Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 176 opinii

2.22 / 5

  • Cena/Jakość
    2.28
  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    2.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Weronika / 2022-10-01 21:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Zero kontaktu z rezydentem, nie było go na miejscu nawet nie mieliśmy do niego nr tel ani mail
    WadyBrak rezydenta
  • ~Aleksandra M. / 2023-05-14 18:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Exim Tours wykazuje brak profesjonalizmu i dbałości o interesy swoich klientów. Udzielanie nieprawidłowych informacji na stronach hotelu oraz przez infolinię to niedopuszczalne zachowanie w branży turystycznej, gdzie uczciwość i rzetelność powinny być priorytetami.

    W tym konkretnym przypadku zostałam wprowadzona w błąd co do opłat za internet w hotelu i zdecydowała się na zakup karty sim, który okazał się zbędny. Niestety, Exim Tours nie poczuł się odpowiedzialny za błędną informację i nie zaoferował zwrotu kosztów, co wydawalo mi sie logiczne, ze po powrocie z urlopu dostane na 100% zwrot, bo to wina biura podrozy, bo polegam na informacjach przez nich dostarczanych.

    Dla klienta, który wydał ponad 30 K złotych na wakacje, oczekuje się pełnego wsparcia i pomocy ze strony biura podróży, zwłaszcza w przypadku błędów związanych z informacjami na stronach hotelu oraz infolini. W tym przypadku, Exim Tours nie wywiązał się z tej roli i doprowadził do niepotrzebnych kosztów i kłopotów.

