Korzystam z usług DPD naprawdę długo, nigdy nie miałam żadnych problemów, aż do teraz. Pierwszy doświadczyłam problemów z jakąkolwiek firmą kurierską i to chyba z nawiązką.
Po kolei - zamówiłam paczkę, wybrałam DPD (bo przecież zawsze było w porządku), na stronie widzę - paczka doręczona. Zarówno w domu jak i u sąsiadów nie ma, zaczekałam do końca dnia i zadzwoniłam pod numer oficjalnie podany na stronie śledzenia paczki. Kurier nie odpowiadał, od razu słyszałam 'skrzynka jest pełna'. Napisałam SMSa, o dziwo kontakt był, ba nawet telefon z informacją o POMYLONYCH MAGAZYNACH (szkoda, że w moim mieście nie ma magazynu DPD ;) ) i zapewnieniu, że paczka pojawi się na drugi dzień,a status został wbity przez magazyniera, żeby paczka nie wróciła do sklepu. Zadzwoniłam jeszcze na infolinię, Pani konsultantka próbowała dodzwonić się zarówno do kuriera jak i na magazyn - bezskutecznie. Powiedziałam jakie informacje uzyskałam od kuriera, Pani była w lekkim szoku i powiedziała ' nie to tak nie działa, status doręczenia wbija kurier, nie magazynier '
Do 18:00 kolejnego dnia paczki nadal nie było. Kolejny raz zadzwoniłam do kuriera - to samo, brak kontaktu ; na infolinię - to samo, sprawdzali, robili co mogli (zalecili próbować skontaktować się z kurierem oraz nadawcą, aby był świadomy niedostarczonej paczki), ale nikt nie odbierał. Napisałam smsa (wcześniej skutkowało), żeby się dowiedzieć kiedy otrzymam paczkę i poinformowałam o złożeniu telefonicznej reklamacji do centrali (Pani konsultantka zadawała mnóstwo pytań o zachowanie kuriera). Doczekałam się telefonu od kuriera i tu uwaga - Pan krzyczał, że jak będę składać skargi to będę odbierać paczki z punktu pickup, że mam go nie STRASZYĆ (trochę zalatuje hipokryzją), że On nie ma obowiązku odbierania telefonów OD NIKOGO, czy ty klient czy infolinia i że (uwaga, to jest najlepsze) PAN SIĘ TERAZ ZASTANOWI CZY MI DOSTARCZYĆ TE PACZKĘ. Z racji wykonywanego zawodu zachowałam opanowanie, Pan ewidentnie nie - wrzeszczał ile wlezie. Zakończyłam rozmowę, mówiąc, że - okej, niech nie odbiera telefonów, ale niech wykonuje swoją pracę - tyle. Następnie dostałam szereg smsów z prywatnymi wycieczkami, na pytanie ' gdzie mogę sama odebrać przesyłkę, bo mi na niej zależy ? ' dostałam odpowiedź ' JUŻ NIGDZIE, TRZEBA BYŁO ZACHOWYWAĆ SIĘ NORMALNIE '
prt screeny wszystkich smsów dołączyłam do formularza z oficjalną pisemną skargą, której na samym początku nie miałam zamiaru wysyłać.
Podsumowując - nie polecam kurierów, co do infolinii - złego słowa powiedzieć nie mogę, robili co mogli.
Zaletykontakt z konsultantami infolinii DPD
Wadybrak kultury
hipokryzja
brak profesjonalizmu
obrażanie klienta
groźby
~Klientka niezadowolona / 2019-04-11 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Kurier obsługujący Warszawa Wilanów nie dostarcza przesyłek. Czekając na przesyłkę.....nagle sprawdzając jej status w systemie widzę, że została zwrócona przez kuriera.
Kurier nie fatyguje się aby dostarczyć przesyłkę - tylko sam decyduje o jej zwrocie....tak już z 3 przesyłką wysyłaną przez różnych nadawców. Łączy ich osoba kuriera, który za odbiorcę decyduje co zrobić z przesyłką. Nie ma znaczenia czy przesyłka opłacona czy pobraniowa. :-(
Zaletybrak
WadyFirma nie godna zaufania. Po złożeniu reklamacji - otrzymuje się maila, że "postarają się wyjaśnić sprawę i pouczą kuriera". A przesyłka znika....
~Majka / 2019-04-11 13:32
Ocena: 1.00 / 5
DPD to bardzo nierzetelna firma. MA klienta gleboko w nosie. Juz drugi dzien czekam na odebranie przez kuriera paczki. Interwencja telefoniczna bezskuteczna. Udzielajacy odpowiedzi na infolinii potrafi tylko powiedziec ze nie wie czy kurier przyjedzie w wyznaczonym czasie bo nie ma na to wplywu. To zenada. Nie polecam nikomu korzystania z uslug tej firmy.
ZaletyBrak
WadyFatalne traktowanie klienta.
~Artur / 2019-04-11 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam DPD jako przewoźnika.Czekam piąty dzień na dostawę i jestem więźniem własnego domu czekając na kuriera.kiedy udało mi się zlokalizować moją przesyłkę okazało się,że jest zmagazynowana w oddziale a konsultantka nie wie dlaczego nie zabrał ją kurier.Zaproponowała mi odbiór osobisty.Do punktu mam 130 km.To pytam za co oni biorą pieniądze? Żenada.
Zaletyzero zalet.
Wadysame wady.
