Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12667 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marcin / 2019-04-19 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    umuwiono dzisiaj dostawe przesylki do godz 11 przesylki nie otrzymalem o godz 18 dzwonilem gdzie moja przesylka odpowiedziano mi ze nie wiedza gdzie ona jest bo maja duzo przesylek i prosze sobie czekac az kurier przyjedzie po swietach
    Zaletynie polecam
    Wadyzle traktowanie klienta
  • ~Paweł / 2019-04-19 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to dziadostwo, podali godziny wykrętnie oczywiście i nie było kuriera, kolejne godziny też podali wykrętnie tym razem ze słowem będzie "około". Odradzam!
    Wadytandeta
  • ~Smerfetka / 2019-04-19 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę, aby dobierać sumiennych ludzi do pracy, bo czekając na paczkę przez 3 dni, a ktoś ci bydzie wmawiać że kurier był to trochę nie fer moim zdaniem i nie polecam tej firmy
  • ~galaxy / 2019-04-19 07:32
    Ocena: 2.67 / 5
    30 min. po planowanej godzinie dostawy zadzwoniłem do kuriera który oznajmił mi ze nie wie kiedy będzie z przesyłką a na sugestie ze za jakiś czas nie będzie mnie pod adresem dostawy stwierdził że"to mój problem i moja strata" kurier mimo mojej obecności na obiekcie nie skontaktował się ze mną w celu przekazania przesyłki tyko zostawił ją osobie postronnej czym uniemożliwił mi sprawdzenie zawartości przesyłki w jego obecności na dodatek opakowanie było zmiażdżone (być może dlatego tak postąpił) na szczęście zawartość nie uszkodzona. obok pocztexu to najgorsza firma kurierska z jaką mam doczynienia .
    Zaletybrak
    Wadyjak opisane
  • ~Maciej / 2019-04-18 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z Gaju we Wrocławiu łaskę robi, że pracuje. Nie chce wnosić paczki ponieważ bolą go plecy.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta
  • ~Klientt / 2019-04-18 13:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie co wy wypisujecie. Jestem w ciężkim pozytywnym szoku. Kurier zabrał paczkę w środę o 12 z woj. świętokrzyskiego. Paczka była w piątek o 13 w Holandii. Paczka była monitorowana całą drogę. Nie wiem czy to standard wśród firm kurierskich, że paczka za granice idzie nie całe 2 dni, ale jak dla mnie super. Czytając pozostałe komentarze mam wrażenie jakbym miał jakieś wielkie szczęście, że tak szybko mnie obsłużono. Albo to konkurencja sili się na takie negatywne opinie. "Nie wiem nie znam się, zarobiony jestem" jak mówi klasyk kabaretu. Pozdrawiam zadowolonych klientów.

