Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Jeśli chodzi o kurierów to spotkałem się, kurierem który klnął do mnie przez tel, że on nie może być o 16, bo nie pracuje cały dzień itp. Kultura godna świni zagrodowej. Drugi z wielu przypadków jaki miałem z tą firmą to odbiór paczki w związku z reklamacją. Dostałem już 14 maili, że dziś paczka zostanie odebrana... I tak codziennie. Na infolinii zapewniają że kurier odbierze jutro, kurier ma wyłączony telefon. Krótko mówiąc zero szacunku dla klienta. Serdecznie odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą.
ZaletyŻadnych
WadyCała działalność
~Adek / 2019-05-06 16:15
Ocena: 1.00 / 5
DPD to najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Kurierowi nie chciało się dostarczyć paczki więc poinformował centralę, że odmówiłem odebranie paczki i została odesłana do nadawcy bez mojej wiedzy. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się, że sam zadzwoniłem i odmówiłem paczkę. Najlepiej powinni zniknąć z rynku.
WadyKomunikacja z kurierem
Obsługa
Brak pomocy w centrum obsługi klienta
~Czembro / 2019-05-06 12:41
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia! Przed wyjazdem na majówkę otrzymałem informację, że w dniu 2.05. nastąpi próba doręczenia. Ponieważ wiedziałem, że nie będzie mnie w domu, przekierowałem paczkę na adres miejsca pracy na dzień 6.05. Przekierowałem paczkę przez mojapaczka.dpd.com.pl (co jest sugerowane na stronie śledzenia przesyłki przy próbie skontaktowania się z konsultantem), co jest ważną informacją dla późniejszego rozwoju wypadków. Oczywiście, 2.05. i tak nastąpiła próba doręczenia, ale nic to, przysługuje jeszcze druga. I tutaj zaczynają się kwiatki. 6.05. od rana śledzę pozycje kuriera i nagle ok. 11:20 pojawia się status „Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny”, mimo że kurier nawet nie zbliżył się do adresu dostawy. Dzwonię na infolinię:
- pierwszy konsultant prosi mnie o cierpliwość, gdy on spróbuje się skontaktować z kurierem. Po kilku minutach połączenie zostaje przerwane,
- druga konsultantka sprawdza wszystko w systemie i stwierdza, że kurier był pod wskazanym adresem (kłamstwo), ale nie ma obowiązku dzwonić do mnie, a że jest to biurowiec, to oznaczył paczkę jako niedoręczoną. Pani zasugerowała skontaktowanie się bezpośrednio z kurierem, ale sama nie może podać mi numeru do niego, a niektóre przeglądarki ucinają numer kuriera na oficjalnych stronach DPD. Na szczęście w IE działa.
- dzwonię do kuriera. Ten twierdzi, że on w ogóle w rejonach nowego adresu nie kursuje i ma na paczce tylko stary adres. Ponieważ to była już druga próba doręczenia, jedyne co może zrobić to zostawić w punkcie DPD Pickup. Proszę go o wstrzymanie się i że jeszcze do niego zadzwonię.
- dzwonię na infolinię po raz trzeci. Nowa pani konsultant stwierdza, że paczka nie została prawidłowo przekierowana. Na pytanie, jakim cudem nie została przekierowana, skoro mają w systemie poprawny adres, pani stwierdza, że należy przekierowywać paczkę przez infolinię, a nie przez stronę, bo ta nie działa poprawnie (sic!). Na moją sugestię, że mimo wszystko to jest błąd po ich stronie i wypadałoby jednak dostarczyć do mnie przesyłkę, pani recytuje wyuczoną formułkę piejąc z zachwytu nad usługą DPD Pickup i radząc mi z niej skorzystać. I tak przez kilka kolejnych minut, na każde moje pytanie słyszę jedynie zachwalania DPD Pickup.
- dzwonię do kuriera, proszę o pozostawienie paczki w najbliższym punkcie.
