strona 1 z 110
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Piotr0404 / 2025-02-10 16:55
Coś mnie podkusiło, żeby przy wyborze dostawcy kliknąć FedEx, zamiast InPost. Zamówiłem na adres na który zamawiam. Po kilku dniach dostałem informację od FedEx, że adres jest błędny i tyle. Żadnej próby kontaktu z ich strony. Co więcej, ja próbowałem się skontaktować, ale obsługa klienta w tej firmie nie istnieje. Po 10 dniach trzymania paczki na magazynie dostałem maila, że paczkę zwrócą do nadawcy. Nie rozumiem jak ta firma w ogóle może istnieć. KATEGORYCZNIE ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG FEDEX -
-
~Mirella / 2025-02-07 11:57
Skandal. Sprzedając na allegro część wysyłki idzie Fedexem ze wzgl na cenę. Żadna z firm kurierskich działających na polskim rynku nie reprezentuje tak niskiego poziomu.
Dokładają wszelkich starań, aby nadawcy i odbiorcy utrudnić połączenie z konsultantem infolinii, tylko nielicznym się to udaje. Automatyczny czat odpowiada, ze nie ma takiej przesyłki, podczas gdy nr przes jest widoczny na ich stronie i to nie jest jednokrotny błąd. Na adres email polska@fedex.com mozna czekać na odpowiedź w nieskończoność , a nawet po uzyskaniu informacji, ze problem jest przekazany do oddziału doręczającego koordynatorzy kurierów nic z tym nie robią.
Efekt zawsze ten sam odbiorca kilka dni dostaje smsa, z e w danym przedziale czasowym będzie kurier i organizuje warty w domu, a kurier wcale nie przyjeżdża. Przekładanie doręczenia w nieskonczoność. Od innych firm można dostać tel do kuriera, w Fedex na to nie ma szansy. Kurierzy nie znają procedur doręczenia, o ile takowe wogule istnieją. Cała kadra zarządzająca i koordynatorzy do wymiany. To wstyd jaką ilość zaniedbań można wymienić. Gdzie jest rzecznik praw konsumentów. Zamknąć Fedex w naszym kraju bo to skandal. Pomine już wywody na temat jak usługobiorca stara się odnaleźć u nich zaginioną przesyłkę. Zdjęcia kartonu, zdjęcia zawartości i opisy nic nie dadzą.ZaletybrakWadynie do poiliczenia -
~wn / 2025-01-15 14:30
Kurier Stefan dowozi przesyłki z Rzeszowa do Przemyśla - niezawodnie i na czas. Przed dostawą BOK wysyła mi nr kontaktowy elefonu do kuriera. Jestem zadowolony z obsługi firmy Fedex pomimo tego, że wcześniej miałem raczej złą opinię. Może po zatrudnieniu p. Stefana coś się poprawiło? ZaletyP. Stefan jest sympatycznym, pracowitym i zdyscyplinowanym człowiekiem. Sądzę, że Fedex odzyskuje swoje dobre imię zatrudniając takich Kurierów.Wadybrak -
~P_SZ / 2025-01-15 13:44
Niesety firma dwa tygodnie woziła moją przesyłkę po czym poinformowała ze zgubiła zawartość przesyłki. ZaletybrakWadybrak rzetelności -
~Mirek / 2025-01-15 11:44
Dramat totalny brak możliwaści kontaktu z kurierem -
~wn / 2025-01-01 20:39
Jeśli jakiś sklep online dostarcza zakupione towary przez Fedex to ja w tym sklepie nic nie kupię (x). ZaletybrakWadyWg mnie - najgorsza firma dostawcza na rynku polskim -
~Dominik / 2025-01-01 19:25
Moja przesyłka przez 9 dni leżała na magazynie, FedEx pomimo wszystkich danych kontaktowych nie podjął próby doręczenia przesyłki ani nawet próby kontaktu. Po prostu przez cały ten czas leżała na sobie na tym magazynie, nikt z Fedexu się nią nawet nie zainteresował. Po tym jak udało mi się ustalić miejsce przebywania paczki, musiałem udać się osobiście do siedziby na Ostrowskiej w Poznaniu. Na przesyłce była naklejka „undeliverable - brak kontaktu”. Jaki kur.. brak kontaktu, jak nikt nawet do mnie nie dzwonił, a ja przez kilka dni czekałem na kuriera w domu i traciłem tylko czas. Do tego przesyłka była bardzo pilna i gdyby nie moja interwencja, przez niekompetencję i olewactwo FedEx niewiele zabrakło żeby jej termin się skończył, a ja utraciłbym prawo do dotacji, o które walczyłem pół roku. W normalnej firmie ktoś powinien za tak rażącą niekompetencję odpowiedzieć, ale patrząc po innych opiniach w Fedexie problem jest dużo głębszy niż błąd jednostki. Nie wiem jak taka firma może się utrzymywać na rynku w XXI wieku, ale ja na pewno nie będę korzystał z waszych usług. ZaletyBrakWadyCała ta firma to jedna wielka wada -