    Mając na uwadze powyższe, nie polecam Exim Tours jako biura podróży, ze względu na ich nieprofesjonalizm i brak troski o interesy klientów oraz narazanie na niepotrzebne wydatki.
  • ~Anna / 2023-05-29 12:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przebywamy w Hotelu Sentido od 21.05 i niestety z plaży nie korzystamy. Od początku naszego przyjazdu plaża jest zasypana glonami, hotel twierdzi że to taka anomalia występująca raz na 20 lat i nie sprzątają bo nie widzą problemu. Dodatkowo od kilku dni są temperatury po 26+ i to wszystko śmierdzi. Rezydent z Eximu dnia 22.05 zapewnił nas że plaża będzie posprzatana, na słowach się skończyło.
  • ~Barbara / 2023-06-14 10:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Pobyt 14 -21 maj 2023 Nasza sytuacja po przylocie na lotnisko w Maladze była identyczna jak opisana przez Pana Stefana.
    Po przylocie do Malagi nie było żadnej osoby z tabliczka z naszymi nazwiskami z firmy Bravo ani kierowcy. Po wielu telefonach i poszukiwaniach dowiedzieliśmy się, ze należy czekać przy kiosku z pamiątkami; "czekac tyle ile trzeba", bo autobus nie będzie jechał z dwoma pasażerami. Jak się okazało musieliśmy czekać na pasażerów z innych lotów.
    Transfer dziesięciu kilometrów z lotniska do hotelu trwał 3,5 godziny od przylotu. Oczywiście nie zdążyliśmy na opłacony obiad.
    W drodze powrotnej nie ryzykowaliśmy i skorzystaliśmy z TAXI. Oferowany przez biuro Exim sposób transferu jest nie do przyjęcia.
    Wadytransfer lotnisko - hotel
  • ~Gregorek / 2024-03-15 07:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie pojawił się transfer, który powinien być po przylocie z tabliczką z naszym nazwiskiem. Zadzwoniłem do dyżurującego, który doradził mi jechać taxi, wziąć rachunek i reklamować o zwrot pieniędzy. Dział reklamacji zrobił że mnie głupka winiąc mnie za sytuację i zwrotu kosztów nie otrzymałem. Jestem osobą która mówi kilkoma językami obcymi i byłem na wielu lotniskach.
    ZaletySam pobyt był udany. Dobry hotel, miła, pomocna obsługa. Super lokalizacja.
    WadyExim Tours jest totalnym ignorantem. Nie jestem pewien czy kierownictwo jest świadome ilu tracą klientów przez takie praktyki.
  • ~HUBERT / 2022-11-21 17:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Tragedia. Wykupiliśmy wycieczkę do Hiszpanii, na lotnisku przedstawiciel spóźnił się o 40 minut, autokar zawiózł nas(dwóch emerytów) do Saolu i w nocy wysadził gdzieś w środku miasta, daleko od hotelu. Musieliśmy zrobić kilka kilometrów z 30 kilogramami bagażu ,aby odnaleźć właściwy hotel . Pomimo zapewnień nie mieliśmy spotkania z rezydentem, ani żadnych informacji w hotelu. Na prośbę aby pomógł nam poszukać wypożyczalnię samochodów , telefonicznie podał adres firmy która przynajmniej od roku jest zamknięta. Na pytanie o wycieczkę fakultatywną skontaktował się telefonicznie pod koniec pobytu jak już byliśmy na zwiedzaniu po wykupieniu w Hiszpańskim biurze. Po napisaniu skargi, biuro uważa ,że wszystko jest w porządku. Unikajcie tego biura, które naciąga i oszukuje. Wiele obiecują mało dają.
  • ~Katarzyna / 2024-01-22 18:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Exim Tours nie jest biurem przyjaznym dla osób niepełnosprawnych.
