Kurier nie przyjechał a na śledzeniu paczki pojawia się informacja, że paczka doręczona. Pani na infolinii twierdzi, że doręczona...ale do nadawcy, po rzekomej próbie doręczenia. Nie dostałam żadnej informacji mailowej, ani telefonicznej o próbie doręczenia, bądź mojej nieobecności w domu. Przez ponad tydzień informacja, że paczka w tranzycie, a podczas minuty , że doręczona do nadawcy. KPINA!!! Jeżeli już, to zgodnie z regulaminem dpd , w razie nieobecności odbiorcy powinnam dostać awizo bądź informacje elektroniczną o przekazaniu paczki do punktu ParcelShop.
KURIERA PO PROSTU NIE BYŁO. Oszuści!!!ZaletyBRAK. UNIKAĆ!!!
WadyKurier nie podejmuje próby dostarczenia paczki a zwraca ją do nadawcy. Oszukuje, że odbiorcy nie było w domu (brak awizo lub informacji elektronicznej). Brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji o paczce z firmy dpd i od kuriera,. Brak kompetentnych ludzi na infolinii.