Fedex cofnal nasza paczke mimo ze nie odmowiismy przyjeia . Byla korespondencja email i telefoniczna . wystawili zle fakture. pracownicy nie czytaja wiadomosci . paczka uszkodzona. straty przez fedex siegaja ok 100tys euro o to caly fedex
ZaletyBrak
Wadyoszustwa , brak kompetencji , klamstwa
~Biedro / 2025-06-12 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska pod słońcem. Straciłam godzinę, żeby znaleźć informację, jak przekierować przesyłkę. W końcu na czacie dostałam zapewnienie, że zmienią termin. Kurier przyjechał jednak w niezmienionym terminie i oczywiście mnie nie zastał. Teraz muszę jechać na obrzeża mojego miasta, bo tam mają magazyn. To dno nie firma, unikam jak mogę, ale tym razem nie miałam na to wpływu. Zdarzyło mi się tak samo kilka lat temu i nic się u nich nie zmieniło.
Wadyobsługa klienta dno.
~Wojtek / 2025-06-09 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma gorszej! O 8 rano dostałem smsa, że kurier będzie u mnie z dużą przesyłką 77kg między 10 a 13, co samo w sobie jest już dużym rozstrzałem (inne firmy podają margines dwóch godzin. Ponieważ kuriera nie było do 14 zacząłem szukać kontaktu z kurierem. Pod żadnym numerem nie udało mi się z nikim porozmawiać, wszędzie automat powtarza to samo.
Kurier przyjechał do mnie o 15,50! Cały dzień z głowy!!!
Zaletybrak
Wadysame
~Wojtek / 2025-06-09 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma gorszej! O 8 rano dostałem smsa, że kurier będzie u mnie z dużą przesyłką 77kg między 10 a 13, co samo w sobie jest już dużym rozstrzałem (inne firmy podają margines dwóch godzin. Ponieważ kuriera nie było do 14 zacząłem szukać kontaktu z kurierem. Pod żadnym numerem nie udało mi się z nikim porozmawiać, wszędzie automat powtarza to samo.
Kurier przyjechał do mnie o 15,50! Cały dzień z głowy!!!
Zaletybrak
Wadysame
~Pawel / 2025-06-09 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Zero kontaktu, piszą że kurier będzie 8.50-12.50 a nie ma go. Jest 14.10 cały dzień zmarnowany, nikt nie zadzwoni, brak tel do kuriera. Potem szukaj przesyłki nie wiadomo gdzie. Masakra totalna
WadyZero kontaktu, nieterminowość
~Przemek / 2025-06-06 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda mi w tym wszystkim samego sklepu w którym złożyłem zamówienie bo oni się ze wszystkiego wywiązali. Natomiast firma?? FedEx to jakaś kpina, wysylają smsy meile że dziś dostarczą paczkę za pobraniem od 12 do 15 człowiek podchodzi poważnie i siedzi w domu a oni mają wywalone i bez jakiegokolwiek kontaktu zmieniają termin dostawy. Zamówienie anulowane i zamówione w innym sklepie.
SYF
ZaletyFirma niegodna uwagi
WadyMają głęboko w D czas klienta
~Dagmara / 2025-05-29 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Fedex najgorsza firma. Przesyłkę otrzymałam tydzień po terminie. Próbowałam dzwonić telefonu w ogóle nie odbierają!
~raf / 2025-05-24 06:08
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam fedex , celowe działanie żeby przetrzymać paczkę i zapłacić dodatkowo za czas przechowywania
~Justi / 2025-05-18 19:07
Ocena: 2.33 / 5
Przesyłka dostarczona w miarę szybko i to jest jedyny plus. Po upływie trzech (!!!) miesięcy przyszedł email z informacją, że paczka była niestandardowa i należy dopłacić 75 zł. Paczka o kształcie prostokąta, zapakowana jak należy i opisana szczegółowo (wymiary i waga). To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tej firmy. Kpina z klienta. Nie polecam...