~wn / 2024-12-31 20:34
Infolinia Fedex jest grzeczna i uprzejma wobec klientów - przecież nie mogą stracić pracy. Ale ich filie (np. Rzeszów) ukrywają lenistwo i 'dziadostwo' kurierów. Ale Fedex wysyła w dobrej wierze SMS-y, że np. 'paczka dotrze jutro' - a dociera za ok. trzy dni bo po 'drodze' był weekend. Moja ocena 'Obsługa i reklamacje' jest średnia ponieważ dla BOK wystawiam 5 gwiazdek a dla kurierów i pakowaczy 0 gwiazdek. ZaletyBOK - tylko, że trudno się do nich dodzwonić a w weekendy i dni wolne nawet AI ma u nich wolne.Wadywszystko jakby rodem z dawnego PRL-u -
-
~wn / 2024-12-31 20:13
Fedex krajowy to jakaś spuścizna PRL. Wczoraj (30.12.2024) dotarł SMS, jutro paczka dotrze do mnie. Niestety, już dzisiaj (31.12.2024) śledzę, że od g. 5.26 moja przesyłka zalega w filii Fedex w Rzeszowie. Kurier jej nie odebrał bo mu się pewnie nie chciało, bo to przecież Sylwester. Panie Kurier - idziesz na zabawę sylwestrową w poczuciu 'dobrze spełnionego obowiązku' ? Chyba nie wobec mnie i wielu innych osób oczekujących na przesyłki ! P.S. A kto ci płaci B:/ ? ZaletyBrak - Fedex = Dawny PRLWadyK....r to leń patentowany ! -
~Tt / 2024-12-23 22:56
jeden wielki nieustający dramat,chyba tylko Bóg wie jakim cudem ta firma funkcjonuje na rynku,proponuję rozszerzyć ocenę o przyznawanie zera Zaletyzero zaletWadykażda możliwa : totalna ignorancja, nierzetelność, bezczelność -
~Dzeju / 2024-12-22 12:09
Dwie przesyłki zamówione z x-kom kurier dzwoni mówi, że ma przesyłkę ładnie go proszę aby dostarczył ją jutro ponieważ nie ma mnie w domu na co kurier odpowiada, że jutro nie dostarczy ponieważ nie ma czasu. Odpowiedziałem mu grzecznie, że będę interweniował w tej sprawie na co kurier odpowiedział „to sobie dzwoń „. Mało tego kurier oznaczył paczkę jako dostarczoną co nie jest prawdą. Złożyłem reklamacja na termin dostarczenia przesyłki oraz na zachowanie kuriera. Oczywiście wszyscy przepraszają i obiecują dostarczenie paczki na drugi dzień. I tak to trwa już ponad 5 dni. Patrząc na to wszystko nie dziwię się że kurier tak odpowiada klientowi. Drugą paczka nie jest zarejestrowana w systemie nie wiadomo co z nią się dzieje, jeden konsultant twierdzi, że to przesyłka krajowa a drugi że zagraniczna. Co do X-kom dziwię się że współpracują z taką firmą to tylko na ich niekorzyść ponieważ nic nie mogą zrobić w tym temacie jedynie mogą wysłać ponaglenie. ŻENADA. Już żaden kurier z firmy FedEx nie przyjedzie pod mój adres. ZaletyBrak -
~Tomek / 2024-12-02 16:06
Czekałem na paczkę. Miała dotrzec miedzy 10, a 13. Dotarła po godzinie 15. Żenada. A do tego nie mogłem zapłacic karta, co zawsze czyniłem. Widac firma ma w poważaniu klientów, zwłaszcza że w sms, który rano dostałem jest wyraźnie napisane, że możliwa jest płatnośc blik, karta... Zatem o co chodzi i co ma zrobić klient, który nie ma gotówki..? A zamówił żywnośc dla psa... Teraz co, pies nie będzie jadł, bo firma nie respektuje tego, co sama oferuje? Skandal !!! WadyBrak poszanowania dla klienta -
~Wiktor / 2024-11-25 15:54
Kurier firmy FedEx, który pojawił się w celu odbioru mojej przesyłki, wykazał się skrajnie nieodpowiednim zachowaniem. Podczas wizyty był nieuprzejmy, a jego wypowiedzi były wręcz obraźliwe – wyzywał nadawcę przesyłki od „deb*li” oraz wypowiadał się w sposób całkowicie nieakceptowalny. Wspomniał także, że „ostatni raz tu przyjeżdża po coś” co dodatkowo podważa jego profesjonalizm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Co więcej, po doręczeniu przesyłki do odbiorcy okazało się, że została ona uszkodzona w trakcie transportu. Przesyłka była prawidłowo zapakowana, a stan opakowania przed przekazaniem kurierowi nie budził żadnych zastrzeżeń.
