strona 592 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 590
- 591
- 592
- 593
- 594
- nastepna »
-
~Zuzka / 2019-09-16 13:40
Chyba najgorszy dostawca na rynku kurier dzwoni nie przywozi co dziennie dzwonię i mówi że będzie wieczorem w śledzenia przesyłki info, że został zmieniony termin dostawy nieprawda dziś dziwnym głosem wskazującym na....
informuje mnie dzwoń se do Jurka ja tam już nie jeżdżę
Pierwsza przesyłka wogole nie dotarła kurier zadzwonił że ma ale on wozi do firm a ja jestem adres prywatny...
-
-
~wściekła / 2019-09-16 13:15
Wielkie '0'. Poziom obsługi i komunikacji to totalna porażka. Poprosiłam (za pomocą formularza na stronie DPD) o przekierowanie przesyłki do punktu odbioru. Kolejnego dnia otrzymałam informację sms, że mimo to kurier podjął nieudaną próbę dostarczenia na adres domowy. Od tego momentu los paczki jest nieznany, a kolejne próby uzyskania informacji o jej statusie (poprzez konsultantów telefonicznych i online) w niczym nie pomogły. Konsultanci sprawiają wrażenie jakby sami nie wiedzieli jak działają procesy w ich firmie, podają błędne informacje np nt. możliwości śledzenia przesyłki czy kontaktu z kurierem, totalna olewka. Niepotrzebnie stracone pieniądze na rozmowę z obsługą klienta, nie wiem - po co oni tam w ogóle są? Nigdy więcej żadnej dostawy przez firmę DPD. -
~byly klient / 2019-09-16 12:16
DPD ma w nosie nadawcow i odbiorcow
kurierzy robia co chca - skladasz reklamacja a DPD udaje ze nie bylo tematuWadysame wady -
~pracuś / 2019-09-16 10:45
Najgorsza z firm kurierskich, miałam okazję tego doświadczyć. Był to mój pierwszy i ostatni raz z tą firmą , nigdy nikomu nie polecę. jest mnóstwo innych firm kurierskich na rynku godnych polecenia i przyjaznych dla klienta z którymi bardzo długo współpracuję i nigdy nie zawiodły. Po raz pierwszy zdarzyło mi się że muszę odebrać przesyłkę z odległego o 20 km oddziału (przesyłkę o sporym gabarycie, którą kurier zostawił po pierwszej nieudanej próbie doręczenia) nie mając własnego środka lokomocji a przecież miałam odebrać przesyłkę którą miał dostarczyć kurier. Zero kontaktu ze strony kuriera z klientem. Lepiej odwieżć paczkę do oddziału odległego o 20 km niż wykonać w jedną minutę telefon do klienta. NIGDY WIĘCEJ NIE CHCĘ MIEĆ DO CZYNIENIA Z TĄ FIRMĄ I NIE POLECAM NIKOMU. Zaletynie dopatrzyłam się żadnychWadyBrak kontaktu i negatywny stosunek do klienta, niekompetentni kurierzy -
~Rex / 2019-09-16 10:03
Bardzo zły kontakt z kurierem.Ni wiadomo o której godzinie będzie.2 razy zdążyło się że kurier przyjechał na podwórko Postal i pojechał.W biuro obslugi mówią że kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem.Paranoja.Nikomu nie polecam tej firmy. -
~Bizon / 2019-09-15 11:03
Informację o możliwości przekierowania paczki otrzymałem 2 września. Skorzystałam z możliwości i przekierowałem paczkę na 3 września między 16:00 a 18:00. Planowanego dnia nie było nawet próby doręczenia paczki, ale system już wysłał mi sms, że paczka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym. System zarejestrował dostarczenie paczki, co w rzeczywistości nie miało miejsca. 4 września otrzymałam telefon (502 799 553) od kuriera o 13:10, że zamierza mi dostarczyć w ciągu kilku minut przesyłkę. Nie wiem, skąd próba dostarczenia paczki w tej godzinie. Natomiast kurier zobowiązał się, ze paczkę przekieruje na drugi dzień (5 września) między 16 a 18. Tymczasem również tego dnia nie było próby dostarczenia. Biuro obsługi klienta poinformowało nas, że w ogóle nie mają opcji przekierowania paczek ze wskazaniem na godzinę, stwierdził, że jesteśmy śmieszni. Kolejno poinformowano nas, ze możemy sami odebrać paczkę, a jak nie to zostanie dostarczona jutro jak kurierowi będzie pasować. -
