Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 1412 opinii

1.32 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena/Jakość
    1.33
  • Czas dostawy
    1.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 71
  • ~Ewela / 2022-10-04 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka szła przez tydzień. Kurier zaznaczał, że nikogo nie zastał co było nieprawdą gdyż codziennie byłam w domu. W biurze mnie przeprosili obiecali dostarczyć na poniedziałek przesyłkę. Niestety znów tego nie zrobili bo co? Bo nie było nikogo w domu. Po tygodniu udało się dotrzeć na co kurier stwierdził, że on był na urlopie i nie miał czasu wcześniej dostarczyć. Fajnie, że ta rzecz była potrzebna mi do pracy, aby wywiązać się z umowy i przez to miałam problemy w pracy.
    To niestety któraś z rzędu sytuacja. Zawsze coś jest z nimi nie tak.. jak dla mnie słabe podejście do klienta. Nie polecam
    ZaletyBrak. Zdecydowanie brak zalet
    WadyCzas dostawy, podejście do klienta, oszukują przez tydzień, że nikogo nie zastał.
  • ~NIE POLECAM / 2022-10-03 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia ta banda nieudaczników nie potrafi dostarczyć przesyłki. Kontakt dramat, 2 rozmowy na czacie zapewniające o tym, że przepraszają i na 100% jutro będzie. Cóż za zaskoczenie znowu im się nie udało. Doszedłem do wniosku, że pojadę do ich oddziału 15km i sam odbiorę bo te niedojdy nigdy jej nie dostarczą. Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia. NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~biber / 2022-10-02 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała obsługa poniżej ZERA! Nigdy więcej tego przewoźnika. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Mac / 2022-10-01 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyslali fakturę za clo za kilka koszulek. Wyslali juz po terminie platnosxi. Zaplacilem z gorką. Nastepnie wyslali drugi raz jakis miesiac po terminie. Piszą, ze jak zaplacilem to mam wyslac na podany adres email, tylko ze zadnego adresu nie podają. Kpina.
  • ~Mati / 2022-09-30 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    10 godzin czekania na dostawę to ja bym w ten czas ze śląska nad morze dotarł a kurier nie może 30 km przejechać, nie polecam.
  • ~Klient / 2022-09-30 16:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Poprzednio kurier rzucił paczkę pod drzwi o jej "doręczeniu" dowiedziałem się z maila, a dziś od 7:30 do 17 jeszcze nie dostarczono, nie polecam.
  • ~Enkaa / 2022-09-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, jaką znam!
    Przesyłka miała być dostarczona wczoraj w godz. 8-11, byłam w domu, nikt nie dzwonił po czym na sledzeniu przesyłki znalazłam informacje o jej awizowaniu (w skrzynce na listy pusto). Analogiczna sytuacja dzisiaj.
    nie mogę porozmawiać z konsultantem infolinii bo... nie mam u nich konta klienta.
    na chatcie zdawkowe odpowiedzi. Oczywiście ani mi nie chcą podać numeru kuriera ani kurierowi nie mogą podać numeru do mnie :/
    Generalnie dramat!
    Zaletybrak
    Wadyokropna komunikacja, mam wrażenie, że kurier nawet nie przejeżdżał w okolicy (nie mam awiza)
  • ~KS / 2022-09-30 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra

    Kurier jedzie jak koń. Za swoją przesyłką musiałem gnać 20 km - nie poczeka 5 minut.

    Tragedia NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Kuba / 2022-09-29 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jakaś porażka, ostatni raz złożyłem zamówienie, ciężko 5 minut kurierowi poczekać a co dopiero zostawić numer kontaktowy. Nigdy wiecej.
    WadyTa firma to wada
  • ~Tita / 2022-09-28 16:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dotarła do córki rozdarta ze wszystkich stron. Jest mi bardzo przykro poniewaz wcześniej nic takiego nie mialo miejsca. Paczka była ubita nowymi rzeczami pod sam wierzch a jak widzialam to jest tam sporo miejsca, i widać co w srodku jest. Ciezko powiedzieć co zginęło poniewaz za dużo tam było drobnych rzeczy .Przerzucam się na prywatnych kurierów .
    ZaletyBrak
    WadyNiektórzy kurierzy do wymiany
  • ~Sajmon / 2022-09-27 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Problemy jak u wszystkich poniżej więc nie ma sensu się opisywać ponownie tych samych sytuacji.
    ZaletyBRAK
    WadySame wady.
  • ~Aga / 2022-09-27 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy FedEx. Firma dowozi paczki do klienta wtedy kiedy im się to podoba. Dzień po planowanym dostarczeniu paczki kurier zadzwon8ł i powiedział do mnie że nie będzie jechał do mnie 4 km z jedną paczką,bo mu się nie opłaca i ze przyj3dzie może za 2 dni. Żenada !
    ZaletyBrak
    WadyNiesumienność
  • ~kaz / 2022-09-27 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU !
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA!
    SPROWADZANIE PACZKI Z TERENU UE A ONI WYMUSZAJA TONY DOKUMENTÓW KTÓRYCH ŻADNA INNA FIRMA TRANSPORTOWA NIE WYMAGA.
    RADZE U INNEJ FIRMY ZAMÓWIC TRANSPORT- MOZE CZEKA SIE 3 DNI DŁUŻEJ ALE ZAOSZDZĘDZONE WIELE NERWÓW

