Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12561 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oburzony / 2019-05-21 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to najgorsza z firm kurierskich, kurier arogancki, przyjeżdża raz i tyle. Potem paczka nie wiadomo gdzie wędruje. Nie raczą zadzwonić, w SMS-się nie ma konkretów skąd paczka i czy pobraniowa. Kartą płacić się nie da. Generalnie mają gdzieś klienta i jego paczki
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko wady
  • ~Tomasz / 2019-05-21 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Kurier zwyczajnie bezczelnie odmowul mi dostarczenia paczki za ktora zaplacilem. Na infolini nie widza problemu
    Wadynigdy nie maja przy sobie terminala
  • ~Sa / 2019-05-21 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, paczki zostawiają na zewnątrz pod domem, nawet nie informując albo w statusie przesyłki podają że umówiono późniejszy termin doręczenia bez takiego uzgodnienia. Ostatnio kurier kazał mi siebie szukać na dzielnicy żebym mogła sobie odebrać przesyłkę za doręczenie której zapłaciłam
    ZaletyBrak
  • ~pit / 2019-05-20 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na przesyłkę z Raszyna, która miała dotrzeć do Lublina. Niestety, ale kurier zadzwonił tylko raz, po czym już później nie odbierał telefonów ode mnie. W statusie przesyłki wpisał, że podejmował dwukrotne próby doręczenia przesyłki. W praktyce próba była tylko jedna, tej drugiej próby doręczenia po prostu nie było. Jakby tego było mało, to zostawił tę paczkę w punkcie pickup oddalony ode mnie o kilka kilometrów, który jest czynny w dni powszednie tylko do 17, a w soboty jest nieczynny. Po czym w sobotę właśnie przychodzi do mnie sms z informacją, że paczka przecież czeka w punkcie odbioru. Tylko oczywiście w sobotę punkt ten jest nieczynny. Natomiast już w niedzielę status paczki zmieniono na "zwrócono do nadawcy". Skontaktowałem się z infolinią, ale ten ich konsultant to jakiś obłęd, ludzie bez wyczucia, empatii, zero pomocy, wręcz pretensje do odbiorcy, że nie odebrał przesyłki. Nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej pseudo firmy kurierskiej. To zwykli oszuści i naciągacze. Zatrudniają jakichś Ukraińców, Pakistańczyków, i innych obcokrajowców, bo nikt normalny tam nie chce pracować Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej pseudofirmy DPD.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
  • ~Agnieszka / 2019-05-20 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że nie dostarczyli przesyłki to jeszcze każą sobie płacić za zwrot.
    Zamiast dostarczyć paczkę każą pisać reklamację.
    Odradzam kożystanie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykonania usługi pobieranie ninależnych płatności
  • ~Marzena / 2019-05-20 11:21
    Ocena: 4.00 / 5
    DPD szczyci się możliwością płacenia kartą przy odbiorze, a w praktyce tej możliwości jednak nie ma. Odbierając przesyłkę kurier informuje, że ma terminal, ale niestety nie jest on skonfigurowany. Ma pojawić się ponownie z przesyłką dnia następnego. Pełna kompromitacja ze strony DPD. Nadmieniam, że sytuacja ta nie jest incydentalna i miała miejsce już wiele razy.
  • ~Ja / 2019-05-19 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni oczekiwania na kuriera nie pojawił się na stronie dowiedziałem się że mnie nie zastał co oczywiście nie jest prawdą 3 dni czekałem na paczkę.Nawet z kurierem rozmawiałem ale on ma w d..ie ze nie dostarcza paczki i wie ze nic mu z tego powodu grozi.Probowalem złożyć skargę niestety polityka firmy jest dość śmieszne i jeżeli ktoś próbował wie że na dobra sprawę jest to niemożliwe a nawet jeżeli już się uda to i tak nic się nie zmieni.Paczka nie została dostarczona.Oddzial w Radomiu totalna zenada
    WadyKontak z biurem obslugi bardzo utrudniony.Kurier ma gdzieś że nie dostarcza paczki.
