Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12567 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2019-01-04 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mega rozczarowany firmą kurierską DPD. Kilkukrotnie zmieniano termin dostarczenia mojej przesyłki a finalnie okazało się, że kurier nawet jej nie miał w ręku. Otóż w dniu 27.12.2018 otrzymałem @, że następnego dnia kurier doręczy mi paczkę. W dniu żelowego doręczenia wszedłem aby zobaczyć jaki jest status, okazało się, że przesyłka odroczona została na późniejszy termin, tj. 31.12.2018. Zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem o możliwość odbioru osobistego, powiedzieli że muszą mieć potwierdzenie z serwisu - czekałem i cisza, brak info. Nastepnego dnia z samego rana wszedłem ponownie na śledzenie przesyłki i okazuje się, że paczka odroczona na 02.01.2019 r. Znowu dzwoniłem na infolinie i również żadnej pomocy nie otrzymałem. Niewiele myśląc pojechałem do punktu odbioru (DPD, Warszawa ul. Daniszewska 14). Czekałem tam 2,5 godziny na odbiór paczki, przy czym w punkcie odbioru było ok 6 osób z podobnymi problemami. Jedyna Pani, która była kierowniczką tego magazynu odnalazła wszystkie paczki dla wszystkich Klientów - żaden z magazynierów nie odnalazł ani jednej paczki. Uważam, że jest to kpina z Klienta - bo jeśli chciałbym marnować tyle czasu to odebrałby sam sobie w sklepie. NIGDY WIĘCEJ NIE SKLRZYSTAM Z USŁUG TEJ FIRMY!
    ZaletyŻADNYCH!!!
    WadyWszystko było nie tak!!!
  • ~Rozi / 2019-01-04 20:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety kolejna negatywna ocena. Po otrzymaniu informacji, ze wydano przesyłkę do doręczenia kolejne powiadomienie, ze uzgodniono inny dzień doręczenia - tylko, ze nikt ze mną tego nie uzgadniał. Kolejny przypadek - dzwonię do kuriera czy dostarczy przesyłkę a on na to, ze jak chce to mogę po nią podjechać no i pojechałam, a kurier w rozmowie mówi ile przesyłek rozwioze tyle rozwioze - dramat, brak jakiejkolwiek rzetelności.
    WadyBrak dostarczania przesyłek w terminie
  • ~kayak / 2019-01-04 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odebrał przesyłki. Nie uprzedził, nie było też kontaktu dnia następonego. Broker który (Qrier.pl) też miał to w d.... Nie przekazał informacji kiedy kurier zgłosi się po paczkę. Jego zdaniem powinienem siedzieć i czekać choć nie ma pewności czy kurier wogóle przyjedzie. I tak od 12.00 do ....
    Gdy zapytałem o powód nieodebrania przesyłki w podanym terminie - usłyszałem, że DPD przesuneło termin. Tak samo, bez jakiejkolwiek inf dla klienta. No chu...je i tyle.
    Kurier nie zna polskiego, myli od/do!!! Nigdy wiecej.
    Krótko DNO

    A na opineo.pl super opinie. Po prostu tam firmy sie opłacają.
    Zaletynadzieja, ze paczka jednak dotrze
    Wadynie odebrali paczki, nie odbierają tel, nie uprzedzają o opóźnieniach, wogóle brak kontaktu ze strony DPD (nawet gdy po prostu zawalili). Usłyszałem ze kurierzy DPD nie dzwonia.... To niech spier....
  • ~kolejny wkur.... / 2019-01-04 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Jednak firma w żaden sposób nie chce aby pisać o niej dobrze. Dziś kurier dzowni do mnie że ma paczkę godz 10.00 tłumaczę panu że tak jak on ja też jestem w pracy mógłby chociaż zadzwonić wcześniej ale po co . Zapytałem czy może być po godzinie 16tej ależ skąd nie ma takiej opcji i będzie próbował dostarczyć w poniedziałek i to z jakimi pretensjami mówił . Kur... ludziom sie w dupach poprzewracało mam wrażenie że pracuje tam za darmo niech sie zwolni i nie wkur... siebie a w szczglnoąci innych.
    Wadykurier buc
  • ~Hanna / 2019-01-04 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny bałagan. Dostałam SMS w piątek 28.12, że tego dnia zostanie doręczona przesyłka, a chwilę potem drugi SMS z informacją, że mogę wygodnie zapłacić kartą u kuriera. Kurier zadzwonił spod drzwi, że już jest - i oczywiście nie miał terminala, żeby przyjąć płatność kartą. Zasugerował, że zostawi przesyłkę w punkcie odbioru - był piątek, w sobotę punkt odbioru nieczynny, w poniedziałek (31.12) nie miałam możliwości odebrać paczki, wtorek było święto, a w środę (2.01) z rana zadzwonił ktoś z DPD, że paczki już nie ma w punkcie odbioru. Kurierzy pracują tylko do 17.00, czyli w godzinach, w których jestem w pracy, więc umówiłam się z panią, że kurier dostarczy przesyłkę w piątek, 4.01, na adres firmy, gdzie pracuję, bo pod adresem domowym nikogo nie będzie. Okazało się jednak, że nikt się nie zjawił, a przesyłka została zwrócona jeszcze w czwartek z powrotem do nadawcy. Oczywiście bez żadnego telefonu, SMS-a czy innego kontaktu. Najwyraźniej przepływ informacji wśród pracowników DPD mocno zawodzi. Za to do tej jednej przesyłki dostałam aż TRZY SMS-y o możliwości zapłacenia kartą, z której to możliwości nie można było jednakowoż skorzystać.
