strona 1 z 111
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~raf / 2025-05-24 06:08
nie polecam fedex , celowe działanie żeby przetrzymać paczkę i zapłacić dodatkowo za czas przechowywania -
-
~Justi / 2025-05-18 19:07
Przesyłka dostarczona w miarę szybko i to jest jedyny plus. Po upływie trzech (!!!) miesięcy przyszedł email z informacją, że paczka była niestandardowa i należy dopłacić 75 zł. Paczka o kształcie prostokąta, zapakowana jak należy i opisana szczegółowo (wymiary i waga). To był pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tej firmy. Kpina z klienta. Nie polecam... -
~ELŻBIETA / 2025-05-16 13:54
W dniu 29.04.2025 nadałam przesyłkę 880885353220 przez FedEx, nie dotarła do odbiory i nikt nie może ustalić gdzie jest. Uważam, że w kurierzy FedEx kradną przesyłki. ponieważ nie ma za to żadnych konsekwencji. Stanowczo nie polecem, żadnej pomocy, takie działania przestepcze są akceptowane w firmie i nikt nie ponosi odpowiedzialności. ZaletybrakWadyFedEx kradnie przesyłki, nigdy nie docierają do odbiorcy -
~Bartłomiej / 2025-05-04 11:06
Nr paczki 6232164045854 .Zamowienie z 17.04.25, niezrealizowane do dzis.żenada. ZaletyBrakWadyJak wyzej -
~MS / 2025-04-28 13:40
Porażka chamstwo i bezczelność, kurier kazał sobie dziękować, że dostarczył przesyłkę choć było po terminie kilka dni. Więc nie polecam tej firmy a kontakt z nimi żaden. Zaletybrak profesjonalizmuWadysame -
~Rozczarowana / 2025-04-21 22:07
Mam bardzo zle doswiadczenie z firma Fedex. Wyslalam z UK paczke z uzywanym rowerem ktora wazyla 20kg.
Paczka utknela w Raszynie w urzedzie celnym i nie moglam od nikogo sie dowiedziec co sie stalo. Zero kontaktu z czlowiekiem, wszystko elektronicznie. Wyslalam dziesiatki e-maili do nich, nawet zdjecie roweru. Na niektore dostalam dziwne lakoniczne odpowiedzi. Paczka bardzo dlugo tam lezala w koncu niespodziewanie dotarla na miejsce. Teraz osoba na ktora byla wyslana paczka otrzymala rachunek na 721.99 zl. Za magazynowanie paczki 400zl. Waga ktora podali 47.40kg ????? Pewnie ten rower ponad dwukrotnie urosl.
Zaplacilam, bo nie chce juz z nimi miec do czynienia, ale wiem ze powinnam sie upominac o swoje. -
~Adresat / 2025-04-07 09:44
Firma oczekuje, że odbiorca będzie czekał przez ok 3 godz. w domu na kuriera, aby odebrać przesyłkę. Nie daje numeru telefonu do kuriera, aby ustalić, o której godzinie będzie. Kurier nie chce poczekać 10 min. To jest fatalna firma. ZaletyBrak -
~Joanna / 2025-03-14 09:05
bardzo żałuję, że nie poczytałam informacji od klientów o tej firmie. Wysłałam w ten wtorek paczkę do Irlandi. Korzystałam z aplikacji kurJerzy i wybrałam Fedex bo było napisane , że dostarczą do 4 dni roboczych. Wczoraj patrzę gdzie jest paczka i widzę, że w Holandii. Dzwonię na infolinię z pytaniem, czy to standard, taka okrężna droga. Usłyszałam, że tak i że paczka na miejscu będzie 20 marca- czyli 9 dni. I że nie opłaciłam opcji z gwarancją terminowej dopłaty. :( wnuczka czeka. Ja jetem bardzo zła. Nie skorzystam z tej firmy. ZaletyKurier miły odebrał paczkę zgodnie z planemWadyniepotrzebne wydłużanie drogi paczce. Nie służy to zawartości paczek. Informacje nie zgodne z prawdą . co do czasu dostawy -
-
~Klient / 2025-03-06 19:49
Moja historia jak tutaj widzę wiele. Pierwsze słowo to naciągacze i obsługa najgorsza na rynku kurierskim. Odbierałem przesyłkę opłacaną przez nadawcę z zagranicy. Znaleźli sposób aby naciągnąć za koszty magazynowania chociaż nie podali żadnej informacji, że przesyłka się u nich znajduje. Naliczają rożne wymyślone sobie koszty i nikogo o nich nie informują.
