WadyBrak możliwości płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze, mimo zapewnień DPD o takiej możliwości.
strona 610 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 608
- 609
- 610
- 611
- 612
- nastepna »
-
~Zirytowany / 2019-05-10 01:22
Kolejny raz usłyszałem od kuriera DPD , że nie mogę zrealizować płatności kartą przy odbiorze, bo... jest problem z terminalem, po co więc te reklamy, smsy o możliwości płatności kartą u kuriera DPD? -
-
~Piotr / 2019-05-09 16:30
Paranoja. Siedzę w domu cały dzień bo przesyłka miał być dostarczona dzisiaj. Wchodzę o 16.00 ponownie na status dostarczenia przesyłki i dowiaduję się, że mnie w domu nie było. Śmiechu warte. To coś podobnego do Schenkera. Czekałem 2 dni na darmo. -
~Aleksandra / 2019-05-09 15:44
Wybrałam opcję dostawy 24h na paczkę czekam od dwóch dni. Przesyłka która w teorii powinna być u mnie o 10 o 16 jeszcze się nie pojawiła a miała być dostarczona w godzinach 13:15-15:30. Na wiadomość SMS że jestem w domu i mogę odebrać paczkę dostałam odpowiedź "Dzisiaj pewnie będę" -
~Adam / 2019-05-09 14:28
Jeszcze w życiu nie spotkałem takich kłamców i oszustów. Kierowca przyjeżdża podobno,bo mikro go nie widział. Informacja na stronie z dnia 02/05 iż nikogo nie zastał. Kopia sytuacji 06/05. Żeby tego było mało na e-mail dostałem wiadomość z numerem do kuriera,wiec postanowiłem zadzwonić,bo może nie mógł znaleźć adresu. Różnie to bywa. (awizo oczywiście żadnego a skrzynka wisi przy drzwiach)
Dodzwoniłam się do kuriera ,a miły pan mi mówi,że on w ogóle nie jeździ w tym rejonie i nie wie o co chodzi... No to dżinie do DPD nie wiemy co się stało. Wchodzę na stronę i zamawiam kuriera na dziś 09/05. Jednak dziś rano nie otrzymałem od nich e-mail ,ani SMS ,wiec wchodzę na stronę,śledzenie paczki,a tam niespodzianka! Kurier podobno był 08/05 i tradycyjnie nikogo nie ma! Awizo również brak!
Tydzień czekania i nic. Dżinie a pan mi mówi przesyłka została zwrócona i proszę się skontaktować z nadawcą!!!
Przestrzegam wszystkich,nie korzystać z oferty tych oszustów!!!!ZaletyBrak -
~Stanisław / 2019-05-09 11:44
Chcesz czekać cały tydzień na kuriera nie wychodząc z domu wyślij paczkę DPD.MASAKRA. ZaletyBrakWadyPełen zakres obsługi -
~Anna / 2019-05-07 22:14
Najgorsza jakość wykonywanych usług!!! Nigdy w żadnej firmie nie spotkałam się z taką niekompetencją. Czekałam od rana . Około 9.00 Otrzymałam informację że przesyłka będzie ~ 11.15-13-15. Ok. Czekałam, ale w między czasie chciałam sprawdzić bliżej której godziny będzie kurier. Niestety nikt nie odbierał telefonu do kuriera podanego przez firmę. W terminie nikt nie przyjechał. Telefon po 13.30- odebrał kurier który powiedział że przesyłkę oddał innemu kurierowi - nie zna jego imienia i nazwiska i nie zna jego numeru telefonu. Infolinia bezradna- przesyłka zaginęła . Nikt nie wie jaki kurier ją ma. Około 17 kiedy musiałam odebrać dziecko i nie było mnie w domu zadzwonił kurier z innego numeru telefonu i powiedział ze ma przesyłkę. Ponieważ powiedział ze nie może poczekać max 10 min( ja czekałam cały dzień!!!!!) pojechał i powiedział że jak będzie wracał za około 2 godziny przywiezie przesyłkę. Około godz. 19.30 zadzwoniłam pod drugi numer kuriera który rozmawiał że przywiezie przesyłkę po 2 godzinach i pod tym numerem dowiedziałam się że on tej paczki nie ma i nr wie o co chodzi. To dlaczego dzwonił z tego numeru? !!!!!! Jest godzina 21.35 a faceta nie ma, przesyłki nie mam. Cały dzień mogłam czekać a im brakowało 10 minut żebym mogła odebrać przesyłkę. Ponieważ firma wiedziała o tym że szukam przesyłki i muszę wyjść z domu nie raczyli nawet na 15 minut wcześniej uprzedzić telefonicznie , mailem czy SMS-em że będzie w końcu kurier. Pomimo umówienia się z kurierem na godz ~ 18-19 kurier nie pojawił się i powiedział że nic nie wie o przesyłce. Przekazują sobie telefony??? Oszukują na każdym kroku!!!!! Nigdy więcej nie zamówię ich firmy!!!!! Nawet gdyby przesyłki były bezpłatne!!!!!! Wolę zapłacić nawet 20-30 zł . NIGDY WIĘCEJ DPD.
P.S.
Tego samego dnia zamawiałam przesyłkę z Białegostoku - inPost miałam w domu o 8.00 ranoZaletyBrak!!!!WadyNiekompetencja, oszukiwanie klienta, bałagan( nie można stwierdzić kto ma przesyłkę, Używanie telefonu kontaktowego a potem udawanie że się nie ma pojęcia o czym mowa jak klient oddzwania . Arogancja na infolinii!!!!FIRMA BEZ EMPATII!!!!! -
~Katarzyna / 2019-05-07 20:30
Nie polecam kurierzy z tej firmy to jakaś masakra zosawia paczki u sąsiadów i nie informuje o tym odbiorcy -
~Paulinetta / 2019-05-07 15:58
Zero respektu dla paczek... szkoda że nie mogę dodać zdjęcia przesyłki, niemal pekniety karton ZaletyTańszy mimo wszystko niż Poczta Polska. -
-
~JANECZKA / 2019-05-07 13:18
Kurier na moih oczach uszkodzil przesylke. I firma dpd nie uwzglednia reklamacji. Dziadostwo a nie firma oraz hamski kurier. Mimo iz zdjecia wyslalam ze mebel jest przelamany nie poczuwaja sie do jakich kolwiek konsekwencji. Omijajcie szerokim łukiem -
~Agnieszka / 2019-05-07 11:46
Zdecydowanie NIE POLECAM!!!
Na infolinii operatorzy mają w nosie klienta,ustalają sobie sami termin dostawy.
Paczka miała dotrzeć do mnie 06.05.19,wchodząc na śledzenie paczki okazało się że jest zmieniona data na 07.04.19 MASAKRA.
Płacisz pieniądze za dostarczenie przesyłki pod drzwi A w sumie musisz latać po mieście bo kurierowi nie chcę się wejść na drugie piętro.
JEŻELI MOŻECIE ZDECYDOWANIE OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ. -
~Adam / 2019-05-07 11:28
Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Jeśli chodzi o kurierów to spotkałem się, kurierem który klnął do mnie przez tel, że on nie może być o 16, bo nie pracuje cały dzień itp. Kultura godna świni zagrodowej. Drugi z wielu przypadków jaki miałem z tą firmą to odbiór paczki w związku z reklamacją. Dostałem już 14 maili, że dziś paczka zostanie odebrana... I tak codziennie. Na infolinii zapewniają że kurier odbierze jutro, kurier ma wyłączony telefon. Krótko mówiąc zero szacunku dla klienta. Serdecznie odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą. ZaletyŻadnychWadyCała działalność -
~Adek / 2019-05-06 16:15
DPD to najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki więc poinformował centralę, że odmówiłem odebranie paczki i została odesłana do nadawcy bez mojej wiedzy. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się, że sam zadzwoniłem i odmówiłem paczkę. Najlepiej powinni zniknąć z rynku. WadyKomunikacja z kurierem
Obsługa
Brak pomocy w centrum obsługi klienta -
~Czembro / 2019-05-06 12:41
Tragedia! Przed wyjazdem na majówkę otrzymałem informację, że w dniu 2.05. nastąpi próba doręczenia. Ponieważ wiedziałem, że nie będzie mnie w domu, przekierowałem paczkę na adres miejsca pracy na dzień 6.05. Przekierowałem paczkę przez mojapaczka.dpd.com.pl (co jest sugerowane na stronie śledzenia przesyłki przy próbie skontaktowania się z konsultantem), co jest ważną informacją dla późniejszego rozwoju wypadków. Oczywiście, 2.05. i tak nastąpiła próba doręczenia, ale nic to, przysługuje jeszcze druga. I tutaj zaczynają się kwiatki. 6.05. od rana śledzę pozycje kuriera i nagle ok. 11:20 pojawia się status „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”, mimo że kurier nawet nie zbliżył się do adresu dostawy. Dzwonię na infolinię:
