strona 629 z 638
- « poprzednia
- 1 ...
- 627
- 628
- 629
- 630
- 631
- nastepna »
-
~JA / 2018-12-31 14:14
Najgorsza firma kurierska! Przesyłki pozostawiane w punkcie oddalonym o 150 m bez próby podjęcia jej doręczenia!Stracony czas na oczekiwanie kuriera! Przy próbie skontaktowania się z kurierem, połączenia są odrzucane. -
-
~Szok / 2018-12-31 11:22
Nie mam słów na tą firmę
A najbardziej na tych kurierów którzy tam pracują. Nie dostarczają na czas przesyłek twierdzą że sami sobie decydują kiedy moją paczkę mi dostarczą. Piszą awizo twierdząc że nie było nikogo w domu a w rzeczywistości wgl nie pojawił się u mnie. I niech ta firma lepiej dopiera sobie pracowników
NIE POLECAM -
~namana21 / 2018-12-30 10:18
Witam
Miałem niestety zły doświadczenie z tym kurierem, przesyłka wysłana 15.11 i przez prawie 3 tygodnia była w drodze ponieważ została zagubiona przez kuriera
25.11 mi napisali "proszę złożyć reklamacje z powodu zagubienia przesyłki" a 3.12 informują ze nie uznają reklamacji ponieważ przesyłka się odnalazła
Oczywiście odbiorca odmówił doręczenie i paczka wróciła do mnie po tygodniu ( i miałem jeszcze zapłacić za powrót przesyłki)
Żadnej reklamacji nie uznają, swojej winy nie czują
-
~Zet / 2018-12-28 14:33
Firma, w której zamówiłem towar, wydała paczkę kurierowi 24.12 ok. 10. Później były święta.
W czwartek 27.12 wieczorem paczka ruszyła z oddziału i ok. 5 rano następnego dnia była w mieście obok którego mieszkam. Byłem więc przekonany, że dotrze do mnie jeszcze tego samego dnia.
Jednak kilka godzin później na "śledzeniu paczki" pojawił się komunikat, że "umówiono późniejszy termin doręczenia". Ciekawe z kim umówiono - na pewno nie ze mną. Nikt nie podjechał, nikt nie dzwonił.
Żeby było ciekawiej mieszkam jakieś 4 km. od oddziału :)) Toż to nawet po drodze można było podrzucić.
Teraz weekend, jeśli nie przyjdzie w sylwestra, to dopiero po Nowym Roku. -
~Natalia / 2018-12-27 12:26
Zamawiałam kuriera przed świętami, wiadomo gorący okres, ale każdy tak ma więc trzeba się spiąć a nie przyjmować za dużo zlecen ktorych nie jest się w stanie "obrobić". Zamówiłam kuriera we wtorek - nie przyjechał, w środę - nie przyjechał. Zero informacji, że nie przyjedzie. Infolinia - zielona, nikt nic nie wie, kurier nie przydzielony, proszę dzwonić później, kiedy bedzie - nie wiadomo. Kurier zamówiony WE WTOREK, przyjechał tydzień później - dawno po anulowaniu zamowienia. Skorzystałam z firmy UPS, gdzie zaraz po zamówieniu zadzwonili z pytaniem, do której mozna odebrać paczki - zero stresu, na drugi dzień paczki doręczone. DPD nie polecę nikomu. Wolę dopłacić więcej i mieć spokoj i zaoszczędzić czas na dzwonieniu na infolinię, szczególnie, że paczki musiały dojść na określony termin, inaczej sama musiałabym je wieźć do Wiednia. ZaletybrakWadyprzyjazd tydzien po zamowieniu i po anulowaniu zlecenia -
~William / 2018-12-26 19:11
DPD to najgorsza firma dostawcza, jaką kiedykolwiek znałem.
1) Doręczyciel nie dzwoni w domu
2) Paczka nie jest nawet pozostawiona w publicznym centrum pocztowym, ale w punkcie przekaźnikowym. Znajdź miejsce, w którym możesz znaleźć to miejsce
3) Brak zawiadomienia o przejściu w skrzynce pocztowej, bardzo wygodne, aby znaleźć paczkę
4) Paczka, a zwłaszcza jej zawartość przybywa (kiedy nadejdzie!) W godnym pożałowania stanie!
A jednak przy wyszukiwaniu internetowym według numeru paczki powiedziano ci, że jest on dostarczany do odbiorcy! Ciekawe, gdy wiemy, że walidacja rabatu jest dokonywana na podstawie podpisu!
