strona 600 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 598
- 599
- 600
- 601
- 602
- nastepna »
-
~Joanna / 2019-07-04 13:07
Dzień dobry,
Panstwa firma wykazuje się brakiem szacunku do swouch pracownikow co jest oburzajace i powinno klasyfikowac Was nisko w hierarchii potencjalnych pracodawcow. Dzisiaj rano otrzymalam wiadomosc ze za przesyłkę mogę zapłacić karta bo Kurier bedzie miał terminal. Okazalo sie, ze płatność tylko gotówka bo pracownicy nie zostali wyposazeni w terminale. Kurier bardzo grzecznie przeprosił ale ja po odbiór przesylki musze jechac osobiście do punktu odbioru. Pojade, odbiore ale wiecej nie skorzystam z Państwa uslugi. Po jaka ch.. ganiacie swoich pracownikow po piętrach budynków, w upale, z wiekszymi i mniejszymi pakami skoro w większości przypadków jest to bezcelowe?! Żenujące podejcie zarowno do nas klientów jak i do osób ktore zatrudniacie -
-
~Paweł / 2019-07-04 12:42
Bardzo zawiodłem się nie tyle na formie co na kurierze, który miał dostarczyć mi paczkę. System działa sprawnie, jednak jak się okazuje kurier nie ma obowiązku kontaktować się z odbiorcą przed czy po próbie doręczenia. Moja paczka wylądowała w miejscu, do którego przez kilka dni nie będę miał dostępu i paczka niestety wróci do adresata.
Bardzo dziwi mnie taka niedbałość o świadczone usługi - jeden telefon spowodowałby, że odebrałbym paczkę osobiście, kurier nie musiałby jej zawozić do punktu odbioru i paczka nie musiałaby wracać do adresata (a ja na pewno napisałbym nieco bardziej pozytywny komentarz). Widząc oceny na Google - chyba nie jestem odosobniony w takim sposobie traktowania klienta... :/ZaletySzybkoWadyBrak kontaktu z odbiorcą -
~Monika / 2019-07-04 09:06
Dostałam paczkę po 4 dniach gdzie powinna być po 2 i nie mogłam złożyć reklamacji telefonicznie tylko musialam wejsc na jakiś śmieszny formularz -
~Coke / 2019-07-03 18:41
Kurier zostawia paczkę i nie informuje, żenada, opryskliwa obsługa. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
~Rebellion / 2019-07-03 15:07
Kurier w ogóle nie przyjechał :) Na stronie gdzie śledzę przesyłkę już przed dwa dni kurier próbuje dostarczyć przesyłkę! Wczoraj co najlepsze była informacja o tym, że odbiorcy nie zastał w domu, a to pech, bo byłam przez cały dzień :) poza tym w domu są czlonkowie rodziny, takze bez problemu odebrali by przesyłkę 'na wypadek gdyby'. Śmiech na sali! Człowiek zamówił by coś naprawdę potrzebnego, a dostał by to dopiero po tygodniu! Albo w ogóle haha. Bezczelność ze strony firmy, nigdy więcej nie wybiorę kuriera DPD, poczta polska szybciej przysłała by mi przesyłkę, także nie wiem za co się płaci więcej za wybranie kuriera, chyba za dłuższy czas oczekiwania i kłamstwa. NIE POLECAM, fałszywa firma, próbująca oszukiwać swoich klientów. -
~ter. / 2019-07-03 13:39
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z firmy DPD. Przesyłka zagraniczna, nie dotarła do adresata. Po tygodniu od wysłania i nie doręczenia jej zrobiłam przekierowanie paczki na inny adres. Wszystko potwierdzone mailem przez dpd. A teraz nikt w DPD nie wie gdzie ta przesyłka jest. Mam czekać bo może wróci do mnie. No to bardzo się cieszę, że mogłam zafundować swojej paczce wycieczkę zagraniczną firmą kurierska DPD... ZaletybrakWadyWszystkie możliwe -
