Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 291 opinii

1.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 15
  • ~Licek / 2020-09-30 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka? Minus 10 gwiazdek też za mało. Kłamią potwierdzają nieprawdę że byli albo że termin dostawy zmieniony po uzgodnieniu z odbiorcą i tak piszą w systemie. Zgodnie z prawem przewozowym po oddaniu sprawy do Sądu wygrywa się z nimi na 1 rozprawie. Wiele firm już tak wygrało. Ponad to można zgłosić do prokutatury o możliwości popełnienia przestępstwa przez Fedex dt potwierdzania nieprawdy a to jest już KK i przy okazji uprzykszenie życia Fedeksowi bo będzie musiał chodzić na zeznania.
    Zaletyzero
    Wadysame wady, kłamią o dostawach
  • ~Bkow / 2020-09-29 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bardzo agresywny i nie sympatyczny,a pani z obsługi klienta rozłączyła rozmowę, gdy nie wiedziała co powiedzieć. Radzę nie korzystać z usług tej firmy.
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko i wyłacznie
  • ~Pszczoła / 2020-09-25 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firna do niczego wczoraj miałam sms że będzie paczka a po 5 minutach że brak możliwości doręczenia
    WadyDo dupy
  • ~Karolina S. / 2020-09-14 14:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam w Piekarach Śląskich i mamy najlepszego kuriera firmy FedEx :)
    Nr 21300 , Jest przemiły, zawsze dowozi paczki szybko i na czas, towar nigdy nie był uszkodzony nawet jeśli przewoził dla mnie najdelikatniejsze urządzenia czy szkło. Pomocny w rozwiązywaniu problemów sytuacyjnych! Pozdrawiam Pana bardzo serdecznie! Karolina S.
  • ~Klijent / 2020-09-11 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na przesyłkę już 4 dzień na śledzeniu przesyłki pisze że odmowilem przyjęcia przesyłki gdzie kuriera nawet u mnie nie było. Dzwonię na infolinię A oni mi mówią czy droga nie jest gdzieś zamknięta normalnie żenada ani żadnego telefonu od kuriera ani nic już drugi dzień dzwonie i wypytuje się o przesyłkę i nie mogę dostać odpowiedzi dlaczego jej nie ma .
  • ~ana / 2020-09-10 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    To co ta firma wyprawia w tym roku to szczyt żenady i złego traktowania klienta.
    Zdarzało mi się zamawiać przesyłki za pośrednictwem tego kuriera w latach poprzednich i było ok. W tym roku kurier nie raz, nie dwa nie dostarczył przesyłki wpisując, ze nikogo nie było w domu, kiedy to zawsze ktoś był. Na drugi dzień jak już łaskawie podjechał to zostawiał przesyłkę pod drzwiami bez sprawdzenia czy jest ktoś w domu.
    Czarę goryczy przelała sytuacja z tego tygodnia, kiedy przez serwis Furgonetka zleciłam odbiór przesyłki. W poniedziałek kurier nie dotarł (na infolinii info, ze zepsuł się mu samochód HAHAHA), zero info, że zlecenie nie ponowi się na wtorek, wiec dopiero we wtorek musiałam ponowić podjazd kuriera na środę. Po 3 razach udało mi się dodzwonić na infolinię i uzyskałam info, że kurier na pewno będzie do godz.18:00. O 17:00 ponownie zadzwoniłam na infolinię i dowidziałam się, że kurier zabrał przesyłkę o 16:40, a stałam i patrzyłam na nią, więc robią z ludzi kretynów. Pan z infolinii był bardzo miły, miał zawrócić kuriera, ale ten nie dotarł do dziś. Anulowałam to zlecenie i zamówiłam kuriera DHL, który nigdy mnie nie zawiódł. FedEx? NIGDY WIĘCEJ!
  • ~Harrybush / 2020-09-03 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    email ,że przesylka doręczona doszedł .cały dzień ktoś w domu . Ani dzwonka ani telefonu ani przesyłki . .
