strona 601 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 599
- 600
- 601
- 602
- 603
- nastepna »
-
~Janusz / 2019-07-17 14:48
Odzyskanie odszkodowania za zniszczony towar w przesyłce praktycznie jest nieosiągalny . Nie polecam nikomu tej firmy przewozowej .Janusz -
-
~fred / 2019-07-16 16:21
szczyt szczytów dpd przechodzi samą siebie
Data Godzina Opis Oddział
2019-07-15 10:17:00 Magazynowanie przesyłki w oddziale GD2
2019-07-12 15:51:00 Umówiono późniejszy termin doręczenia WA1
2019-07-12 11:59:00 Magazynowanie przesyłki w oddziale GD2
2019-07-12 09:19:00 Przesyłka niedoręczona - błędny adres GD2
2019-07-12 09:16:59 Wydanie przesyłki do doręczenia GD2
2019-07-11 11:13:00 Przesyłka w transporcie GD2
2019-07-11 10:28:31 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD GD2
2019-07-10 23:58:41 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD MC
2019-07-10 13:41:00 Wysłano powiadomienie WA1
2019-07-10 13:24:57 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD OPO
2019-07-10 13:24:56 Przesyłka odebrana przez Kuriera OPO
2019-07-05 13:15:48 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadanaZaletybrakWadytelefonów kilkanaście i cały czas to samo paczka stoi w miejscu -
~Lp / 2019-07-16 15:39
Chamstwo że strony kuriera, żenujący niski poziom obsługi klienta przez telefon. Drugi raz paczka nie została doręczona. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. ZaletyMożna złożyć skargę na kurieraWadyKurier może złożyć skargę na Ciebie -
~siwy666 / 2019-07-16 14:32
Ogólnie kurier wyjątkowo niemiły , nie raczy wysłać przesyłki ,mimo ,że termin jest na dzisiaj , przed telefonem wyjątkowo nieuprzejmy i arogancki , tłumaczący się ,że nie po drodze ma by wysłać paczkę ogólnie odradzam ,od lat korzystam z usług kuriera , pierwszy raz mi się zdarzyło by kurier sam sobie zaznaczył w systemie ,że odbiorca nieobecny ,mimo,że byłem w domu a on sobie po prostu zaznaczył ,że nie odebrałem ,ogólnie porażka ja wiem ,że to paczka pobraniowa, ale tym razem przesadzili, już wolę pocztę polską czy inposta ZaletyCzas dostawyWadycała reszta -
~goldilock / 2019-07-16 13:41
Mój chłopak zamówił coś co zostało przesłane za pomocą DPD (pomijam fakt że prosił sprzedającego o przesłanie to pocztą, bo nie jest to istotne dla opinii). Kurier próbował dostarczyć przesyłkę gdy nie było nikogo w domu, i wyznaczył kolejny termin na dzień gdy także nikogo nie byłoby (ze względu na godziny pracy). Skontaktowanie się z kurierem nie dało rezultatów, ponieważ stwierdził on że nie dopasuje w żaden sposób ani godzin ani dnia doręczenia, nie dostarczy przesyłki w miejsce pracy ani nie przekaże jej innemu kurierowi który mógłby to zrobić, i w ogóle to nie jego problem bo on tylko wykonuje pracę.
W związku z tym paczka została przekierowana do punktu pobrań (ponieważ jeśli kurier jej de facto nie dostarczy to nie było innej możliwości). Kolejnego dnia próba sprawdzenia co stało się z paczką za pomocą strony DPD skończyła się tym że na podstronie wyskakiwał błąd i zostaliśmy skierowani na infolinię, na której zostaliśmy poinformowani (po podaniu numeru przesyłki) że paczka na pewno została już przekazana, wjedzie do punktu, i będzie tam gotowa do odbioru kolejnego dnia z samego rana.
Po przyjechaniu do punktu odbioru, co oznaczało podróż przez pół miasta (przesyłka za pobraniem, co ogranicza ilość punktów w których można ją odebrać), okazało się że przesyłka znajduje się dopiero na sortowni i będzie do odbioru najwcześniej kolejnego dnia. Dodam, że podstrona przez którą kobieta obsługująca nas w biurze sprawdziła lokalizację paczki jest podstroną ogólnie dostępną ale jednocześnie inną podstroną niż ta na którą zostaliśmy przekierowani sprawdzając stan paczki w domu (która to podstrona dalej pokazywała błąd).
