Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12567 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2018-12-13 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    DPD jest firmą nierzetelną, która w jawny sposób łamie prawa konsumneckie i wprowadza klijentów w błąd - nie polecam. Do niedawna uważąłem że to dobra firma, jako że nie miałem z nią żądnych kłopotów, a korzystałem często przy drobnych zakupach w sieci. Dlatego wybrałem DPD do drogiej przesyłki z Polski do Anglii (ponad 1000 PLN i 30kg wagi). Niestety firma zniszczyła przesyłkę i nie uznała reklamacji twierdząc, że uszkodzenie nie powstało w transporcie - bo ich zdaniem nie zostało zgłoszone przy odbiorze. Przy odbiorze natomiast pan kierowca odmówił mi możliwości otwarcia przesyłki (była to dużą i bardzo ciężaka paczka 30 kg). Odmówił również uznania zniszczenia (mimo że było slychać że zawartość jest potłuczona). Dostałem bezsensowny wybór albo nie przyjęcia paczki, albo jej przyjęcia i złożenia reklamacji po otwarciu (po odjeździe kierowcy). Teraz DPD wykorzystuje zachowanie kierowcy i odmawia uznania reklamacji, mimo że przesłałem zdjecia szkody zrobione w 15 min po dostarczeniu paczki. Firma nie tylko jawnie łamie prawa konsumenckie wprowadzając w błąd klijentów, również nie informuje o ich prawach i dalszych ścieżkach odwołania co jest legalnym wymogiem przy rozpatrywaniu skarg. Beznadziejna firma - radzę omijać jesli się wysyła paczki o wyższej wartości, DHL jest solidniejsze - sam teraz będe tylko korzystał z DHL, a z DPD spotkamy się w sądzie.
    ZaletyBrak - bo co znaczy szbkśc doręczenia, jeśli droga przesyłka jest zniszczona, kurier oszukuje klijena, firm odrzuca reklamację/odszkodowanie.
    WadyNiszcy przesyłki
    Kurier wprowadza klijentów w błąd
    Frima rozpatruje reklamacje po 30 dni, odzruca je mimi zdjęć zrbionych w 15 min po odebraniu przesyłki
    Frima nie informuje o dalszych możliwościach dochodzenia roszczeń - co jest prawnym wymogiem
  • ~Bim / 2018-12-06 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie używa telefonu - a maili na prywatny adres w pracy nie czytam. Gdyby wysłał sms lub zadzwonił - od razu dowiedziałby się, że paczkę należy zostawić u moich sąsiadów. Może kurierów powinno się szkolić z zasady, że na te paczki KTOŚ CZEKA!!! Po reakcji ode mnie przesłali mi sms z opcją przekierowania paczki, co zrobiłam - wybrała dzień, godzinę i adres sąsiadów. Nikt się nie pojawił. Może firma DPD nie rozumie, że żyje z klientów?
    ZaletyBrak
    WadyTotalny brak przejmowania się klientem
  • ~Wladyslaw / 2018-12-06 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Mają gdzieś klienta.
    Pomimo, że oczekiwałem na kuriera pod adresem dostawy nie otrzymałem przesyłki ani nawet żadnego kontaktu telefonicznego, że jest przesyłka do odbioru.
    Sytuacja powtórzyła się już kolejny raz.
    NIE POLECAM.
    ZaletyBrak zalet
    WadyPRZESYŁKA NIE DOSTARCZONA NA WSKAZANY ADRES. Przesyłka pozostawiona pod przygodnym adresem bez powiadomienia odbiorcy o jej pozostawieniu w innym niż adres dostawy miejscu.
  • ~j2356 / 2018-12-05 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona, tylko pozostawiona w magazynie bez poinformowania adresata, bądź nadawcy, że tam się znajduje. Na infolinii dowiedziałem się, że uczyniono tak, bo była uszkodzona... Gdy próbuję dzwonić na numer telefonu do magazynu, w którym paczka powinna się znajdować, a który wskazany jest w internecie, słychać komunikat "nie ma takiego numeru"... Żadnego innego kontaktu do magazynu nie można uzyskać na infolinii. Po prostu masakra.
