Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 56 opinii

1.32 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.15
  • Cena/Jakość
    1.42
  • Czas dostawy
    1.36

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~MG / 2019-07-17 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty
    Kontakt wyłącznie przez infolinię, nikt nie jest w stanie dać nr do kuriera ani do oddziału.
    Przy odbiorze osobistym palety nie ma komu pomóc załadować, bo koniec zmiany, bo oni mają co innego do roboty...
  • ~Krucha101 / 2019-07-16 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorsza firma kurierska jaka moze byc. Zero kontaktu z kurierem, nie przyjezdza, a odnotowuje, ze byl, na infolinii nie maja do niego kontaktu, doslownie zabawa w kotka i myszke. I co lepsze, nie ma nawet punktu odbioru w Toruniu i trzeba dymac do Bydgoszczy! Nie dosc,ze zaplacilam za przesylke,to musze drugi raz płacić za paliwo!kpina!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~HETYCJA / 2019-07-12 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza, niesolidna firma. Absolutna niekompetencja i ignorancja. Przesyłka z katowic do Krakowa wędruje już ponad tydzień. "z przyczyn technicznych doręczenie kurierowi opoznione o 3 dni" dowiaduje się w tel. informacji. Oddział krakowski nie był uprzejmy poinformować, a kurier docelowy kłamie, ze próbował dostarczyć. Tragedia, UNIKAJCIE ZA WSZELKĄ CENĘ!!!!!
    BY OPUBLIKOWAĆ OPINIĘ ZMUSZA MNIE DO KLIKNIĘCIA CHOĆ JEDNEJ GWIAZDKI, CO JEST OSZUSTWEM, BO NIE DAJĘ ANI JEDNEJ. JEŚLI CZYTACIE TO MOJA GWIAZDKA JEST DANA TYLKO PO TO, BY OPUBLIKOWAĆ, W RZECZYWISTOŚCI WIELKIE ZERO
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE
  • ~dk / 2019-07-12 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, paczka leży już 3 dzień w oddziale, nie było nawet próby doręcznia, brak sensownej możliwości skontaktowania się, na infolinia jak zywkle wirtualna, nawet podaje mi że mój numer przesyłki jest nieprawidłowy. Jakaś kpina. Nigdy więcej.
  • ~Katarzyna / 2019-07-11 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który wiecznie przywozi paczkę z jakimiś pretensjami( ostatnio nawet o dziury w drodze a poprzednim razem pouczał mnie na temat adresu który mam wpisywać aby paczka była dostarczona na czas- oczywiście błędnego,mieszkam w tym samym miejscu prawie 30 lat i z innymi kurierami nie mam problemów a poza tym wiem gdzie mieszkam) ,nigdy na czas i często uszkodzoną. Nie polecam. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się że dostarczył paczki z uśmiechem na twarzy lub poprostu bez uszczypliwości w moim kierunku. Sowno- okolice Stargardu.
  • ~Daniel / 2019-07-09 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymierzyli parę opon zapakowanych w stretch jedna na drugiej jako 64x60x47 waga ponad 30kg a to wszystko żeby naliczyć dodatkową opłatę. Wychodzi na to, że według nich opony są jajowate...

    BIORĄ SIĘ ZA OSZUSTWA!!!!!!!!! NALICZAJĄ OPŁATY PO PRZEKŁAMANIU PRZEZ NICH WYMIARÓW I WAGI PACZKI. BARDZO NIEUCZCIWE. RADZĘ OMIJAĆ BARDZO SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukaństwo
  • ~Oszukany Klient / 2019-07-09 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier, który rozwozi przesyłki z okolic Legionowa i Nieporętu nigdy nie dostarczył mi zamówionych opon. 2 krotnie wystawił fałszywe awizo, jakoby nie zastał adresata. BZDURA! Miejsce dostarczenia przesyłki to Ośrodek z 24h ochroną na wjeździe, na terenie non-stop 3 osoby z rodziny, które mogły podjąć przesyłkę w każdej chwili. Ze strony kuriera zero kontaktu. Nie pozostawiono żadnego awiza w formie papierowej, nigdzie go nie było, oprócz info w systemie, że przesyłka niedoręczona. Po 9 interwencjach telefonicznych, złożonej reklamacji i skardze (serwer Fedexu odrzuca skargi z każdego adresu e-mail), oczywiście zero totalne, ani opon, ani pomimo żądań kontaktu z kimś z kierownictwa. Po 6 dniach okazało się, że opony mogę sobie sama odebrać z magazynu, ale są zniszczone. Śmiech na sali. Same się zniszczyły Dwukrotnie informowałam sprzedawcę o zaistniałej sytuacji. Też próbował coś wskórać ale bezskutecznie. Sprzedawca super ale uważajcie na Fedex bo to jakaś firma krzak i oszukują ludzi !
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, brak kontaktu z Oddziałem. Najważniejsze: NIE DOSTARCZAJĄ PRZESYŁEK
  • ~Patka / 2019-07-08 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z przesyłką od 27.06 dziś 8.07 i nadal nie mam przesyłki ciężki kontakt z kurierem nawet nie chciał się przedstawić ,Nie uprzedzaja o przyjeździe z przesyłka Poza tym centrala nie dostarcza kurierom cennych dyspozycji że mają upoważnienia że ma wydać przesyłkę osobie trzeciej po 30 telefonach do centrali kurier przyjezdza i nadal nie wydaje przesyłki no szok powiem szok i żąda podpisu pełnomocnictws od notariusza śmiech na sali bo nadawca wydał dyspozycje i dokumenty odpowiednie komu ma kurier to wydać i oczywiście po trzech nieudanych próbach gdzie kurier nie wydaje zlecone paczki tylko przyjeżdża się pokazać tej osobie co miał wydać nadal paczka leży w magazynie a dziś jest 8.07 i nadal czekam bronicie się przed takimi firmami bo zdrowie zepsute i nie wspomnę o ilości wykonanych telefonów do centrali p.m



