Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12758 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marina / 2019-05-10 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    E-mail o próbie doręczenia przesylki godzine przed kurierem, w mejlu informacja, ze można latwo zmienic datę, godzinę czy miejsce dostarczenia ( np jeden z wielu punktów pickup ) klikając w link, po kliknięciu w systemie: „paczka ma status doręczony operacja nie jest mozliwa”. Kurier nic nie wie, bo "pickup" to oddzielna firma, ze on może tam zostawic paczkę, ale co sie z nią stanie to on nie ręczy, i rozlącza się. Odpowiedż konsultanta z info linii, " hmm dziwne, ze pani ma status doręczone, u mnie w systemie jest " na magazynie". Pytam jak mogę odebrać paczkę w punkcie pickup, odpowiada, ze przez stronę, mowię, że wlaśnie dzwonię dlatego, że przez stronę nie mogę bo paczka ma status dostarczona , a on i na to, że on nie może zmienic tego, bo tylko odbiorca może. Odpowiadam, że to ja jestem odbiorcą. On mi na to, że jak kurier dostarczy przesyłkę, to może wtedy można będzie zmienić. Pytam gdzie tu logika - ze po co mam zmieniać adres po dostarczeniu paczki. Umawiam sie z panem na infolinii , że w takim razie wezmę dzień wolny dnia następnego, żeby odebrac paczkę skoro nie mogą skierowac do punktu pickup. Po czym godzinę póżniej dostaje mejla, ze kurier będzie próbowal dostarczyc paczkę jeszcze tego samego dnia. Paczka nie dotarla, nie wiem gdzie jest. Żadnego potwierdzenia, żadnej informacji czy kurier byl tego dnia z mejla. Następnego, tego umówionego z konsultantem nie bylo kuriera. Pikanterii historii dodaje fakt, że dzwoniąc na infolinie najpierw trzeba wysłuchac informacji, jak to łatwo można na stronie zmienic miejsce i date, lub wybrać jeden z licznych punktów pickup.
    Zaletybrak
    Wadytupet obsługi
  • ~Michał / 2019-05-10 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale ta firma kurierska to porazka. Miałem opcje śledzenia przesyłki więc wchodzę i na początku wszystko fajnie, aż w końcu miał być dzień doręczenia przesyłki więc czekam na kuriera Jakuba. Nie przyjechał. Patrzę w opcji śledzenia paczki a tam że paczka nie doręczona ponieważ brak odbiorcy bylo. I na następny dzień tak samo. Całe dwa dni byłem w domu a jego nie ma.
    WadyOszuści
  • ~Zirytowany / 2019-05-10 01:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny raz usłyszałem od kuriera DPD , że nie mogę zrealizować płatności kartą przy odbiorze, bo... jest problem z terminalem, po co więc te reklamy, smsy o możliwości płatności kartą u kuriera DPD?
    WadyBrak możliwości płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze, mimo zapewnień DPD o takiej możliwości.
  • ~Piotr / 2019-05-09 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Paranoja. Siedzę w domu cały dzień bo przesyłka miał być dostarczona dzisiaj. Wchodzę o 16.00 ponownie na status dostarczenia przesyłki i dowiaduję się, że mnie w domu nie było. Śmiechu warte. To coś podobnego do Schenkera. Czekałem 2 dni na darmo.
  • ~Aleksandra / 2019-05-09 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałam opcję dostawy 24h na paczkę czekam od dwóch dni. Przesyłka która w teorii powinna być u mnie o 10 o 16 jeszcze się nie pojawiła a miała być dostarczona w godzinach 13:15-15:30. Na wiadomość SMS że jestem w domu i mogę odebrać paczkę dostałam odpowiedź "Dzisiaj pewnie będę"
  • ~Adam / 2019-05-09 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze w życiu nie spotkałem takich kłamców i oszustów. Kierowca przyjeżdża podobno,bo mikro go nie widział. Informacja na stronie z dnia 02/05 iż nikogo nie zastał. Kopia sytuacji 06/05. Żeby tego było mało na e-mail dostałem wiadomość z numerem do kuriera,wiec postanowiłem zadzwonić,bo może nie mógł znaleźć adresu. Różnie to bywa. (awizo oczywiście żadnego a skrzynka wisi przy drzwiach)
    Dodzwoniłam się do kuriera ,a miły pan mi mówi,że on w ogóle nie jeździ w tym rejonie i nie wie o co chodzi... No to dżinie do DPD nie wiemy co się stało. Wchodzę na stronę i zamawiam kuriera na dziś 09/05. Jednak dziś rano nie otrzymałem od nich e-mail ,ani SMS ,wiec wchodzę na stronę,śledzenie paczki,a tam niespodzianka! Kurier podobno był 08/05 i tradycyjnie nikogo nie ma! Awizo również brak!