Reklamacja została złożona i po upływie miesiąca otrzymałem odpowiedź, że Przewoźnik wydłuża sobie termin o kolejne 30 dni... Po 2 miesiącu oczekiwania dostałem negatywną odpowiedź na swoją reklamację. Teraz czekam już kolejne 2 miesiące na odpowiedź przewoźnika w sprawie odwołania na temat reklamacji. A moje środki (nie małe) są dalej zablokowane.ZaletyBrak!Wady- Wyszkolenie kurierów
- Komunikatywność z przewoźnikiem,
- Długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie reklamacji/odwołania -
~INTERNATIONAL Sp. z o.o. / 2024-11-22 20:53
Że w ogóle jest przyzwolenie na działanie tak tragicznie działających firm w Polsce, jak Fedex. Jako importer, mam fatalne zdanie o tej firmie. jakie przygody czekają importera wchodzącego we współpracę z Fedex. Fedex albo wyśle fakturę za transport, albo nie. Jeśli nie wyśle, to za pół roku wysyła wezwania do zapłąty z windykacji za faktury, których nigdy nie dostarczył. Jeśli chodzi o SAD. Albo wyślą po odprawie celne, albo trzeba się prosić mailami o tej dokument. Tak się złożyło, że 1.5 roku temu przypadkiem nadpłaciłem Fedexowi ponad 2000zł. Mimo upomnień o zwrot tej kwoty i wysłaniu Fedexowi wszystkich wyciągów potwierdzających zdublowanie wpłat, oni nie widzą tej nadpłaty i sprawa już w tym momencie skierowana jest do działy prawnego mojej firmy. Fedex z dnia na dzień importerom podniósł stawki za transport o (uwaga) 145% I to jest w wersji najtańszej. W innych przedziałach o prawie 200%. Może chcą się zaorać sami, czego im serdecznie życzę. Dziadostwo skończone. poczta Polska przy was, to firma idealnie działająca. Zalety..te okienko, to jakiś żart chyba.WadySzkoda czasu na wymienianie. -
~fedexno / 2024-11-22 14:56
Nie wiem po co wysylać sms z informacja, ze platność przy odbiorze mozliwa kartą, skoro możliwa nie jest. Arogancki kurier, ktory twierdzi, ze terminal jest zepsuty, na dodatek przy próbie opłaty blikiem popedza czemu tak dlugo??? -
~Kasia / 2024-11-22 13:43
piszecie, zeby nie uzywac agresywnego jezyka, ale tu sie nie da uzyc innego! czemu zatrudniacie ludzi, ktorzy zostali w wyniku jakiegos wypadku czy eksperymentu medycznego pozbawieni mozgu??? a moze sami jestescie bezmozgami, na co wiele wskazuje, skoro macie SAME negatywne komentarze z ktorych nic sobie nie robicie. kurier trzy dni nie potrafil dotrzec do mnie po paczke, dzis rano dzwonie, mowi, ze bedzie do 12, dzwonie do niego o 13:00 kiedy bedzie po paczke, a on sie mnie pyta jaka paczke! moze wasi kurierzy dostaja jakies bonusy za bezmozgowie? jesli tak to prosze mu przyznac nagrode pracownika roku ZaletyZERO ZALETWadySAME WADY -
~Maria / 2024-11-20 17:41
najgorsza firma kurierska, od paczki o wartości 200,00 zł naliczyli opłaty dodatkowe ponad 15 funtów i nie można z nimi skontaktować się żeby to wyjaśnić . Wstyd ZaletybrakWadyoszukują, brak kontaktu -
~ewika / 2024-11-19 17:21
To jeszcze raz ja, kurier dotarł z przesyłką , tłumaczył się że mają urwanie głowy i że jezdzi nowy kurier i dlatego wynikają kłopoty. Wszystko staram się zrozumieć, ale żeby chociaż był kontakt z kurierem ale nie ma żadnego. ZaletybrakWadyBrak kontaktu z kurierem -
~ewika / 2024-11-19 10:14
Zgadzam się z negatywnymi opiniami. Moja paczka miała być dostarczona 18.11.2024 między godz. 12-15 cały czas czekałam w domu i kurier nie dotarł. Śledziłam przesyłkę i dostałam wiadomość że była próba dostarczenia paczki nie udana ponieważ kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem co było bujdą!!!!!. Cały dzień zmarnowany, czekaniem na kuriera. Dzisiaj dostałam wiadomość że paczka zostanie dostarczona dzisiaj 19.11.2024 i jestem bardzo ciekawa czy dotrze, i czy znowu będę miała zmarnowany dzień. Dam znać czy kurier dotarł. ZaletyBrakWadyNiesumienność -
~Ewa / 2024-11-13 22:28
Cały dzień oczekiwania na przesyłkę, która miała być dostarczona w godz. 8-11. Kurier w ogóle się nie pojawił, a w statusie przesyłki ze zdumieniem przeczytałan, że o godz. 16.:10 kurier nie zastał nikogo w domu. To kłamstwo. ZaletyBrak
strona 1 z 110
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »