Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12562 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oczekujący / 2019-02-15 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał, czekałem od otrzymania smsa informującego mnie o dostarczeniu paczki w danym dniu. Mało tego kurier miał wyłączony telefon, numer był podany w smsie. Na infolinii przeproszono za zaistniałą sytuację i poinformowano mnie iż kurier dostarczy paczkę w dniu następnym na sto procent. Niestety w dniu następnym znów nie przyjechał, infolinia poinformowała mnie, że kurier nie miał już miejsca w samochodzie i paczkę zostawił w magazynie lecz dostarczy paczkę za trzy dni już na pewno czyli po weekendzie. Nie wierzę w żadne zapewnienia infolinii.
    Nic dodać nic ująć cała wizytówka firmy DPD.
    Otrzymywałem już wcześniej przesyłki poprzez DPD i było dobrze wszystko jednak teraz straciłem czas i co za tym idzie pieniądze na nieuczciwości firmy kurierskiej.
    ZaletyBRAK
    WadyTRAGEDIA
  • ~Ewa / 2019-02-15 12:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytajac te opinie nie chce mi sie wierzyc w to co piszecie. Od dwoch lat korzystam z uslug tej firmy. Paczki docieraja w terminie , nieuszkodzone . Kurierzy sa bardzo uprzejmi . Dzwonia gdy cos jest nie tak . Uprzedzaja o dostawach. Moze ktos ma po prostu pecha.
  • ~Alina / 2019-02-14 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie totalna porażka. Jak widzę tutaj to jest norma że paczka nie dochodzi, chociaż ktoś był w domu w danym dniu i danej godzinie. Zero informacji którego dnia i ewentualnie w których godzinach można się spodziewać kuriera, więc wychodzi że przez tydzień mam siedzieć w domu, nie pracować i wyczekiwac z nadzieją przez okno. Miło byłoby poinformować chociaż że paczka nie została dostarczona czy cokolwiek..
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak jakichkolwiek informacji o czymkolwiek
  • ~Ola / 2019-02-14 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2,5 miesiąca kurier usiłuje dostarczyć przesyłkę- umowę, która powinna być podpisana i odesłana nadawcy. Kurier najpierw nie informował sms o próbie dostarczenia w danym dniu. Po interwencjach nadawcy dostaję rano sms bez podania ewentualnej godziny dostarczenia przesyłki. Czekam cały dzień w domu i obserwuję kuriera przejeżdżającego bez zatrzymania koło bramy. Raz nawet była na szerokość otwarta brama i bawiły się dzieci. Kurier napisał, że nikogo nie było w domu. Na ogół nie odbiera telefonu. Dziś przejechał bez zatrzymania. Po 15 minutach odebrał telefon. Zdziwił się, że ktoś jest w domu i powiedział, że przyjedzie. Minęło 5 godzin. Kurier nie odbiera i nie przyjeżdża. W sobotę zadzwoni nadawca z pytaniem, dlaczego nie odebrałam przesyłki i stwierdzi, że ponowi próbę. Ciąg dalszy już znam. W domu jest zawsze adresatka, starsza pani, która już nie jest w stanie opuszczać mieszkania.
    Zaletybrak
    Wadykurier niezainteresowany dostarczeniem przesyłki
  • ~Gienek / 2019-02-13 14:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówiłem kuriera po odbiór przesyłki. Miał być pomiędzy 10-14 i go nie było.
    Zadzwoniłem do f-my DPD. Automat sporo czasu gada o wybraniu opcji tematu rozmowy. Po wybraniu "z operatorem" powraca do początku i znowu gada to samo i tak w kółko, więc wybrałem inną opcję.
    Pani mile mi oświadczyła że przesyłka będzie odebrana o 16:00 z powodu awarii samochodu.
    Ja jak głupi czekałem na kuriera 4godz a tu się okazuje że muszę czekać kolejne godziny.
    Skoro wiedzieli że nie może przyjechać wystarczyło poinformować SMS lub chociaż mailem a tu nic.
