Zaletybrak
strona 616 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 614
- 615
- 616
- 617
- 618
- nastepna »
-
~kaja36 / 2019-04-09 19:24
Wyjątkowo niesympatyczny kurier z terenu Kostrzyna nad Odrą. Przy pierwszej próbie dostarczenia paczki nie byłam w stanie jej odebrać ,a kurier z DPD po prostu odesłał paczkę z powrotem. Pierwszy raz się z czymś takim spotkałam.Porażka -
-
~WIKTORIA / 2019-04-09 16:38
Kurier nie pojawił się u mnie, ale na stronie widnieje, że nie odebrałam przesyłki z powodu braku gotówki. To jest po prostu kpina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~kasia / 2019-04-09 14:01
NIE POLECAM!!! Pilna przesyłka nadana w biurze za ok 60 zł z dostawą na 12:00 następnego dnia, nawet nie wyszła z punktu nadania. To żart. Jeśli ktoś ma coś pilnego po nadania to radzę skorzystać z innej firmy, ponieważ DPD nie dostarczy przesyłki w opłaconym i wyznaczonym czasie!!!! WadyNie dostarczenie pilnej przesyłki w wyznaczonym i dodatkowo opłaconym czasie -
~Kasia / 2019-04-09 12:04
Najgorsza firma na jaka trafiłam, przesyłka opóźniona o tydzień, brak odpowiedzi na reklamację. Pieniądze wyrzucone w błoto -
~Bożena / 2019-04-06 07:55
Kurier bardzo miły pan zadzwonił i umówił się na odbiór przesyłk - był punktualnie. Przesyłka do Francji dotarła w 2,5 doby w stanie nienaruszonym. Polecam -
~DDDD / 2019-04-05 12:48
Kurier z terenu Jaworzna to jakaś tragedia , kłamca do X potęgi WadySame, trzeba by spędzić mnóstwo czasu żeby to opisac -
~Tomasz / 2019-04-05 10:57
Nigdy więcej, kurier nie dojechał nawet do budynku, paczka zostawiona w jakimś punkcie odbioru, na infolinii poradzili żebym sobie skargę napisał... -
~Monika / 2019-04-04 09:52
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Adres odbiorcy podany właściwie, firma stwierdziła ze nie jest właściwy. Nawet kurier nie próbował dostarczyć. Przez to opóźnienie w dostarczeniu przesyłki!!! Tragedia -
-
~Adam / 2019-04-03 17:34
DPD jest jeszcze na rynku?
Przy takim podejściu do klienta dziwię się!ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Odbiorca / 2019-04-03 17:15
Kurier kłamliwy cham a firma nie powinna nazywać się firma tylko zbiorowiskiem oszustów, cały dzień czekalam a on napisał że mnie nie bylo po czym następnego dnia mi wysłał SMS ze mam sobie sama odebrać!! ZaletyŻadnych zalet ! Jak macie czelność mieć takie wymaganie o tym bagnieWadyOszuści utrudniający wszystko -
~Klient / 2019-04-03 15:41
Pani kurier sama zdecydowała o zmianie terminu dostawy bez poinformowania mnie o tym. Nie odbiera też telefonu. -
~Rafał / 2019-04-03 11:50
Przesylka zostala z dwudniowym opoznieniem zabrana przez kuriera przez co odbiorca zmuszony byl czekac dluzej na paczke. Nic nie pomogly kilkukrotne interwencje. Nie polecam ZaletyCenaWadyJakos obsługi, spoznienia -
~Agnieszka / 2019-04-03 11:25
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia. Najlepszy ich tekst - kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Efekt taki, że jak zamawiasz kuriera to przyjeżdża o 11 godzinie, jak nikogo nie ma w domu i przesuwa realizację o następny dzień. Firma chyba tylko dla emerytów i bezrobotnych. Podaje czas przyjazdu kuriera miedzy 9-17, rozumiem, że mam brać wolne w tym dniu bo może kurier przyjedzie? Telefon podany do kuriera, nie wiem po co... Skoro i tak nie odbiera. Nie polecam nikomu. Zerowe podejście do klienta. Uczcie się od innych firm, jak Fedex czy Pocztex, bo Wam do nich daleko. Zaletybrak -
~kruszynka / 2019-04-02 22:49
miałam przesyłkę o kwocie 106 zł kurier powiedział 110zł NALICZYŁ SOBIE JAKBY NAPIWEK, zero poszanowania dla klienta, brat elastyczności godzin, powiadomienia o przesyłce przychodzą tego samego dnia co ma przyjść przez co ciężko zmienić miejsce doręczenia lub datę, zerowa szansa. ZaletyBrak zaletWadyZbyt dużo żeby wymieniać -
~Barbara / 2019-04-02 12:12
Najgorsza firma kurierska. Gubi przesyłki, na infolinii niegrzeczni ludzie, nic się nie da załatwić, podejście do klienta w stylu: Nie mama pana paczki i co nam pan zrobi? Odradzam usługi tej firmy. -
~Maaaa / 2019-04-01 21:00
Przesyłka nie dostarczona do mnie. Beznadziejny kontakt z kurierem, zero pomocy nawet nie odpowiedzieli na reklamacje w czasie 30 dni. Odradzam beznadziejna firma!!! -
-
~Luxor / 2019-04-01 18:24
Zdecydowanie odradzam, najgorsza firma na rynku.