    Tydzień czekania i nic. Dżinie a pan mi mówi przesyłka została zwrócona i proszę się skontaktować z nadawcą!!!
    Przestrzegam wszystkich,nie korzystać z oferty tych oszustów!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Stanisław / 2019-05-09 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz czekać cały tydzień na kuriera nie wychodząc z domu wyślij paczkę DPD.MASAKRA.
    ZaletyBrak
    WadyPełen zakres obsługi
  • ~Anna / 2019-05-07 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza jakość wykonywanych usług!!! Nigdy w żadnej firmie nie spotkałam się z taką niekompetencją. Czekałam od rana . Około 9.00 Otrzymałam informację że przesyłka będzie ~ 11.15-13-15. Ok. Czekałam, ale w między czasie chciałam sprawdzić bliżej której godziny będzie kurier. Niestety nikt nie odbierał telefonu do kuriera podanego przez firmę. W terminie nikt nie przyjechał. Telefon po 13.30- odebrał kurier który powiedział że przesyłkę oddał innemu kurierowi - nie zna jego imienia i nazwiska i nie zna jego numeru telefonu. Infolinia bezradna- przesyłka zaginęła . Nikt nie wie jaki kurier ją ma. Około 17 kiedy musiałam odebrać dziecko i nie było mnie w domu zadzwonił kurier z innego numeru telefonu i powiedział ze ma przesyłkę. Ponieważ powiedział ze nie może poczekać max 10 min( ja czekałam cały dzień!!!!!) pojechał i powiedział że jak będzie wracał za około 2 godziny przywiezie przesyłkę. Około godz. 19.30 zadzwoniłam pod drugi numer kuriera który rozmawiał że przywiezie przesyłkę po 2 godzinach i pod tym numerem dowiedziałam się że on tej paczki nie ma i nr wie o co chodzi. To dlaczego dzwonił z tego numeru? !!!!!! Jest godzina 21.35 a faceta nie ma, przesyłki nie mam. Cały dzień mogłam czekać a im brakowało 10 minut żebym mogła odebrać przesyłkę. Ponieważ firma wiedziała o tym że szukam przesyłki i muszę wyjść z domu nie raczyli nawet na 15 minut wcześniej uprzedzić telefonicznie , mailem czy SMS-em że będzie w końcu kurier. Pomimo umówienia się z kurierem na godz ~ 18-19 kurier nie pojawił się i powiedział że nic nie wie o przesyłce. Przekazują sobie telefony??? Oszukują na każdym kroku!!!!! Nigdy więcej nie zamówię ich firmy!!!!! Nawet gdyby przesyłki były bezpłatne!!!!!! Wolę zapłacić nawet 20-30 zł . NIGDY WIĘCEJ DPD.
    P.S.
    Tego samego dnia zamawiałam przesyłkę z Białegostoku - inPost miałam w domu o 8.00 rano
    ZaletyBrak!!!!
    WadyNiekompetencja, oszukiwanie klienta, bałagan( nie można stwierdzić kto ma przesyłkę, Używanie telefonu kontaktowego a potem udawanie że się nie ma pojęcia o czym mowa jak klient oddzwania . Arogancja na infolinii!!!!FIRMA BEZ EMPATII!!!!!
  • ~Katarzyna / 2019-05-07 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam kurierzy z tej firmy to jakaś masakra zosawia paczki u sąsiadów i nie informuje o tym odbiorcy
  • ~Paulinetta / 2019-05-07 15:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Zero respektu dla paczek... szkoda że nie mogę dodać zdjęcia przesyłki, niemal pekniety karton
    ZaletyTańszy mimo wszystko niż Poczta Polska.