    Podczas rezerwacji ważne informacje o tym, co się kupuje, nie są pokazane np. dodstkowy bagaż 10 kg to jest WizzPriority, choć o tym nie piszą jawnie (może małym drukiem w pdfach, gdy masz 2h na przeczytanie) i nikogo nie obchodzi, że chora osoba nie jest w stanie wnieść walizki po schodach do samolotu. Druk Exim Tours zgłaszający konieczność asysty na lotniku nie jest dostosowany o wielu osób niepełnosprawnych w stopniu znaczym. Na miejscu nie ma opiekuna z językiem polskim, jeśli wybierzesz hotel inny niż większość, więc jeśli nie znasz biegle angielskiego, lepiej się przygotuj. Nie ma spotkań, nie ma wycieczek. Ja na miejscu po raz kolejny korzystam z pomocy zagranicznych firm. Nie ma też pomocy ze strony biura, które odsyła tylko fragmenty wycięte z wydruków i bezosobowe komentarze. To moja niestety 3 wycieczka (ostatnia) z tym biurem i za każdym razem z czymś jest problem. Zero elastyczności, zwykłego ludzkiego podejścia. Jedyna pomoc to - zapłać więcej lub sam sobie poszukaj...Jak już podpiszesz zgodę (najlepiej natychmiast) znika jakakolwiek ludzka strona tego biura, a jak nie podpiszesz, bo coś chcesz jeszcze ustalić, to anulują ci z automatu rezerwację, choć pieniądze już wyszły.
    ZaletyTylko sama Madera jest tu zaletą
    WadyObsługa (brak) klienta z niepełnosprawnością, hotel dobry, poza mrówkami w pokoju, ale przy kontakcie z biurem Exim Tours to drobnostka.
  • ~Małgorzata / 2024-05-01 23:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziś Majorka,czekaliśmy na transfer po pół godzinie zaczęliśmy się zaczęliśmy martwic więc po wykonaniu paru telefonów alarmowych których nikt nie odebrał ,dodzwoniliśmy się do pani rezydentki że czekamy już godzinę . Ta krzykiem że dla tego tak późno dzwonimy?? Ja pierwsze słyszę że mam gdzieś dzwonić ! Siedzę na recepcji i czekam. Autobus nie przyjechał a my za 100 euro musieliśmy wziasc taxi Masakra, napisz reklamacje i do sądu się do nadaje. Oszustwo i nerwy. Zepsuty urlop na koniec . Złodzieje
    ZaletyHotel i obsługa.
    WadyOrganizacja turystyczna exim tour. Nieszczelność i nie wywiązanie się z umowy zawartej w biurze w Krakowie
  • ~Patrycja / 2023-06-07 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro podróży ocenia się zazwyczaj wtedy, gdy w podróży pojawia się problem. W naszej podróży pojawił się jeden z najgorszych - odwołany lot. I choć wiem, że to nie jest wina biura podróży, to jesteśmy w szoku, że w takiej sytuacji biuro nie dało nam żadnej pomocy ani wsparcia. Lot powrotny organizowaliśmy na własną rękę nie mogąc doprosić się o potrzebne do tego informacje, które moglyby nam pomóc zrobić to szybcjej, kilka telefonów do rezydenta, który NIC !!! PODKREŚLĘ NIC NIE WIEDZIAŁ powtarzał zdawkowo "Proszę się o nic nie martwić" nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie. Wrecz Pani byla oburzona, że stresuje się odwołanym lotem a 7 osobowej rodziny, w tym 2 dzieci i starszej osoby. Zero wsparcia, nawet maila z informacjami jak wygląda procedura przy odwołaniu lotu, jakie mamy prawa itd. Po to kupowalam wycieczkę przez biuro, a nie organizowałam jej na własną rękę, by w takich sytuacjach móc na kimś polegać. Dobrze, że rozmowy z infolinią są nagrwyane - Panie również niemiłe, niechętne do pomocy, wręcz obrażone, że dzwonię o coś dopytywać.
    DRAMAT. Nigdy więcej tego biura.
    Ostatnie 2 dni wakacji wycięcie z życia, wycieczkę fakultatywną kupioną na własną rękę za kupę kasy spędziłam na telefonowaniu na infolinie - agenta, biura i linii.
  • ~Bartosz / 2024-02-01 12:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety oferta wczasów w hotelu Mamlouk Sunrise nie odpowiada rzeczywistości. Brak dostępu do a la carte bo restauracje zimą praktycznie pozamykane bo gosci niewiele i chyba sie nie opłaca otwierać, wylaczone oprogramowanie i tablet do rezerwacji restauracji a la carte, zablokowany serwis interia, co potwierdza lokalny informatyk, więc nie mozna nawet zglosić mailowo reklamacji. Obsługa ignoruje a biuro exim tours twierdzi zdalnie ze wszystko działa i po prostu robi z turysty idiotę. Na szczęście mamy nagrania. Szkoda ze biuro świadomie oszukuje i ignoruje turystow.
    WadyBardzo zla obsluga ze strony biura.
  • ~Hair / 2022-06-01 11:20
    Ocena: 2.67 / 5
    MASAKRA !!!