  • ~dorota1982 / 2018-12-03 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    W czwartek zamówiłam kuriera z odbiorem przesyłki ode mnie w piątek. Niestety nie przyjechał. Na Infolinii DPD uzyskałam informację, że kurier nieodbiera telefonu i, że muszę zlecić ponownie nadanie. Co też zrobiłam. Kurier miał być dziś. Około 17 ponownie dzwonię na Infolinię i co słyszę: nie było nikogo, kto obsługiwałby ten rejon. A guzik prawda, gdyż około 11 moja firmę obsługiwał dziś kurier DPD. Mają pecha, bo w biurze mam podgląd na kamery i wszystko widać jak na dłoni. I na nic Pana zbywanie, że dziś nikogo w okolicy nie było. Kłamstwo chyba mają we krwi. I na dodatek Pan sugerował mi, że usługę zamówiłam przez Allekurier i jakby wina jest po ich stronie. No więc, skoro droga firmo DPD nie jesteście w stanie obsłużyć klientów i nie macie ludzi do pracy to nie oferujecie swoich usług, bo robicie sobie z nas kpiny. Na kłamstwach nikt jeszcze daleko nie zjechał. Standardowy tekst Pana na zakończenie rozmowy, mogę zlecenie wysłać ponownie. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać. Żenada, pierwszy i ostatni raz skorzystała z usług tej firmy. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Piotr / 2018-12-01 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie chce mi się pisać. Większość już jest napisane. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~PIOTR / 2018-11-30 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia towar uszkodzony zostawiony w garażu. Czekamy już tydzień żeby spisać reklamację i co dziennie taka sama spiewka na infolinii kurier jutro przyjedzie. Tylko że już od tygodnia jedzie i nie może dojechać
    ZaletyŻadnych
  • ~Michał / 2018-11-30 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i pornografia to mało powiedziane. Przesyłka idzie już 3 dni a bedzie podobno za kolejne 3 dni. Przy śledzeniu przesyłki jest informacja o "późniejszym umówieniu dostarczenia przesyłki" jednak nikt tego ze mną nie umawiał. Odradzam i ostrzegam przed tą firmą i jej usługami. Z konsultantem można sobie pogadać ale o pogodzie bo ma on tylko te informacje jakie i ja mam na stronie śledzenia przesyłki.
  • ~pawliczka / 2018-11-30 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    brak przesyłki od 6dni lipny SMS brak odbiorcy nie polecam.
    Wadypo lipnym SMS straciłem zaufanie
  • ~Jakub / 2018-11-30 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w Krakowie tak mało inteligentni że nie potrafią zadzwonić domofonem. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~AL / 2018-11-30 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma fatalna trudno się dogadać na infolinii natrafiłam na fatalnego kuriera jeżeli na stronie sprzedawcy jest inny dostawca to wybierajcie go nie DPD
    ZaletyBRAK
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~pok / 2018-11-29 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam przesyłka Ciechanów - Głowaczów dziś mija 10 dzień i nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy przesyłka dotrze do adresata , gorzej niż żle .
    Zaletybrak
    Wadyże istnieje w ogóle taki twór.
  • ~Zuza / 2018-11-28 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny, przez telefon odpowiada, ze na przesyłkę mogę czekać cały dzień, nawet do 24, bo on nie jest w stanie powiedzieć mniej więcej o której dostarczy przesyłkę, 2 godziny po informacji o dostarczeniu. Polecam omijać szerokim łukiem DPD.