  • ~JANECZKA / 2019-05-07 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier na moih oczach uszkodzil przesylke. I firma dpd nie uwzglednia reklamacji. Dziadostwo a nie firma oraz hamski kurier. Mimo iz zdjecia wyslalam ze mebel jest przelamany nie poczuwaja sie do jakich kolwiek konsekwencji. Omijajcie szerokim łukiem
  • ~Agnieszka / 2019-05-07 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!!
    Na infolinii operatorzy mają w nosie klienta,ustalają sobie sami termin dostawy.
    Paczka miała dotrzeć do mnie 06.05.19,wchodząc na śledzenie paczki okazało się że jest zmieniona data na 07.04.19 MASAKRA.
    Płacisz pieniądze za dostarczenie przesyłki pod drzwi A w sumie musisz latać po mieście bo kurierowi nie chcę się wejść na drugie piętro.
    JEŻELI MOŻECIE ZDECYDOWANIE OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ.
  • ~Adam / 2019-05-07 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Jeśli chodzi o kurierów to spotkałem się, kurierem który klnął do mnie przez tel, że on nie może być o 16, bo nie pracuje cały dzień itp. Kultura godna świni zagrodowej. Drugi z wielu przypadków jaki miałem z tą firmą to odbiór paczki w związku z reklamacją. Dostałem już 14 maili, że dziś paczka zostanie odebrana... I tak codziennie. Na infolinii zapewniają że kurier odbierze jutro, kurier ma wyłączony telefon. Krótko mówiąc zero szacunku dla klienta. Serdecznie odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą.
    ZaletyŻadnych
    WadyCała działalność
  • ~Adek / 2019-05-06 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki więc poinformował centralę, że odmówiłem odebranie paczki i została odesłana do nadawcy bez mojej wiedzy. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się, że sam zadzwoniłem i odmówiłem paczkę. Najlepiej powinni zniknąć z rynku.
    WadyKomunikacja z kurierem
    Obsługa
    Brak pomocy w centrum obsługi klienta
  • ~Czembro / 2019-05-06 12:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia! Przed wyjazdem na majówkę otrzymałem informację, że w dniu 2.05. nastąpi próba doręczenia. Ponieważ wiedziałem, że nie będzie mnie w domu, przekierowałem paczkę na adres miejsca pracy na dzień 6.05. Przekierowałem paczkę przez mojapaczka.dpd.com.pl (co jest sugerowane na stronie śledzenia przesyłki przy próbie skontaktowania się z konsultantem), co jest ważną informacją dla późniejszego rozwoju wypadków. Oczywiście, 2.05. i tak nastąpiła próba doręczenia, ale nic to, przysługuje jeszcze druga. I tutaj zaczynają się kwiatki. 6.05. od rana śledzę pozycje kuriera i nagle ok. 11:20 pojawia się status „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”, mimo że kurier nawet nie zbliżył się do adresu dostawy. Dzwonię na infolinię:
    - pierwszy konsultant prosi mnie o cierpliwość, gdy on spróbuje się skontaktować z kurierem. Po kilku minutach połączenie zostaje przerwane,
    - druga konsultantka sprawdza wszystko w systemie i stwierdza, że kurier był pod wskazanym adresem (kłamstwo), ale nie ma obowiązku dzwonić do mnie, a że jest to biurowiec, to oznaczył paczkę jako niedoręczoną. Pani zasugerowała skontaktowanie się bezpośrednio z kurierem, ale sama nie może podać mi numeru do niego, a niektóre przeglądarki ucinają numer kuriera na oficjalnych stronach DPD. Na szczęście w IE działa.
    - dzwonię do kuriera. Ten twierdzi, że on w ogóle w rejonach nowego adresu nie kursuje i ma na paczce tylko stary adres. Ponieważ to była już druga próba doręczenia, jedyne co może zrobić to zostawić w punkcie DPD Pickup. Proszę go o wstrzymanie się i że jeszcze do niego zadzwonię.
