Brak słów kurierzy zupełnie nie liczą się z klientem. COK rozkłada ręce. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyTylko
~Ona / 2019-03-19 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Mimo SMS o możliwości płacenia karta kurier przyjeżdża bez urządzenia . I jest to stan notoryczny
~Kalafior / 2019-03-19 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Jakaś masakra. Pomylili oddziały, na prośbę o numer do oddziału w Kowalach odmowa. Proponowałem, że sam podjadę odbiorę bo zależało mi bardzo na przesyłce - odpowiedź negatywna .
~danuta / 2019-03-19 06:44
Ocena: 1.33 / 5
Pierwszy i ostatni raz korzystałam z usług DPD. Paczkę wysłałam do Niemiec , konkretnie do Kirchheim unter Teck ,punk odbioru paczek w Wendlingen (DE),niestety nie dotarła do odbiorcy.Kurier wpisał odbiorce ASBACHER , cokolwiek to znaczy, bo na pewno nie jest to nazwisko. DPD każe mi składać reklamację , ale co mi po zwrocie gotówki , skoro w paczce były prezenty urodzinowe na które czekały dzieci. Niech mi ktoś powie jak to możliwe ,ze kurier ,pracownik DPD ,może nie dostarczyć paczki do odbiorcy ,to jest nie do pojęcia. Ot tak,może sobie zostawić ,zamiast oddać odbiorcy?
Reklamacji nie będę składała bo i po co mam tracić nerwy i użerać się z ubezpieczycielem ,szkoda nerwów.
~Maja / 2019-03-19 06:32
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę która miała być na drugi dzień a już dostarczają dwa tygodnie. Dzwoniąc do kuriera odpowiada że coś mu wypadło. Nie polecam!
~piotr / 2019-03-18 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Rano dostaje sns ze kurier paczke doreczy Sebasyain miedzy 13.30 a 14 o godz.15.30 dzwoni pani która informuje mnie ze dzisiaj paczki nie otrzymam bo kurier maa tylko podaną ulice ale brak nr.domu.Sciema totalna -paczka nadana w niemczech za którą zaplacilem za przesyłkę 50 eurą i idzie do mnie ponad tydzien*-wystzegajcie sie takich firm z same padną jak muchy bo nie będą miały klientow
Zaletyzalet ZADNYCH-
Wadysame minusy-firma KOGUCIK
~Magda / 2019-03-18 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Totalny brak szacunku do klienta. Kurier strasznie opryskliwy. A na infolinii Dpd rozkładają ręce.
ZaletyŻadne
WadySame wady
~Józef / 2019-03-18 14:55
Ocena: 1.50 / 5
przesyłka idzie miesiąc nie można znalżć gdzie się zapodziała i nie można nic się dowiedzieć
~Anna / 2019-03-18 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze z taka ignorancją do klienta się nie spotkałam!
Pierwszy i ostatni raz zamówiłam kuriera DPD
Zamówiony kurier w piątek o godz 10.15 o przyjazd po paczkę między godziną 14.00 - 16.00
Żadnej zwrotnej informacji, iż kurier się nie pojawi
Płatność zrobiona ale z umowy nie ma się kto wywiązać
Ponowne prośbą a o wzięcie paczki w poniedziałek między 10.00 - 12.00
nagle informacja zwrotna (zlecenie nie zostało zrealizowane z przyczyn serwisowych)
Pytam jedno auto mają na Kraków?
Ręce opadają
ZaletyŻadnych
WadySame wady
Ludzie z infolinii bez kompetencji
~Adam / 2019-03-16 23:01
Ocena: 2.33 / 5
w nosie mają życzenia i wolę klientów nie polecam
~Kyrje Elejson / 2019-03-15 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Dramat po prostu. Paczka nadana środę o godz. 10 A kurier raczył ja odebrać o godz. 20 w piątek. Niby 48 h dostarczają A w rzeczywistości wychodzi 4-5 dni mowa o W-wie ostro nieogarnieci w Białym spoko pierwszy raz widzę takie coś ...
~Dorota / 2019-03-14 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Szczególnie nie polecam! Przesyłka zniszczona (połamana szafka, rozbita umywalka), pomimo ostrzeżeń ostrożnie szkło. Już 3 miesiące walczę z reklamacją. Jakaś totalna porażka. Inne zlecenie dla DPD - nie odebrana przesyłka w dniu, w którym miała być odebrana - przez co nie dotrze na czas. Daleko od tej firmy!!!
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~Marianna / 2019-03-14 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Punkt odbioru czynny od 08:00 do 16:00... czy firmy kurierskie na prawdę nie rozumieją, ze ludzie chodzą do pracy? Specjalnie wybrałem punkt odbioru bonwiedzialem, że kurier znowu zadzwoni do mnie obrażony, że nie ma mnie w domu o godzinie 14:00 a tu taki psikus. Chyba trzeba brać urlop żeby odebrać przesyłkę w DPD.
WadySame...
~Viol. / 2019-03-14 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka zam.nr0194676498168B
Kurier bez jakiego kontaktu ze mną zwrócił przesyłkę twierdząc że zrezygnowałam z odbioru.
Na infolinii DPD nie chciano podać mi numeru do kuriera jak również firma nie zamierza wyciągnąć żadnych konsekwencji od kuriera .
Skandal.
~Dominika / 2019-03-14 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Kurier przyjeżdża z przesyłką jak mu się podoba, nie dzwoni, nie zostawia żadnej informacji. Ciężko jest się czegoś dowiedzieć od konsultanta, przekazuje on zdawkowe informacje. Siedzenie w domu 24/7 też niewiele załatwi, ponieważ kurier bardzo często mówi, że był z przesyłką, dzwonił, a niestety dalekie jest to od prawdy... Z taką kpiną się jeszcze nie spotkałam...