    Zero szacunku dla klienta.
    Ostatni raz. wolę dopłacić 1 zł i skorzystać z innych firm.
  • ~aga / 2019-02-13 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pan kurier na chwilę podjechał pod mój dom i odjechał... i tal dwa razy z paczką .
    Zaletybrak
    Wadykomunikacja
  • ~Olka210721 / 2019-02-13 11:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana ta firma. Wysłałam wózek dziecięcy i fotelik jednej Pani, na szczęście zrobiłam zdjęcia stanu wózka jak i sta u kartonu w którym się znajdował. Pani która dostała paczkę była w szoku w jakim jest stanie i otworzyła przy kurierze ( karton był zniszczony, wózek tak samo cały brudny i porysowany chociaż każdy element był w osobnej folii). Natomiast w drugiej paczce był fotelik okazało się że był zalany lub stał gdzieś na mocnej wilgoci bo był cały w pleśni.( i nadaje się do wyrzucenia nie mogę narażać dziecka na kontakt z pleśnia pxt silnej alergii grozi to śmiercią) . Na szczęście mam wszystkie zdjęcia jak wyglądał przed wysyłką a jak doszedł do Pani. Wózek wart ponad 1700 zł jest zdewastowany.Na szczęście ta Pani do której wysłałam paczki zrobiła zdjęcia przy kurierze na których widać zniszczony wózek i stan opakowania. A na dodatek widać że Paczka była otwierana bo inaczej była zaklejona. Jestem wzburzona a zarazem chce mi się płakać. Składam reklamację jak tylko paczka spowrotem do mnie dojdzie.
    ZaletyZaletą jedyna chyba jest to, że paczka szybko do mnie wraca. Nic poza tym..
    WadyOlewajacy stosunek konsultanta do klienta, brak szacunku do paczek.
  • ~Andrzej / 2019-02-12 19:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysłałem paczkę za granicę w listopadzie do dzisiaj ani paczki ani odszkodowania , pisałem dzwoniłem i bez skutku , odpisali że paczkę zutylizowano bo się uszkodziła , Nikomu nie polecam , tak się sprawy nie załatwia
  • ~Aneta / 2019-02-11 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś rano otrzymałam SMS z wiadomością,że paczka zostanie dostarczona o danej godzinie. Niestety już po 3 godzinach oczekiwaniach,zwatpilam że zostanie doręczona.
    W kontakcie z kurierem,dowiedziałam się,że paczki nikt nie odebrał,ponieważ nie było nikogo w domu,następnie,że jednak paczki nie ma na aucie,a jeszcze za chwilę,że jednak jest i dostarczy ja do wieczora. Oczywiście dzwoniąc do siedziby Dpd w celu ustalenia,gdzie paczka jest , okazuje się że na magazynie.
    Paczkę miałam przekazać siostrze,która leciała do rodziny,Ale niestety nie zdążyłam,przez Pana któremu nie chciało się dostarczyć paczki na dany adres.
  • ~Adam / 2019-02-11 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 11.02,2019 otrzymałem wiadomość że dostawa przesyłki będzie w godz. 12.30 - 13.30

    Po kontakcie z Panem Kurierem - dowiedziałem się że z 1 paczką nie podjedzie a za podany termin dostawy on nie odpowiada
    Czas dostawy - 0, Obsługa - 0, Jakość - 0.
    ZaletyNie polecam
    WadyObsługa tragiczna
  • ~Ewa / 2019-02-10 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu wysłałam paczkę do Anglii z Gdańska. Paczka została zagubiona, kurier się przyznał i strona Angielska.
    Złożyłam reklamację i po dziś dzień nie mam odpowiedzi.
    Koszt z przesyłką minimum 900 zł.
    Do puki nie zwrócą pieniędzy, nie wyślę więcej żadnej paczki.
    Czas na zwrot i słowa przepraszamy jest tragiczny.
    Mało tego żądają na to co było w paczce paragonów.
    Dramat, lekceważenie i poniżanie klienta. Wszyscy u mnie w pracy pytają i czekamy na wynik reklamacji.Wstrzymalismy wysyłki z Ppd, dopóki nie poznamy wyniku mojej reklamacji.
    Wiedzą że wina jest ich, całkowita. Pieniądze powinny być zwrócone w trybie natychmiastowym.
  • ~Ola / 2019-02-08 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwałam kuriera w domu w umówionych godzinach. Dzięki stronie, na której można śledzić przesyłkę dowiedziałam się, że "odebrałam" ją jakiś czas wcześniej. Jak się okazało przesyłka została zostawiona tuż za ogrodzeniem i mógł mieć do niej dostęp dosłownie każdy, który przechodził chodnikiem. Nie miałam jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadycały proces dostawy
  • ~Zbigniew / 2019-02-08 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD zagubilo paczke na magazynie w Krakowie - paczka na palecie o dlugosci 2 metry. W koncu jak ja zlokalizowano to nie ma komu przykleic listu przewozowego aby kurier mogl ja zabrac. W tym momencie paleta widmo czeka na zlitowanie kogos z oddzialu krakowskiego na przyklejenie listu. Codziennie po kilkanascie telefonow na infolinie i ciagle obiecuja ze sie skontaktuja z oddzialem albo ze czekaja na odpowiedz.
    Jezeli gubia palety to nie chce wiedziec co sie dzieje z malymi paczkami.
    Jedna wielka zenada.
    WadyBardzo dlugi czas dostawy. Gubienie przesylek paletowych. Brak jakich kolwiek kompetencji na infolini. Zbywanie klienta.
  • ~Adam / 2019-02-07 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przez allekurier kuriera na odbiór paczki na środę. Zapłaciłem z góry. W środę się nie pojawił. Przeprosiłem kontrahenta. W czwartek o godzinie 13.00 zadzwoniłem do firmy DPD z zapytaniem czy dziś ktoś to odbierze. Dostała. Pozytywna odpowiedź. O godz. 18.00 brak kuriera. Po rozmowie telefonicznej z dpd ( mam nagranie) okazało się że o 17.5e kurier poinformował ze nikogo pod adresem nie było. Adres Przecław 26 A. To pizzeria która czy na jest od 12 do 22. Byłem w niej cały czas. Dostałem nr od dpd do kuriera. Twierdzi że nie miał na trasie odbioru mojej przesyłki. Kto kłamie ?
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojciech / 2019-02-06 23:02
    Ocena: 2.00 / 5
    FIRMA nastawiona wyłącznie na zysk.Brak możliwości dochodzenia reklamacji za zniszczony towar.Niesłusznie naliczane dopłaty Współpracowałem z nimi kilka lat ,ale to co wyprawiają teraz to już wyłudzenia Wzywam do bojkotu tej firmy.,a ja zgłaszam sprawę do prokuratury.
  • ~Marcin / 2019-02-05 23:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma sama w sobie niby ok. Niby bo firma to również jej pracownicy czyli kurierzy . Pan który "obsługuje mój rejon" według mnie nie powinien być kurierem ....
    Chciałbym żeby ktoś mi wytłumaczył kto tu jest dla kogo ? Klienci dla kuriera czy kurier dla klienta ? Ja rozumiem że można mieć napięty grafik i nie zawsze da się coś gdzieś przyśpieszyć z doręczeniem ale ten Pan jest ewidentnie ukierunkowany na stawianie na swoim . Nie pierwszy raz dostarczał mi paczki i za każdym razem byly jakieś nieporozumienia ale dziś przeszedł sam siebie .
    Zakupy w niedzielę w sklepie internetowym , dostawa - kurier do domu ( niestety brak opcji odbioru w sklepie stacjonarnym ) podczas zamówienia zaznaczyłem że proszę o dostarczenie do godziny 13 bo później wychodzę do pracy . W poniedziałek jeszcze dzwonię na infolinię sklepu czy aby na pewno nie mogę odebrać w sklepie - niestety nie ale Pani informuje że na pewno będzie dostarczone do godz.13. Dostaję maila z informacją o doręczeniu i numer do kuriera ....