  • ~Ich / 2020-09-02 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Ręce opadają. I to nie pierwszy raz. Przesyłka jechała z drugiego końca Polski, w dniu doręczenia dyspozytorka dzwoni i dopytuje czy na pewno dobry adres, bo kurierek nie widzi go w google maps (oszczędnisie brzydzą się płatnymi programami do nawigacji). Adres i telefon są jak należy, więc nawet jakby kurierek nie mógł trafić to niech dzwoni, podpowiem, w końcu codziennie jedzie kilometr ode mnie (bo go często widuję) a czasem wręcz pod oknami mi przejeżdżał. Jakoś żaden inny kurier problemów z dotarciem nigdy nie miał. Mimo to kurierek się nie pojawia, w serwisie internetowym wpisuje, że niby "błędny adres". Po kilku telefonach do nadawcy i do fedex obiecują, że jutro będzie, że kurier zadzwoni. No i nazajutrz zadzwonił- puścił 2 sygnały, odpowiednio 5 i 2 sekundy, tak, żeby nie było szans odebrać, a mógł się tłumaczyć, że niby dzwonił. Oddzwaniam - cwaniaczek raz nie odbiera, drugi raz odrzuca, więc już wiem, że uparł się, ze nie dostarczy. Po wekendzie walka trwa - telefony do fedex ode mnie i od nadawcy - tłumaczą się, że google takiego adresu nie pokazuje. Racja - nie pokazuje bo google maps nie jest alfą i omegą i posiada błędy, a poza tym NIE SŁUŻY DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO (swoją drogą ciekawe co na to przedstawiciele googla). Koniec końców towar wraca do nadawcy. Jak się nie umie trafić to się dzwoni i pyta, a najlepiej zmienić zajęcie, chociaż nie zlecił bym im nawet wożenia nawozu (naturalnego) na pole, bo zabłądzą. Trzecia taka akcja w ciągu roku, za każdym razem z jedną tą samą firmą. Teraz pytam sprzedawców przed zakupem kto dostarcza bo szkoda czasu. I nerwów.
  • ~asia / 2020-09-01 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia. Zamówiłam przesyłkę z dostawą do firmy gdzie jest ktoś 24 godz na dobe. Niestety przesyłka została odesłana do nadawcy ponieważ rzekomo kurier nikogo nie zastał co nie jest możliwe. Pani na infolini bezczelna, niemiła. Nikomu nie polecam
  • ~Jon / 2020-08-27 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Zostawiają towar ludziom bez sprawdzenia dokładnie adresu, nazwiska, telefonu. Wszyskie moje zakupy pojechały do innych ludzi , którymi się teraz "bawią", zamiast do mnie i to drogie zabawki...kurierzy którzy tam pracują to żenada poprostu i tyle, nie kompetentni i nie myślący ludzie...nie chce mieć więcej z tą firmą do czynienia.
  • ~Sławomir / 2020-08-26 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na odbiór mojej przesyłki.Brak kontaktu z kurierem.
    Z usługi jestem niezadowolony.
    Sławomir Czerwinski
  • ~G. / 2020-08-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tyran. Niemiły i ma w "poważaniu" klienta. Dziś zadzwonił 10 min przed dostawą i kazał mi być na miejscu, bo inaczej nie dostarczy. Mąż był w domu, ale kurier powiedział że muszę osobiście odebrać. Powiedziałam że za 20 - 30 minut mogę być nie wcześniej, bo jestem w pracy (w terenie). Na to on , że go to nie interesuje. Dojechałam w 17 min. Bardzo szybko jak "na złamanie karku". On przede mną wjeżdżał na posesję, akurat w tym samym czasie. Mąż też do niego dzwonił, jak ja cisnęłam na gaz. Stwierdził że kurier bardzo opryskliwy i nie zależy mu czy dostarczy przesyłkę. Nigdy nic nie zamówię przez tę firmę kurierską, skoro tacy kierowcy tam pracują. Kurier z kieleckiego oddziału. Przesyłka do Włoszczowy.
  • ~niezadoowolony / 2020-08-16 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    wysyłałem kilka paczek 3 z nich uznano za niestandardowe nie wiem z jakiej przyczyny gdyż wszystkie wyglądały identycznie a paczki były naprawde starannie zapakowane z tego powodu obciążono mnie dosć sporą dopłatą w kwocie 87,67 zł .wiec podsumowując nie polecam wysyłania tą firmą paczek na pewno już nigdy z usług tej firmy nie skożystam
  • ~Baton / 2020-08-13 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska tylko złodziejska, przesyłkę międzynarodową przetrzymują mają wszystko w nosie, po kilku telefonach raczą wysłać @ z zapytaniem bo nie rozumieją co nadawca napisał, walka trwa dwa tygodnie i na koniec te nie kompetentne złodzieje naliczają sobie koszty za magazynowanie. To jest jawne okradanie klientów i wyłudzenie.