Możesz zaryzykować przesyłkę ta firmą, ale tylko po to aby przećwiczyć swoją wytrzymałość na kontakt z obsługą klienta firmy FedEx.ZaletyBrakWadyNaciągacze, dodatkowe koszty -
~Wojciech / 2025-03-01 10:24
Firma nie podaje numeru telefonu kuriera, więc jeśli nie przyjeżdża w przedziale czasu podanym w smsie lub emailu, nie ma jak z nim się skontaktować.
W moim przypadku kurier dwukrotnie nie przyjechał mimo zapowiedzi.
Stracone 6 godzin czekania na kuriera.
Wg strony śledzącej przesyłkę po dwóch dniach odesłano ją do oddziału FedEx. Żadnej informacji dla klienta.
Jak najdalej od firmy FedEx. To obecnie najgorsza firma kurierska w Polsce.WadyPaczka przez 3 dni nie dostarczona. Odeslano ją do oddziału FedEs -
~Piotr0404 / 2025-02-10 16:55
Coś mnie podkusiło, żeby przy wyborze dostawcy kliknąć FedEx, zamiast InPost. Zamówiłem na adres na który zamawiam. Po kilku dniach dostałem informację od FedEx, że adres jest błędny i tyle. Żadnej próby kontaktu z ich strony. Co więcej, ja próbowałem się skontaktować, ale obsługa klienta w tej firmie nie istnieje. Po 10 dniach trzymania paczki na magazynie dostałem maila, że paczkę zwrócą do nadawcy. Nie rozumiem jak ta firma w ogóle może istnieć. KATEGORYCZNIE ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG FEDEX -
~Mirella / 2025-02-07 11:57
Skandal. Sprzedając na allegro część wysyłki idzie Fedexem ze wzgl na cenę. Żadna z firm kurierskich działających na polskim rynku nie reprezentuje tak niskiego poziomu.
Dokładają wszelkich starań, aby nadawcy i odbiorcy utrudnić połączenie z konsultantem infolinii, tylko nielicznym się to udaje. Automatyczny czat odpowiada, ze nie ma takiej przesyłki, podczas gdy nr przes jest widoczny na ich stronie i to nie jest jednokrotny błąd. Na adres email polska@fedex.com mozna czekać na odpowiedź w nieskończoność , a nawet po uzyskaniu informacji, ze problem jest przekazany do oddziału doręczającego koordynatorzy kurierów nic z tym nie robią.
Efekt zawsze ten sam odbiorca kilka dni dostaje smsa, z e w danym przedziale czasowym będzie kurier i organizuje warty w domu, a kurier wcale nie przyjeżdża. Przekładanie doręczenia w nieskonczoność. Od innych firm można dostać tel do kuriera, w Fedex na to nie ma szansy. Kurierzy nie znają procedur doręczenia, o ile takowe wogule istnieją. Cała kadra zarządzająca i koordynatorzy do wymiany. To wstyd jaką ilość zaniedbań można wymienić. Gdzie jest rzecznik praw konsumentów. Zamknąć Fedex w naszym kraju bo to skandal. Pomine już wywody na temat jak usługobiorca stara się odnaleźć u nich zaginioną przesyłkę. Zdjęcia kartonu, zdjęcia zawartości i opisy nic nie dadzą.ZaletybrakWadynie do poiliczenia -
~wn / 2025-01-15 14:30
Kurier Stefan dowozi przesyłki z Rzeszowa do Przemyśla - niezawodnie i na czas. Przed dostawą BOK wysyła mi nr kontaktowy elefonu do kuriera. Jestem zadowolony z obsługi firmy Fedex pomimo tego, że wcześniej miałem raczej złą opinię. Może po zatrudnieniu p. Stefana coś się poprawiło? ZaletyP. Stefan jest sympatycznym, pracowitym i zdyscyplinowanym człowiekiem. Sądzę, że Fedex odzyskuje swoje dobre imię zatrudniając takich Kurierów.Wadybrak -