    ZaletyŻadne
    WadyKurier
  • ~Tomek / 2018-11-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zero kontaktu z kurierami a do tego umieszczaja falszywe informacje ze nikogo nie bylo w domu przy probie dostarczenia przesylki, oszusci.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Wera / 2018-11-24 11:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Towar (telewizor) zamówiony z doręczeniem na wybrany dzień tygodnia, na który mąż specjalnie brał urlop, a okazuje się, że bez poinformowania doręczenie zostało przesunięte, nawet nie wiadomo na kiedy. Nikt w firmie DPD nie jest w stanie nic zrobić, na infolinii i chacie tylko dezinformują, a z doświadczenia wiem, że kurier ma w nosie odbiorcę, i jak nie ma go w domu, to bez ponownej próby doręczenia zawozi do punktu pickup. Tak więc czekamy teraz na opłaconą już z góry przesyłkę, nie wiadomo kiedy i czy ją otrzymamy.
    Nie polecam, najgorsza firma kurierska w kraju.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, obsługa klienta, informowanie klienta, kurierzy.
  • ~m. / 2018-11-23 00:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Echh, długo by pisać.Korzystam z usług tej firmy tylko ze względu na jednego kuriera, który zjawia się po przesyłki. Nie, nie jest przystojny - to nie o to chodzi; on po prostu zjawia się po paczkę i wiem, że ją dowiezie w całości.Gdy go nie ma i zastępują go inni - nic tylko uciekać.Nie przyjeżdżają mimo telefonicznych monitów, człowiek czeka pół dnia, po czym gość wyłącza telefon, a na infolinii po x-minutach oczekiwania dowiaduję się, że kurier był, ale nikogo nie zastał. Reklamacje rozpatrywane są po terminie, do którego sami się zobowiązują. "Pogaduchy" na infolinii w celu ustalenia, kiedyż to ktoś łaskawie przyjedzie po paczkę kosztowały mnie prawie 50 PLN.
    Jadąc tyłem końmi szybciej bym ją dowiozła.
    Czy można uruchomić opcję ) gwiazdek? Ta jedna za obsługę i reklamacje to nazbyt wiele.
    Zaletybrak
    WadyMusiałabym napisać elaborat
  • ~Artu / 2018-11-22 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce . Nie dotrzymuje terminów, rozdziela przesyłki. Brak spójnych odpowiedzi
    ZaletySzkoda słów
    Wady,,,,,
  • ~Him / 2018-11-22 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce . Nie dotrzymuje terminów, rozdziela przesyłki. Brak spójnych odpowiedzi BOK
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Aneta / 2018-11-22 10:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam.Chciałabym podzielić się z Państwem opinnią na temat Państwa kuriera Roberta 3OD otòż uważam,że to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.Miły,sympatyczny,konkretny człowiek.Oby więcej takich pracownikòw.A co do Państwa firmy kurierskiej DPD żetelna,szybka,skuteczna i zawsze na czas.Pełna satysfakcja w 100%.Pozdrawiam.Aneta
    ZaletySame pozytywy
    WadyBrak
  • ~Lukasz / 2018-11-21 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porazka.
    Zglosilem przesylke we wtorek kurier mial sie pojawic w srode jednak sie nie zjawil a napisal ze nie zastal nadawcy.przyjechal wiec w czwartek zabral przesylke.w piatek byla juz w oddziale w opolu skad zostala (zekomo)wydana do doreczenia ale okazalo sie ze nie maja wiecej przesylek w tamta strone wiec nie pojechali.w poniedzialek znowu wydano do doreczenie ale potem sie okazalo ze nie wydano bo nie mieli miejsca na samochodzie(a tak naprawde nie mieli samochodu)we wtorek identyczna sytuacja co w poniedzialek.oczywiscie caly czas interweniowalem w tej sprawie dzwonilem,meile wysylalem.i codziennie to samo dzis juz nie dostarcza ale jutro na pewno.i tak caly czas.sroda od rana telefony na infolinie,i nawet pani z infolini nie moze dodzwonic sie do danego oddzialu,na meile nie odpowiadaja.porazka.o godzinie na stronie sledz przesylke napisali"umowiono pozniejszy termin dostawy"(ale z kim umowiono?)bo znowu nie mieli samochodu.i znowu zapewniania ze jutro dorecza.jawnie robia sobie z ludzi jaja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12567
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991