Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12758 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2019-02-11 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 11.02,2019 otrzymałem wiadomość że dostawa przesyłki będzie w godz. 12.30 - 13.30

    Po kontakcie z Panem Kurierem - dowiedziałem się że z 1 paczką nie podjedzie a za podany termin dostawy on nie odpowiada
    Czas dostawy - 0, Obsługa - 0, Jakość - 0.
    ZaletyNie polecam
    WadyObsługa tragiczna
  • ~Ewa / 2019-02-10 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu wysłałam paczkę do Anglii z Gdańska. Paczka została zagubiona, kurier się przyznał i strona Angielska.
    Złożyłam reklamację i po dziś dzień nie mam odpowiedzi.
    Koszt z przesyłką minimum 900 zł.
    Do puki nie zwrócą pieniędzy, nie wyślę więcej żadnej paczki.
    Czas na zwrot i słowa przepraszamy jest tragiczny.
    Mało tego żądają na to co było w paczce paragonów.
    Dramat, lekceważenie i poniżanie klienta. Wszyscy u mnie w pracy pytają i czekamy na wynik reklamacji.Wstrzymalismy wysyłki z Ppd, dopóki nie poznamy wyniku mojej reklamacji.
    Wiedzą że wina jest ich, całkowita. Pieniądze powinny być zwrócone w trybie natychmiastowym.
  • ~Ola / 2019-02-08 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwałam kuriera w domu w umówionych godzinach. Dzięki stronie, na której można śledzić przesyłkę dowiedziałam się, że "odebrałam" ją jakiś czas wcześniej. Jak się okazało przesyłka została zostawiona tuż za ogrodzeniem i mógł mieć do niej dostęp dosłownie każdy, który przechodził chodnikiem. Nie miałam jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadycały proces dostawy
  • ~Zbigniew / 2019-02-08 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD zagubilo paczke na magazynie w Krakowie - paczka na palecie o dlugosci 2 metry. W koncu jak ja zlokalizowano to nie ma komu przykleic listu przewozowego aby kurier mogl ja zabrac. W tym momencie paleta widmo czeka na zlitowanie kogos z oddzialu krakowskiego na przyklejenie listu. Codziennie po kilkanascie telefonow na infolinie i ciagle obiecuja ze sie skontaktuja z oddzialem albo ze czekaja na odpowiedz.
    Jezeli gubia palety to nie chce wiedziec co sie dzieje z malymi paczkami.
    Jedna wielka zenada.
    WadyBardzo dlugi czas dostawy. Gubienie przesylek paletowych. Brak jakich kolwiek kompetencji na infolini. Zbywanie klienta.
  • ~Adam / 2019-02-07 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przez allekurier kuriera na odbiór paczki na środę. Zapłaciłem z góry. W środę się nie pojawił. Przeprosiłem kontrahenta. W czwartek o godzinie 13.00 zadzwoniłem do firmy DPD z zapytaniem czy dziś ktoś to odbierze. Dostała. Pozytywna odpowiedź. O godz. 18.00 brak kuriera. Po rozmowie telefonicznej z dpd ( mam nagranie) okazało się że o 17.5e kurier poinformował ze nikogo pod adresem nie było. Adres Przecław 26 A. To pizzeria która czy na jest od 12 do 22. Byłem w niej cały czas. Dostałem nr od dpd do kuriera. Twierdzi że nie miał na trasie odbioru mojej przesyłki. Kto kłamie ?
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojciech / 2019-02-06 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    FIRMA nastawiona wyłącznie na zysk.Brak możliwości dochodzenia reklamacji za zniszczony towar.Niesłusznie naliczane dopłaty Współpracowałem z nimi kilka lat ,ale to co wyprawiają teraz to już wyłudzenia Wzywam do bojkotu tej firmy.,a ja zgłaszam sprawę do prokuratury.
  • ~Marcin / 2019-02-05 23:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma sama w sobie niby ok. Niby bo firma to również jej pracownicy czyli kurierzy . Pan który "obsługuje mój rejon" według mnie nie powinien być kurierem ....
    Chciałbym żeby ktoś mi wytłumaczył kto tu jest dla kogo ? Klienci dla kuriera czy kurier dla klienta ? Ja rozumiem że można mieć napięty grafik i nie zawsze da się coś gdzieś przyśpieszyć z doręczeniem ale ten Pan jest ewidentnie ukierunkowany na stawianie na swoim . Nie pierwszy raz dostarczał mi paczki i za każdym razem byly jakieś nieporozumienia ale dziś przeszedł sam siebie .
    Zakupy w niedzielę w sklepie internetowym , dostawa - kurier do domu ( niestety brak opcji odbioru w sklepie stacjonarnym ) podczas zamówienia zaznaczyłem że proszę o dostarczenie do godziny 13 bo później wychodzę do pracy . W poniedziałek jeszcze dzwonię na infolinię sklepu czy aby na pewno nie mogę odebrać w sklepie - niestety nie ale Pani informuje że na pewno będzie dostarczone do godz.13. Dostaję maila z informacją o doręczeniu i numer do kuriera ....
    Dzwonię, dzień dobry .... taka a taka sprawa ... czy jest pewne że będzie u mnie do 13 ( jest 9 rano ) i od razu odpowiedź: nie .... Dlaczego ? Zaznaczyłem że mi na tym zależy? Odpowiedź : nie będzie do mnie specjalnie jechał bo nie ma takiego obowiązku ... prosto z mostu nie i koniec . Ludzie.... Pytam : czyli nie da rady ? W takim razie jutro do 13 . Odpowiedź: jutro też nie przyjedzie do 13 . Od razu , bez jakiegokolwiek zastanowienia czy znajdzie chwilę. Więc próbuję tłumaczyć że po 13 nikogo nie będzie w domu , że jak nie dziś ani jutro to co ? Odpowiedź: przesyłka będzie niedostarczona .... Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że ten gość musi do mnie jechać gdzieś z dalszej okolicy specjalnie więc proponuję: może mi Pan zostawi tą paczkę w jakimś Waszym punkcie w miarę blisko ? Odpowiedź: nie bo nie ma takiego obowiązku. Krew mi się gotuje .... Pytam : więc może podjadę? Gdzie Pan teraz jest ? Odpowiedź: na ulicy takiej i takiej .