Brak poszanowania dla klienta!!!ZaletyBrakWadyBrak zalet. -
~Bulpup / 2019-04-01 14:47
Zatrudniony obcokrajowiec nawet z auta tyłka nie ruszył łamaną polszczyzną kazał przez okno podać "pinonce" bo nie wyda przesyłki.
Obsługa w naszym rejonie tragedia.ZaletyBrak..WadySame wady -
~Arrow / 2019-03-30 22:09
Gorzej trafić nie mogłam...
Została do mnie wysłana paczka z nalepką i prośbą o ostrożność że względu na szklane elementy wewnątrz, która miała dotrzeć sprawnie. Kiedy po tygodniu zauważyłam że status przesyłki był zawiły i niezrozumiały wykonała serię telefonów do DPD. Okazalo się, że paczka została uszkodzona, przepakowana ale odkryto wycieki z niej(?). Mimo to kurier miał ją dostarczyć. Minął niemal następny tydzień. Kurier zadzwonił że nie raczy dostarczyć paczki, gdyż coś z niej cieknie i się tego brzydzi oraz że ma ciężką pracę itp i jeśli chcę to mogę sobie ją odebrać w punkcie, co potem i tak okazało się niemożliwe. Jak wszystko zniszczyliście to się nie dziwię! W efekcie odbyłam wizytę w punkcie i rozmowę z kierownikiem. Mam nadzieję że kurier został ukarany za takie podejście. Summa summarum, ani ja nie otrzymałam przesyłki, ani nadawca odszkodowania. Jakieś resztki i szczątki (tak, dosłownie) zawartości wróciły do nadawcy. Nikt korzyści z takiej,, współpracy'' nie odniósł. Bezczelność i chamstwo! Pracujecie za karę i trudno się nawet skontaktować. Brak słów. Całym sercem odradzam. Beznadziejne podejście, zero profesjonalizmu i olewanie oznaczeń na paczce. -
~Haze / 2019-03-29 13:57
Witam. W czwartek rano (28.03.2019).otrzymałem sms, iż przesyłka zostanie mi doręczona w ten sam dzień w godz. 10.30-11.30. Jeśli ten termin mi nie odpowiadał, to za pomocą sms zwrotnego mogłem przełożyć doręczenie przesyłki np. na dzień następny. Tak też uczyniłem, z uwagi na fakt, iż przebywałem w podróży służbowej. Kolejnym sms otrzymałem potwierdzenie, że TPD potwierdza zmianę terminu doręczenia.Jakież było moje zdziwienie, gdy nazajutrz nikt mi przesyłki nie doręczył a sprawdzając w "lokalizacji przesyłki" dowiedziałem się, że "przesyłkę odbiorę osobiście" w siedzibie firmy. Chcąc telefonicznie wyjaśnić całą sprawę, młoda (sądząc po głosie) pani stwierdziła, że nic się nie stało i przesyłkę mogą dostarczyć w poniedziałek. Ani słowa typu "przykro mi" czy "przepraszam". Gdy jej na to zwróciłem uwagę, odpowiedziała, że przecież ona nic tu nie zawiniła i nie będzie przepraszać. A na adnotacje w "lokalizatorze przesyłek)nie ma wpływu. ZaletyBrak.WadyFatalna telefoniczna obsługa klientów
strona 616 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 614
- 615
- 616
- 617
- 618
- nastepna »