Moje sugestie dla DPD Polska Sp. z o.o.:
Odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. Kurier przyjeżdża z przesyłką jak mu się podoba, nie dzwoni, nie zostawia żadnej informacji. Ciężko jest się czegoś dowiedzieć od konsultanta, przekazuje on zdawkowe informacje. Siedzenie w domu 24/7 też niewiele załatwi, ponieważ kurier bardzo często mówi, że był z przesyłką, dzwonił, a niestety dalekie jest to od prawdy... Z taką kpiną się jeszcze nie spotkałam...
~Monika / 2019-03-13 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Paczka rozwalona, wszystko zalane
Szkoda że nie można dodać zdjęć
ZaletyBrak
WadySame wady, towar nie nadaje się do użytku.
~Ziunia / 2019-03-13 19:30
Ocena: 2.33 / 5
Najgorsza firma dla mnie, towar zostawiony, uszkodzony i problem z odbiorem jest tej paczki żeby spisać protokół szkody, olewajace podejście do klientów, nie polecam tej firmy jeśli jest możliwość to zawsze biorę inna firmę albo wybieram paczkomat, pocztę ale nie DPD. Tutaj miałam pecha bo nie zauważyłam że ta firma dostarczy mi towar.
ZaletyŻadnych zalet
WadyOlewajace podejście do klientów i towarów.
~Mirka / 2019-03-13 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Niestety pierwszy raz spotkał się z tak niekompetentną firmą kurierską, mimo, że nieraz zamawiałam rzeczy przez Internet. Kurier niestety, ale sam podpisał sobie odbiór przesyłki nie dając tym samym możliwości sprawdzenia przesyłki. Oczywiście przesyłka była uszkodzona. Po poinformowaniu Kuriera o uszkodzeniu przesyłki, Kurier zobligował się na spisanie Protokołu uszkodzenia. Oczywiście nie przyszedł. Infolinia też nic nie poradziła - pomimo zgłoszenia Zlecenia przebycia Kuriera w celu spisania Protokołu, Kurier nie przyszedł, bez podania żadnego powodu Konsultantowi firmy. W efekcie firma, a właściwie Kurier uniemożliwił spisanie protokołu. Niestety, ale zamawiając przesyłkę nie spodziewałam się tylu problemów z próbą spisania protokołu, którego i tak nie spisałam Zdecydowanie nie polecam i z pewnością już nigdy nie skorzystam z usług.
Korzystałam z usług DPD dość regularnie,ale już nie będę klientką firmy,która zniszczyła wartą ponad 600 zł, zamówioną przeze mnie i ubezpieczoną, dębową szafkę nie ponosząc jednocześnie żadnych konsekwencji.Kurier nie przestrzegał nawet opisu (góra-doł).Szafka w transporcie leżała na boku i nawet kroś na niej usiadł, niszcząc zawiasy drzwiczek.Czesci metalowe zostały poobijane.
Dział reklamacji - porażka!!!Zniechęcali mnie najpierw prośbą o ciagle przesyłanie ( wysyłanych trzykrotnie dokumentow),żeby na koniec, w dniu przesłania negatywnej dla mnie odpowiedzi, uwarunkować ją brakiem spisanego protokołu. Procedura odpowiedzi na reklamcje polega na używaniu komendy: kopiuj, wklej. ZAANGAZOWANIA zero. Formularz reklamacyjny tylko z pozoru dołącza pliki.
Oczywiscie protokul reklamacyjny można spisać tylko rozpakowujac paczkę w obecności kuriera. Niestety kurier tej firmy nie musi czekać.Oddaje paczkę - i "wieje"...
Nie wiem,czemu ma służyć kontakt z działem reklamacji. Ten dział to fikcja. Na pewno nie chodzi tutaj o dobro klienta.
Szczerze -nie polecam.Nadają się max do przesyłania listów.
~Niezadowolona klientka / 2019-03-11 15:18
Ocena: 2.33 / 5
Po raz kolejny miałam nieprzyjemności z korzystania z usług DPD i kolejny raz jestem załamana poziomem usług. Kuriernie dostarczył przesyłki, a gdy do niego zadzwoniłam, usłyszałam, że był pod drzwiami i pukal dobre 5 min (normalnie ludzie korzystają również z dzwonka;kolejna kwestia, że trzy osoby obecne w mieszkaniu nic nie słyszały). Kiedy dostałam wiadomość jakoby nie było mbie w domu, zadzwoniłam najpierw na infolinię, gdzie nie uzyskałam żadnej konkretnej odpowiedzi, a następnie zadzwoniłam bezpośrednio na numer Kuriera. Pan powiedział że był i to moja wina, że mnie nie było i że UWAGA! mam mu nie zawracać dupy(!!!). I że może przesyłka będzie w poniedziałek, ale nie wie o której i się rozlaczyl. W poniedziałek, gdy próbowałam się dowiedzieć o której mogę sie go spodzieqac, kurier zrzucal moje połączenia. W końcu zadzwonił inny kurier z pytaniem czy jestem w domu, bo niebawem dostarczy paczkę. Gdy padło pytanie gdzie jego kolega, bo chętnie zamienilabym słowo, usłyszałam, że kolega poprosił go o przejecie paczki bo go zdenerwowałam!!!! Z żadną inną firmą nie miałam takich cyrkow. I żałuje, że nie miałam wpływu na wybór dostawcy, bo na pewno nie zdecydowała my się na DPD