strona 623 z 638
- « poprzednia
- 1 ...
- 621
- 622
- 623
- 624
- 625
- nastepna »
-
~Viol. / 2019-03-14 16:45
Totalna porażka zam.nr0194676498168B
Kurier bez jakiego kontaktu ze mną zwrócił przesyłkę twierdząc że zrezygnowałam z odbioru.
Na infolinii DPD nie chciano podać mi numeru do kuriera jak również firma nie zamierza wyciągnąć żadnych konsekwencji od kuriera .
Skandal. -
-
~Dominika / 2019-03-14 09:01
Odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Kurier przyjeżdża z przesyłką jak mu się podoba, nie dzwoni, nie zostawia żadnej informacji. Ciężko jest się czegoś dowiedzieć od konsultanta, przekazuje on zdawkowe informacje. Siedzenie w domu 24/7 też niewiele załatwi, ponieważ kurier bardzo często mówi, że był z przesyłką, dzwonił, a niestety dalekie jest to od prawdy... Z taką kpiną się jeszcze nie spotkałam...
Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.:
Odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Kurier przyjeżdża z przesyłką jak mu się podoba, nie dzwoni, nie zostawia żadnej informacji. Ciężko jest się czegoś dowiedzieć od konsultanta, przekazuje on zdawkowe informacje. Siedzenie w domu 24/7 też niewiele załatwi, ponieważ kurier bardzo często mówi, że był z przesyłką, dzwonił, a niestety dalekie jest to od prawdy... Z taką kpiną się jeszcze nie spotkałam... -
~Monika / 2019-03-13 22:09
Paczka rozwalona, wszystko zalane
Szkoda że nie można dodać zdjęćZaletyBrakWadySame wady, towar nie nadaje się do użytku. -
~Ziunia / 2019-03-13 19:30
Najgorsza firma dla mnie, towar zostawiony, uszkodzony i problem z odbiorem jest tej paczki żeby spisać protokół szkody, olewajace podejście do klientów, nie polecam tej firmy jeśli jest możliwość to zawsze biorę inna firmę albo wybieram paczkomat, pocztę ale nie DPD. Tutaj miałam pecha bo nie zauważyłam że ta firma dostarczy mi towar. ZaletyŻadnych zaletWadyOlewajace podejście do klientów i towarów. -
~Mirka / 2019-03-13 18:48
Niestety pierwszy raz spotkał się z tak niekompetentną firmą kurierską, mimo, że nieraz zamawiałam rzeczy przez Internet. Kurier niestety, ale sam podpisał sobie odbiór przesyłki nie dając tym samym możliwości sprawdzenia przesyłki. Oczywiście przesyłka była uszkodzona. Po poinformowaniu Kuriera o uszkodzeniu przesyłki, Kurier zobligował się na spisanie Protokołu uszkodzenia. Oczywiście nie przyszedł. Infolinia też nic nie poradziła - pomimo zgłoszenia Zlecenia przebycia Kuriera w celu spisania Protokołu, Kurier nie przyszedł, bez podania żadnego powodu Konsultantowi firmy. W efekcie firma, a właściwie Kurier uniemożliwił spisanie protokołu. Niestety, ale zamawiając przesyłkę nie spodziewałam się tylu problemów z próbą spisania protokołu, którego i tak nie spisałam Zdecydowanie nie polecam i z pewnością już nigdy nie skorzystam z usług. -
~Kolejna niezadowolona klientka / 2019-03-13 16:35
Korzystałam z usług DPD dość regularnie,ale już nie będę klientką firmy,która zniszczyła wartą ponad 600 zł, zamówioną przeze mnie i ubezpieczoną, dębową szafkę nie ponosząc jednocześnie żadnych konsekwencji.Kurier nie przestrzegał nawet opisu (góra-doł).Szafka w transporcie leżała na boku i nawet kroś na niej usiadł, niszcząc zawiasy drzwiczek.Czesci metalowe zostały poobijane.
Dział reklamacji - porażka!!!Zniechęcali mnie najpierw prośbą o ciagle przesyłanie ( wysyłanych trzykrotnie dokumentow),żeby na koniec, w dniu przesłania negatywnej dla mnie odpowiedzi, uwarunkować ją brakiem spisanego protokołu. Procedura odpowiedzi na reklamcje polega na używaniu komendy: kopiuj, wklej. ZAANGAZOWANIA zero. Formularz reklamacyjny tylko z pozoru dołącza pliki.
Oczywiscie protokul reklamacyjny można spisać tylko rozpakowujac paczkę w obecności kuriera. Niestety kurier tej firmy nie musi czekać.Oddaje paczkę - i "wieje"...
Nie wiem,czemu ma służyć kontakt z działem reklamacji. Ten dział to fikcja. Na pewno nie chodzi tutaj o dobro klienta.
Szczerze -nie polecam.Nadają się max do przesyłania listów. -
~Niezadowolona klientka / 2019-03-11 15:18
Po raz kolejny miałam nieprzyjemności z korzystania z usług DPD i kolejny raz jestem załamana poziomem usług. Kuriernie dostarczył przesyłki, a gdy do niego zadzwoniłam, usłyszałam, że był pod drzwiami i pukal dobre 5 min (normalnie ludzie korzystają również z dzwonka;kolejna kwestia, że trzy osoby obecne w mieszkaniu nic nie słyszały). Kiedy dostałam wiadomość jakoby nie było mbie w domu, zadzwoniłam najpierw na infolinię, gdzie nie uzyskałam żadnej konkretnej odpowiedzi, a następnie zadzwoniłam bezpośrednio na numer Kuriera. Pan powiedział że był i to moja wina, że mnie nie było i że UWAGA! mam mu nie zawracać dupy(!!!). I że może przesyłka będzie w poniedziałek, ale nie wie o której i się rozlaczyl. W poniedziałek, gdy próbowałam się dowiedzieć o której mogę sie go spodzieqac, kurier zrzucal moje połączenia. W końcu zadzwonił inny kurier z pytaniem czy jestem w domu, bo niebawem dostarczy paczkę. Gdy padło pytanie gdzie jego kolega, bo chętnie zamienilabym słowo, usłyszałam, że kolega poprosił go o przejecie paczki bo go zdenerwowałam!!!! Z żadną inną firmą nie miałam takich cyrkow. I żałuje, że nie miałam wpływu na wybór dostawcy, bo na pewno nie zdecydowała my się na DPD WadyWszystko -
~Pyska1904 / 2019-03-11 14:23
Wszystko dobrze i sprawnie, szybka dostawa, ale opakowanie po butach w masakrycznym stanie. Na szczęście buty nie naruszone. -
-
~Andrzej / 2019-03-10 22:37
24 stycznia nadalem przesyłkę której kurier nie zabrał z punktu nadania, ostatecznie wysłałem paczkę inną firma kurierską. Dziś jest 10 marzec i nie otrzymałem zwrotu pieniędzy 75zl.
Na pewno już nie skorzystam z usług tej firmy i zdecydowanie nie polecam. -
~Jan / 2019-03-09 12:33
To biedni sprawni inaczej ludzie. Nie krytykujcie ich,też chcą sobie zarobić. Szkoda mi ich, nie potrafią się ogarnąć. Czekam na swoją przesyłkę tydzień, dostaję nieprawdziwe i sprzeczne informacje.
Konkludując: myślę,że osoby zatrudnione w tej firmie są osobami specjalnej troski i tylko cierpliwość i wyrozumiałość nas uratuje.
Pozdrawiam wszystkich -
~Teresa / 2019-03-09 11:47
7.03.19.r złożyłam zlecenie na odbiór przesyłki pierwszy termin odbioru 8.03.19 w godz. 14-16 kurier nie dojechał drugi termin 9.03.19 w godz.8-14 niby był o godz.10.58 ja czekałam po telefonie do dyspozytora o godz. 11 05 dowiedziałam się że zlecenie zostało zrealizowane brak żadnego kontaktu ze strony kuriera to po co numer telefonu podaje się.Przyjęto nowe zlecenie na 11.03.19 czas oczekiwania na kuriera 15-18 godz.To trzeci dzień pod porządkowany firmie DPD w ten sposób traktowany jest klient przez kurierów tej firmy wysyłam reklamację to nie mam wpływu na firmę kurierską Zaletyzalet brakWadyignorancja . -
~Artur / 2019-03-09 08:10
Zostalem ponizony i upokorzony przez kuriera który zaczął używać słów wulgarnych przez tel a to tylko dlatego że miał odebrać ode mnie paczkę a później wyzwal mnie od buraków.odradzam jaki kolwiek sposób korzystania z usług dpd ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Borowik / 2019-03-09 07:53
Jastrzębie-Zdrój.
Kolega dostał telefon chyba tylko po to żeby się nim chwalić przy kumplach.
Zero kontaktu !!!. Gdyby gościu był sprytniejszy, to puściłby info że za 15 minut będzie i sprawa załatwiona, ale uparty kolo wozi przesyłkę cztery dni po mieście wypisując że nikogo nie było :).Zmienia terminy dostawy jak chce. Mimo informacji żeby dostarczyć po 14:00, to gość się upiera że podejmie próbę między 11:00 a 13:00 :))). Kontakt z konsultantami DPD polega na informowaniu klienta o możliwości zmiany adresu dostawy.
Dużo zamawiam przez internet, różne firmy kurierskie mnie obsługują ale takiej żenady jaką reprezentuje kurier DPD, kolega z Jastrzębia, to nie kojarzę z żadną inną firmą. Wizerunkowo, LIPA !!!
ZATRUDNIAJĄ CHYBA KOGO POPADNIE bez weryfikacji predyspozycji do zawodu. No cóż, rynek pracownika.ZaletyZalety ???? Buahhaaahhaaaaaaa !!!!Wadytylko -
~Tomasz / 2019-03-08 19:42
Kurier zero kontaktu z odbiorca kładzie lage nie zadzwoni na dzwonek przy bramie ani na tel
Info linia tez nie potrafi zrobic odbioru osobistego Czlowiek jedzie na darmo na magazyn -
~Ania / 2019-03-08 18:27
To jakiś koszmar. Kurier próbuje mi narzucić, kiedy mam być w domu aby odebrać przesyłkę! Podaje nierealistyczne godziny odbioru, tj. 11:00-14:00, to są TRZY możliwe godziny. To jest środek dnia i pracuję w tym czasie. Nie podaje żadnej alternatywnej formy odbioru przesyłki. To już TRZECI raz, kiedy firma usiłuje mi przesłać umowę, dwie poprzednie zostaly anulowane z winy kuriera. ZaletyBrakWadySame -
~Mamuska / 2019-03-07 17:11
Kurier twierdzi,ze dwukrotnie próbował dostarczyć przesyłki i nikogo niebylo w domu jednak jest to kłamstwem. Firma odesłała paczkę do nadawcy mimo deklaracji ze podejmą trzecia próbę za zgoda nadawcy. Obsługa przez telefon cwaniacka bez chęci pomocy!to tak w skrócie. WadyNierzetelność -
-
~agala / 2019-03-07 11:49
DPD jest najgorszą firmą kurierską, z jaką do tej pory miałam do czynienia. Kurier, pomimo prawidłowego adresu, nie umiał odnaleźć go w dużym mieście. Kiedy mu wszystko telefonicznie wyjaśniłam, zarzekał się, że następnego dnia przyjedzie z paczką. Jednakże kolejnego dnia okazało się, że moja paczka wraca do nadawcy, ponieważ kurier wpisał do systemu, że adres jest nieprawidłowy. Czy to jest profesjonalne podejście do klienta - co innego powiedzieć, a co innego zrobić? Poza tym, nie umieć znaleźć adresu w centrum dużego miasta?
Naprawdę oszczędźcie sobie nerwów i wybierzcie inną firmę kurierską. -
~krzysztofa / 2019-03-07 11:27
OSZUŚCI!!!!! podpisują, że paczka odebrała, mimo, iż do odbiorcy NIGDY nie dotorła!!!!I to 2 sytuacje w ciąguniespełna 2 miesięcy. Odrzucenie reklamacji, błędne inromfowanie przez konsultanów.. OMIJAĆ DPD WadyOSZUŚCI-nie dostarczają paczek a podpisują , że odebrane -
~xxxxxxxxx / 2019-03-07 10:53
Kurierzy z Grodziska Mazowieckiego, OSZUŚCI jakich mało, podają inna kwotę do zapłaty niż faktyczna. Serdecznie nie polecam. WadyOszustwo kuriera! -
~Max / 2019-03-06 17:04
Nie polecam. Kurierka opryskliwa. Skarga załatwiana na zmęczenie osoby reklamującej... Może wreszcie odpuści. Wszyscy tylko nie DPD!!!!!
----------
Właśnie jestem po 30 rozmowie z konsultantem i skardze na kuriera. Żenada! Paczka przez tydzień wożona przez panią kurier R. Ze Zgorzelca. Kobieta złośliwa kłamie i wykazuje brak kultury. Protokół szkody nie sporządzony bo panią nie obowiązują terminy. Jak mi powiedziała skargi mogę sobie pisać i tak jej nic nie zrobią. Jeśli możecie to trzymajcie się daleko od tej firmy kurierskiej.
----------
Trzy tygodnie czekam na protokół szkody żeby można było spisać i otworzyć paczkę i odpowiedzi na skargę na kuriera jak nie było tak nie ma . NIE polecam DPD !!!!ZaletyZalet brakWadySame wady
strona 623 z 638
- « poprzednia
- 1 ...
- 621
- 622
- 623
- 624
- 625
- nastepna »