~P_SZ / 2025-01-15 13:44
Niesety firma dwa tygodnie woziła moją przesyłkę po czym poinformowała ze zgubiła zawartość przesyłki. ZaletybrakWadybrak rzetelności -
~Mirek / 2025-01-15 11:44
Dramat totalny brak możliwaści kontaktu z kurierem -
~wn / 2025-01-01 20:39
Jeśli jakiś sklep online dostarcza zakupione towary przez Fedex to ja w tym sklepie nic nie kupię (x). ZaletybrakWadyWg mnie - najgorsza firma dostawcza na rynku polskim -
-
~Dominik / 2025-01-01 19:25
Moja przesyłka przez 9 dni leżała na magazynie, FedEx pomimo wszystkich danych kontaktowych nie podjął próby doręczenia przesyłki ani nawet próby kontaktu. Po prostu przez cały ten czas leżała na sobie na tym magazynie, nikt z Fedexu się nią nawet nie zainteresował. Po tym jak udało mi się ustalić miejsce przebywania paczki, musiałem udać się osobiście do siedziby na Ostrowskiej w Poznaniu. Na przesyłce była naklejka „undeliverable - brak kontaktu”. Jaki kur.. brak kontaktu, jak nikt nawet do mnie nie dzwonił, a ja przez kilka dni czekałem na kuriera w domu i traciłem tylko czas. Do tego przesyłka była bardzo pilna i gdyby nie moja interwencja, przez niekompetencję i olewactwo FedEx niewiele zabrakło żeby jej termin się skończył, a ja utraciłbym prawo do dotacji, o które walczyłem pół roku. W normalnej firmie ktoś powinien za tak rażącą niekompetencję odpowiedzieć, ale patrząc po innych opiniach w Fedexie problem jest dużo głębszy niż błąd jednostki. Nie wiem jak taka firma może się utrzymywać na rynku w XXI wieku, ale ja na pewno nie będę korzystał z waszych usług. ZaletyBrakWadyCała ta firma to jedna wielka wada -
~wn / 2024-12-31 20:34
Infolinia Fedex jest grzeczna i uprzejma wobec klientów - przecież nie mogą stracić pracy. Ale ich filie (np. Rzeszów) ukrywają lenistwo i 'dziadostwo' kurierów. Ale Fedex wysyła w dobrej wierze SMS-y, że np. 'paczka dotrze jutro' - a dociera za ok. trzy dni bo po 'drodze' był weekend. Moja ocena 'Obsługa i reklamacje' jest średnia ponieważ dla BOK wystawiam 5 gwiazdek a dla kurierów i pakowaczy 0 gwiazdek. ZaletyBOK - tylko, że trudno się do nich dodzwonić a w weekendy i dni wolne nawet AI ma u nich wolne.Wadywszystko jakby rodem z dawnego PRL-u -
~wn / 2024-12-31 20:13
Fedex krajowy to jakaś spuścizna PRL. Wczoraj (30.12.2024) dotarł SMS, jutro paczka dotrze do mnie. Niestety, już dzisiaj (31.12.2024) śledzę, że od g. 5.26 moja przesyłka zalega w filii Fedex w Rzeszowie. Kurier jej nie odebrał bo mu się pewnie nie chciało, bo to przecież Sylwester. Panie Kurier - idziesz na zabawę sylwestrową w poczuciu 'dobrze spełnionego obowiązku' ? Chyba nie wobec mnie i wielu innych osób oczekujących na przesyłki ! P.S. A kto ci płaci B:/ ? ZaletyBrak - Fedex = Dawny PRLWadyK....r to leń patentowany ! -
~Tt / 2024-12-23 22:56
jeden wielki nieustający dramat,chyba tylko Bóg wie jakim cudem ta firma funkcjonuje na rynku,proponuję rozszerzyć ocenę o przyznawanie zera Zaletyzero zaletWadykażda możliwa : totalna ignorancja, nierzetelność, bezczelność
strona 1 z 111
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »