strona 622 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 620
- 621
- 622
- 623
- 624
- nastepna »
-
~Użytkownik Łódź / 2018-11-21 10:48
Skladam zlecenie na odbiór przesyłki.Otrzymuje informacje, że kurier zjawi się następnego dnia. Cały dzień czekam i nikogo nie ma. Czekam następny dzień i też nikogo nie ma. Dzwonię do kuriera który mówi, że już dziś się nie zjawi i może kogoś innego wyślą po odbiór. Na infolinii obsługa tragiczna. Mają wszystko gdzieś. Gdybym nie zadzwoniła to nawet nikt by się nie zainteresował tym, że zlecienie przez kuriera nie zostalo zrealizowane. Nikt nic nie wie. Ciągle dostaje odpiwiedz, że muszą wysłać zapytanie do innego działu i jeśli chce się dowiedzieć jaka będzie odpiwiedz to znow muszę sama zadzwonić i czekać na imfolini... znów. -
-
~bobo / 2018-11-21 10:09
Ja tam nie narzekam, zawsze na czas, telefon do kuriera mam. Ja polecam (może to kwestia kuriera na danym regonie). W Kłodzku jest ok -
~Goldbaum1 / 2018-11-19 17:18
Po to jest podany numer telefonu na liście przewozowym ,żeby ułatwić dostarczenie przesyłki. W firmie DPD nie stosuje się tej prostej metody,żeby ułatwić życie. Ja mam być w domu bo kurier przyjedzie. Kiedy? Za bardzo nie wiadomo. Słaba firma. Utrudniająca życie swoim klientom. ZaletyJakie zalety? Raczej tylko problemy.WadyWadą jest sama firma. -
~Imię / 2018-11-18 18:27
Panowie kurierzy zawsze są bardzo nieuprzejmi, niestety niektóre sklepy internetowe dostarczają zamówienia jedynie przez tą firmę. Dlatego zaczęłam rezygnować z zakupów w niektórych sklepach, jeśli oczekiwanie na przesyłkę od kuriera ma powodować stres :D Wadybardzo niemili kurierzy -
~Basia / 2018-11-14 19:04
Kurier nie fatyguje się do domu. Nikt nie powiadamia awizem ani tym bardziej telefonicznie. Przesyłki dwa razy wróciły do Holandii. Ignorancja na inofolini. Musiałam sama jechać po 20 km po osobisty odbior. Nikomu nie polecam , chyba ze macie nerwy ze stali ZaletyBrakWadySame wady -
~Ewa / 2018-11-13 18:14
Zatrudniają chamskich ukraińców z którymi nie można się dogadać patologia -
~Kasia / 2018-11-09 13:14
Ta firma kurierska to porażka.. Najpierw jedna paczke zostawili, teraz jej nie odebrali i nie potrafia udzielic odpowiedzi dlaczego. Panie z czatu zamiast pomagac to utrudniają. Po trudnym pytaniu natychmiast przerywaja rozmowe. Zapominają, że to dzieki nam maja pracę i godne życie. WadyBrak kontaktu, brak informacji, ignoracja klienta -
~Kasia / 2018-11-06 22:45
Brak kontaktu z kurierem. Kurier bezczelny sam zmienia datę dostawy nawet nie informując klienta. Porażka ZaletyBrakWadyBezczelni kurierzy -
-
~władysław / 2018-10-31 18:22
Witam. Pierwszy i chyba ostatni raz wysyłam paczkę firmą DPD. Wysyłałem kolumny głośnikowe w idealnym stanie. Całe opakowane w styropian 50 mm ze wszystkich stron, owinięte folią stretch, opasane kilkakrotnie taśmą pakową, opisane gdzie znajduje się GÓRA KOLUMNY. Po odbiorze zamawiający poinformował mnie, że w jednej z kolumn jest uszkodzony głośnik basowy /wciśnięta wypukła osłona cewki głośnika/pęknięty styropian osłaniający. Kurier który odbierał ode mnie przesyłki pochwalił mnie za bardzo dobre zapakowanie, to wyobrażam sobie co musiało się dziać w trakcie transportu,mimo tego,że zaznaczona była GÓRA PRZESYŁEK, musiały być rzucane lub przywalone innymi przesyłkami.Zamawiający nie mógł sprawdzić przesyłki przy kurierze gdyż kurier nie miał na to czasu. Zaletyszybka dostawaWadyUszkodzenie w trakcie transportu. Brak zainteresowania i jakiegokolwiek wyobrażenia co się transportuje i w jakiej pozycji powinna znajdować się transportowana paczka. -
~Marcelina / 2018-10-29 14:09
Firma porażka, czekam na paczkę od czterech dni i nikt mi nie potrafi wyjaśnić co się z nią stało. Od każdego konsultanta dostaję sprzeczne informacje. Po sprawdzeniu ststusu na stronie monitorowania przesyłki jest status Paczka niedoręczona- odmowa z powodu uszkodzenia paczki mimo tego że kuriera u mnie wcale nie było, więc jak mogłam odmówic odebrania paczki?? Po kontakcie z konsultantem otrzymałam informację że w samochodzie kuriera zabrakło na moją paczkę miejsca (telefon komórkowy?!?) i dzis jej nie doręczą więc jakim cudem kurier miał niby byc u mnie kiedy odmówiłam przyjęcia przesyłki?? Dramat, kontakt i współpraca z tą firma to masakra, dodam że to nie pierwsza taka sytuacja związana z DPD, po poprzednią przesyłke musiałam udać się sama do oddziału ponieważ mimo zapewnień kuriera że dostarczy paczkę dwie (!) przecznice od podanego adresu przesyłka wróciła do oddziału z adnotacja że nie adresta nie było w domu. Mają w nosie klientów, a piekne i idealistyczne hasła o tym jak dbają o paczki i jak rozumieją potrzeby klientów to każdy może sobie powiesić na ścianie. Jak najdalej od tej firmy. ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~alik / 2018-10-28 08:33
DPD traktuje klientów jako potencjalnych wyłudzaczy i oszustów. Zamiast w jeden dzień paczka dotarła do odbiorcy po 7 dniach. Żadnych przeprosin, zwrotu pieniędzy za niedotrzymanie warunków umowy. Paczka podróżowała po PL, w końcu dotarła do odbiorcy ze zniszczoną zawartością - na nieszczęście klient zgłosił szkodę na drugi dzień, po otwarciu przesyłki. Protokół został sporządzony, wniosek o odszkodowanie złożony - DPD odmówiła odszkodowania, sugerując, że zawartość została uszkodzona przez odbierającego, co jest niedorzeczne, bo był to gramofon, rozbity na drobny mak. OTWIERAĆ PRZESYŁKI Z KOSZTOWNĄ I DELIKATNĄ ZAWARTOŚCIĄ TYLKO W OBECNOŚCI DORĘCZYCIELA!!! DPD TO DNO I METR MUŁU. Sprawę skierowałem do rzecznika konsumentów, a potem wniosę pozew do sądu - nie dam się oszukać. Zaletyzero -
~Marta / 2018-10-25 08:48
Godziny 9-17 To kłamstwo. Możliwość przejęcia towaru po drodze- kolejne kłamstwo. Dno. Nie polecam nikomu. ZaletyBrakWadySame wady -
~Sylwia / 2018-10-23 16:57
Po jednokrotnym niedodzwonieniu się zostawiają przesyłki w monopolowym! -
~Ania / 2018-10-23 15:36
Fatalna firma, której nie zależy na dostarczeniu. Najważniejsze, żeby kurier się nie napracował. Najlepiej być w domu w wyznaczonym przez dpd terminie, bo inaczej biada, twoja przesyłka po prostu zostanie zwrócona do nadawcy z adnotacja zły adres, i to po pierwszej próbie dostarczenia. To nic, ze dzwonisz do kuriera i próbujesz się umówić, on przytakuje, ale i tak robi swoje. Żenada i brak poszanowania dla klienta ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Seba / 2018-09-26 18:40
Towar dostarczaja uszkodzony.wysylalem szybe ktora byla opisana na kazdej stronie ostroznie to i tak dowiezli potluczona.
NIE POLECAMWadyBrak dbalosci o paczki. Zucaja jedna na druga bez zwracania uwagi -
~MW / 2018-09-21 17:53
Byle nie DPD! Kurier nie ma w obowiązku dzwonić przed dostawą. W efekcie jeśli zepsuje mi się domofon i nie będę o tym wiedziała, mam jechać 50 km do magazynu po avizo. Konsultant każe mi co 5 minut sprawdzać czy domofon działa xD. Dogadać się z nimi to nie lada wyzwanie, nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania jak np. co w sytuacji kiedy nie odbiorę paczki dwa razy (dopiero czwarty konsultant mi udzielił informacji). Kończą czat bez informowania zanim odpowiedzą na wszystkie pytania. Kurier nie odbiera telefonu. Prosiłam o kontakt bo pracuje 2 minuty od domu ale to dla nich nie lada wyzwanie spełnić moją prośbę.
Istny koszmar !!! Nie wiem kogo oni tam zatrudniają. Ostatni raz zamawiam z zapłatą z góry. Teraz tylko za pobraniem, jak kurier nie dostarczy to chociaż nie stracę pieniędzy :(ZaletybrakWadywszsytko -
-
~Tosiencja / 2017-12-29 14:46
Na razie bez problemów - dostawa zawsze w terminie, przesyłki nie uszkodzone -
~Krzysztof / 2017-09-19 12:09
W sumie nigdy nie zamawiałem u nich przesyłki, ale bardzo dużo przesyłek do mnie dostarczają. Zawsze ten sam kurier, bardzo uprzejmy i zabawny, zawsze kontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki i przesunięcie dostawy na następny dzień raczej nie jest dla niego problemem. Jak wszędzie zapewnie najwięcej zależy od ludzi. Kraków
strona 622 z 629
- « poprzednia
- 1 ...
- 620
- 621
- 622
- 623
- 624
- nastepna »