    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Jan / 2019-07-05 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W dzisiejszych czasach nie ma już bardzo złych firm kurierskich - Fedex jest wyjątkiem potwierdzającym regułę
  • ~Marecki / 2019-07-04 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelne obsluga i info na stronie. Podano informację, ze nie możliwe jest jest dostarczenie przesylki, zostawiono avizo, co okazało sie bezczelnym klamstwem, gdyż caly czas był ktoś w domu i nie pozostawiono zadnego avizo. Zero kontaktu z klientem, dwukrotna ibterwencja telefoniczna nie przyniosła zadnego rezultatu. Najgorsza firma kurierska w Pl. Omijać szerokim łukiem, nie polecam.
  • ~Bożena / 2019-07-03 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nierzetelna firma, pomimo umówionej godziny nikt nie przyjechał a Pani na ich infolinii rzuciła słuchawką

    ABSOLUTNIE NIE POLECAM
  • ~Weronika / 2019-07-03 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści !!!! Naliczają niesłusznie dodatkowe opłaty za płacze w wysokości 20 zł ! Wysłany został stroj kąpielowy w zwykłej papierowej kopercie c4! Po czym otrzymałam informacje ze została naliczona dodatkowa opłata w wysokości 20 zł za to iż paczka zamiast 1 kg ważyła 6 kg! Szybko napisałam do adresata z prośba o zważenie paczki wraz z jej zawartością , paczka wg adresata ważyła 150 g wraz z koperta i folia . Ja również zdążyłam to samo bikini i waga jego to niecałe 50 g. Kilka dni pozniej kolejna dodatkowa opłata naliczona za kolejny stroj kąpielowy . Być może to bikini było ze stali skoro ważyło 5 kg .
    A koperta musiała być z wyjątkowo mocnego papiero skoro wytrZymala taki ciężar . Pogratulować osobom pracującym w tej firmie . Radziłabym odesłać te osoby pierw do szkoły by poduczyły się matematyki .
    ZaletyBrak
    WadyNaliczenie niesłusznie dodatkowych opłat za paczke, brak odzewu na maile w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji
  • ~Michał / 2019-06-26 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Produkt przyszedł uszkodzony. Mój błąd, że nie sprawdziłem od razu. Po drodze był długi weekend i po odpakowaniu okazało się że płyta indukcyjna jes pęknięta. Po zgłoszeniu reklamacji fedex stwierdził że minął czas na zgłoszenie reklamacji. Zostałem z niczym. Poziom obsługi klienta tragedia.
  • ~Pawel / 2019-06-26 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia czekam na paczkę kontakt i rozmiwa z kurierem to koszmar oelne olewanie klienta.
  • ~Bety / 2019-06-26 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Póki co jestem zniesmaczona .Wczoraj planowane dostarczenie przesyłki. Mimo ze mąż był w domu w bramie zostawione awizo. z nr kontaktowym. Popołudniu dzwonimy aby umowic sie w sprawie dostawy przesyłki .Rozmowa totalna porażka.Kurier mowi ze moze przyjedzie a moze nie ,nie wie kiedy bo w sumie to jemu nie zalezy.Myslałam ze sie przesłeszałam!!! Porażka !!!!Nigdy wiecej tej firmy.Obecnie nie wiem na czym stoje .Dojedzie a moze nieeeeee!!!
    Zaletybrak
  • ~Mariusz / 2019-06-25 18:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zamówiony 17.06.19 z planowanym odbiorem paczki w dniu 18.06. Specjalnie biorę urlop, bo ma być w godzinach przedpołudniowych a mi zależy na jej wysyłce. Nie przyjeżdża. Dzwonię na drugi dzień (19.06) – awaria auta, dojedzie dzisiaj. Nie dojeżdża. Reklamuję równolegle usługę w Furgonetka (kurier zamówiony poprzez tego właśnie pośrednika) – wyjaśnienie: „awaria auta”. 21.06 – kuriera dalej nie ma. Kolejna widocznie usterka. Ogarnia mnie śmiech. Dzwonię i piszę do FedEx – mail zwrotny – „podany numer zlecenia nie generuje się w bazie”. Wbijam ten numer w „śledź przesyłkę” na ich stronie - ja wszystko widzę. Infolinia FedEx wszystko widzi (miła Pani z infolinii potwierdziła „awarię samochodu”), przesyłka na ich stronie jest widoczna ale dla Pani Małgorzaty (z którą koresponduję @) z FedEx jest on niewidoczny. Na moją odpowiedź – korespondencja się urywa. Dzisiaj 25.06.2019 późne popołudnie – paczka dalej nie odebrana.
