Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12064 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ad / 2024-03-05 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Kurier mail dostarczyc paczke duzej wartości dnia 23lutego. Paczka w statusie odebrana inprzrz kogos innego podpisana. Problem w tym ze paczki nie ma rekalmacjia zgloszona do sprzedacy. Wymiana ze sprzedawca zdan i kontakt sprzedwcy z Dpd Szczecinie. Nibybkuroer byl 2 razy wyjasnic sprawe problem w tym ze nie bylo nikogo telefon do sprzedawcy w dniu wczorajszym i dzis dzwonial Pni z dpd z informacja ze kurier zostawil pzceke w Samocjodzie toyota. Jiz mi cisnienie podniosla kalmaic ze kurier by i ze kontakatowala sie ze mna dzien wczesniej. W skrocie nie posoadam takiego samochódu i nie i teresuje mnie to paczka ma sie znaliec ibrozliczemie ze sprzedawca widac jak chca uniknac odp po rozmowie. I niby bueda szukac dlej to niech szukaja auta i paczki. Do tegonporosielm lis przewozwy z podpisem zobaczymy i poczekamy nie zostawie tego tak i sprawa pojdzie dlaej. Sprzedac dpd innej fir
    Ie dziadostawo
    ZaletyJednym zdniem brak slow
    WadyBrak
  • ~Człowiek rozsądny / 2024-03-05 11:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddziały DPD Bielsko-Biała i okolice, weźcie się papraki za inną pracę, bo dostarczanie przesyłek najwyraźniej Was przerasta. Przetrzymywanie przesyłek po kilka dni - śmiech na sali, a może po prostu zatrudniona kadra nie potrafi czytać, nie wspominając o czytaniu ze zrozumieniem. Myslałem, że jesteście już na dnie, ale niestety Wy w to dno wbijacie się jeszcze głebiej.
    W tej firmie nie ma nawet jednej osoby z jajajmi, która by potrafiła zrobić porządek i odpowiednią reorganizację - nawet wśród kierowników placówek.
  • ~Mero / 2024-03-02 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna obsługa. Dzisiaj w Raciborzu kierowca, cham zbolały, miał cały dzień wyłączony telefon. Zero kontaktu. Czekałem od 7 rano cały dzień w domu bo mógł w każdej chwili przyjechać tymczasem 16:40 dostaje wiadomość że nie zastał mnie w miejscu dostawy!
    WadyPrzedmiotowe i chamskie traktowanie klienta
  • ~Tonnny / 2024-03-02 09:20
    Ocena: 1.00 / 5