~ELŻBIETA / 2025-05-16 13:54
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 29.04.2025 nadałam przesyłkę 880885353220 przez FedEx, nie dotarła do odbiory i nikt nie może ustalić gdzie jest. Uważam, że w kurierzy FedEx kradną przesyłki. ponieważ nie ma za to żadnych konsekwencji. Stanowczo nie polecem, żadnej pomocy, takie działania przestepcze są akceptowane w firmie i nikt nie ponosi odpowiedzialności.
Zaletybrak
WadyFedEx kradnie przesyłki, nigdy nie docierają do odbiorcy
~Bartłomiej / 2025-05-04 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Nr paczki 6232164045854 .Zamowienie z 17.04.25, niezrealizowane do dzis.żenada.
ZaletyBrak
WadyJak wyzej
~MS / 2025-04-28 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Porażka chamstwo i bezczelność, kurier kazał sobie dziękować, że dostarczył przesyłkę choć było po terminie kilka dni. Więc nie polecam tej firmy a kontakt z nimi żaden.
Zaletybrak profesjonalizmu
Wadysame
~Rozczarowana / 2025-04-21 22:07
Ocena: 1.00 / 5
Mam bardzo zle doswiadczenie z firma Fedex. Wyslalam z UK paczke z uzywanym rowerem ktora wazyla 20kg.
Paczka utknela w Raszynie w urzedzie celnym i nie moglam od nikogo sie dowiedziec co sie stalo. Zero kontaktu z czlowiekiem, wszystko elektronicznie. Wyslalam dziesiatki e-maili do nich, nawet zdjecie roweru. Na niektore dostalam dziwne lakoniczne odpowiedzi. Paczka bardzo dlugo tam lezala w koncu niespodziewanie dotarla na miejsce. Teraz osoba na ktora byla wyslana paczka otrzymala rachunek na 721.99 zl. Za magazynowanie paczki 400zl. Waga ktora podali 47.40kg ????? Pewnie ten rower ponad dwukrotnie urosl.
Zaplacilam, bo nie chce juz z nimi miec do czynienia, ale wiem ze powinnam sie upominac o swoje.
~Adresat / 2025-04-07 09:44
Ocena: 2.33 / 5
Firma oczekuje, że odbiorca będzie czekał przez ok 3 godz. w domu na kuriera, aby odebrać przesyłkę. Nie daje numeru telefonu do kuriera, aby ustalić, o której godzinie będzie. Kurier nie chce poczekać 10 min. To jest fatalna firma.
ZaletyBrak
~Joanna / 2025-03-14 09:05
Ocena: 2.00 / 5
bardzo żałuję, że nie poczytałam informacji od klientów o tej firmie. Wysłałam w ten wtorek paczkę do Irlandi. Korzystałam z aplikacji kurJerzy i wybrałam Fedex bo było napisane , że dostarczą do 4 dni roboczych. Wczoraj patrzę gdzie jest paczka i widzę, że w Holandii. Dzwonię na infolinię z pytaniem, czy to standard, taka okrężna droga. Usłyszałam, że tak i że paczka na miejscu będzie 20 marca- czyli 9 dni. I że nie opłaciłam opcji z gwarancją terminowej dopłaty. :( wnuczka czeka. Ja jetem bardzo zła. Nie skorzystam z tej firmy.
ZaletyKurier miły odebrał paczkę zgodnie z planem
Wadyniepotrzebne wydłużanie drogi paczce. Nie służy to zawartości paczek. Informacje nie zgodne z prawdą . co do czasu dostawy
~Klient / 2025-03-06 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Moja historia jak tutaj widzę wiele. Pierwsze słowo to naciągacze i obsługa najgorsza na rynku kurierskim. Odbierałem przesyłkę opłacaną przez nadawcę z zagranicy. Znaleźli sposób aby naciągnąć za koszty magazynowania chociaż nie podali żadnej informacji, że przesyłka się u nich znajduje. Naliczają rożne wymyślone sobie koszty i nikogo o nich nie informują.