  • ~Robert / 2019-05-17 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra paczkę odebrałem sam 2 dni paczka niedoręczona bo niby nikogo nie było w domu jak przez dwa dni siostra nie wychodziła z domu i czekała na paczkę.Żadnego info że kurier mnie nie zastał ani telefonu dopiero wchodząc na śledzenie paczki 1 dnia dowiedziałem się że kurier mnie nie zastał.Zadzwoniłem do niego informując że cały czas w domu była właścicielka on twierdził że nikt nie otwierał na drugi dzień to samo gdzie prosiłem jeszcze żeby zadzwonił oczywiście nie dzwonił i paczki nie doręczył pojechaliśmy do oddziału i odebraliśmy sami co ciekawe takich osób jak my było dosyć sporo.Dodam tylko że to był oddział w Radomiu bo w innych miastach może być inaczej.
    Zaletybrak
    Wadybrak żadnej informacji
  • ~Anna / 2019-05-17 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się w wyznaczonym w mailu przedziale czasowym, na stronie pojawiła się adnotacja że paczka niedostarczone z powodu nieobecności odbiorcy. Byłam cały dzień w domu, zero telefonu, próby dostarczenia. Telefon kuriera wyłączony. Taka sytuacja ma miejsce nie po raz pierwszy, szczerze wszystkim odradzam korzystania z ich usług!
  • ~Beti / 2019-05-17 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    To poprostu żenada.Kurier był jeden raz lecz mnie nie zastał,prosiłam o wcześniejszy kontakt telefoniczny i co? NIC!!!! Czekam od tygodnia na ponowną próbę dostarczenia A paczka leży sobie na magazynie i nie potrafią wyjaśnić dlaczego nie została przekazana do dostarczenia!! DPD do D....!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyOpóźnienie, brak kontaktu z odbiorcą,brak jakichkolwiek kompetentnych osób w tej firmie!!!
  • ~Zuzu / 2019-05-17 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsluga! Brak kontaktu z klijentem, opoznienie terminu przesylki i brak jakichkolwiek informacji - PORAZKA! Zdecydowanie NIE polecam
  • ~Nieznajoma / 2019-05-16 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczyt bezczelności..!! Zadzwoniłam do kuriera za ile mniej więcej będzie z paczką.. ten na to mi odpowiedział że był u mnie 20 minut temu .. mówię do niego że jest to nie możliwe ponieważ cały czas siedzę w domu ..powiedział że był pod domofonem jak ja domofonu nie mam !!! A jak by pukal to by pies szczekal .. A poza tym jak twierdzi że był u mnie i mu nie otworzyłam to dlaczego nie zadzwonił przecież mój numer jest podany ... Mój chłopak pracuje w kurierce i wiem że to bardzo ciężka praca i wiem że oni się nie wyrabiaja z dostarczeniem ponieważ jest mało pracowników a pracodawca wymaga Bóg wie czego żeby cały dzień jeździli za marne grosze .. Ale ja jestem wyrozumialym człowiekiem i wystarczyło zadzwonić i powiedzieć przeprosić że się nie wyrobi i bym się z nim umówiła na inny termin tragedia ...
    ZaletyTRAGEDIAAAAAAAAA
    WadyTRAGEDNIA
  • ~Kamil / 2019-05-16 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to beznadziejna firma. Po pierwsze sami zmienili kod pocztowy przesyłki powodując tym samym przedłużenie czasu dostawy. Sam musiałem się fatygować aby przywrócili wcześniejszy kod pocztowy. Nasteoni obiecali dostawę na wskazany dzień. W tym dniu niespodzianka na stronie widnieje informacja, że umowili nowy termin dostawy. Tylko z kim go umówili chyba ze świętym Piotrem. Nie polecam firma to totalne dno,.robią z klienta debila, są niesłowni i nieprofesjonalni jedną wielka porażka. Dzięki tym partaczą prezent urodzinowy zamówiony duzo wcześiej zaliczył ogromną obsuwę i urodziny wyszły nieudane.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko w tej firmie jest wadą
  • ~Paulina / 2019-05-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Kurier nawet nie próbuje skontaktować się po odbiór przesyłki tylko wychodzi z założenia ze jeśli raz stanął pod budynkiem o losowej godzinie i nikt na niego tam nie czekał od 3 h to jedzie dalej. Na infolinii kobieta mówiła takim tonem i tak głośno ze tak naprawdę to już krzyczała maja pretensje jak śmiem dzwonić... jak ktoś chce żeby ktoś wyzywał na nim swoje frustracje i nie szanował jego czasu to polecam!