    Aplikacja bardzo kiepsko działa i to nie tylko u mnie. Nie aktualizuje statusów paczek zbyt często, podczas przekierowania wywala błąd i "spróbuj ponownie później", ale się nie da (wszystko na szaro). Na drugi dzień się okazuje się że się udało i przekierowało.
    Tak za każdym razem.
    Z innej beczki to zamówiłem paczkę w środę rano do punktu w ten sam dzień wyruszyła. W czwartek cały dzień było "w oddziale doręczającym" w kolejny dzień w "drodze do automatu". Dopiero w sobotę się zaktualizował się status paczki, "że przepełniony i nie udało się zostawić paczki". Zero kontaktu ze strony kuriera, firmy. W sobotę nie dostarczają, osobiście nie można odebrać.
    Po prostu paczka nie doszła i bujaj się. Może dostarczymy w poniedziałek, albo i nie. Z żadną inną firmą kurierską nie miałem tylu problemów co z DPD. Pozdrawiam.
  • ~gRZEGORZ / 2024-03-02 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne lekceważenie klienta
    Kontakt tylko przez ułomnego bota , który ma za zadanie zbyć klientów
    Zakładka śledzenia przesyłki w ogóle nie działa
    informacja z DPD, że przesyłka będzie doręczona 1 marca - faktycznie przez cały dzień brak jakiejkolwiek informacji o przesyłce
    brak numeru do kuriera
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak normalnego kontaktu z firmą
  • ~Górczewska 232 c / 2024-03-01 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier Bartłomiej spisał się na medal Jest profesjonalistą .Odbiera telefony przemiły i sympatyczny Bardzo Panu dziękuję i pozdrawiam
    ZaletyProfesjonalista
    WadyBez wad
  • ~Wioletta / 2024-03-01 08:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak zwykle się zawiodłam na kurierze DPD. Nie zdążyłam odebrać telefonu od kuriera, a gdy zaraz oddzwanialam nie odbierał i paczka została zwrócona do nadawcy. Już nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Bożena / 2024-02-29 11:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Dwie paczki wysłane wczoraj późnym popołudniem, pan kurier dostarczył dziś przed godz. 10:00. Nawet do mnie oddzwonił, bo wcześniej go pytałam, czy ma dwie przesyłki. Z usług tej firmy korzystam od kilku lat i nie mam żadnych zastrzeżeń. Ogolnie, mam szczęście do firm kurierskuch (wyjątek P.....x.
    ZaletyBłyskawiczna dostawa, zawsze się zgadza data doręczenia przesyłki podana w mailu, powiadomienie SMS w danym dniu o przesyłce i nr kuriera. Kurier zawsze odbiera połączenie, jest bardzo miły. Nigdy nie składałam reklamacji.
    WadyBrak
  • ~Leszek / 2024-02-28 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, rzekoma odmowa przyjęcia. Jakiś typ "Kurier Filip - 508103074" we Wrocławiu najpierw nie odbierał telefonów a na koniec pojawił się status "odmowa przyjęcia". Oczywiście żadnego kuriera ani próby kontaktu nie było. Bez próby dostarczenia na drugi dzień, bez możliwości przekierowania na stronie internetowej, paczka po godzinie od pojawienia sie kłamliwego statusu wraca sobie po prostu do nadawcy i nie można nic zrobić. Ostatni raz kupowałem coś z DPD. Po moim trupie.
    Zaletybez jaj
    Wady no ciekawe jakie
  • ~Józef / 2024-02-28 16:55
    Ocena: 2.67 / 5
    W odpowiedzi na pani pismo z dnia 30.01.24r. nie zgadzam się z tym co zostało mi przesłane i składam zażalenie na ta odpowiedź, ponieważ zostało nie rzetelnie sprawdzone, przypomnieć powinienem iż na opisie mojej skargi napisałem wyraźnie że kurier przy podjęciu pierwszej próby doręczenia paczki dnia 20.12.23r. nie był i nie pukał pod wskazany adres, ponieważ w domu był oczekiwany przez moją partnerkę,która była w domu cały czas przygotowana na odbiór paczki, i nikogo nie było, a druga rzecz jest taka iż pani napisała że kurier dzwonił na podany nr.telefon i nikt nie odbierał, otóż to był podany mój nr. i nikt do mnie jako kurier nie dzwonił, ani nie widziałem by było połączenie nie odebrane, sprawdzałem w historii połączeń z tego dnia, a zatem zasadne jest iż to jest ewidentnie uchybienie po stronie kurierskiej, zgłaszam sprawę do ponownego rozpoznania. i taka OSP z DPD.Szanowny Panie,



    Według informacji z oddziału kurier podjął dwie próby doręczenia 20.12.2023 i 21.12.2023. Przy pierwszej próbie kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, telefonu również nikt nie odebrał.



    W ciągu dnia Odbiorca skontaktował się z kurierem, który poinformował, że podejmie próbę w dniu kolejnym.



    Przy drugiej próbie doręczenia pod wskazanym adresem była kobieta, która nic nie wiedziała o przesyłce i nie posiadała pieniędzy, aby opłacić COD.