ZaletyKrótki czas oczekiwania na infolinii; Gdyby przesyłka była poprawnie dostarczona, to czas dostawy zadowalający;
WadyNa infolinii kłamią jak z nut; Systemy DPD nie działają poprawnie; Konsultanci migają sie od podawania jakichkolwiek informacji;
~didysis / 2019-05-06 08:05
Ocena: 1.67 / 5
Pozytywne opinie o DPD to "ściema". 2 razy DPD w swojej opinii podejmowała próbę dostarczenia mi paczki, 25.04 i 26.04. Ja nie miałem o tym zielonego pojęcia pomimo że w uwagach prosiłem o kontakt i na podany nr nie dostałem nawet sms. Pracuję więc ani nie mogłem śledzić przesyłki ani nie było mnie w domu aby odebrać. Chyba DPD uważa że " to nos jest dla tabakiery" a oni robią mi łaskę że dostarczają produkt. Ale czego oczekiwać skoro właścicielami są francuzi i jak ich prezydent uważają , że "Polacy stracili szansę aby siedzieć cicho", a sami teraz mają "scheisse elysse" i "Notre dump".
ZaletyŻe już n
Wadypoczucie DPD że to klient jest do oskubania z pieniędzy
~Seweryn / 2019-05-05 14:33
Ocena: 2.67 / 5
Tylko cena kusząca. Loteria z kurierami. Reklamacja cyrk na kółkach. Jak masz dobrego kuriera to jest ok, jak kurier olewa to nic nie zrobisz. Poziom obslugi reklamacji zerowy
ZaletyNiska cena
WadyIdą na ilość. Drogich rzeczy nie wysyłam nimi
~Klik / 2019-05-05 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Paczka mie dotarla do mine I nie wiedza gdzie jest poraszka nigdy wiecej dpd
~Elektro-Global / 2019-05-03 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecamy tej firmy na współpracę z uwagi na fakt iż pomimo ubezpieczonych przesyłek każdą reklamację dzień przed upływem terminu 30 dni odpisują odmowę nawet jak przesyłka została podziurawiona brak towaru w przesyłce i poklejona ich własną taśmą że była rozerwana przesyłka twierdzą, że ubytek zawartości nie był po ich stronie - żenada .. wysyłamy setki przesyłek i każda przesyłka przy złożonym zgłoszeniu jest odmowna - jest to bardzo nie uczciwa praktyka i norma w tej firmie i nie ważne jak jest nawet formularz reklamacyjny spisany wystraczy że kurier przyjedzie i wyda paczkę o 13:00 a protokół spisany bedzie o 13:30 i już jest odmowa !!!!! ..... bez komentarza jakość i uczciwość tej firmy daje wiele do życzenia
Zaletybrak
Wadybrak empatii, nastawieni tylko na zysk, brak dbałości o przesyłki, ....
~xx. / 2019-05-02 17:40
Ocena: 1.67 / 5
Po co DPD wysyła nr telefonu do kuriera skoro ten nie jest łaskaw odebrać, i po co mój nr telefonu kurierowi skoro nikt nie raczy do mnie zadzwonić że przywiózł paczkę. Byłam w domu a paczki nie odebrałam, dlaczego? Nie miałam prądu, dzwonek nie działa a ja głupia nie stałam cały dzień w oknie. Kurier Jacek z oddziału w Krakowie to jakaś żenada, nie polecam nikomu wątpliwej przyjemności kontaktu z DPD.
~ADAM / 2019-05-02 08:31
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług DPD
Wiadomość 1 - z DPD 30. 04.2019 godz. 08.45
…….informujemy, że dziś 30-04-2019 w godzinach 11:30-12:30
kurier, DPD (tel. xxxxxxxxx) podejmie próbę doręczenia Państwa paczek ……
O godz. 8.47 przekazałem na nr kuriera wiadomość, że będę w domu po godz. 16
- stwierdził, że godziny dostawy ma nakazane odgórnie.