    PS.
    Dodam jeszcze, że paczki wysyłam rzadko, najczęściej losową firmą kurierską i nie miałem nigdy problemów. Akurat paczka do Holandii w DPD była najtańszą możliwą z wszystkich ofert, to zaryzykowałem i tak jak pisałem 2 dni. Więc chyba trafiliście na kiepskich kurierów.
    ZaletySzybko za granicę, w moim przypadku najtańsza oferta na rynku
    WadyBrak
  • ~Aga / 2019-04-18 09:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa kurierska tragiczna, kurierzy potrafia przez tydzien nie dobierać paczek, mimo kontaktu z oddziałem i opiekunem operacyjnym. Po złożeniu reklamacji w zasadzie brak poprawy w obsludze, średnio raz na dwa miesiące składamy reklamacje na brak odbioru paczek. Stanowczo nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontktu z oddziałem, kontakt z opiekunem operacyjnym płatny 3 zł - masakra
  • ~nana / 2019-04-16 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Śledziłam przesyłkę i podobno dostarczono ją na mój adres i nazwisko. Zdziwiłam się bardzo gdyż w tym dniu nie było nikogo w domu. Dzwoniłam kilka razy do centrali w Warszawie i zawsze podobno kurier miał wyłączony telefon. Miał się zjawić u mnie w celu wyjaśnienia sprawy a tu nic. Paczka warta kilka stówek zaginęła i nikt nie wie gdzie jest. Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    Kiedyś miałam podobną sytuację ze niby przesyłkę odebrałam haha. Znalazła się w jakimś dziwnym punkcie bez powiadomienia mnie o tym mailem czy sms-em.
    Porażka.
    Zaletybrak
    Wadykłamią, oszukują
  • ~Kabaret / 2019-04-16 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam nikomu tej kurierki dziadostwo w najlepszym tego wykonaniu 6 dzień przesyłka krąży lub leży na magazynie i nikt nie wie dlaczego.brak konkretnej odpowiedzi żenada nigdy więcej DPD pzfr
  • ~sławek / 2019-04-15 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    przesyłka uszkodzona przez kuriera spisany w jego obecności protokół zdjęcia wszystko tak jak powinno być,żeby zbywać człowieka wysyłają mailem jakieś pytanie że niby coś nie pasuje odpowiadasz i dostajesz wiadomość od nich że przyjęta odpowiedź i na rozpatrzenie mają 30 dni,czekasz dzień 30 znowu głupie pytanie i znowu 30 dni na odpowiedź i tak w kółko przesyłka warta 400zł ,dałem sobie spokój brak nerwów, uważajcie na tą firmę.
    Zaletyżądnych żenada oszuści
    Wadysame wady
  • ~Antoni / 2019-04-15 09:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka za pobraniem 10 dni kalendarzowych a pieniędzy niema
    ZaletyBrak(jedyny plus to obsługa w punkcie przyjęć)
  • ~Krzysztof / 2019-04-12 19:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Negatywna. Przesyłka miała być dostarczona w ciągu 1 dnia mamy 3 dzień jeszcze nie ma. Po uzyskaniu telefonu do kuriera (gbur) za słuchawka. Nie otrzymałem żadnego powiadomienia o śledzeniu przesyłki.
  • ~Beata / 2019-04-12 14:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to jakaś pomyłka. Kurier, który miał dostarczýć przesyłkę był bardzo wulgarny i odjechał spod bramy. Brawo DPD!!! Takich ludzi wam trzeba gratulacje! Przesyłka oczywiście pojechała z kurierem. Nie wiem czy ją odbiorę.
  • ~dreamscometrue / 2019-04-11 21:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z usług DPD naprawdę długo, nigdy nie miałam żadnych problemów, aż do teraz. Pierwszy doświadczyłam problemów z jakąkolwiek firmą kurierską i to chyba z nawiązką.

    Po kolei - zamówiłam paczkę, wybrałam DPD (bo przecież zawsze było w porządku), na stronie widzę - paczka doręczona. Zarówno w domu jak i u sąsiadów nie ma, zaczekałam do końca dnia i zadzwoniłam pod numer oficjalnie podany na stronie śledzenia paczki. Kurier nie odpowiadał, od razu słyszałam 'skrzynka jest pełna'. Napisałam SMSa, o dziwo kontakt był, ba nawet telefon z informacją o POMYLONYCH MAGAZYNACH (szkoda, że w moim mieście nie ma magazynu DPD ;) ) i zapewnieniu, że paczka pojawi się na drugi dzień,a status został wbity przez magazyniera, żeby paczka nie wróciła do sklepu. Zadzwoniłam jeszcze na infolinię, Pani konsultantka próbowała dodzwonić się zarówno do kuriera jak i na magazyn - bezskutecznie. Powiedziałam jakie informacje uzyskałam od kuriera, Pani była w lekkim szoku i powiedziała ' nie to tak nie działa, status doręczenia wbija kurier, nie magazynier '

    Do 18:00 kolejnego dnia paczki nadal nie było. Kolejny raz zadzwoniłam do kuriera - to samo, brak kontaktu ; na infolinię - to samo, sprawdzali, robili co mogli (zalecili próbować skontaktować się z kurierem oraz nadawcą, aby był świadomy niedostarczonej paczki), ale nikt nie odbierał. Napisałam smsa (wcześniej skutkowało), żeby się dowiedzieć kiedy otrzymam paczkę i poinformowałam o złożeniu telefonicznej reklamacji do centrali (Pani konsultantka zadawała mnóstwo pytań o zachowanie kuriera). Doczekałam się telefonu od kuriera i tu uwaga - Pan krzyczał, że jak będę składać skargi to będę odbierać paczki z punktu pickup, że mam go nie STRASZYĆ (trochę zalatuje hipokryzją), że On nie ma obowiązku odbierania telefonów OD NIKOGO, czy ty klient czy infolinia i że (uwaga, to jest najlepsze) PAN SIĘ TERAZ ZASTANOWI CZY MI DOSTARCZYĆ TE PACZKĘ. Z racji wykonywanego zawodu zachowałam opanowanie, Pan ewidentnie nie - wrzeszczał ile wlezie. Zakończyłam rozmowę, mówiąc, że - okej, niech nie odbiera telefonów, ale niech wykonuje swoją pracę - tyle. Następnie dostałam szereg smsów z prywatnymi wycieczkami, na pytanie ' gdzie mogę sama odebrać przesyłkę, bo mi na niej zależy ? ' dostałam odpowiedź ' JUŻ NIGDZIE, TRZEBA BYŁO ZACHOWYWAĆ SIĘ NORMALNIE '

