Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12612 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~daro3 / 2019-08-16 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    firma DPD to jedna wielka pomyłka,przesyłka którą zamówiłem objechała prawie całą Polskę i znów wróciła do adresata,a odległość między nadawcą a odbiorcą to jakieś 180km,ale cóż minął tydzień i dalej nic, myślę że z chin prędzej by dotarła -aniżeli przez firmę DPD,bardzo słaby kontakt,błędne statusy podczas śledzenia przesyłki,nigdy więcej DPD
    Zaletyabsolutnie żadnych
    Wadytylko i wyłącznie wady
  • ~RENIA / 2019-08-14 19:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma na mój gust nie powinna działać, paczka zaginęła mikt nic nie wie są dokumenty potwierdzające odbiór paczki przez kuriera a w dpd twierdzą że taka paczka nie istnieje ale pieniążki za paczkę pobrali a dalej zero profesjonalizmu takie praktyki jakie stosuje dpd powinny być karalne to wtedy klienci firm kurierskich mieliby mniej problemów




    Zaletyżadne same wady
    Wadybrak profesjonalizmu i firma zatrudnia niekompetentnych ludzi - szukają oszczędności i pewnie płacą marne grosze



  • ~Alutka / 2019-08-14 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów, nie polecam tej firmy. Obsługa klienta mniej niż zero, udzielenie jakiejkolwiek informacji jest bardzo ciężko bo jest to problem z strony konsultantów że w ogóle dzwonisz i się pytasz. Dramat!
    ZaletyTanio
    WadyDużo wad
  • ~Tim / 2019-08-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w punkcie pickup czeka na kuriera już piąty dzień. Kontaktuję się z infolinią, aby wyjaśnić sprawę. Nie wiedzą dlaczego jest opóźnienie, wysyłają interwencję do oddziału. I tak 7 razy. Nie wiedzą i wysyłają interwencję. Czy mogą się ze mną skontaktować gdy sprawa będzie wyjaśniona? Nie ma takiej możliwości. Czy mogę skontaktować się z oddziałem, aby czegoś się dowiedzieć? Nie ma takiej możliwości. Paczka czeka, nic nie wiedzą, a nawet jak się dowiedzą, to klientowi informacji nie udzielą. Firma kurierska, która ani nie potrafi zająć się przesylką, ani udzielic konkretnych informacji klientowi. Nic nie mogą! Żart, nie firma kurierska.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2019-08-14 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dpd jest niekompetentna.. Nie traktuje powaznie swoich klientów. Jestem oburzona, poniewaz dotaję e-mail, że kurier będzie miedzy 11.30 a 13.30 a kuriera brak..... Wiec dzwonię o godzinie 14 do p. Rafała a on mowi ze bedzie za 1,5 godziny.. Kuriera brak...... Dzwonie Po raz kolejny po 2 godzinach oczekiwania pytam kiedy będzie na danej ulicy a on.. Juz byłem ale musiałem wrócić po odbiory paczek.. Mnie osobiście zatkało.. Pytam go czy wie wyrobi do godziny 17 a on ze raczej nie ale bede dwie ulice dalej wiec moze mnie pani odszukać.. Co za bezczelny typ... Ja nie mam co robic tylko szukać kuriera po całym Chorzowie z dwujka malych dzieci!! Nie polecam.. Poprzestawiało im sie w d...e
    ZaletyZadnych
    WadyDużo
  • ~Aga / 2019-08-14 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nieuprzejmy, nie chce zaczekac kilku minut nie ma wydać 15zł
  • ~Niezadowolona / 2019-08-14 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny. Pretensjonalnie informuje, że nie będzie dźwigać. Po ustaleniu innego dnia dostawy już po załatwieniu przeze mnie osoby do pomocy,nie przyjeżdża. Dzwoniłam żeby zapytać o której przyjedzie odpowiedział, że on dzisiaj nie pracuje i żebym sama sobie pojechała do magazynu po odbiór. Bez mojej wiedzy zaznaczył status klient nieobecny, a następnie odbiór osobisty. Po zgłoszeniu na infolinii interwencji zostałam poinformowana, że przesyłka zostanie dostarczona w dniu następnym. Ta sama sytuacja, nikt nie przyjeżdża. Zglosiłam reklamację i dostałam odpowiedź, że przesyłka jest za ciężka i źle zapakowana. Dziwne, bo jakoś za pierwszym razem nie było z nią problemu i została załadowana na samochód...
    ZaletyBrak
    WadyBezczelny kurier. Zero profesjonalizmu i dbałości o klienta.
  • ~Michal B. / 2019-08-14 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, slaba obsluga, nie dowoza paczek na czas, klamia ze nikogo nie bylo w domu, zostawiaja paczki u obcych ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyDpd
  • ~Adam / 2019-08-14 06:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki. Brak kontaktu tel. Wpisany status: przesyłka doręczona. G. 21.25 13.08. Odbiorca: Tu moje nazwisko. Byłem w domu, nawet nie dzwonił do drzwi. Czy to nie podchodzi o przestępstwo sfałszowania podpisu???