Mamy tu więc do czynienia z pewnego rodzaju porażką na więcej niż jednym szczeblu, co według mnie uzasadnia wystawienie firmie oceny negatywnej. Mam świadomość tego że przesyłki za pobraniem są specyficzne i problematyczne, a także że kurierzy to też ludzie i każdy jest inny, ale to w mojej opinii miałoby znaczenie tylko w przypadku gdy coś byłoby nie tak na poziomie jednego szczebla a nie kilku.ZaletyPani obsługująca nas próbowała nam pomóc i uratować sytuację niezależnie od tego że jej pracodawca ogólnie nawalił.WadyZachowanie kuriera, brak należytej organizacji oraz komunikacji między infolinią a sortowniami/magazynami, marnowanie czasu klientów. -
~Wojciech / 2019-07-16 10:49
Nadalem paczkę za pobraniem. Towar w paczce za 110 zl + 21.99 zł przesyłką pobraniowa. Przy nadawaniu upewniłem się , ze kwota nadania będzie doliczona do zwrotu. Pani przyjmująca przesyłkę w oddziale DPD we Wrocławiu potwierdziła to.Przesyłkę nadawałem 27 Czerwca 2019. Przelew na kwotę 110 zł wpłynął na moje konto 04 Lipca 2019. Złożyłem reklamacje odnośnie niezapłaconej kwoty 21.99 zł 05 Lipca 2019. Od tamtej pory reklamowałem jeszcze dwukrotnie - i cisza. Zadnej reakcji ze strony DPD . Oni zdaje się robią wszystko , aby się pozbyć klientów. Ja na pewno już nie skorzystam z ich usług. I innym tez nie polecam. ZaletyNie dostrzeglemWadyLekceważenie klienta -
~Leszek / 2019-07-16 09:46
Opiszę krótko całą historię: Zamówiłem w banku dostarczenie umów kurierem DPD na adres firmy w której pracuje. Czekałem ok. tygodnia po czym sprawdziłem status przesyłki- niedostarczona, pomimo próby doręczenia. Zadzwoniłem do banku i nadano ją ponownie. Poprosiłem kuriera (wiem, że nie mają tego w obowiązku) o telefon 5 minut przed przyjazdem- niestety się nie doczekałem. Sytuacja powtórzyła się ponownie. Wiem, że nie było żadnej próby doręzenia, bo gdyby Pan kurier łaskawie wysiadł z auta i zapytał na portierni o moje nazwisko to natychmiast zostałbym poinformowany i przyszedł po odbiór paczki. Sytuacja skończyła się tak, że nie podpisałem umowy z bankiem, a DPD to firma, na którą będę od dzisiaj zawsze zwracał uwagę- NIGDY nie skorzystam z ich usług. Szczerze odradzam ZaletybrakWadybrak kontaktu, brak próby dostarczenia -
~Kasia / 2019-07-15 22:51
Paczka miala trafic do mnie w piatek, wypozyczalam urzadzenie do pracy, ktore bylo mi potrzebne na sobote bo mialam umowione klientki na zabiegi. A kurier nawet nie probowal jej do mnie dostarczyc tylko wpisal ze poproszono o inny termin dostawy. Bez kontaktu ze mna. W poniedzialek udalo mi sie otzymac telefon do kuriera. Po kontaktach z kurierem i obiecywaniach ze bedzie, a to o 16, a to za pol godz wogle nie dotarl i znow wpisał ze poproszono o zmiane daty doreczenia. I znow musialam odwolac klientki umowione na zabieg. Nie pilecam -
-
~Latoria26 / 2019-07-15 16:49
Wcześniej byłam zadowolona z firmy kurierskiej DPD aż do dzisiaj. Kurierowi nie chciało się dostarczyć na miejsce i miałam lecieć po odbiór 30 kg przesyłki. Żenada przesyłka ponad 60 zł za kurier. Mąż zadzwonił z gębą to w ciągu kilku minut z łaska dostarczył burcząc pod nosem. ZaletySzybka dostawaWadyChamstwo, lekceważenie klienta, -
~meg / 2019-07-15 10:38
Jakaś masakra. Kurier pojawił się o godzinie 8 z paczką pobraniową - faktycznie nie miałam przy sobie gotówki, powiedział, że jeszcze godzinę będzie w okolicy, podeszłam do pobliskiego bankomatu i w momencie gdy wybierałam pieniądze otrzymałam powiadomienie, że mogę zapłacić kartą (szkoda żę kurier mnie o tym nie powiadomił). Oddzwoniłam po pół godzinie, kurier oświadczył, iż mam ... do niego podjechać po paczkę, podał mi namiar - był jakieś 300 m ode mnie. Próbowałam umówić się na następny dzień, pan powiedział, że będzie między 9 a 11 - poprosiłam o godziny popołudniowe - pan oświadczył, że nie ma takiej możliwości. Może mi ktoś wytłumaczyć jak ma odebrać paczkę osoba, która pracuje do 16 poza miejscem zamieszkania i nie ma możliwości odebrania paczki w miejscu pracy? Zadzwoniłam do pani na infolinię ... zaproponowała, żebym sama sobie odebrała paczkę w magazynie. Sprawdziłam, okazało się, że jest w sąsiedniej miejscowości jakieś 15 km ode mnie. -
~Graciarz / 2019-07-13 11:30
Ta firma to porażka, potrafili nawet uszkodzić przesyłkę zabezpieczoną metalową puszką!
i nie potrafią dostarczyć przesyłki w ciągi 2-3 dni ponieważ mają na to 5 dni.