    - dzwonię na infolinię po raz trzeci. Nowa pani konsultant stwierdza, że paczka nie została prawidłowo przekierowana. Na pytanie, jakim cudem nie została przekierowana, skoro mają w systemie poprawny adres, pani stwierdza, że należy przekierowywać paczkę przez infolinię, a nie przez stronę, bo ta nie działa poprawnie (sic!). Na moją sugestię, że mimo wszystko to jest błąd po ich stronie i wypadałoby jednak dostarczyć do mnie przesyłkę, pani recytuje wyuczoną formułkę piejąc z zachwytu nad usługą DPD Pickup i radząc mi z niej skorzystać. I tak przez kilka kolejnych minut, na każde moje pytanie słyszę jedynie zachwalania DPD Pickup.
    - dzwonię do kuriera, proszę o pozostawienie paczki w najbliższym punkcie.
    ZaletyKrótki czas oczekiwania na infolinii; Gdyby przesyłka była poprawnie dostarczona, to czas dostawy zadowalający;
    WadyNa infolinii kłamią jak z nut; Systemy DPD nie działają poprawnie; Konsultanci migają sie od podawania jakichkolwiek informacji;
  • ~didysis / 2019-05-06 08:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pozytywne opinie o DPD to "ściema". 2 razy DPD w swojej opinii podejmowała próbę dostarczenia mi paczki, 25.04 i 26.04. Ja nie miałem o tym zielonego pojęcia pomimo że w uwagach prosiłem o kontakt i na podany nr nie dostałem nawet sms. Pracuję więc ani nie mogłem śledzić przesyłki ani nie było mnie w domu aby odebrać. Chyba DPD uważa że " to nos jest dla tabakiery" a oni robią mi łaskę że dostarczają produkt. Ale czego oczekiwać skoro właścicielami są francuzi i jak ich prezydent uważają , że "Polacy stracili szansę aby siedzieć cicho", a sami teraz mają "scheisse elysse" i "Notre dump".
    ZaletyŻe już n
    Wadypoczucie DPD że to klient jest do oskubania z pieniędzy
  • ~Seweryn / 2019-05-05 14:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Tylko cena kusząca. Loteria z kurierami. Reklamacja cyrk na kółkach. Jak masz dobrego kuriera to jest ok, jak kurier olewa to nic nie zrobisz. Poziom obslugi reklamacji zerowy
    ZaletyNiska cena
    WadyIdą na ilość. Drogich rzeczy nie wysyłam nimi
  • ~Klik / 2019-05-05 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka mie dotarla do mine I nie wiedza gdzie jest poraszka nigdy wiecej dpd
  • ~Elektro-Global / 2019-05-03 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecamy tej firmy na współpracę z uwagi na fakt iż pomimo ubezpieczonych przesyłek każdą reklamację dzień przed upływem terminu 30 dni odpisują odmowę nawet jak przesyłka została podziurawiona brak towaru w przesyłce i poklejona ich własną taśmą że była rozerwana przesyłka twierdzą, że ubytek zawartości nie był po ich stronie - żenada .. wysyłamy setki przesyłek i każda przesyłka przy złożonym zgłoszeniu jest odmowna - jest to bardzo nie uczciwa praktyka i norma w tej firmie i nie ważne jak jest nawet formularz reklamacyjny spisany wystraczy że kurier przyjedzie i wyda paczkę o 13:00 a protokół spisany bedzie o 13:30 i już jest odmowa !!!!! ..... bez komentarza jakość i uczciwość tej firmy daje wiele do życzenia
    Zaletybrak
    Wadybrak empatii, nastawieni tylko na zysk, brak dbałości o przesyłki, ....
  • ~xx. / 2019-05-02 17:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Po co DPD wysyła nr telefonu do kuriera skoro ten nie jest łaskaw odebrać, i po co mój nr telefonu kurierowi skoro nikt nie raczy do mnie zadzwonić że przywiózł paczkę. Byłam w domu a paczki nie odebrałam, dlaczego? Nie miałam prądu, dzwonek nie działa a ja głupia nie stałam cały dzień w oknie. Kurier Jacek z oddziału w Krakowie to jakaś żenada, nie polecam nikomu wątpliwej przyjemności kontaktu z DPD.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12758
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8178
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7772
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4150
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2478
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148