Wiadomość 2 - z DPD informacja z godz. 10.55
W dniu 2019-04-30 nie mieliśmy możliwości skutecznego doręczenia Państwu przesyłki, zawierającej zamówienie ze sklepu internetowego ……………
Aby uzyskać szczegółowe informacje i ustalić dogodny Państwu termin ponownego doręczenia przesyłki możecie Państwo skontaktować się z DPD Polska WA3, tel. 801 400 373
~Marcin / 2019-05-01 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy DPD!!! Towar przyszedł uszkodzony. Na przesyłce było wyraźnie napisane nie rzucać, uwaga szkło... Kurier wmówił mamie, że musi podpisać inaczej nie będzie reklamacji. Kazał przepakować przesyłkę w inne pudełko zrobić zdjęcia itd. Za dwa dni przyjechał po przesyłkę zabrał ją. Co najlepsze nie mam jej do tej pory a to było w październiku. Raport napisał sam sam się podpisał sfałszował mój podpis. Napisał w nim że było brak ostrzeżeń co było całkowita nie prawdą na raport czekałem 6 dni a reklamacja jest do 7 dni gdzie reklamacje można złożyć tylko droga internetową. Co jest porażką! Pojechałem do biora dpd odsyłali mie do nadawcy nadawca do dpd.... Przyszedł email nie podpisany że to od firmy dpd po upływie 14 pisze pani Aleksandra że nie otrzymała wszystkich dokumentów... Sprawę można kierować do sadu. Na szczęście mam kuzynke prawniczke która już na dniach tym się zajmie. Kwota nie duża bo 269 zł przesyłka oczywiście ubezpieczona. I tak jadą na ludzkiej naiwności. Nie chodzi mi o pieniądze tylko o ich cwaniactwo. Firmy nikomu nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyKażda
~Marszałek / 2019-05-01 00:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze usługi z jakimi do tej pory się zetknąłem kurier nie dzwoni że przyjedzie mało tego nie raczy nawet zapukać czy zadzwonić na domofon jak mu się nie chce jeździć odznacza przesyłkę jako nie odebrana i trzeba bakać do pkt reklamacji nie przyjmują kilka razy ten sam kurier leciał w kulki ale nikogo to nie obchodzi nie polecam
ZaletyBrak
WadyKurier nie dzwoni
Nie ma informacji o próbie doręczenia
Przesyłki są uszkodzone
Nie polecam
~Niezadowolona / 2019-04-30 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy. Brak kontaktu z kurierem. Miałam otrzymać paczkę określonego dnia, Czekałam nikt nie dojechał, ani nie powiadomił, że paczka tego dnia nie będzie dostarczona. Gdy zadzwoniłam do firmy pani powiedziała,że mają opóźnienie, ale nie potrzebują o tym informować kilienta. Nie będę zmawiała towaru u producentów, którzy presyłają paczki przez DPD. Strona internetowa mówiąca o przesyłce to nieporozumienie i kłamstwo.
ZaletyBrak
~Shawnee / 2019-04-30 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zamówiony przez firmę z miasta S. Firma trudni się naprawą aparatów foto i obiektywów. Przyjeżdża gość po odbiór z innym adresem odbiorcy. Zakładam, że być może centrala jest w S., a naprawy w lokalizacji bliższej klienta. Przekazuję paczkę i po tygodniu ponad firma z S. dzwoni z pytaniem, czy wysłaliśmy produkt, bo oni czekają. Przekazuję im nr listu przewozowego i zaczyna się poszukiwanie. Zgodnie ze statusem na stronie dpd przesyłka trafiła na adres z systemu, ale tam nie mogą jej znaleźć. Kilkudniowe przepychanki między mną, biurem obsługi i kurierem. Ciekawostka, miałem lepszy kontakt z kurierem niż biuro obsługi klientów dpd. W końcu kurier informuje, że przesyłkę odnaleziono i odwiózł ją do lokalnej sortowni. Aparat trafił do naprawy. Po kilku dniach odbieram naprawiony sprzęt. Opakowany jak wóz pancerny. Jakoś tak "tknęło" mnie i otworzyłem opakowanie przy kurierze - zgniecione oryginalne pudełko wewnętrzne, połamane części plastikowe obiektywu, stłuczony filtr UV obiektywu, itp. Odsyłam obiektyw do S. w celu określenia uszkodzeń i wyceny kosztów napraw. Dzisiaj oddzwaniają z info, że cena napraw przekroczy cenę nowego obiektywu. Ponoć uszkodzenia są tak duże, że ktoś po przesyłce musiałby przejechać.