    I jestem w stanie wszystko zrozumieć. Każdą sytuację losową, która może się wydarzyć.
    Nie rozumiem tylko olewania klienta. Nie rozumiem, braku komunikacji z klientem, braku telefonu, braku wyjaśnienia drogą elektroniczną. Totalne ignorowanie i podawanie mało wiarygodnych przyczyn. Wszystkie informacje oraz (bzdurne) wytłumaczenia jeśli w ogóle były, otrzymałem w wyniku własnej inwencji oraz dzwonienia, wysyłania @.
    Reasumując – chcesz oszczędzić parę złotych? Nie warto. Daj kilka złotych więcej i wybierz firmę, której na kliencie oraz przewożonym towarze zależy. Zaoszczędzisz czas, urlop, nerwy, baterię w telefonie oraz w laptopie.
    Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyNiska cena
    WadyWszystko. Po tygodniu kuriera w dalszym ciągu nie ma po odbiór przesyłki.
  • ~ddd / 2019-06-25 17:31
    Ocena: 1.67 / 5
    WROCŁAW. Od dwóch dni "walcze" o odbiór przesyłek przez kuriera Fedex. Kurier zamówieniony w poniedziałek, dzisiaj jest środa i nie widziałam go na oczy. Zero informacji, zero kontaktu. Nikt nic nie wie, czeski film. Po moich tel. na infolinie zapewniano mnie,że zlecenie zostało przekazane kurierowi i,że napewno odbierze, mineło dwa dni,a ten NIGDY SIĘ NIE POJAWIŁ. Ja wychodzę na kretynke przed klientami, ktorzy juz dawna powinni miec przesyłki u siebie,a one wciąz leża u mnie, bo nie można się doprosić ich odbioru. NIEPOWAŻNE to jest. DRAMAT. Nie wspominajac o moim staconym czasie, bo od dwóch dni czekam jak głupia na ten odbiór. NIE POLECAM! Zlecenie anulowałam i idę do konkurencji - DPD, które zawsze jest na czas i nie ma z nimi problemu.
  • ~ja / 2019-06-24 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie firmy FedEx. Zapłaciłem za dostarczenie przesyłki za pobraniem. Przesyłka nie została dostarczona mimo że kurier umówił się telefonicznie z odbiorcą (i nie przyszedł) więc nie było też pobrania. Samowolnie zrobiono zwrot do nadawcy płatny w kwocie "za pobraniem" chociaż pobrania nie ma i dostarczono przesyłkę nie na adres nadawcy tylko do sąsiada i za to wszystko obciążono mnie wysyłającego,który na nic nie ma wpływu sumą 42,80. Czy można to nazwać złodziejstwem czy to taki standard ?
    Zaletybrak
    Wadynie wykonują opłaconej usługi i naciągają na koszty
  • ~jerry / 2019-06-24 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Amatorzy,brak profesjonalizmu,totalna olewka klienta,czekałem na kuriera cały dzień,ponoć mieli awarię auta ale nikt nie raczył mnie poinformować o tym fakcie,przesyłkę opłaconą trzeba było zawieźć na własny koszt do firmy,miała dotrzeć w kilka dni a teraz się dowiedziałem że termin dostawy dwa tygodnie,porażka,nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyamatorstwo
  • ~Aga / 2019-06-19 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia od czterech dni kurier dostaje paczkę do doręczenia i w ogóle nie dojeżdża do mnie. Paczka codziennie wraca do oddziału. Gorszej firmy nie spotkałam
    ZaletyBrak
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DHL
Ocena: 1.24, ilość opinii: 580
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 549
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 498
DPD
Ocena: 1.44, ilość opinii: 488
TNT
Ocena: 1.10, ilość opinii: 81
FedEx
Ocena: 1.32, ilość opinii: 56
Flixbus
Ocena: 2.19, ilość opinii: 493
mBank
Ocena: 2.09, ilość opinii: 482
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 286
ITAKA
Ocena: 2.83, ilość opinii: 222
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 127
nju mobile
Ocena: 3.17, ilość opinii: 123