Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12612 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marek / 2019-06-03 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna firma.nic dodać nic ująć.jak zawzze problem z doztarczeniem przezyłki
    Zaletybrak kontaktu.
    Wadybrak kuriera . doztaje zmz że będzie a nie przyjechał i zwraca przezyłke nadawcy. odradzam
  • ~Niezadowolony / 2019-06-03 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni oczekuję na odbiór przesyłki. Podałem adres miejsca pracy licząc na odbiór
    w godzinach do 15. Niestety kurier po przesyłkę przyjeżdża po 15., gdy jestem w drodze do domu. Kurier nie kontaktuje się telefonicznie (niema takiego obowiązku) z informacją o przewidzianym terminie odbioru. Wniosek z działalności DPD wynika taki, że jeśli masz do nadania przesyłkę, poprzez odbiór kuriera, to musisz wziąć dzień lub dwa urlopu i siedzieć w domu bo może Pan kurier, znienacka przyjedzie. Oczywiście musisz siedzieć w domu od 7.00 do 17.00 bo Pan Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem przed przyjazdem. Informacja przesłana przez DPD na maila nie zawiera numeru telefonu do kuriera lub wskazany numer należy do kuriera który ma urlop lub wolny dzień. Lekceważą klientów i do tego kłamią, kręcą. Żenada, wstyd, kompromitacja. Omijać takie firmy szerokim łukiem.
    ZaletyMalkontenctwo, brak profesjonalizmu, lekceważenie klientów. Nieudolność w realizacji zleceń przez kurierów oraz przez obsługę klienta.
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2019-06-01 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczny brak terminala, mimo informacji sms-owej o możliwości płatności kartą.
    Pytanie tylko czy faktycznie brak terminala, czy wolą gotówkę i nie wydają reszty, albo zaokrąglają sobie kwotę w górę.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Tomek / 2019-05-31 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W ciągu miesiąca po raz drugi kurier bezczelnie kłamie wpisując, że nie odręczył przesyłki z powodu nieobecności adresata pomimo, że w tym czasie na miejscu znajdowały się co najmniej dwie osoby. Po raz drugi więc zostawia paczkę w punkcie i dopiero trzeba dość ostro interweniować (pierwsza łagodna próba interwencji zawsze kończy się stwierdzeniem, że kurier jest już w innym miejscu i przesyłki już nie dostarczy), żeby łaskawie ruszył cztery litery i w końcu paczkę pod wskazany adres dowiózł. W poprzednich latach również zdarzały się takie przypadki z kurierami DPD. Jak dla mnie jest to najgorsza firma kurierska w Polsce. Mam niestety z nią styczność tylko dlatego, że niektóre zamówione towary mogę otrzymać tylko za ich pośrednictwem. Tam gdzie mogę unikam ich "usług" jak ognia.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa, brak dostarczania przesyłek pod wskazany adres - leniwi kurierzy, lekceważąca reakcja na skargi i brak chęci pomocy w rozwiązaniu problemu, kłamstwa w podawaniu informacji
  • ~Klient / 2019-05-31 13:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Nie licz człowieku że tak po prostu wyślesz paczkę,jeśli coś się nie uda,coś jest nie tak z danymi to firma nie jest zainteresowana rozwiązaniem sprawy, pieniążki pobiorą, reszta już nie jest ich sprawą.
  • ~fioshfsihfishfs / 2019-05-31 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to dramat, zero profesjonalizmu i wiedzy. Pracują tam infoboty.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, brak możliwości zmiany godizny dostawy ( mimo wyboru konkretnej z dopstepnych opcji)
  • ~A.K / 2019-05-31 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!!! Najgorszy z możliwych koszmarów. Mają wszystko gdzieś!!!!!!!
    ZaletyŻadnych, beznadzieja
    Wadylekceważenie klienta, brak profesjonalizmu, kłamstwo,pracują kiedy chcą. Często widzę kierowców DPD siedzących na kawce na ul. Marcinkowskiego przy galerii
  • ~Tanvi / 2019-05-29 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał być między 8:45 a 10:45 po czym przyjechał o 16 , podczas rozmów cały czas mówił że za 30 minut będzie ,mimo jasnego zawiadomienia o tym ,że nikogo nie będzie później w domu.Po czym kiedy moja cierpliwość się skończyła i ponownie zadzwoniłam do niego zaczął krzyczeć i zostawiać niecenzuralne słowa ,gdyż już do mnie jedzie.Nie jest to moja jedyna przygoda z tą firmą kurierską,ale mam wielką nadzieję,że ostatnia.Poprzednio nie dostałam reszty z gotówki ,którą dałam oraz kurier nie przyjeżdżając zaznaczył,iż nikogo nie ma w domu.Szczerze nie polecam tej firmy.