Możesz zaryzykować przesyłkę ta firmą, ale tylko po to aby przećwiczyć swoją wytrzymałość na kontakt z obsługą klienta firmy FedEx.
ZaletyBrak
WadyNaciągacze, dodatkowe koszty
~Wojciech / 2025-03-01 10:24
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie podaje numeru telefonu kuriera, więc jeśli nie przyjeżdża w przedziale czasu podanym w smsie lub emailu, nie ma jak z nim się skontaktować.
W moim przypadku kurier dwukrotnie nie przyjechał mimo zapowiedzi.
Stracone 6 godzin czekania na kuriera.
Wg strony śledzącej przesyłkę po dwóch dniach odesłano ją do oddziału FedEx. Żadnej informacji dla klienta.
Jak najdalej od firmy FedEx. To obecnie najgorsza firma kurierska w Polsce.
WadyPaczka przez 3 dni nie dostarczona. Odeslano ją do oddziału FedEs
~Piotr0404 / 2025-02-10 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Coś mnie podkusiło, żeby przy wyborze dostawcy kliknąć FedEx, zamiast InPost. Zamówiłem na adres na który zamawiam. Po kilku dniach dostałem informację od FedEx, że adres jest błędny i tyle. Żadnej próby kontaktu z ich strony. Co więcej, ja próbowałem się skontaktować, ale obsługa klienta w tej firmie nie istnieje. Po 10 dniach trzymania paczki na magazynie dostałem maila, że paczkę zwrócą do nadawcy. Nie rozumiem jak ta firma w ogóle może istnieć. KATEGORYCZNIE ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG FEDEX
~Mirella / 2025-02-07 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Skandal. Sprzedając na allegro część wysyłki idzie Fedexem ze wzgl na cenę. Żadna z firm kurierskich działających na polskim rynku nie reprezentuje tak niskiego poziomu.
Dokładają wszelkich starań, aby nadawcy i odbiorcy utrudnić połączenie z konsultantem infolinii, tylko nielicznym się to udaje. Automatyczny czat odpowiada, ze nie ma takiej przesyłki, podczas gdy nr przes jest widoczny na ich stronie i to nie jest jednokrotny błąd. Na adres email polska@fedex.com mozna czekać na odpowiedź w nieskończoność , a nawet po uzyskaniu informacji, ze problem jest przekazany do oddziału doręczającego koordynatorzy kurierów nic z tym nie robią.
Efekt zawsze ten sam odbiorca kilka dni dostaje smsa, z e w danym przedziale czasowym będzie kurier i organizuje warty w domu, a kurier wcale nie przyjeżdża. Przekładanie doręczenia w nieskonczoność. Od innych firm można dostać tel do kuriera, w Fedex na to nie ma szansy. Kurierzy nie znają procedur doręczenia, o ile takowe wogule istnieją. Cała kadra zarządzająca i koordynatorzy do wymiany. To wstyd jaką ilość zaniedbań można wymienić. Gdzie jest rzecznik praw konsumentów. Zamknąć Fedex w naszym kraju bo to skandal. Pomine już wywody na temat jak usługobiorca stara się odnaleźć u nich zaginioną przesyłkę. Zdjęcia kartonu, zdjęcia zawartości i opisy nic nie dadzą.
Zaletybrak
Wadynie do poiliczenia
~wn / 2025-01-15 14:30
Ocena: 5.00 / 5
Kurier Stefan dowozi przesyłki z Rzeszowa do Przemyśla - niezawodnie i na czas. Przed dostawą BOK wysyła mi nr kontaktowy elefonu do kuriera. Jestem zadowolony z obsługi firmy Fedex pomimo tego, że wcześniej miałem raczej złą opinię. Może po zatrudnieniu p. Stefana coś się poprawiło?
ZaletyP. Stefan jest sympatycznym, pracowitym i zdyscyplinowanym człowiekiem. Sądzę, że Fedex odzyskuje swoje dobre imię zatrudniając takich Kurierów.