    prt screeny wszystkich smsów dołączyłam do formularza z oficjalną pisemną skargą, której na samym początku nie miałam zamiaru wysyłać.

    Podsumowując - nie polecam kurierów, co do infolinii - złego słowa powiedzieć nie mogę, robili co mogli.
    Zaletykontakt z konsultantami infolinii DPD
    Wadybrak kultury
    hipokryzja
    brak profesjonalizmu
    obrażanie klienta
    groźby
  • ~Klientka niezadowolona / 2019-04-11 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obsługujący Warszawa Wilanów nie dostarcza przesyłek. Czekając na przesyłkę.....nagle sprawdzając jej status w systemie widzę, że została zwrócona przez kuriera.
    Kurier nie fatyguje się aby dostarczyć przesyłkę - tylko sam decyduje o jej zwrocie....tak już z 3 przesyłką wysyłaną przez różnych nadawców. Łączy ich osoba kuriera, który za odbiorcę decyduje co zrobić z przesyłką. Nie ma znaczenia czy przesyłka opłacona czy pobraniowa. :-(
    Zaletybrak
    WadyFirma nie godna zaufania. Po złożeniu reklamacji - otrzymuje się maila, że "postarają się wyjaśnić sprawę i pouczą kuriera". A przesyłka znika....
  • ~Majka / 2019-04-11 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to bardzo nierzetelna firma. MA klienta gleboko w nosie. Juz drugi dzien czekam na odebranie przez kuriera paczki. Interwencja telefoniczna bezskuteczna. Udzielajacy odpowiedzi na infolinii potrafi tylko powiedziec ze nie wie czy kurier przyjedzie w wyznaczonym czasie bo nie ma na to wplywu. To zenada. Nie polecam nikomu korzystania z uslug tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyFatalne traktowanie klienta.
  • ~Artur / 2019-04-11 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam DPD jako przewoźnika.Czekam piąty dzień na dostawę i jestem więźniem własnego domu czekając na kuriera.kiedy udało mi się zlokalizować moją przesyłkę okazało się,że jest zmagazynowana w oddziale a konsultantka nie wie dlaczego nie zabrał ją kurier.Zaproponowała mi odbiór osobisty.Do punktu mam 130 km.To pytam za co oni biorą pieniądze? Żenada.
    Zaletyzero zalet.
    Wadysame wady.
  • ~cywil / 2019-04-10 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    korzystałem trzy razy z usług tych orzustuw i złodziei i oświadczam że pisze prawdę pierwszy kurier okradł mnie z wydania reszty za zapłacony towar i więcej nie wrócił drugi nie przjechał z przesyłką i powiedział że odmówiłem odebrania przesyłki trzeci zaś kurier DPD pan Kamil też nie dotarł do mnie ale przez telefon był bardzo wulgarny istny cham i gbur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Wadychamstwo i oszustwo
  • ~gngl / 2019-04-10 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Jedna wielka żenada via @ dowiaduję się że nie było mnie w domu !? Od kuriera dowiaduję się że niema obowiązku dzwonić do klienta (nr podany w przesyłce)paczka wróciła do dpd 20 pln wydane bez sensu. Jeszcze był sms o możliwości płatności kartą - tylko komu ? jeśli pan kurier pojechał do domku.STANOWCZO NIE POLECAM !!!
    ZaletyNIE WIDZĘ
    WadyMOC
  • ~Bebe / 2019-04-09 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Klamliwy kurier, podejscie na poziomie zero do klienta, nigdy nie spotkalam się z taka arogancja! Nigdy!
    ZaletyBrak
    WadyBrak czasu na wymieniane, zbyt dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062