    Zostaliśmy okradzeni w hotelu. Zgłosiłem zajście w recepcji i rezydentowi. Rezydent przez trzy dni mnie zwodził podając za każdym razem nowy termin na który oczywiście się nie stawiał ( kilka razy dziennie). Zamiast wypoczywać robiłem kilometry do recepcji i z powrotem. Ostatecznie pojawił się jego przełożony który wypełnił kartę reklamacyjną i wysłał ją do biura w Polsce, i kazał kontaktować się z biurem po powrocie.
    Przez ponad miesiąc usiłowałem się z nimi skontaktować telefonicznie ale żaden numer nie działa. Zniecierpliwiony w końcu napisałem maila. Odpowiedzieli że reklamacje tylko do miesiąca czasu od powrotu. Argumenty że reklamacja została złożona w czasie pobytu do nich nie dociera.
    Odradzam wyjazd z tym biurem jeżeli chcecie wypocząć . Oferta jest szeroka na rynku i szkoda tracić czas ,zdrowi i urlop z Exim Tours .
    MASAKRA i jaszcze raz MASAKRA !!!

    Okradziony i umęczony turysta
    ZaletyNie zauważyłem.
    WadyRezydent
  • ~R / 2022-09-10 11:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Hotel,w którym się znajdowaliśmy był ok,jedzenie super,natomiast brakowało nam spotkania z rezydentem i omówienia spraw powrotu z wycieczki do Polski.Nie poinformowano nas o spotkaniu oraz o miejscu i godzinie wyjazdu na lotnisko do Polski.Po przylocie nikt nie czekał z biura, żeby pokierować na transfer,po włączeniu roaming dostałam sms-a z automatu o lokalizacji osoby z Exim, sms był mało wyjaśniający o danej lokalizacji,co powodowało zdenerwowanie na ogromnym lotnisku
    WadyBrak kontaktu ze strony rezydenta
  • ~Aga / 2024-04-23 23:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukują klientów przedstawiając oferty, po wpłacie zaliczki na niespełna miesiąc przed wylotem zmieniają drastycznie godziny lotów (nam o ponad 20 godzin). Zameldowanie w otelu dzień później, nad ranem! Podróż nocą z dziećmi, a miała być rano. Strata ponad jednego dnia wypoczynku i jednej całej nocy. Bezkosztowo nie pozwolili zrezygnować z tak niekorzystnych warunków. Sprzedają wycieczki 6 dniowe w cenie 7 dni! Reklamacji nie uznają, zasłaniają się zapisami w umowie. Uważać na tego pseudo touroperatora. Masa nerwów i stracone praktycznie dwa dni z oferowanych i oplaconych 7-u.
    ZaletyBardzo zachęcające oferty
    WadyOszustwo polegające na sprzedaży wycieczek 6 dniowych w cenie 7. Mydlenie oczu klientom, bezduszne wykorzystywanie zapisów z umowy na niekorzyść klientów, nie uznają reklamacji. Praw można dochodzić tylko w sądzie.
  • ~Agnieszka / 2023-06-03 21:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam nie polecam tej firmy ,ponieważ po wylądowaniu na lotnisku w Barcelonie nie otrzymaliśmy bagażu, że wstępnych informacji dowiedzieliśmy że prawdopodobnie był strajk ale na drugi dzień sie okazało z innego źródła informacji że ponoć linie lotnicze nie opłaciły obsługi i na lotnisku nasze bagaże nie zostały wyładowane z samolotu poczym tym samym samolotem wróciły do Wrocławia, zostały złożone reklamacje i wszelkiego rodzaju dokumenty o zaginięcie bagażu, oczywiście po zadzwonieniu na różne numery telefonów, nikt nie był nam wstanie powiedzieć gdzie jest nasz bagaz ,a o rezydencie wycieczki nie było śladu, ani razu nie pojawił się w hotelu ,a numer nie odpowiadał, a już jak się dodzwoniliśmy do jakiś osób to nikt nie był w stanie nam powiedzieć gdzie bagaże i czy do nas dotrą ,zero pomocy ,wiec vzesc naszej grupy spędziła wakacje bez ubrań, tylko te w których przyjechali ,bez leków ,musieliśmy kupić szczotecki ,pasty ,ręczniki na plażę, klapki,sukienki ,spodenki ,bieliznę, oraz leki ,spędziliśmy tak 7 dni w Hiszpanii z trójką dzieci ,później po dalszych interwencjach nasze bagaże przyleciały do Barcelony, mieli 24g na dostarczenie nam bagaży do hotelu ,nie wiemy ile procent ludzi go otrzymało, ale my wróciliśmy bez nich do domu po 7 dniach ,poczym po wylądowaniu we Wrocławiu poszliśmy się dowiedzieć o nie, pan nas poinformował, że są w Barcelonie...także firma ta jest firmą nie dbającą o klienta ,to jest odbijanie piłeczki i zwalanie winy z jednego na drugiego vzyli exim Tours na linie lotnicze i odwrotnie,
  • ~AnnaM / 2023-05-17 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego biura i zgadzam się z wieloma opiniami w necie. Zakup wczasów poszedł sprawnie, ale realizacja gorzej. Dwa największe mankamenty:
    1. Rezydenci- niestety, dodzwonienie się pod jakikolwiek podany numer nie było możliwe, mimo wielokrotnych prób. Zatem płacisz za fikcję.
    2. Transfer na lotnisko- nikogo to nie obchodzi, że masz zapłacone śniadanie w ostatnim dniu pobytu przed wylotem, ale nie możesz go zjeść, bo transfer jest skoro świt, a potem czekasz x godzin na lotnisku... Słabe
    ZaletyNie zmienili nam hotelu 24 h przed wylotem, co ponoć nie jest rzadkie;)
  • ~Czupakabra / 2022-05-04 18:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam wylotu na Cypr z tym biurem podróży. Rezydent Adrian wyzywa ludzi jak o coś pytają. Facet jest agresywny. Nie miałam kontaktu realnie, ale jakby mógł to przez telefon by mi sprzedał bombę. Polecam uważać, albo poćwiczyć boks przed wylotem.
  • ~Jac04 / 2022-02-11 13:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
    Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
    W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia
  • ~Kam / 2022-01-11 16:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Pozytywy:
    Dolecieliśmy i wróciliśmy.
    Negatywy:
    - Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
    - Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
    - W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
    Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę
  • ~Katarzyna / 2023-08-13 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w. Alanyi. Zostałyśmy ulokowane w pokoju z grzybem na ścianach i zapachem stęchlizny, tak że w nocy nie dało się spać choć według oferty hotel miał być 4-gwiazdkowy. Całe szczęście ze menedżer okazał się bardzo miły, przychylił się do mojej prośby i zmienił nam pokój na lepszy. Rezydentki nie widziałam na oczy.
    WadyKwaterowanie w pokojach poniżej standardów
  • ~Marek / 2022-12-29 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    przedstawione oferta, na podstawie której dokonaliśmy wyboru i zakupu wyjazdu rodzinnego z małymi dzieciakami była niezgodna z rzeczywistością. Zgłosiliśmy reklamację podczas trwania wyjazdu zgodnie z umową i pierwszą odpowiedź dostaliśmy negatwną, przeczącą polskiemu i unijnemu prawu, warunkami reklamacji przedstawionymi w umowie. zasłaniano się wyssanymi z palca przesłankami, żeby na klienta zrzucić odpowiedzialność. Nie polecam tego biura nikomu!!!
    ZaletyPomocna obsługa hotelu
    Wady- obsługa klienta EximTours poniżej jakichkolwiek standardów
    - oferta niezgodna z rzeczywistością
    - zrzucanie na klienta odpowiedzialności za napotkaną na wyjeździe rzeczywistość
    - odrzucanie złożonej zgodnie z regulaminem Eximtours reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 889
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 176
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803