Kiedy wiemy, że DPDgroup to międzynarodowa sieć dostarczania paczek Grupy La Poste, pozostawiamy nas w zamyśleniu co do powagi tego ostatniego!
Pierwszy pakiet nigdy do mnie nie dotarł, drugi musiał być przeszukiwany na tydzień po tak zwanej dostawie! Zawartość została uszkodzona! Firma skontaktowała się, bez powrotu!
Po prostu SKANDAL !!Zaletynie ma!WadyOKROPNY! ŻLY -
~Jacek22147 / 2018-12-26 18:50
Po zakupie towaru paczka do mnie "nie dotarła". Po sprawdzeniu statusu paczki, na stronie widniały 3 próby doręczenia - oczywiście pomijając już fakt że zawsze ktoś o tej porze był w domu. 0 kontaktu telefonicznego. Rozmowa z konsultantem na zasadzie ciągłego odsyłania gdzie indziej. Nie polecam. ZaletybrakWady- nieterminowość
- brak jakiegokolwiek kontaktu -
~Szymon / 2018-12-24 15:27
NIE POLECAM DPD! Oto jak dziś zostałem potraktowany: Zmieniłem adres dostawy swojej przesyłki. Dokonałem tego na stronie DPD Moja Paczka, poinformowałem o tym kuriera SMS, oraz rozmawiałem w celu potwierdzenia z konsultantem na czacie. Godzina 15, kurier próbuje dostarczyć moją przesyłkę. Skąd o tym wiem? Pokazuje mi to strona Śledzenie przesyłki. Kurier oczywiście nie raczył do mnie nawet zadzwonić, czy odpisać na SMS. Kontaktuję się ponownie z konsultantem na czacie. Okazuje się, że nie ma widocznej zmiany adresu dostawy, pomimo tego, że ja na stronie widzę nowy adres. Każą mi wysyłać jeszcze raz maila, ze zmianą dostawy. Jeszcze specjalnie przesłałem im maile ze screenem zmienionego adresu. Tak więc potwierdzenie było, tylko go nie odnotowali. Całe szczęście, że śledziłem tą przesyłkę, ponieważ nie jestem ufny w takich sprawach. I miałem do tego nosa. Tak przesyłka by została zostawiona "sobie". DPD ma kurierów co nie umieją obsługiwać telefonów: nie wiedzą jak się dzwoni do Klienta w celu wydania wysyłki, ani jak odpowiadać na jego wiadomości. Konsultanci informują o potwierdzeniach zmian, których nie dokonują, a później ich nie widzą. Ręce opadają. Skarga na przewóz przesyłki i kuriera złożona. Choć wątpię, że coś to da.
Przesyłka umówiona przez stronę i mailowo na odbiór 24 grudnia, w poniedziałek. Mamy już poniedziałek, a paczka nie opuściła nawet Krakowa.Wadysłaby kontakt z konsultantami, brak kontaktu z kurierem, nieterminowość, brak profesjonalizmu -
-
~Łukasz / 2018-12-23 21:57
Kurier cham bez kultury.
W zasadzie brak zapakowania towaru.ZaletyBrakWadyKultura i kompetencje kierowców. -
~Angelika / 2018-12-22 14:21
Bardzo nierzetelna firma. Paczka szla 4 dni w koncu w piaty dzień trzeba bylo odebrac osobiscie. Kurier u którego zostala nadana paczka byl chamski i nie mozna bylo sie z nim dogadać w zaden sposób, do tego jest mściwy punkt odbioru w Międzyrzeczu w lombardzie u Sycza paczka miala byc najpozniej w piatek zostala nadana we wtorek odebralismy ja w sobote. Jestem niezadowilona. Szczerze nie polecam tej firmy. ZaletyBrak zaletWadyPaczka nie zostala dostarczona po 5 dniach trzeba bylo odebrac osobiscie -
~Krzysztof / 2018-12-21 22:44
PARTACZE OSZUŚCI AMATORZY KURIER SIĘ UMAWIA DZIEŃ GODZINA WSZYSTKO DOGADANE TYLKO JEDEN PROBLEM BRAK KURIERA POTEM SAM WYMYŚLA JAKIŚ ADRES DAJE PRZESYŁKĘ INNEMU KURIEROWI POTEM SZOK ŻE TAM NIKOGO NIE MA ŻEBY ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ. ZaletyBRAKWady100% TEJ FIRMY -
~chomik / 2018-12-21 22:02
Oszusty kłamcy kurier nigdy u mnie nie był a twierdził że nikogo nie zastał i tak przez cały miesiąc Zaletynie maWadysame wady -
~r / 2018-12-21 17:57
Odradzam.