~Kasia / 2019-07-02 12:40
paczkę przekierowałam w dniu dostawy o godz. 10. dostałam informacje że paczka dotrze w nastepnym dniu w godz, 10-14. nastepnego dnia zadzowniłam na infolinię i powiedziano mi że paczka bedzie dopiero w dniu nastepnym poniewaz przekierowałam ja dopiero o godz. 20 co było kłamstwem. Na infolinii obsługa jest niemiła a przez czat konsultatnt w ogóle nie umie konktretnie i jasno odpowiedziec na pytania. ZaletybrakWadybrak dostawy w skazanym terminie
nieprofesjonalna obsługa na infolini i przez czat -
~Anna / 2019-07-01 12:39
Kurier nie stawił się w umówionym dniu odbioru paczki, przy czym zaznaczył, ze nie było mnie w domu kiedy próbował ją odebrać, co było nieprawdą. Infolinia pomimo obietnicy pomocy nie robi nic ze zgłaszanymi skargami. Kurier w godzinach pracy wyłącza telefon pomimo, że jest jasno określone iż pracuje w godzinach od 8-18 ZaletyCenaWadyNiepunktualność
Niesłowność
Ignorowanie klienta -
-
~kendik / 2019-06-28 19:55
Problemem była dostawa towaru.Dzień wcześniej przesyłka powinna być w określonych godzinach podanych przez firmę.Napisano godzinę później że paczka została dostarczona pod wskazany adres.Niczego nie otrzymałem.Nie dosyć że kłamią to jeszcze nie odbierają telefonów.Kurier raz tylko odebrał,że będzie za dwie godziny.Czas minął i nic.Próbowałem z innego telefonu i w końcu się odezwał że będzie za 10 minut.Kurier przyjechał szybko podał przesyłkę i pojechał. ZaletyBrakWadyFatalna obsługa.Złe traktowanie klienta.Nie polecam tego kuriera. -
~Piotr / 2019-06-28 18:12
Zona w ciazy, kurier cwaniak przyniosl lozeczko uszkodzone w transporcie, polozyl strona nieuszkodzana tak zeby nie zauwazyla. Jak wrocilem z pracy od razu zorientowalem sie ze opakowanie jest uszkodzone a lozeczko jest poniszczone. Zglaszam reklamacje, nie da sie na stronie zglaszania reklamacji dodac wiecej niz 1 zalacznik. Cwaniaki daja sobie miesiac na rozpatrzenie reklamacji. Reklaacja rozpatrzona negatywnie bo nie dodalem jakiegos wniosku i nie mozna z tym juz nic zrobic.
ODRADZAM DPD -
~AdrianzPomorza / 2019-06-28 16:56
Status przesyłki dostarczona, a ja ją otrzymuję po dwóch dniach,okazuje się że kurier podpisał za mnie i przywiózł za dwa dni bo mu się nie chciało wcześniej. Ponadto chamscy kurierzy, pracownicy infolinii również. Nie polecam, banda baranów. ZaletyBrakWady-Oszustwa kurierów,
-Chamskie zachowanie,
-Niemiła obsługa -
~AB / 2019-06-28 14:17
Jedno wielkie nieporozumienie. Kurier, z którym nie ma kontaktu 3 dzień jeździ z paczką i tylko on wie gdzie ona jest. ZaletybrakWadyaby odebrać paczkę trzeba wziąć kilka dni wolnego -
~Damian / 2019-06-28 14:03
Kontakt z kurierem (trzecim juz) niemożliwy, wszyscy pełne skrzynki wiadomości głosowej, infolinia zero pomocy.Zdecydowanie najgorsza firma kurierska Zaletybrak zalet !!!Wadynie powinno sie tego nawet nazywać firmą kurierską
brak kontaktu z kurierem
czas dostawy ( jeśli oczywiście sie uda)
infolinia -
~Paula / 2019-06-28 12:25
Najgorsza firma jaka może być...
Kurierzy,biuro i infolnia tragedia ????
Każdy robi sobie co chce...