  • ~Paulina / 2019-05-15 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    No niestety wszystko to prawda. Wszystko w naszym kraju tak dziala o kurierach nie wspomne. Pisza ze nie podjeta proba doreczenia a ja siedzialam w domu, poprostu to oni sie nie wyrabiaja i tak jest. Chamstwo to u nich drugie imie
    ZaletyNie widzialam takich
    WadyChamstwo, brak logistyki w dowozie
  • ~Eustachy / 2019-05-15 18:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Płatności kartą to kpina, żeby zapłacić trzeba zejść do samochodu z kurierem. Poza tym kurier ciągle żąda zejścia po przesyłkę na dół z trzeciego piętra bo nie chce mu się wyjść Ale klient z astmą musi biegać, bez znaczenia czy przesyłka za pobraniem czy nie . Czy przesyłka duża czy mała.Poza tym kurier bardzo niemiły i chełmski. Nigdy więcej nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Michał / 2019-05-15 12:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier w Warszawie rejon Natolin to jakaś porażka firmy kolejny raz nie dostarcza przesyłki nie dzwoni tylko zostawia w lokalnej centrali do odbioru własnego i odznacza że była próba dostarczenia żałosne . Osobiście ostatni raz korzystam z usług tej firmy
  • ~Andi / 2019-05-15 11:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier dał umowe wysłąna przez orange do podpisania piierwszej napodkanej osobie w budynku a budynek nie jest domkiem jednorodzinnym. Nie sprawdził nawet czy osoba podpisująca umowe jest do tego upoważniena. Ciekawe kto by za to płacił ?
    Zaletynuie ma zalket
    Wadybrak przeszkolenia w tym wypadku lub pośpiech kuriera
  • ~Niezadowolony już nie klient / 2019-05-14 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał w wyznaczonym czasie, nie skontaktował się że mną. Kiedy ja dzwoniłam do niego tel był wyłączony. Wieczorem dostałam info o zostawieniu paczki w jakimś sklepie!!!!! Totalny brak profesjonalizmu i zwykłego myślenia. Korzystam z wielu takich firm ale ta przekroczyła wszelkie granice. Nie polecam!!!!!
  • ~Mój nick / 2019-05-14 18:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem z księgarni internetowej z Francji książki. Myślałem, że wyślą przesyłkę pocztą ślimaczą, tak jak zazwyczaj czynili więc wpisałem adres placówki poczty ślimaczej na poste restante. Niestety wysłali kurierem Colissimo. Kilka dni później dostałem e-mail z księgarni, że podjęto nieudana próbę dostarczenia przesyłki. Akurat miałem wyłączony telefon więc kurier nie mógł się ze mną skontaktować. E-mail zawierał numer śledzenia Collissimo ale co z tego skoro nie pisało jaka firma w Polsce dostarcza ich paczki. Dopiero wchodząc na stronę Colissiom klikając "Informations complémentaires" pojawia się TYPE D'ENVOI PARTENAIRE DPD n°1234567890123. Wszedłem na stronę internetowa DPD aby sprawdzić status przesyłki. Przesyłka leży na magazynie (BŁĘDNY ADRES PRZESYŁKI). Chce przekierować przesyłkę do punktu odbioru. Nie da się bo dwukrotnie podjęto nieudaną próbę dostarczenia. Musiałem iść na drugi koniec miasta aby odebrać paczkę z magazynu. Mamy XXI wiek i jak widać proste problemy urastają do rangi niewykonalnych. Wolę pocztę ślimaczą gdzie przesyłki idą wolniej ale gdzie mam większą pewność i nie muszę dyndać na drugi koniec miasta bo wam się nie chce iść klientowi na rękę i dostarczyć przesyłkę po raz trzeci, za którą zapłaciłem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12561
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990