NIGDY więcej dpd....
ZaletyBrak
WadyBrak dbałości o powierzone przesyłki, BOK niekompetentne - rozmowa jak z magnetofonem, niczego nie można się dowiedzieć, odpowiedzi jak z łaski na pociechę.
~Małgorzata / 2019-04-30 13:03
Ocena: 2.33 / 5
Kurier nie dzwoni do drzwi tylko trąbi z samochodu na klienta, żeby wyszedł. Dno całkowite ich usług
ZaletyBrak
WadyKurierzy tam zatrudniani
~Robert / 2019-04-30 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Dwa razy próba odbioru, za drugim razem cały dzień w domu w oczekiwaniu na kuriera, podobno nie zastał :-(:-(:-(
Telefon kuriera, poczta głosowa włącza się automatycznie, zero kontaktu.
Dno, dno, dno!!!
Po paczkę muszę się przejechać 40 km do Czechowice.
BOK poinformuje oddział, że kurier ma wyłączony telefon (sic!) Chyba listownie, bo dostępny jest tylko nr warszawski
ZaletyNie zgubili(chyba?!)
WadyCałość obsługi
~Tomasz / 2019-04-30 09:15
Ocena: 1.67 / 5
Zupełny brak kontaktu z kurierem. Pan z infolini twierdzi że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta...Kpiny 21 wiek i czekaj pół dnia na kuriera...czekam na przesylke 5-ty dzień.A wystarczył by krótki tel od kuriera i po problemie.Stanowczo nie polecam Firmy !!!
~Agata / 2019-04-29 22:41
Ocena: 1.67 / 5
Kurier bezczelny,na terenie Szczecinka i okolice,nie dostarcza przesyłki do domu twierdząc że droga nie odpowiednia,jeszcze śmie powiedzieć że mam pisać pismo do gminy o zrobienie drogi to będzie dostarczał przesyłki, samochód nie oznakowany więc dorabia na pewno na lewo, również brak uniformu z logo firmy.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Kasz / 2019-04-29 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka szła 2 tygodnie, nie mogłam złożyć reklamacji.
~Sylwia / 2019-04-29 11:53
Ocena: 1.33 / 5
Dzis kurier przywiozl mi paczke za ktora nie mialam pieniqzkow rownej kwoty dalam mu wiecej z mysla ze mi wyda on stwierdzil ze nie ma drobnych byl chqmski bezczelny wsadzil d.... w samochod i odjechal nie wydajac mi zadnych reszty ale sklep mial pod nosem i ciezko bylo mu rozmienic
WadyNie skorzystam juz z dpd
~Ticzerka / 2019-04-29 10:27
Ocena: 3.33 / 5
Nie sądzę żebym jeszcze kiedykolwiek skorzystała z usług tej firmy w moim rejonie, kurier był strasznie chamski, przywiózł mi zamówione łóżko i postawił samochód 10 m od drzwi wejściowych mimo prośby żeby podjechał bliżej samochodem (miał taka możliwość nawet pod same drzwi wejściowe)żebym nie musiała tego mebla tak daleko nieść, wiem ze kurier nie ma obowiązku wnosić paczek do domu ale odrobine logicznego myślenia by się przydało, na dodatek zamiast zadzwonić na dzwonek do drzwi to pukał za okno bo mu się do wejścia nie chciało podjechać. Koniec końców postawił paczki w kałuży (padał deszcz). Bardzo nie dziękuje za niemiłą obsługę.