- pierwszy konsultant prosi mnie o cierpliwość, gdy on spróbuje się skontaktować z kurierem. Po kilku minutach połączenie zostaje przerwane,
- druga konsultantka sprawdza wszystko w systemie i stwierdza, że kurier był pod wskazanym adresem (kłamstwo), ale nie ma obowiązku dzwonić do mnie, a że jest to biurowiec, to oznaczył paczkę jako niedoręczoną. Pani zasugerowała skontaktowanie się bezpośrednio z kurierem, ale sama nie może podać mi numeru do niego, a niektóre przeglądarki ucinają numer kuriera na oficjalnych stronach DPD. Na szczęście w IE działa.
- dzwonię do kuriera. Ten twierdzi, że on w ogóle w rejonach nowego adresu nie kursuje i ma na paczce tylko stary adres. Ponieważ to była już druga próba doręczenia, jedyne co może zrobić to zostawić w punkcie DPD Pickup. Proszę go o wstrzymanie się i że jeszcze do niego zadzwonię.
- dzwonię na infolinię po raz trzeci. Nowa pani konsultant stwierdza, że paczka nie została prawidłowo przekierowana. Na pytanie, jakim cudem nie została przekierowana, skoro mają w systemie poprawny adres, pani stwierdza, że należy przekierowywać paczkę przez infolinię, a nie przez stronę, bo ta nie działa poprawnie (sic!). Na moją sugestię, że mimo wszystko to jest błąd po ich stronie i wypadałoby jednak dostarczyć do mnie przesyłkę, pani recytuje wyuczoną formułkę piejąc z zachwytu nad usługą DPD Pickup i radząc mi z niej skorzystać. I tak przez kilka kolejnych minut, na każde moje pytanie słyszę jedynie zachwalania DPD Pickup.
- dzwonię do kuriera, proszę o pozostawienie paczki w najbliższym punkcie.ZaletyKrótki czas oczekiwania na infolinii; Gdyby przesyłka była poprawnie dostarczona, to czas dostawy zadowalający;WadyNa infolinii kłamią jak z nut; Systemy DPD nie działają poprawnie; Konsultanci migają sie od podawania jakichkolwiek informacji; -
~didysis / 2019-05-06 08:05
Pozytywne opinie o DPD to "ściema". 2 razy DPD w swojej opinii podejmowała próbę dostarczenia mi paczki, 25.04 i 26.04. Ja nie miałem o tym zielonego pojęcia pomimo że w uwagach prosiłem o kontakt i na podany nr nie dostałem nawet sms. Pracuję więc ani nie mogłem śledzić przesyłki ani nie było mnie w domu aby odebrać. Chyba DPD uważa że " to nos jest dla tabakiery" a oni robią mi łaskę że dostarczają produkt. Ale czego oczekiwać skoro właścicielami są francuzi i jak ich prezydent uważają , że "Polacy stracili szansę aby siedzieć cicho", a sami teraz mają "scheisse elysse" i "Notre dump". ZaletyŻe już nWadypoczucie DPD że to klient jest do oskubania z pieniędzy -
~Seweryn / 2019-05-05 14:33
Tylko cena kusząca. Loteria z kurierami. Reklamacja cyrk na kółkach. Jak masz dobrego kuriera to jest ok, jak kurier olewa to nic nie zrobisz. Poziom obslugi reklamacji zerowy ZaletyNiska cenaWadyIdą na ilość. Drogich rzeczy nie wysyłam nimi -
~Klik / 2019-05-05 14:24
Paczka mie dotarla do mine I nie wiedza gdzie jest poraszka nigdy wiecej dpd -
-
~Elektro-Global / 2019-05-03 13:25