    Dzwonię, dzień dobry .... taka a taka sprawa ... czy jest pewne że będzie u mnie do 13 ( jest 9 rano ) i od razu odpowiedź: nie .... Dlaczego ? Zaznaczyłem że mi na tym zależy? Odpowiedź : nie będzie do mnie specjalnie jechał bo nie ma takiego obowiązku ... prosto z mostu nie i koniec . Ludzie.... Pytam : czyli nie da rady ? W takim razie jutro do 13 . Odpowiedź: jutro też nie przyjedzie do 13 . Od razu , bez jakiegokolwiek zastanowienia czy znajdzie chwilę. Więc próbuję tłumaczyć że po 13 nikogo nie będzie w domu , że jak nie dziś ani jutro to co ? Odpowiedź: przesyłka będzie niedostarczona .... Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że ten gość musi do mnie jechać gdzieś z dalszej okolicy specjalnie więc proponuję: może mi Pan zostawi tą paczkę w jakimś Waszym punkcie w miarę blisko ? Odpowiedź: nie bo nie ma takiego obowiązku. Krew mi się gotuje .... Pytam : więc może podjadę? Gdzie Pan teraz jest ? Odpowiedź: na ulicy takiej i takiej .
    TERAZ NAJLEPSZE : ten kurier od rana cały czas jeździł po osiedlu oddalonym ode mnie o niecały kilometr i po prostu nie chciał ( bo nikt mnie nie przekona że było inaczej ) podjechać w czasie który mi pasuje ! Wyszło na to że ja poszedłem i znalazłem szanownego kuriera i odebrałem paczkę która powinna mi być dostarczona !
    Podsumuję :
    Nie wymagałem konkretnej godziny dostawy , prosiłem tylko żeby to było do południa - połowa dnia ! czy to zbyt wiele ?
    Polecam zarządowi firmy zorganizować swoim pracownikom szkolenie na temat pracy kuriera . W żadnej innej firmie nie spotkałem się z takim podejściem do klienta . Wiem że jednostka nie decyduje o ogólnym wizerunku firmy ale to bardzo zniechęca , jeżeli będę wybierał firmę kurierską to na pewno nie DPD - przez pracowników
    WadyZachowanie kurierów pozostawia wiele do życzenia
  • ~Beata / 2019-02-01 15:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier DPD w Skierniewicach nie dostarcza przesyłek. Dzwoni, że próbował dostarczyć, ale nikogo nie było w domu i paczka jest do odebrania w siedzibie firmy. Pomimo, że w domu cały czas ktoś był i nie zadał sobie trudu, żeby zadzwonić w momencie dostarczania, tylko powiadamia później, że paczka jest do odebrania w siedzibie DPD
  • ~edis / 2019-02-01 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma Cie w domu lub jesteś jedziesz do pkt pickup gdyż kurierom nie chce się pracować. To już lepiej wysyłać do paczkomatu bo wyjdzie taniej i sprawniej.
    WadyNajwiększą ich wadą jest brak zalet
  • ~Anna / 2019-01-29 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Aroganccy, nieprzyjemni kurierzy. Jeśli Cię nie ma w domu to dostaniesz sms :"paczki nie będzie"
    Kurier podaje numer ale nie odbiera telefonu. Nie wiesz czy przyjedzie ponownie czy odeśle paczkę nadawcy...
    Złożyłam reklamację, ale odpowiedź była mniej więcej taka, że wszystko jest ok.
    Nigdy więcej dpd
  • ~Andrzej / 2019-01-29 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy arogaci z ukrainy.brak powiadomien sms,reklamacja pełna olewka interesanta rozłacza się w czasie rozmowy
    Zaletybrak
    Wadyarogancja,brak porozumienia z kurierem bariera jezykowa,dzial reklamacji to porazka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12562
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990