Więc poco wysyłać przesyłkę tym kurierem skoro przesyłka dociera po 5 dniach?
Proszę omijać tego kurieraWadyBrak rzetelnego, konkretnego kontaktu.
Uszkadzanie przesyłek-brak wzięcia odpowiedzialności za przesyłki zniszczone. -
~Andrzej / 2019-07-12 18:19
Ostrzeżenie – nie litujcie się kurierów? Wysłałem paczkę 19 kg w kształcie prostopadłościanu a z litości nad człowiekiem przymocowałem do niej parciane ucho dla wygodniejszego uchwytu. Za wystający element zapłaciłem karę ponieważ uznali ją za niestandardową. WadySztywny regulamin i urzędnik ma zawsze rację -
~Fuzonka / 2019-07-12 18:12
Jaśnie Pan Kurier potrafił złośliwie nie dostarczyć przesyłki do mojej firmy i jeszcze przysłać uśmieszka na telefon!
Ten uśmieszek to pewnie dlatego, że nic mu nie można zrobić - przynajmniej on tak myśli. Zobaczymy!
Bezczelnie przysłał groźby sms-em - ale na to już jest odpowiedni paragraf, więc zamierzam z niego skorzystać.
To najgorsza firma kurierska, zatrudniają jakąś patologię!
No cóż, jak nic nie umiesz i do niczego się nie nadajesz to zostajesz kurierem DPD. -
~Tomasz / 2019-07-12 11:42
Kurjer po dostarczeniu paczki nieczekajac na pieniądze potpisuje sam odbiór przesylki i dotego niechce czekac na sprawdzenie czy wszystko jest ok. To jest dosłownie kpina i olewanie odbiorcy!! Zachodniopomorskie ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe jakie są -
~Evi / 2019-07-12 04:52
DPD nie polecam!! kurier nie tylko,że NIe dostarczył przesyłki,opatrzyła naklejką : odbiorca nieobecny.Zabawa trwała 3 dni,pojechałam i osobiście odebrałam 4 ciężkie paczki.W oczekiwaniu na wydanie moich paczek 15 osób przewinęło się z podobnym problemem,a byłam raptem 20 minut.Ta sytuacja miała miejsce 2019.07.08 śląsk. -
~Rafał / 2019-07-11 21:20
System przesyła wiadomość o nadchodzącej paczce.
Kurier nie pojawia się przez cały dzień, a system przysyła kolejną wiadomość o nieudanej próbie doręczenia.
Na drugi dzień przychodzi wiadomość, że w paczka znajduje się w punkcie i jeśli nie zostanie odebrana, wróci do nadawcy.
Jadę do punktu.
Tam dowiaduję się, że ktoś już odebrał moją paczkę - po prostu wydano jej innej osobie z tej samej ulicy.
Odzyskuję swoją paczkę, tamta osoba nie.
Zdecydowanie nie polecam.Wadybrak kontaktu z kurierem, bałagan -
-
~Jurnalis / 2019-07-11 13:06
Szkoda gadać, człowiek zapłacił za przesyłkę która kurier miał odebrać w ciągu 24 godzi mijajaj już 72 godziny a w firmie nik się nie poczuwa do żadnej interwencji szkoda poprostu cokolwiek mówić bo i tak DPD ma cię gdzie oddział w LEGNICY WSTYD !!! ROBCIE TAK DALEJ ZaletyŻadnychWadySame wady -
~zadowolony / 2019-07-11 10:51
Masakra i dno .Aż przykre że na takich kurierach cała Firma DPD traci.Kurierzy powinni przejść jakieś szkolenie co do standardu i kontaktu z klientem,może by to coś dało . Zaletypo takiej obsłudze nic dobregoWadykurier masakra -
~Basia / 2019-07-11 10:07
DPD dostarczyło paczkę mokrą i otwartą. Widać było, że ktoś grzebał w kartonie- karton podziurawiony. Kurier przekazał paczkę współpracownikowi, nie zapytał o odbiorcę przesyłki, nie prosił o podpis, zwyczajnie zostawił i uciekł. Nie było szansy sprawdzić czy wszystko w porządku z paczką. Słaba obsługa w Gorzowie Wielkopolskim 11.07.2019 -
~Marianna / 2019-07-10 09:41
Daję zero gwiazdek,25 -go czerwca nadałam paczkę do Paryża, dzis 10 lipca paczka do mnie wróciła!.Skuteczne doręczenie paczki przeroslo mozliwosci dpd.Adresatka oczekiwala na paczke,byla dostepna pod telefonem
strona 601 z 631
- « poprzednia
- 1 ...
- 599
- 600
- 601
- 602
- 603
- nastepna »