  • ~Karola / 2019-01-04 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na materac, siedzę cały dzień w domu, a kurier pisze że nie zastał odbiorcy i odwiózł materac do punktu odbioru. Dzwonie do DPD i nadawcy, ale pomimo deklaracji wygląda że nie maja zamiaru dowieźć przesyłki i nastąpi zwrot do nadawcy. Kiedyś kurier dzwonił lub przywoził na następny dzień. fatalna firma. Rozumiem że trzeba kupować za pobraniem?
    Zaletyzadnych
    Wadybrak wykonania usługi
  • ~M / 2019-01-04 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wysłał SMSa, że czeka z przesyłką pod jakimś sklepem gdzieś. Odpowiedziałem, że podejdę za 20 minut, po czym zapytał, czy sobie żartuję. Parodia.
  • ~aaaa / 2019-01-04 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może byc!!!! Paczki przychodzą z opźnieniem kurierzy to masakra ogólnie cała firma DPD to jednba wielka masakra wiecznie z nimi problem z dostarczeniem przesyłki i z odpowiadaniem na reklamacjie nic z tego sobie nie robią !!!!
  • ~Inka / 2019-01-03 19:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Zgodnie z umowa mialo byc, ze kurier o imieniu Czesław mial przyjechac do mnie nastepnego dnia. Przyjechal wtedy kiedy mnie nie bylo w domu, nie mial kto odebrac przesylki, a jakby tego bylo malo, zostawil paczke gdzies indziej. Co z tego, ze ona byla oplacona? Umowa bylo inna. Mial przyjechac wtedy, kiedy bede w mieszkaniu.
  • ~Zbyszek / 2019-01-03 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma spedycyjna z jakom miałem do czynienia. Kurier nie dostarcza przesyłek pod wskazany adres, a w systemie jest informacja , że przesyłka została dostarczona. Kontakt z infolinia tragiczny. Nikt nie jest za nic odpowiedzialny i nikt nic nie może. Pani z infolinii chce mi pomóc ale nie może bo nie ma żadnych informacji, nie może oddzwonić po uzyskaniu informacji bo nie ma takiej możliwości, nie może podać kontaktu do oddziału bo nie może, po co ta infolinia?! Dodam jeszcze, że jest to piąty dzień roboczy a przesyłki jak nie było tak nie ma. Będę omijał szerokim łukiem DPD.
  • ~Kate / 2019-01-03 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił przesyłkę pod posesją bez poinformowania i zgody odbiorcy. Paczka zniknęła. DPD nie uznało reklamacji za zaginioną paczkę, mimo że przesyłka była ubezpieczona, co więcej – DPD nie poczuwa się do winy i nie dopatrzył sie w zachowaniu kuriera nieprawidłowości.
  • ~Klaudia / 2019-01-02 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdził ze nikogo nie było w domu,mimo iż cały dzień czekałam. Gdy próbowałam się skontaktować z kurierem numer nie odpowiadał -,-
    Zaletybrak
  • ~Agnieszka / 2019-01-02 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Data dostawy zmieniona i nikt o tym nie powiadamia. Zmiana adresu dostawy zignorowana. Paczkę dostarczono pod stary adres i do sąsiadów których nie znam. A jedyne co o nich wiem to że leczą się psychiatrycznie! Sprawdzam status a tam widnieje DOSTARCZONO! Po telefonach na infolinię dowiaduje się że paczkę już odebrano i podpisano nazwiskiem którego nie znam! Sąsiad nie otwiera drzwi. Po interwencji męża dopiero otwiera i mówi że noc o paczce nie wie. W końcu sobie przypomina po straszenie policja. Czy to jest poważne?!
    ZaletyNie widze
    WadyTragedia...
  • ~JA / 2018-12-31 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Przesyłki pozostawiane w punkcie oddalonym o 150 m bez próby podjęcia jej doręczenia!Stracony czas na oczekiwanie kuriera! Przy próbie skontaktowania się z kurierem, połączenia są odrzucane.