    ZaletyBrak
    WadyDużo bym tu wpisał.
  • ~Ulica / 2019-08-13 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie kurier rozwozi tylko do 10 30
    Kurier odjeżdża nie dzwoniac
    Skandal
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~gocek / 2019-08-13 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier podpisał się za mnie na dodatek nie dostarczył paczki - wg bok wszystko jest ok bo mu się auto zepsuło i paczkę zostawił w jakiś sklepie i mam sobie podjechać. Paczka od 5 dni tam leży
  • ~mef92 / 2019-08-13 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona w piątek, w poniedziałek rano sprawdzam status przesyłki i o dziwo "PACZKA DOSTARCZONA". Zero kontaktu ze strony kuriera czy firmy DPD o doręczeniu. Po bezpośrednim telefonie do kuriera okazało się, że kurier zostawił moją paczkę o wartości 500 zł, gdzieś i nie pamięta gdzie!! Gdy go ponagliłem w jego poszukiwaniach dostałem odpowiedź "Miałem zająć się tym priorytetowo, ale po takiej rozmowie to mi się odechciało. Zajmę się tym w wolnej chwili". SKANDAL!!! Paczka 5 dzień nie dostarczona... niby znajduje się na magazynie, ale śmiem w to wątpić... Prawdopodobnie kurier jej nie odebrał z miejsca gdzie ją zostawił, bo nie pamięta gdzie ją zostawił. Omijać szerokim łukiem kurierów DPD.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~xxxx / 2019-08-13 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odmawia dostarczenia paczki bo jest za ciężka.Strzela focha i odjeżdża.
    Termin dostarczenia zostaje przeniesiony na kolejny dzień.....
    Okazuje się że kurier podjął decyzję o zwrocie paczki do nadawcy ,bez ponownej próby dostarczenia.
    W systemie zostało wpisane że paczki nie przyjął klient.
    Dpd ma gdzieś klientów, liczy się zdanie kuriera bo choćby nie wiem co zrobił to przecież nie ma kto pracować, więc trzeba się cieszyć z tego co jest.
    ZaletyBrak
  • ~Hubert / 2019-08-13 08:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Trzy przesyłki w krótkim czasie. Zawsze ten sam kurier. Kurier spoko wnosi, stawia nawet w domu (odbierała moja dziewczyna) a rzeczy trochę ważyły. Każda rzecz była uszkodzona, widać że rzucone albo o coś uderzone. Stół, łóżko i tylko materac się uchował bo to materac. Uszkodzenia takie, że przy otwarciu paczki przy kurierze nie zauważone, bo tam gdzie karton był uszkodzony produkt pod spodem był nietknięty.
    Kurier na moich oczach rzucił paczką (lekki karton, może puste ale do doręczenia) o ziemie bo nie mógł podnieść mojego stołu trzymając tamtą paczkę.
    Zaletyszybko
    Wadyzero dbania o paczki
  • ~JACEK / 2019-08-12 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻADNEGO SZACUNKU DLA PACZEK ! Dlaczego z Poczty Polskiej paczki przychodzą całe, niezgniecione i nieuszkodzone, podobnie FEDEX tak samo GLS i inni kurierzy nie mam uwag natomiast nie pierwszy raz ZAWSZE ALE TO ZAWSZE jeśli coś do mnie trafia z DPD jest zgniecione, połamane itd. Kurierzy to zwykłe prostaki żeby nie powiedzieć inaczej.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Mirek / 2019-08-12 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mialem odbiór przesyłki w centrali na znalezienie przesylki czeka sie dwie i pół godziny dopiero po sprawdzeniu monitoringu przesylka sie znajduje nie polecam tej firmy.
    ZaletyNiski koszt
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~ble ble / 2019-08-09 18:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Wiele razy korzystałam z usług dpd i zawsze miałam o nich dobrą opinię aż do teraz... Paczka nadana pod koniec czerwca, miała pojawić się u odbiorcy zaraz na początku lipca (paczka wysłana z Wielkiej Brytanii do Polski). Już w dniu dostarczenia spokoju nie dawało mi to, że paczka nie ruszyła z magazynu głównego w Polsce (tam ostatni raz została zeskanowana)... kolejnego dnia oczywiście też nie dotarła i wszystko stało się jasne. Paczka zginęła- wszelki kontakt czy to z dpd pl czy dpd uk kończył się na tym samym- szukamy, prosimy o cierpliwość. Po 3 tygodniach otrzymuje od dpd uk emaila ze zdjęciem mojej paczki (już otwartej) z prośbą o potwierdzenie czy to jest poszukiwana przesyłka. Oczywiście potwierdzam. W emailu zwrotnym dostaję informację, że przesyłka zostanie przekazana odbiorcy. Super, ucieszyłam się bo dzieciaki czekały na swoje prezenty... i tu koniec radości. Mijają kolejne dni a po paczce ani śladu. Kolejne telefony i czaty. Dpd Polska w ogóle nie wiedziała o znalezieniu paczki- co dziwi bo zdjęcie definitywnie było zrobione. Dpd Uk prosi o kilka dni, twierdząc że badają sprawę. Kilka dni mija, zero kontaktu z którejkolwiek ze stron. Ja sama wysyłam ostatecznie emaila z żądaniem zwrotu pieniędzy (paczkę ubezpieczyłam do pełnej wartości). W odpowiedzi dostaje kolejnego emaila, że bardzo przepraszają ale sprawa związana z poszukiwaniem zakończyła się fiaskiem i mogę (jeżeli chcę) ubiegać się o odszkodowanie. Sprawa jest już otwarta, ale niestety nie jest to takie proste... ciągle mało im dowodów, mimo posiadanych paragonów (na szczęście miałam je) , wyciągu z banku potwierdzającego zakupy, itd. itd.