~cywil / 2019-04-10 19:24
Ocena: 1.00 / 5
korzystałem trzy razy z usług tych orzustuw i złodziei i oświadczam że pisze prawdę pierwszy kurier okradł mnie z wydania reszty za zapłacony towar i więcej nie wrócił drugi nie przjechał z przesyłką i powiedział że odmówiłem odebrania przesyłki trzeci zaś kurier DPD pan Kamil też nie dotarł do mnie ale przez telefon był bardzo wulgarny istny cham i gbur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Wadychamstwo i oszustwo
~gngl / 2019-04-10 18:24
Ocena: 3.00 / 5
Jedna wielka żenada via @ dowiaduję się że nie było mnie w domu !? Od kuriera dowiaduję się że niema obowiązku dzwonić do klienta (nr podany w przesyłce)paczka wróciła do dpd 20 pln wydane bez sensu. Jeszcze był sms o możliwości płatności kartą - tylko komu ? jeśli pan kurier pojechał do domku.STANOWCZO NIE POLECAM !!!
ZaletyNIE WIDZĘ
WadyMOC
~Bebe / 2019-04-09 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Porażka! Klamliwy kurier, podejscie na poziomie zero do klienta, nigdy nie spotkalam się z taka arogancja! Nigdy!
ZaletyBrak
WadyBrak czasu na wymieniane, zbyt dużo
~kaja36 / 2019-04-09 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Wyjątkowo niesympatyczny kurier z terenu Kostrzyna nad Odrą. Przy pierwszej próbie dostarczenia paczki nie byłam w stanie jej odebrać ,a kurier z DPD po prostu odesłał paczkę z powrotem. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam.Porażka
Zaletybrak
~WIKTORIA / 2019-04-09 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie pojawił się u mnie, ale na stronie widnieje, że nie odebrałam przesyłki z powodu braku gotówki. To jest po prostu kpina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~kasia / 2019-04-09 14:01
Ocena: 1.67 / 5
NIE POLECAM!!! Pilna przesyłka nadana w biurze za ok 60 zł z dostawą na 12:00 następnego dnia, nawet nie wyszła z punktu nadania. To żart. Jeśli ktoś ma coś pilnego po nadania to radzę skorzystać z innej firmy, ponieważ DPD nie dostarczy przesyłki w opłaconym i wyznaczonym czasie!!!!
WadyNie dostarczenie pilnej przesyłki w wyznaczonym i dodatkowo opłaconym czasie
~Kasia / 2019-04-09 12:04
Ocena: 1.67 / 5
Najgorsza firma na jaka trafiłam, przesyłka opóźniona o tydzień, brak odpowiedzi na reklamację. Pieniądze wyrzucone w błoto
~Bożena / 2019-04-06 07:55
Ocena: 5.00 / 5
Kurier bardzo miły pan zadzwonił i umówił się na odbiór przesyłk - był punktualnie. Przesyłka do Francji dotarła w 2,5 doby w stanie nienaruszonym. Polecam
~DDDD / 2019-04-05 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Kurier z terenu Jaworzna to jakaś tragedia , kłamca do X potęgi
WadySame, trzeba by spędzić mnóstwo czasu żeby to opisac
~Tomasz / 2019-04-05 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej, kurier nie dojechał nawet do budynku, paczka zostawiona w jakimś punkcie odbioru, na infolinii poradzili żebym sobie skargę napisał...
~Monika / 2019-04-04 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Adres odbiorcy podany właściwie, firma stwierdziła ze nie jest właściwy. Nawet kurier nie próbował dostarczyć. Przez to opóźnienie w dostarczeniu przesyłki!!! Tragedia
~Adam / 2019-04-03 17:34
Ocena: 1.33 / 5
DPD jest jeszcze na rynku?
Przy takim podejściu do klienta dziwię się!
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Odbiorca / 2019-04-03 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłamliwy cham a firma nie powinna nazywać się firma tylko zbiorowiskiem oszustów, cały dzień czekalam a on napisał że mnie nie bylo po czym następnego dnia mi wysłał SMS ze mam sobie sama odebrać!!
ZaletyŻadnych zalet ! Jak macie czelność mieć takie wymaganie o tym bagnie
WadyOszuści utrudniający wszystko
~Klient / 2019-04-03 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Pani kurier sama zdecydowała o zmianie terminu dostawy bez poinformowania mnie o tym. Nie odbiera też telefonu.
~Rafał / 2019-04-03 11:50
Ocena: 2.00 / 5
Przesylka zostala z dwudniowym opoznieniem zabrana przez kuriera przez co odbiorca zmuszony byl czekac dluzej na paczke. Nic nie pomogly kilkukrotne interwencje. Nie polecam
ZaletyCena
WadyJakos obsługi, spoznienia
~Agnieszka / 2019-04-03 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia. Najlepszy ich tekst - kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Efekt taki, że jak zamawiasz kuriera to przyjeżdża o 11 godzinie, jak nikogo nie ma w domu i przesuwa realizację o następny dzień. Firma chyba tylko dla emerytów i bezrobotnych. Podaje czas przyjazdu kuriera miedzy 9-17, rozumiem, że mam brać wolne w tym dniu bo może kurier przyjedzie? Telefon podany do kuriera, nie wiem po co... Skoro i tak nie odbiera. Nie polecam nikomu. Zerowe podejście do klienta. Uczcie się od innych firm, jak Fedex czy Pocztex, bo Wam do nich daleko.