku dla klijenta niechęć ta firma złodziejska zniknie z rynku Polskiego
    ZaletyBrak
    WadyKradną
  • ~Maciek / 2024-06-13 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Nigdy więcej z tą firmą. Przychodzący SMS i mail z dniem i godzina dostawy można sobie w tyłek wsadzić. Zmarnowany na czekanie cały dzień. Kontakt zerowy. Brak infolinii. Brak numeru do kuriera. Parodia firmy dostawczej. Błagam niech to cudo znika z rynku.
    WadyPunktualność. Kontakt telefoniczny (brak jakiegokolwiek) .
  • ~Bartek / 2024-06-07 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysylka fedex przezglobkurier przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo nie ma telefonu.
    Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR.
    Sprawa odszkodowania w toku
    Nr paczki 6232066606801
    ZaletyCena
    WadyReszta
  • ~Bartek / 2024-06-07 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysylka firma fedex przez pośrednika globkurier.Przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo odbiera boot.
    Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR.
    Sprawa odszkodowania w toku
    Nr paczki 6232066606801
    ZaletyCena
  • ~sylwka / 2024-06-06 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka.Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką niekompetencją.Pacxka miała zostać dostarczona 05.06.2024.Czekałam cały dzień w domu.Wieczorwm otrzymałam wiadomość,że przesyłka awizowana ponieważ nikogo nie było w domu.Jestem pewna,że kuriera nie było.Rano skontaktowałam się z z nadawcą paczki i kurier raczył ją dostarczyć.Był bardzo nieprzyjemny i opryskliwy.Jakby łaskę zrobił,że wogóle dostarczył przesyłkę.Już nigdy więcej nie zamówię nic od tego przewoźnika.TRAGEDIA!!!!
  • ~KGTSA / 2024-06-01 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    FEDEX TO OSZUŚCI - Niewłaściwie doliczone opłaty dodatkowe, że niby paczka niestandardowa. Waga 1 kg, wymiar taki jaki biorą 150x9x9cm i to dla nich jest niestandard. A przecież mieści się w ich wymiarach u nich paczki standardowej, Notorycznie tak robią i dorabiaja na opłatach dodatkowych. Oszuści i nic więcej. Nie wysyłajcie nimi paczek. Niech wracają skąd przybyli tam oszukiwać ludzi. Ja nie dam im więcej zarobić. Zamiast cieszyć się i iść na obrót aby klienci więcej wysyłali to co jakiś czas jakaś dodatkowa faktura z weryfikacjami paczki przychodzi z dodatkowymi opłatami. Nikt nie wie tam na reklamacjach o co chodzi tylko jakieś bezpodstawne gadanie aby zbyć klienta, Prosiłem o dowody że coś było niestandardem , nie otrzymałem do dziś. Trzeb iść do sądu i nie unikacjcie tego, jak się wszyscy nimi zajmiemy to zaczną szanować klientów.
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne opłaty dodatkowe naliczane po miesiącu od wykonania usługi na fakturze. Ograniczenia w paczkach o których dowiadujemy się po wykonaniu usługi, reklamacje zawsze odrzucane, a procec reklamacyjny to droga przez mękę.
  • ~mandarynka / 2024-05-28 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam usługę pn.: „gwarancja doręczenia przesyłki dnia następnego do godziny 12:00” („Next Day 12:00”). Usługa ta nie została przez firmę FEDEX zrealizowana. Warunkiem jej zrealizowania jest nadanie paczki do godziny 14:00. Przesyłka została nadana w punkcie o godz. 11:56, a następnie odebrana przez kuriera dopiero w kolejnym dniu, tj. 15.05.2024 o godz. 12:43, co spowodowało, że została dostarczona do adresata dopiero w dniu 16.05.2024 o 9:27. Zgodnie z umową i opłaconą przeze mnie usługą, przesyłka winna zostać doręczona do 15.05.2024 r. do godziny 12:00. Jako nadawca dopełniłam wszystkich warunków niezbędnych do realizacji przedmiotowej usługi. A reklamacja oczywiście nie została uznana, ponieważ oni tylko podają sugerowaną datę nadania-tak każdy się może tłumaczyć. Rozumiem takie uzasadnienie w przypadku standardowej przesyłki, a jeśli tu była wykupiona dodatkowa usługa, reklamacja winna być uznana bez żadnych uzasadnień. Nie dostarczyli na wskazany dzień więc oddają pieniądze za wykupioną dodatkową usługę. Firma nieodpowiedzialna i bardzo utrudniony kontakt. Unikajcie usług tej firmy jak możecie. kilka razy byłam zmuszona korzystać z usług tej firmy i zawsze był problem.
    ZaletyBrak, 0 punktów a nie 1 gwiazdka!
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    brak dostarczenia przesyłki po wykupieniu usługi -"gwarancja dostarczenia przesyłki następnego dnia"
  • ~mvrmvr / 2024-05-26 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak kontaktu z odziałem jak i kurierem. Przesyłka wydana do doręczenia w dniu 2024-05-21 wróciła do oddziału w Nowym Sączu i do dnia 26.05.2024 jej status pozostaje bez zmian. Najgorsza firma kurierska. Zadzwonić na infolinię nie można. Tragiczna firma, takie zachowanie całkowicie ją dyskwalifikuje, firma nie powinna istnieć jako firma dostarczająca przesyłki. Zdecydowanie odradzam z korzystania z pseudo usług tej żałosnej firmy!!!!! Za takie usługi należy się zwrot kosztów!!!
  • ~Szymanczuk / 2024-05-24 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaka mialem do tej porybkontakt, pobrali bardzo duze pieniadze za przesylke i jej nie dostarczyli. Powod?? Ile kulek drazy znajduje sie w 100g opakowaniu drazy korsarz, ile batonikow snickers znajduje sie w opakowaniu 150g, ile sztuk cukierkow znajduje sie z 700g cukierkow malaga. Jakim kretynem trzeba byc aby zadawac takie pytania? Przez takie brednie nie dostarczyli mojej presylki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Fabuani / 2024-05-24 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat totalny ,realizacja 2 tygodnie,jak wezmą kasę to mają człowieka gdzieś,kłamią oszukują o tyle ,nie polecam wszystkim odradzam wręcz
    WadyOszustwo,kłamstwo i ignoracja
  • ~Aleksandra / 2024-05-23 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji, brak kompetencji, zgubili paczkę w Katowicach i jeszcze usłyszałam że mogę sobie sama po nią przyjechać choć nie wiadomo gdzie jest i nie za to płaciłam.
strona 1 z 108
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12200
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7895
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7467
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4061
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3997
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2360
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4269
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3806
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3477
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3190
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2851