    W każdym razie bardzo się zawiodłam, paczka z dużym prawdopodobieństwem graniczącą z pewnością po prostu została rozkradziona. Mam nadzieję, że dzieci które otrzymały jej zawartość cieszą się prezentami (nie jest to złośliwe- dzieci niczemu winne), a osoba/osoby odpowiedzialne za to dosięgnie karma... (ponoć zawsze wraca). Ja musiałam niestety jakoś wytłumaczyć dzieciakom, do których paczka została wysłana, że niestety ale jej nie otrzymają. Niestety nie mogłam sobie pozwolić na zakup 'duplikatów' i ponowną wysyłkę bo paczka była sporo warta. Cała ta sprawa kosztuje mnie naprawdę sporo czasu, energii, stresu i nerwów- ale nie odpuszczę i jeżeli trzeba będzie udam się do prawnika. Raczej nie skorzystam już z usług firmy... chyba że w ostateczności, jak nie będę miała innej możliwości.
    Zaletyzaletą jest jedynie cena- wysyłka nie kosztowała fortuny (stąd dwie gwiazdki), ale jakość usługi pozostawia wiele do życzenia
    Wadyzabrakło by miejsca na ich wypisanie- począwszy od samej usługi a kończywszy na obsłudze i podejściu do tego typu zdarzeń, procesie reklamacji i procedurze odzyskania pieniędzy
  • ~Wkurzona / 2019-08-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Kurier porzuca paczkę u jakiś nieznajomych ludzi, w czasie kiedy Ty czekasz jak głupi w domu. Mało tego, mam zarejestrowany zwrot towaru za pośrednictwem DPD i kurier nie pojawia się czwarty dzień pod rząd po odbiór paczki i jeszcze otrzymuję bezczelne emaile, że kurier był i nie zastał adresata. W domu codziennie czeka dwoje emerytów, wiedząc, że kurier ma się pojawić po zwrot. Naprawdę nikogo w DPD nie zastanawia, że od czterech dni nikt nie otwiera drzwi kurierowi? Przecież to mi najbardziej zależy na szybkim zwrocie i odzykaniu pieniędzy - chyba logiczne. Reklamacja/skarga napisana, ale nie mam złudzeń, że kurier przyjedzie. Nigdy więcej zakupów i zwrotów za pośrednictwem DPD, choćby kosztem całkowitej rezygnacji z zakupów w danym sklepie, od dzisiaj DPD unikam jak ognia!
  • ~Mariusz J. / 2019-08-09 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma krzak. Beznadziejna. Tydzień temu kurier zostawił mi paczkę, uszkodzoną. Nie było mnie w domu. Od tygodnia dzwonie codziennie i zgłaszam reklamację. Mam już kolejny jej numer,kurier nie odbiera, paczka leży. Specjalnie z pracy wracam wcześniej, bo ma być w godzina 16-18. Infolinia mówi ciągle to samo, że już zgłosili do oddziału, że do kierownika, itd. Kompletna amatorszczyzna, zerowy kontakt z kurierem. Powinni zlikwidować ten badziew. Zlecenie reklamacyjne 23686, 50400, 25885 - to ciągle ta sama reklamacja ! Tragiczna firma, tragiczna jakość obsługi.
  • ~Rumi / 2019-08-09 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy z łapanki, BOK tragedia, nic nie wiedzą, tyle możesz się dowiedzieć ile sam przeczytasz na ich stronie po podaniu numeru przesyłki. Spróbujcie się dowiedzieć w jakich godzinach pracują kurierzy - odpowiedź "rano" a dostawa po południu jest możliwa, odpowiedź "to zależy od kuriera" no to w jakich godzinach można spodziewać się przesyłki? odpowiedź "to zależy od kuriera" no i już wszystko wiesz i masz dość DPD.
    ZaletyZalet - brak
    WadyKurierzy sobie, BOK sobie a firma chyba nie zauważa albo olewa klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8045
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4669
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3018