  • ~Szok / 2018-12-31 11:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie mam słów na tą firmę
    A najbardziej na tych kurierów którzy tam pracują. Nie dostarczają na czas przesyłek twierdzą że sami sobie decydują kiedy moją paczkę mi dostarczą. Piszą awizo twierdząc że nie było nikogo w domu a w rzeczywistości wgl nie pojawił się u mnie. I niech ta firma lepiej dopiera sobie pracowników
    NIE POLECAM
  • ~namana21 / 2018-12-30 10:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Miałem niestety zły doświadczenie z tym kurierem, przesyłka wysłana 15.11 i przez prawie 3 tygodnia była w drodze ponieważ została zagubiona przez kuriera

    25.11 mi napisali "proszę złożyć reklamacje z powodu zagubienia przesyłki" a 3.12 informują ze nie uznają reklamacji ponieważ przesyłka się odnalazła

    Oczywiście odbiorca odmówił doręczenie i paczka wróciła do mnie po tygodniu ( i miałem jeszcze zapłacić za powrót przesyłki)

    Żadnej reklamacji nie uznają, swojej winy nie czują
  • ~Zet / 2018-12-28 14:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma, w której zamówiłem towar, wydała paczkę kurierowi 24.12 ok. 10. Później były święta.
    W czwartek 27.12 wieczorem paczka ruszyła z oddziału i ok. 5 rano następnego dnia była w mieście obok którego mieszkam. Byłem więc przekonany, że dotrze do mnie jeszcze tego samego dnia.
    Jednak kilka godzin później na "śledzeniu paczki" pojawił się komunikat, że "umówiono późniejszy termin doręczenia". Ciekawe z kim umówiono - na pewno nie ze mną. Nikt nie podjechał, nikt nie dzwonił.
    Żeby było ciekawiej mieszkam jakieś 4 km. od oddziału :)) Toż to nawet po drodze można było podrzucić.
    Teraz weekend, jeśli nie przyjdzie w sylwestra, to dopiero po Nowym Roku.
  • ~Natalia / 2018-12-27 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam kuriera przed świętami, wiadomo gorący okres, ale każdy tak ma więc trzeba się spiąć a nie przyjmować za dużo zlecen ktorych nie jest się w stanie "obrobić". Zamówiłam kuriera we wtorek - nie przyjechał, w środę - nie przyjechał. Zero informacji, że nie przyjedzie. Infolinia - zielona, nikt nic nie wie, kurier nie przydzielony, proszę dzwonić później, kiedy bedzie - nie wiadomo. Kurier zamówiony WE WTOREK, przyjechał tydzień później - dawno po anulowaniu zamowienia. Skorzystałam z firmy UPS, gdzie zaraz po zamówieniu zadzwonili z pytaniem, do której mozna odebrać paczki - zero stresu, na drugi dzień paczki doręczone. DPD nie polecę nikomu. Wolę dopłacić więcej i mieć spokoj i zaoszczędzić czas na dzwonieniu na infolinię, szczególnie, że paczki musiały dojść na określony termin, inaczej sama musiałabym je wieźć do Wiednia.
    Zaletybrak
    Wadyprzyjazd tydzien po zamowieniu i po anulowaniu zlecenia
  • ~William / 2018-12-26 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to najgorsza firma dostawcza, jaką kiedykolwiek znałem.
    1) Doręczyciel nie dzwoni w domu
    2) Paczka nie jest nawet pozostawiona w publicznym centrum pocztowym, ale w punkcie przekaźnikowym. Znajdź miejsce, w którym możesz znaleźć to miejsce
    3) Brak zawiadomienia o przejściu w skrzynce pocztowej, bardzo wygodne, aby znaleźć paczkę
    4) Paczka, a zwłaszcza jej zawartość przybywa (kiedy nadejdzie!) W godnym pożałowania stanie!
    A jednak przy wyszukiwaniu internetowym według numeru paczki powiedziano ci, że jest on dostarczany do odbiorcy! Ciekawe, gdy wiemy, że walidacja rabatu jest dokonywana na podstawie podpisu!
    Kiedy wiemy, że DPDgroup to międzynarodowa sieć dostarczania paczek Grupy La Poste, pozostawiamy nas w zamyśleniu co do powagi tego ostatniego!
    Pierwszy pakiet nigdy do mnie nie dotarł, drugi musiał być przeszukiwany na tydzień po tak zwanej dostawie! Zawartość została uszkodzona! Firma skontaktowała się, bez powrotu!
    Po prostu SKANDAL !!
    Zaletynie ma!
    WadyOKROPNY! ŻLY
  • ~Jacek22147 / 2018-12-26 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakupie towaru paczka do mnie "nie dotarła". Po sprawdzeniu statusu paczki, na stronie widniały 3 próby doręczenia - oczywiście pomijając już fakt że zawsze ktoś o tej porze był w domu. 0 kontaktu telefonicznego. Rozmowa z konsultantem na zasadzie ciągłego odsyłania gdzie indziej. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wady- nieterminowość
    - brak jakiegokolwiek kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12567
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991