    ZaletyŻadne
    Wadywszystko
  • ~Jola / 2019-05-29 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobom z firmy kurierskiej DPD najwidoczniej nie chce się pracować. Dostałam smsa z informacją, że dzisiaj kurier w godzinach 13:30-14:30 dostarczy do mnie przesyłkę, pod kuriera zmieniłam plany i zostałam w domu cały dzień i czekałam na dostawę. Około godziny 15 postanowiłam zadzwonić do kuriera o której przyjedzie, dzwoniłam kilka razy ale pan miał ciągle zajęte, dostałam informację, że moja przesyłka jest do odebrania w punkcie, ponieważ "Odbiorca był nieobecny". Zadzwoniłam do firmy wyjaśnić sytuację, pani z infolinii również próbowała dodzwonić się do kuriera, ale nie mogła bo miał wyłączony telefon i powiedziała żebym ja dzwoniła, bo ona nie jest w stanie zagwarantować, że przesyłka do mnie dotrze. Kolejnego dnia miałam zaplanowany wyjazd wieczorem i na ostatnią chwilę odbierałam przesyłkę z podanego punktu. Gdybym chciała sama dostarczyć sobie do domu towar to pojechałabym do sklepu i uniknęłabym niepotrzebnego stresu i straty czasu. Firma kurierska DPD urządza sobie kpiny, pracownicy nie wypełniają swoich obowiązków, a firma jak widać nie ma racji bytu, skoro klienci mają odbierać osobiście przesyłki. Już drugi raz spotkała mnie taka sytuacja ze strony tej firmy, nie polecam.
    Wady-Pracownicy nie wypełniają obowiązków i kłamią, że "odbiorca był nieobecny"
  • ~Agnieszka / 2019-05-28 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Słoiki się potłukły mimo że paczka oklejona zostala naklejkami UWAGA SZKŁO NIE RZUCAĆ :-(
  • ~MatNes / 2019-05-28 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    A w DPD znowu się dobrze bawią. Przesyłka 13299300058449 była nadana z Polski do Niemiec i przekierowana przez odbiorcę do DPD Paketshop, z którego zawsze korzysta. Zgodnie ze statusem w systemie śledzenia przesyłka tam trafiła. Niestety w rzeczywistości nigdy jej tam nie było, co odbiorca kilkukrotnie na miejscu potwierdzał. Obsługa w DPD Paketshop nie wiedziała, o co chodzi. Polskie DPD ponoć kilka razy wysyłało interwencję do niemieckiego oddziału, a ten miał nie odpowiadać. Tymczasem odbiorca bez problemu uzyskał w niemieckim DPD informację, że statusy logiczne nie są tożsame ze statusami fizycznymi i wedle ich stanu wiedzy wystąpiły trudności w przewozie, a ostatecznie potwierdzono nawet zaginięcie paczki. Aż tu nagle przesyłka pojawia się w magazynie w niemieckim oddziale i jest zwracana do nadawcy. Ani polskie DPD, ani niemieckie DPD nie reaguje na żądana nadawcy i odbiorcy, żeby przesyłkę w końcu doręczyć, skoro nigdy nie podjęto takiej próby i ciągle była zaginiona. Od czasu nadania minął prawie miesiąc i nikt nie interesuje się sprawą.
    WadyNie dostarczają przesyłek.
  • ~Przemjez / 2019-05-27 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z zaproszeniami na wesele została przyjęta w sobotę o 3:30 w Poznaniu i przez cały dzień nikt nie raczył dostarczyć ani w sobotę, ani w poniedziałek!!! co to jest w ogóle za firma???
    Zaletyzero zalet
    WadyDostarczanie paczek!
  • ~Fenris / 2019-05-27 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurier dzwoni, że paczka jest uszkodzona i nie przyjedzie. Paczka wraca do sprzedawcy i dostaje informacje, że jest cała.
  • ~Anna / 2019-05-27 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma. Nie dostarczona przesylka na czas. Przeklamane informacje na temat sledzenia paczki. Nie polecam!!!!!
    ZaletyZadne
    WadyPolecam inna firme. Ta jest nierzetelna
  • ~Krzysztof Sowiński / 2019-05-27 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier sprinter, zadzwonił do drzwi i uciekł do windy w przeciągu około minuty. Oboje z żoną byliśmy w domu i ułożyliśmy plan dnia specjalnie pod kuriera.