  • ~Marek / 2020-08-03 18:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj przed południem zadzwonił do mnie kurier i poprosił abym zszedł przed klatkę schodową gdyż z powodu koronawirusa on nie może wchodzić do klatki schodowej. Wytłumaczyłem mu, że jestem emerytem po zawale i udarze i nie mogę 10 kilogramowej paczki sam wnieść na 4 piętro i aby chociaż ją dostarczył pod drzwi. Nie zgodził się więc powoli zszedłem. Jakież było moje zdziwienie że kurier rozmawiał ze mną w odległości mniejszej niż 50 cm, bez maseczki, rękawiczek czy chociażby przyłbicy! Tak się bał wejścia na klatkę schodową a przecież to on ma kontakt z dużą liczbą klientów i sam może być potencjalnym ogniskiem zakażania. Coś w FedEx'sie nie przemyślano procedur albo ten pracownik jest co najmniej nieodpowiedzialny. Dodam, że w ciągu ostatnich 2 m-cy odebrałem około 20 paczek i kurierzy z InPostu, DPD, DHL, UPS, Poczta Polska tak nie postępują (a więc jesteście przykrym wyjątkiem!).
    Sprzedawcy! Jeśli chcecie mieć zadowolonych klientów nie korzystajcie z usług firmy kurierskiej FedEx!!!
    ZaletySzybkość
    WadyCała reszta
  • ~Hans / 2020-07-25 07:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuję w internecie od 20 lat i pierwszy raz spotykam się z takim badziewiem. Dzwonią na 5 min przed dostawą, nie poczekają chwili aż dotrę do domu, nie proponują innej godziny, innego dnia. Nic. Pan jest bardzo zdziwiony, że nie wziąłem sobie tygodnia urlopu żeby go należycie przywitać. Przesyłka trafiła do oddzialu i tam pozostaje od tygodnia. Mam wrażenie, że będzie jak w filmie cast away. Paczka dotrze po 6 latach. Kiedyś podobno dostaczali organy do przeszczepów, ale chyba teraz lepiej nie próbować.
    ZaletyBrak
  • ~Jerry / 2020-07-20 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przygotowana, opłacona, widoczna w systemie, jednak kurier wogóle nie pojawił się po jej odbiór. Problem z połączeniem z obsługą klienta, a kiedy już się uda, to ściema totalna. Wg obsługi kurier odbierze jeszcze dziś, pewnie ma dużo zleceń... (godz. 18:10). Baju baju. Zaorać i zasiać buraki, przynajmniej będzie pożytek.
    ZaletyNie ma, po prostu.
    WadyŻe jeszcze wogóle istnieje i oszukuje klientów.
  • ~Krzysztof / 2020-07-17 08:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam przesyłka przyszła z opóźnieniem połamana paleta uszkodzona szafka narzędziowa reklamacja złożona 15-05-2020 kilkukrotnie ponawiana do dnia 17-07-2020 nie ma odpowiedzi. sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem . NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA JAKĄ ZNAM Uważajcie.
    ZaletyBRAK
    WadyPORAŻKA I NIEPOROZUMIENIE.
  • ~Anna / 2020-07-13 11:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam chciałam złożyć skargę na kuriera dostarczającego paczkę dnia09 lipca numer 6111544417446 robię to tutaj ponieważ na stronie reklamację nie mogę wejść kurier ten jeden jedyny reszta kurierów jest ok ale ten konkretny nigdy nie chce dostarczyć paczki pod drzwi parter 28 kg ponieważ zawsze wykrzykuje ze bnie jest to jego praca sytuacja taka jest po raz 3 zaczęła się rok temu jeśli ten pan dostarcza zawsze są problemy pytałam innych kurierów i mówią że to jest ich praca i wnoszą bez problemu dziekuje
  • ~Katarzyna / 2020-07-11 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ważna umowa nie została doręczona. Firma wysyłała ja 2 razy a kurier 2 razy nawet nie podjechał pod dom.
    Porażka.
    WadyNie raczą nawet wysłać wiadomości z informacją o przesyłce
    Mają klienta w poważaniu.
strona 1 z 15
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3029
DHL
Ocena: 1.30, ilość opinii: 2180
UPS
Ocena: 1.31, ilość opinii: 1357
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 1342
Pocztex
Ocena: 1.30, ilość opinii: 1165
FedEx
Ocena: 1.51, ilość opinii: 291
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2501
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2213
VECTRA
Ocena: 1.72, ilość opinii: 2075
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1866
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1040
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 949