    TERAZ NAJLEPSZE : ten kurier od rana cały czas jeździł po osiedlu oddalonym ode mnie o niecały kilometr i po prostu nie chciał ( bo nikt mnie nie przekona że było inaczej ) podjechać w czasie który mi pasuje ! Wyszło na to że ja poszedłem i znalazłem szanownego kuriera i odebrałem paczkę która powinna mi być dostarczona !
    Podsumuję :
    Nie wymagałem konkretnej godziny dostawy , prosiłem tylko żeby to było do południa - połowa dnia ! czy to zbyt wiele ?
    Polecam zarządowi firmy zorganizować swoim pracownikom szkolenie na temat pracy kuriera . W żadnej innej firmie nie spotkałem się z takim podejściem do klienta . Wiem że jednostka nie decyduje o ogólnym wizerunku firmy ale to bardzo zniechęca , jeżeli będę wybierał firmę kurierską to na pewno nie DPD - przez pracowników
    WadyZachowanie kurierów pozostawia wiele do życzenia
  • ~Beata / 2019-02-01 15:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier DPD w Skierniewicach nie dostarcza przesyłek. Dzwoni, że próbował dostarczyć, ale nikogo nie było w domu i paczka jest do odebrania w siedzibie firmy. Pomimo, że w domu cały czas ktoś był i nie zadał sobie trudu, żeby zadzwonić w momencie dostarczania, tylko powiadamia później, że paczka jest do odebrania w siedzibie DPD
  • ~edis / 2019-02-01 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma Cie w domu lub jesteś jedziesz do pkt pickup gdyż kurierom nie chce się pracować. To już lepiej wysyłać do paczkomatu bo wyjdzie taniej i sprawniej.
    WadyNajwiększą ich wadą jest brak zalet
  • ~Anna / 2019-01-29 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Aroganccy, nieprzyjemni kurierzy. Jeśli Cię nie ma w domu to dostaniesz sms :"paczki nie będzie"
    Kurier podaje numer ale nie odbiera telefonu. Nie wiesz czy przyjedzie ponownie czy odeśle paczkę nadawcy...
    Złożyłam reklamację, ale odpowiedź była mniej więcej taka, że wszystko jest ok.
    Nigdy więcej dpd
  • ~Andrzej / 2019-01-29 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy arogaci z ukrainy.brak powiadomien sms,reklamacja pełna olewka interesanta rozłacza się w czasie rozmowy
    Zaletybrak
    Wadyarogancja,brak porozumienia z kurierem bariera jezykowa,dzial reklamacji to porazka.
  • ~Karolina / 2019-01-28 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza z firm kurierskich w polsce!
    pracownicy to złodzieje! okradają paczki, kradną paczki! kurierzy aroganccy , beszczelni!
    i to jest fakt!
    chcesz stracic swoje rzeczy, wyslij DPD
    banda cwaniaków i złodziejaszków!
    w Szczegółnośći przyczynaj sie do tego tez brokerzy np. www,globport.com
    Zaletybrak zalet!
    Wadywszystko!
  • ~Katarzyna / 2019-01-25 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z ustaleniem terminu dostawy.Firma nie przyjmuje żadnych reklamacji zniszczonych przesylek.Nie odpowiada za dostarczenie przesylek nieuszkodzonych.Cena może jest niska ale jakość bardzo słaba.Niby jest ubezpieczenie ale tak naprawdę nikt nie otrzymuje zadnej rekompensaty za zniszczona przesylke.Wiec wyrzucone pieniądze !!!!!!!!!
    ZaletyCena
    WadyNie mozna ustalić dostawy .Zniszczenia przesylek.Brak żadnej odpowiedzialności w razie zniszczenia.
  • ~~ ol / 2019-01-24 16:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Chyba najlepsza firma kurierska z jaką mialam styczność.
    ZaletySzybka dostawa, cena
    WadyNie widzę
  • ~Karol / 2019-01-24 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Dwa dni siedziałam w domu, nie zjawił się, telefon ciagle niedostępny, wyłączony przez dwa dni. Kiedy zadzwoniłam na infolinię dowiedziałam się, że bezczelnie wystawił w systemie notkę, ze nikogo nie zastał.kpina.
    WadyZero kontaktu.
  • ~hg / 2019-01-24 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam.Unikac jak tylko sie da!Firma nie dba o klijeta,nie interesuje ich ze ktos czeka na towar!Gdzies ma to kurier jak i infolinia!
  • ~tom / 2019-01-24 11:54
    Ocena: 1.33 / 5
    brak kontaktu kuriera z odbiorca a telefon kuriera wylaczony. obsuga na infolini fatalna jak cos zlego to uslyszymy jak by to byla nasza wina bo nie czekamy na kurierow przez caly dzien w domu. nie jest to przypadek jednokrotny a nagminny!
  • ~Hania / 2019-01-23 11:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma na terenie Skawiny a pracownik zasługuje na podwyżkę. Za każdym razem jest bardzo dobrze.
    ZaletyZetelnosc i pomoc przy dużych gabarytach
    WadyNie widzę
  • ~Katarzyna / 2019-01-22 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam kontakt. Dostarczył mi szafkę która na moich oczach rozsypala się na chodniku bo spadła im z auta. Kiedy powiedziałam że chce spisać protokół to powiedzieli ze maja w aucie i przyniosą. Otworzyli okno i powiedzieli że nie mają druku po czym odjechał. Dzwoniłam do Wałbrzycha żeby natychmiast ich wrócili i usłyszałam że nie mają takiego obowiązku. Oznaczenie na szafce było "uwaga szkło" reklamację złożyłam i odwolywal am się 3 razy. Cały czas twierdzili że nie spisałas od razu protokołu a jak miałam go spisać kiedy kurierzy spieprzyli.
    WadyWszystko
  • ~Zgred / 2019-01-22 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktualizacja: W końcu po kontakcie z infolinią z Warszawy jakaś miła Pani jak zobaczyła co jest grane z tą paczką i opierdzieliła kierowcę to szybko dotarła do punktu Pickup w dwie godziny i zmieniła status na "Odebrana". Super szybka dostawa z DPD. Paczka nadana 17.12.2018r., 18.12 przekierowana do punktu Pickup bo nikogo nie było w domu, dostarczona do punktu Pickup 02.01.2019r !! Etykieta wypełniona poprawnie, a tu ciągle "umówiono późniejszy termin dostawy" ( numer na etykiecie poprawny, a brak kontaktu ), lub "przesyłka niedoręczona-odbiorca nieobecny" ( punkt Pickup nagle wyparował, jedynie w wigilię i 31 był zamknięty bo trzeba dać ludziom odpocząć !! ). Banda leniwców.