    Żenada
  • ~Alicja / 2024-02-28 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    19 lutego zlozylam zamowienie u nadawcy paczki. Nie wiem kiedy i jak nadawca zlecil jej przesylke firmie przewozowej DPD. 23 lutego DPD droga emailowa o godz.9.45 poinformowal mnie, iz tego dnia otrzymam paczke. Nie otrzymalam od Kuriera zadnego tel., zadnego sms z informacja w jakich orientacyjnie godz. bedzie. Kontakt z Kurierem Adrianem utrudniony, nie odebral tel. ( trzeba nagrac sie na sekretarke ) z czego zrezygnowalam .Zlozenie reklamacji w DPD to wypelnianie formularza z czego tez zrezygnowalam. Zlozenie reklamacji emailem w DPD w inny sposob (poza formularzem ) jest odrzucane, blokowane. Szkoda wiec zdrowia, nerwow , marnowania czasu. Mialam uiscic 30 zl za przesylke( nie wiem ile z tego mialo miec DPD), jak widac widocznie firmie nie oplaca sie dostarczyc przesylki do odbiorcy ale oplaca sie zwrocic ja nadawcy. Nadawce powiadomilam o powyzszym. Firma DPD szarga swoje ime, nie szanuje odbiorcy, ktory jak widac z praktyk Kuriera DPD ( Adriana ) ma nan oczekiwac caly dzien.
    ZaletyEmaile DPD do odbiorcy powiadamiajace o przesylce
    WadyBrak kontaktu z DPD jak przesylka jest niedoreczona
  • ~Aga / 2024-02-28 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma robi sobie żarty z klienta. Specjalnie zamówiłem przesyłkę do domu bo jestem po operacji i nie mam jak odebrac z punktu. Kurier zostawil awizo ze nikogo nie zastał w domu i przesylka do odebrania w sklepie. 27.02 o godz 17.46 leżałam w domu tak jak cały tydzień wcześniej i nikt do mnie nie dzwonił, nikogo tu nie było. Więc jakim prawem piszecie że kurier nie zastał nikogo w domu?! Zrobil tak jak mu bylo wygodnie, szkoda ze nie pomysli ze mam problem z odebraniem paczki ze sklepu. Nie zganiajcie na ludzi bo to kurierom się nie chce tyłka ruszyć
  • ~Dariusz / 2024-02-28 10:09
    Ocena: 1.33 / 5
    To najgorsza firma kurierska od wczoraj czek na paczkę brak kontaktu z firmą numer nie istnieje omijać z daleka, kurier nie ma czasu podjechać, jakiś żart
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji i kontaktu, zarządzanie do bani
  • ~senk18 / 2024-02-27 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie ta firma robi sobie kpinę z klienta, po to podaje się numer telefonu aby aby można się skontaktować i uzgodnić odbiór przesyłki, DPD podaje dane kuriera i jego numer telefonu ale , co z tego jak kurier nie odbiera telefonu mimo że pisałem prośbę o kontakt , 20 raz próbowałem się skontaktować z kurierem, bez skutecznie !!!!!!!!!, to jest jakaś kpina i porażka.
  • ~barbara / 2024-02-27 13:17
    Ocena: 2.00 / 5
    W jakim celu w mailu podawany jest telefon do kuriera skoro przez przez 6 godzin nie mogłam się z nim połączyć w celu uściślenia godziny dostawy /przed południem,czy po południu/.Okazało się ,że muszę wziąć dzień z urlopu,aby odebrać przesyłkę.U innych przewożników jest to zorganizowane zdecydowanie lepiej.
  • ~Adam P / 2024-02-27 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Wysłane 2 przesyłki do Niemiec. Obie dotarły zmasakrowane, jak przejechał po nich czołg. Obie reklamacje nie uznane.
  • ~Agnieszka / 2024-02-26 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałam powiadomienia SMS z kodem odbioru,
    co bardzo przedłuża i utrudnia szybkie odebrania paczki. DPD to firma kurierska która jest jedną wielką porażką. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy.
    NIE POLECAM
  • ~Paweł / 2024-02-26 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak można zostawic paczkę pod drzwiami i sobie pójść, nie ustalając tego wcześniej z klientem... Żadnego podpisu ani potwierdzenia odebrania paczki... A przychodzi wiadomość że paczka odebrana... Ja nie wiem czy coś w regulaminie po zmienialiście ale takie coś się nie godzi...
  • ~Iza / 2024-02-25 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    brak powiadomienia SMS
    w powiadomieniu na pocztę brak numeru PIN oraz kodu QR
    co bardzo przedłuża i utrudnia szybkie odebrania paczki
    NIE POLECAM
  • ~Anna / 2024-02-24 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z laptopem w środku pognieciona, dziurawa. Pudełko w okropnym stanie. Do środka nawet nie będę zaglądała. Kontakt z kurierem okropny. Najgorszy z możliwych dostawców, biorąc pod uwagę fakt, że laptop jest mi niezbędny do pracy - odebrałam z automatu, bo szanowny dostawca cham nie dostarczył pod wskazany adres, sugerując się jakaś "czasówką". Bezczelnie rozłączył się w trakcie rozmowy i dalej nie odbierał telefonu. Kto zwróci mi pieniądze za spowodowanie braku narzędzia do pracy??? Infolinia to jakiś boot o możliwości rozmowy z konsultantem można jedynie pomarzyć. Co za ludzi do pracy zatrudniacie? Ocena końcowa to mulaste dno i wodorosty - nigdy więcej! Odradzam każdemu!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko i nieakceptowalny poziom chamstwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12064
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7837
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7328
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4049
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3897
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796