    OMIJAJCIE Z DALEKA
    Zaletybrak zalet @!@
    Wadycała ta firma jest wadą
  • ~Katarzyna / 2022-09-26 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna dostawa. Nie polecam wręcz odradzam. Najgorszy dostawca. Dałam po jednej gwiazdca bo system wymusił:((((((
  • ~SOLO / 2022-09-26 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kontaktu z kurierem, w dniu planowanej dostawy brak przesyłki innego dnia przesyłka u sąsiada.
    ZaletyUNIKAĆ FEDEX JAK SIĘ DA
    WadyJEDNA TYLKO wada !!! BRAK ZALET
  • ~Alice / 2022-09-26 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, przesyłka warta 6tyś zł, kurier chodził po domach bo nie mógł się dodzwonić, zostawił sąsiadowi 3domy obok!!
    brak możliwości dla klienta potwierdzenia odbioru w danym dniu, brak kontaktu z kurierem, infolinia dodatkowo płatna!!!

    USŁUGA TRAGEDIA !!
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI ZMIANY TERMINU DOSTAWY
    BRAK KONTAKTU Z KURIEREM
    PRZESYŁKI NIE DOSTARCZANE
    PRZESYŁKI POZOSTAWIANE BEZ ZGODY U SĄSIADÓW
  • ~Dorota / 2022-09-24 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jak jest na rynku. Kurierka opryskliwa, niemiła, krzyczy na klienta, po czym rozłącza telefon w trakcie rozmowy. Nie polecam
  • ~Piter / 2022-09-23 22:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Sama usługa przebiegła dobrze, zamówiłem paczkę za pobraniem na kwotę 125 zł, przy dostarczeniu kurier oczywiście nie ma drobnych i ze 130zl nie wydaje reszty, druga taka sytuacja z kurieramiz tej firmy, nigdy nie mają wydać, po co wysyłacie sms, że można zapłacić kartą, blikiem itp, skoro kurier twierdzi, że nie ma takiej możliwości z braku terminala.Dlaczego mam dopłacać do tego interesu, uważam że to bardzo nieuczciwe.
    ZaletySzybką dostawa
    WadyNaciąganie przez kuriera na dodatkowe koszty
  • ~Eumox / 2022-09-22 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już drugi dzień na przesyłkę. Otrzymałem wiadomość o planowanym doręczeniu pomiędzy 8:00 a 11:00. Jest 16:53 i zero kontaktu. Na infolinii zero pomocy.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak profesjonalizmu.
  • ~Andrzej / 2022-09-22 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Wysłąłem regularną przesyłkę w kształcie sześcianu z prawidłowo podaną wagą (35kg) i wymiarami. Wartość paczki to 250pln.
    Żeby ulżyć kurierowi, zrobiłem 2 rączki na górze, żeby kurier nie musiał targać paczki. Patrzyłem na warunki zamiesczone na stronie pośrednika :

    FEDEX

    Paczki niestandardowe to takie przesyłki, których rozmiary (gabaryty) przekraczają parametry przewidziane dla paczek standardowych lub takie, które spełniają jedno z poniższych kryteriów:

    1. Mają przesunięty środek ciężkości lub mogą się łatwo przewrócić.

    2. Nie są prostopadłościanem lub mają nieregularny kształt, który uniemożliwia stabilne ułożenie na płaskiej powierzchni.

    3. Najdłuższy bok nie jest podstawą paczki, zgodnie z etykietą kierunkową.

    4. Składają się z dwóch lub kilku odrębnych części, które są połączone w jedną całość np. za pomocą folii stretch, kleju, taśmy.

    5. Ze względu na rozmiar, nieregularny kształt, delikatną zawartość lub zabezpieczenie taśmą do zbindowania nie mogą być sortowane za pomocą sortera mechanicznego.

    I nie było tam żadnych przeciwskazań, żeby ulżyć kurierowi.
    W nagrodę zostałęm obciążony dodatkowymi kosztami 102pln, w odpowiedzi na reklamację/odwołanie dostałem raport, gdzie wskazany powód to sznurki, które powodowały niemożność przepuszczenia paczki przez automatyczny system sortowania.
    Firma Fedex zamyka proces reklamacyjny po 2 odwołaniu, nie dając możliwości odwołania się innego niż przez sąd.
    Moje wnioski: naciąganie klienta na niestandardowe koszty, niespójność i bezprawne naliczenie dodatkowej opłaty przy jednoczesnym niespełnianiem zasad, które sami podają na stronie pośrednika. Koszt przesortowania paczki 102 pln ręcznie? Brak słów.
    Peanie zapłacę tą kwotę po licznych odwołania do pośrednika, u którego zamawiałem usługę wysyłki, ale niesmak pozostanie, a ja nie wyślę już nic Fedexem.
    WadyNaciąganie, niespójność zasad wysyłania vs powód naliczenia dodatkowej opłaty, niska cena wysyłki została zrekompensowana naliczeniem bezpodstawnie opłaty dodatkowej.
strona 1 z 71
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 8284
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 5284
DHL
Ocena: 1.31, ilość opinii: 5271
UPS
Ocena: 1.28, ilość opinii: 3134
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 2358
FedEx
Ocena: 1.32, ilość opinii: 1412
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473