Nie polecamy tej firmy na współpracę z uwagi na fakt iż pomimo ubezpieczonych przesyłek każdą reklamację dzień przed upływem terminu 30 dni odpisują odmowę nawet jak przesyłka została podziurawiona brak towaru w przesyłce i poklejona ich własną taśmą że była rozerwana przesyłka twierdzą, że ubytek zawartości nie był po ich stronie - żenada .. wysyłamy setki przesyłek i każda przesyłka przy złożonym zgłoszeniu jest odmowna - jest to bardzo nie uczciwa praktyka i norma w tej firmie i nie ważne jak jest nawet formularz reklamacyjny spisany wystraczy że kurier przyjedzie i wyda paczkę o 13:00 a protokół spisany bedzie o 13:30 i już jest odmowa !!!!! ..... bez komentarza jakość i uczciwość tej firmy daje wiele do życzenia ZaletybrakWadybrak empatii, nastawieni tylko na zysk, brak dbałości o przesyłki, .... -
~xx. / 2019-05-02 17:40
Po co DPD wysyła nr telefonu do kuriera skoro ten nie jest łaskaw odebrać, i po co mój nr telefonu kurierowi skoro nikt nie raczy do mnie zadzwonić że przywiózł paczkę. Byłam w domu a paczki nie odebrałam, dlaczego? Nie miałam prądu, dzwonek nie działa a ja głupia nie stałam cały dzień w oknie. Kurier Jacek z oddziału w Krakowie to jakaś żenada, nie polecam nikomu wątpliwej przyjemności kontaktu z DPD. -
~ADAM / 2019-05-02 08:31
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług DPD
Wiadomość 1 - z DPD 30. 04.2019 godz. 08.45
…….informujemy, że dziś 30-04-2019 w godzinach 11:30-12:30
kurier, DPD (tel. xxxxxxxxx) podejmie próbę doręczenia Państwa paczek ……
O godz. 8.47 przekazałem na nr kuriera wiadomość, że będę w domu po godz. 16
- stwierdził, że godziny dostawy ma nakazane odgórnie.
Wiadomość 2 - z DPD informacja z godz. 10.55
W dniu 2019-04-30 nie mieliśmy możliwości skutecznego doręczenia Państwu przesyłki, zawierającej zamówienie ze sklepu internetowego ……………
Aby uzyskać szczegółowe informacje i ustalić dogodny Państwu termin ponownego doręczenia przesyłki możecie Państwo skontaktować się z DPD Polska WA3, tel. 801 400 373
-
~Marcin / 2019-05-01 09:14
Nie polecam firmy DPD!!! Towar przyszedł uszkodzony. Na przesyłce było wyraźnie napisane nie rzucać, uwaga szkło... Kurier wmówił mamie, że musi podpisać inaczej nie będzie reklamacji. Kazał przepakować przesyłkę w inne pudełko zrobić zdjęcia itd. Za dwa dni przyjechał po przesyłkę zabrał ją. Co najlepsze nie mam jej do tej pory a to było w październiku. Raport napisał sam sam się podpisał sfałszował mój podpis. Napisał w nim że było brak ostrzeżeń co było całkowita nie prawdą na raport czekałem 6 dni a reklamacja jest do 7 dni gdzie reklamacje można złożyć tylko droga internetową. Co jest porażką! Pojechałem do biora dpd odsyłali mie do nadawcy nadawca do dpd.... Przyszedł email nie podpisany że to od firmy dpd po upływie 14 pisze pani Aleksandra że nie otrzymała wszystkich dokumentów... Sprawę można kierować do sadu. Na szczęście mam kuzynke prawniczke która już na dniach tym się zajmie. Kwota nie duża bo 269 zł przesyłka oczywiście ubezpieczona. I tak jadą na ludzkiej naiwności. Nie chodzi mi o pieniądze tylko o ich cwaniactwo. Firmy nikomu nie polecam!!! ZaletyBrakWadyKażda
strona 610 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 608
- 609
- 610
- 611
- 612
- nastepna »