    Uaktualnienie: Wciąż nie mam przesyłki odebranej od nadawcy 17go grudnia, a dzisiaj jest już 27.12 i wciąż wyskakuje info: "Umówiono późniejszy termin doręczenia". Jestem ciekaw kto i z kim umówił ten późniejszy termin doręczenia ( nikt się ze mną w tej sprawie nie kontaktował w żaden sposób ). Miała to być terminowa dostawa przed wigilią bo TO MIAŁ BYĆ PREZENT POD CHOINKĘ !! To jest GÓWNO a nie firma kurierska. Dostawa firmą "kurierską" w 20dni !! Totalna parodia i żenada w wykonaniu DPD. Powinno się to nazywać firma transportowa dostarczająca zamówienia w 10-20dni "jak dobrze pójdzie".

    Ta firma mocno walczy o tytuł najgorszej firmy logistycznej i w tym rankingu i otrzymuje mój głos na +.

    To jest jakaś parodia a nie firma kurierska. Totalna żenada. Paczka odebrana od nadawcy ( z tego samego miasta bo jest brak odbioru osobistego ) 17go w poniedziałek i do 21go w piątek nie została dostarczona !!! Nigdy nie wybierajcie tej firmy bo to Drużyna Powolnych Driverów. Totalne DNO. Nikomu nie polecam usług tej tragicznej firmy. Brak kontaktu z jakimkolwiek działem obsługi lub reklamacji.

    PS. Udało mi się złożyć reklamację na tą przesyłkę, a w odpowiedzi dostałem ino że sorry i postaramy się poprawić ale kasy za przesyłkę nie oddamy, bo to nie Pan płacił za paczkę tylko sklep i niech sklep złoży reklamację. ŻENADA
    ZaletyBRAK
    WadyDostawa w 10-20dni. Brak możliwości reklamcji. Brak kontaktu. Olewanie odbiorcy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12758
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8179
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7772
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2479
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4874
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148