Raz firma twierdzi, że mnie nie ma w domu, raz że odmawiam przyjęcia przesyłki - pomimo, że cały dzień siedzę w domu.
Trzeci raz... żłożyłam reklamację, której nikt nawet nie wziął pod uwagę.
Tak firma to jednak wielka pomyłka.
Odradzam w 500%ZaletybrakWadykłamstwo, przesyłam od 2 miesięcy do mnie nie dotarła, brak możliwości zlożenia reklamacji, okłamywanie klientów. POwinien się tą firmą zająć prokurator. Może wreszcie zlikwidują to d u p e d e -
~Jasiek / 2018-12-21 13:19
Dla mnie najlepsza firma kurierska. Zawsze otrzymuję sms z informacją o terminie dostawy i co najważniejsze bezpośredni kontakt do kuriera, co w innych firmach jest nawet niemożliwe. Paczka dotarła na czas, w podanym przedziale czasowym. Polecam -
~KW / 2018-12-21 08:51
Dramatyczna firma. Pomimo ustalenia odbioru własnego nie dotrzymali warunków z własnego regulaminu i odesłali paczkę do nadawcy. Arogancka panienka na infolinii bezczelnie poinformowała mnie że na wniosek nadawcy (kłamstwo). Zero profesjonalizmu, arogancja, która mam nadzieję kroczy przed upadkiem tej marnej firmy. ZaletybrakWadycałokształt obsługi -
~Piotr / 2018-12-20 20:12
Uszkodzona przesyłka, książka, naprawdę trudno uszkodzić książkę w kartonie, ale im się udało, uszkodzenie ewidentnie wynikiem upadku z wysokości. masakra WadyZero poszanowania dla zawartości -
-
~Ewa / 2018-12-20 18:14
Ta firma to porażka, przesyłka wysłana tydzień temu jeszcze nie dotarła do adresata, bo rzekomo nie było go w domu co jest bzdurą. Konsultant na infolinii twierdzi, że wg GPS-a kurier był u adresata. Być może tylko zapomniał wyjść z auta i doręczyć paczkę, nie wspomnę o braku jakiegokolwiek kontaktu z kurierem lub powiadomieniu o próbie dostarczenia przesyłki. Przesyłka już 2 dni leży w magazynie i nikogo to nie obchodzi, zdecydowałam o zwrocie paczki do nadawcy.
Firma beznadziejna, chyba nie zdaje sobie sprawy, że jej byt zależy od klientów. Pomimo braku wykonania usługi nie zamierzają zwrócić kosztów przesyłki.ZaletyżadnychWadykłamstwo, arogancja na infolinii, brak odpowiedzialności -
~Maixi / 2018-12-20 14:23
Paczka nei była odebrana na czas, kurier nie przyjechał i nie przyjedzie. po wielu telefonach okazało się że nikt nie odbierze dopóki ponownie nie zgłoszę zapotrzebowania. Następnie paczkę zgubili i od ponad tygodnia jest "gdzieś", odbiorca nic nie może bo prawo nadawcy, nadawcę przekierowują z kwitkiem od prawej do lewej.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!ZaletycenaWadygodziny nie są resspektowane
kurier ma w poważaniu
zgubienie przesyłki
bardzo zła obsługa na infolinii -
~art123 / 2018-12-19 19:59
Nie wiem, jakby firma się spisała gdzieś na szarym końcu Warszawy lub w innym Wygwizdowie, ale póki co jestem z ich usług w miarę zadowolony. Podawane czasy dostawy są zgodne z prawdą. Nawet w trudnym okresie przedświątecznym. ZaletyCzas dostawy przesyłki zgodny z czasem podawanym przez firmęWadyNieco wyższa cena (ale może to nawet zaleta...) -
~Mariusz / 2018-12-19 19:38
Nigdy więcej DPD.Chamscy kurierzy, niechętnie przyjeżdżali na miejsce, dzwonili żebym wyjechał do nich parę kilometrów.To jeszcze mogłem przeżyć, ale ostatnio jak mnie kurier nie zastał w domu tylko napisał sms że paczkę odsyła a ja zadzwoniłem do niego to usłyszałem:ty ch***, c****, k... itp.Kogo oni tam zatrudniają ??? Omijajcie tą firmę szerokim łukiem, może jak stracą klientów to będą się bardziej starać o jakość swoich usług. ZaletyCzas dostawyWadyKurierzy prymitywy
strona 629 z 638
- « poprzednia
- 1 ...
- 627
- 628
- 629
- 630
- 631
- nastepna »