Nie polecam tej firmy i jakiekolwiek paczki będę zamawiać nigdy wiecej przez DPD
Nic więcej nie dodam brak słów i szkoda nerwów na takich ludzi...Zalety------------------------WadyZa dużo pisania ???? -
~Oszuści dpd / 2019-06-27 16:14
Tragicznie kurierzy nie odbierają przesyłek !!!
wszystkie z możliwych kłamcy oszuści wpierają w żywe oczy bezczelnie
Kilka dni skandal i podejście dla konsumenta.Zaletybrak same wady mająWadywszystkie z możliwych kłamcy oszuści wpierają w żywe oczy bezczelnie -
~Paweł / 2019-06-27 15:37
Kurier 5 dni wiezie przesyłkę i nie wie kiedy przywiezie, jest co dzień w moejej miejscowości. Wytłumaczy ktoś to , chyba sami debile są zatrudnieni w tej firmie albo kończy sie już. Nie polecam. NIgdy nie sokrzystam z usług DPD najgorsza firma jaką znam. Robią z ludzi idiotów. Ktoś powinien nagłośnić sprawę w mediach to by się obudzili. Zaletynie posiadająWadymnóstwo -
-
~Patrycja / 2019-06-27 12:26
To jakaś pomyłka a kurier który miał mi dostarczyć 3 przesyłki nie dostarczył ani jednej jest bezczelny i złośliwy powiedział że mam sobie sama jechać odebrać to do oddziału.Z pewnością nie polecam tej firmy szczególnie na śląsku. ZaletyŻadnych -
~Julietta99 / 2019-06-27 11:48
Kurier dzwonił dopiero z głównej siedziby, że był w środę, ale pod złym adresem ( był pod 3 A adres to 3b/10) i powiedział,że będzie w piątek, ale nie dotarł. Paczka została nadana na adres zwrotny i już do nas nie dotarła. ZaletyBrak zalet -
~Rafał / 2019-06-27 11:15
Kurier jak i cała firma to żenada. Zupełny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Przesyłka, która miała mi być doręczona, mimo całodziennego mojego pobytu w domu nie dotarła. W godzinach popołudniowych na trakerze pojawiła się informacja, że jest doręczona i że ją osobiście odebrałem!!! Po interwencji na czacie DPD w nocy pojawia się informacja, że kurier przekazał paczkę do punktu PickUP (jednak się zreflektował, że nie doręczył). Co więcej z infolinii dowiaduje się, że kurier może nie dostarczyć przesyłki, może nie próbować nawet jej dostarczyć czy kontaktować się z odbiorcą bo taki jest w DPD standard. Dla mnie osobiście to parodia, mogłem przecież wybrać sobie paczkomat i wtedy oczywistym by dla mnie było, że odbiorę paczkę w punkcie i nie muszę oczekiwać w domu na ewentualną wizytę kuriera. No coż, może jestem nie na czasie i nie rozumiem takiego podejścia, braku poszanowania dla czasu klienta, wprowadzania fałszywych informacji i zupełnego ignorowania choćby próby kontaktu. Firma DPD jak motto powinna zastosować hasło "Dostarczymy lub nie decyzja nie zależy od Ciebie" ZaletyZalet nie ma.WadyNierzetelność, lekceważenie klienta, oszustwa ze strony kuriera, totalny brak odpowiedzialności. -
~zbik / 2019-06-27 10:25
Zastanawiam się jak ta firma utrzymuje się na rynku, kiedy kurier jest SZFEM DPD, robi co chce i co mu się tylko podoba i nigdy nie ponosi odpowiedzialnosci. Słusznie ludzie są oburzeni ich funkcjonowaniem. Są nieterminowi, nierzetelni i mało sympatyczni. Czy szefowie firmy dpd nie wstydzą się, że zatrudniają takich ignorantów. Nie docierają do nich opinie klientów? Coś tu nie tak.wasi kurierzy są nieterminowi, absolutny brak profesjonalizmu, no i niski poziom kultury osobistej pracowników (oczywiście nie wszystkich). zastanówcie się co robicie . hejjjj.
strona 600 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 598
- 599
- 600
- 601
- 602
- nastepna »