    Kurier odebrał telefon ale rozłączył się.

    Zadzwonienie na infolinię z skargą nie przyniosło rezultatów.

    Absolutny brak szacunku do klienta.
    WadyNiepunktualność, nie dzwonią przed doręczeniem, brak szacunku do klienta
  • ~-alicja / 2019-05-25 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie NAJGORSZA firma kurierska jaka obecnie działa na rynku. Kurier w przypadku nieobecności adresata pod wskazanym adresem jedzie sobie dalej nie dzwoni z zapytaniem i informacją, że jest pod domem i czy jest jakaś mozliwość odebrania przesyłki lub pozostawienia jej np u sąsiadów lub w innych punktach odbioru typu kioski, sklepiki. Korzystam praktycznie ze wszystkich przewoźników w kraju i z każdym kurier dzwoni i zawsze się dogadujemy nawet podjeżdzam pod busa i odbieram bezpośrednio. Miałam już 2 razy bardzo stresującą sytuację z DPD. Pierwszy raz myślałam, że to przypadek, że nie ma bieżącej informacji o braku doręczenia ale niestety jest to norma. DPD jak dla mnie nie jest doręczycielem tylko "dzwonnikiem" do drzwi - nie ma nikogo mamy to gdzieś! Ludzie po powrocie z pracy wertują meile, strony, wydzwaniają na infolinie gdzie jest ich towar. Ja już NIGDY NIE WYBIORĘ TEGO PRZEWOŻNIKA. Jeżeli będę chciała coś od kogoś kupić a DPD będzie jedynym dostawcą to na pewno zakupów tam nie zrobie a KAŻDEGO SPRZEDAWCE POINFORMUJĘ DLACZEGO TEGO NIE ZROBIŁAM, bo może nie wiedzą jak wygląda "DORĘCZENIE" przesyłki przez DPD. A tak fatalna jakość usług przewoźnika rzutuje na całość transakcji i niesmak pozostaje na zawsze.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie wady
  • ~Krystyna / 2019-05-24 18:40
    Ocena: 1.00 / 5

    NIE polecam firmy DPD , brak kontaktu z kurierem , najlepiej czekać na paczkę w domu 12 godzin i nie wychodzić nawet z psem na 5 min z domu bowiem Pan Piotr z Krakowa kurier nie dzwoni w ogóle do odbiorcy jak uzyskałam informację NIE MA TAKIEGO OBOWIĄZKU I WYŁĄCZA TELEFON kpina i brak szacunku dla klienta
  • ~Katarzyna / 2019-05-24 11:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług DPD. Zamówiona paczka dotarła szybko, ale chyba tylko dlatego, że przesyłka była pobraniowa, więc zależało im na zgarnięciu pieniędzy. Z rana otrzymałam informację smsem o możliwości płatności kartą u kuriera. Jak się okazało - kurier terminala nie posiadał i jak mówi "to centrala wysyła powiadomienia, już od roku tak się dzieje, tak naprawdę nie można płacić kartą". Hit. Całe szczęście udało mi się pożyczyć gotówkę, którą wręczyłam kurierowi. Ten skomentował to następująco "Ale nie będę miał Pani z czego wydać", po czym na moje pytanie, czy to żart, nagle wpadł na genialny pomysł, że jednak może pójść do samochodu po gotówkę. Kpina i totalny brak szacunku dla klienta.
    ZaletyCzas dostawy
    WadyBrak terminala
  • ~Wit / 2019-05-24 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma bez żadnych zasad, kurier zostawił paczkę w najdalszej części bloku, konsultanci nie mają żadnego wpływu na postępowanie kurierowi, trzy dni walki z firmą żeby paczka trafiła do mnie. Swoją drogą jestem ciekaw co by było gdyby odpowiednie służby sprawdziły autentyczność podpisów odbiorców paczk
    ZaletyZadne
    WadyLekceważenie klijentow
  • ~Leo / 2019-05-23 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaje informacje ze kurier już był, kiedy to ja siedziałem cały dzień w domu. Na drugi dzień kurier nie zabrał paczki z magazynu bo jak powiedział „jest za ciężka dla niego”. Kolejnego dnia dostałem SMS ze Pani Ania będzie między 14-16 !!! I co paczki nie ma a na stronie status zmieniony na odbiór osobisty!!!!! Kpina.
    ZaletyCalkowity brak zalet
    WadyBrak kontaktu i kompetentnych osób do załatwienia problemu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7685
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3206
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020