~Bo / 2019-09-15 05:29
Uważajcie na tą firmę . Przy byle jakiej okazji potrafią nałożyć tzw.karę za paczkę jaka nie jest w prostopadłościanie. Zapłaciłem 600 złotych za wysłanie płaskiej blaszki 40/20 cm a była dobrze opakowana i przepisowo. Reklamacja u nich polega na tym,że nie zapłacą. Niszczą zawartośc przesyłek. Masakra. DajPokójDupowatej -DPD... Zaletyszybko dostarczaja to fakt -
~Noname / 2019-09-15 02:40
Nie dostałam żadnej informacji o nr przesyłki żeby móc ją śledzić. Konsultant na czacie stwierdził że oni się takimi rzeczami nie zajmują i że nr powinien mi podać nadawca (w przypadku innych przewoźnikow zawsze dostaje email z nr). Dodatkowo pomimo przekierowania paczki do parcel shopu, przyszła ona na wcześniejszy adres dostawy... To już nie pierwsza taka sytuacja, chyba nigdy mi się nie zdarzyło nie mieć z Dpd problemu, nie polecam ZaletyZeroWadyWszystko -
-
~Zawiedziona / 2019-09-14 22:02
Niejednokrotnie były zamawiane paczki na szczęście były za pobraniem, zero kontaktu z kurierem, status przesyłki ustawia sobie sam i zwraca do nadawcy, kilka zgłoszonych reklamacji i te same odpowiedzi a poprawy nadal brak i kurier dalej pracuje i robi to co chce, omijam tą firmę z daleka. Najgorsza firma, pierwszy raz spotkałam się z takim chamstwem. Jednego razu zamówienie z allegro kurier i cholera wysłali DPD i się zezłościłam, gdy do niego zadzwoniłam to stwierdził że nikogo nie było to powiedziałam że to nie możliwe bo czekam cały dzień to powiedziałam że wcale ty jego nie było i się nie pomyliłam był niby u sąsiada w domu który był w pracy natomiast obiecał że jutro dostarczy w statusie ustawił po mojej rozmowie że nie zastał adresata, niestety następnego dnia nie dostarczył gdy zadzwoniłam to powiedział że nie dostał z magazynu LUDZIE masakra jakaś i znowu po rozmowie zwrot adresat odmówił i poszła ponownie skarga na kuriera to przekazali do oddziału skargę i co cisza. Oszuści, omijać z daleka. ZaletyBrakWadyOszuści, same problemy, robią co chcą, kierownik nie kompetentny. -
~Izabela / 2019-09-13 22:20
Czekam ponad tydzień na umowę z Orange i telefon,dzwonie do kuriera nie odbiera.podobno umowa juz podpisana nie wiem przez kogo telefon zaginął Złodzieje! !! -
~wolf / 2019-09-13 19:51
OSTATNIO TA FIRMA TO TRAGEDIA. Kurierzy mają w dupie to czy dostarczą czy odbiorą paczke. Nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego więc leci następny. W zdrowej sytuacji mozna zadzwonic i sie umowic gdzeis na miescie. Jezeli nie ma cie w domu, paczka stracona - wysylam i odbieram paczki przez dpd ale w ciagu tego tygodnia miarka sie przebrala. Zmieniam firme ZaletybrakWadyolewanie klientow -
~karolina / 2019-09-13 19:44
Dnia 28 .08.2019 r zakupiłam przesyłkę w drogerii internetowej Joka z dostawą w ciągu 2 dni roboczych przez kuriera dpd. Dnia 02.09.18 r. dostałam informację na e-mail ,że kurier dostarczy mi przesyłkę w tym dniu jednak kurier nie dostarczył jej w tym terminie. Następnego dnia w historii przesyłki kurier zmienił status przesyłki jako doręczony mi ok godziny 22. Dnia 05.09.19 r. skontaktowałam się z infolinią dpd w celu wyjaśnienia tego zdarzenia. Po długim oczekiwaniu konsultant który odebrał połączenie powiedział że w statusie ma informację że paczka została mi dostarczona,ale stwierdził że jednak mogła nastąpić pomyłka w błędnym statusie i próbował się skontaktować z kurierem. Kurier nie odbierał, konsultant poprosił mnie żebym zadzwonił ponownie tego samego dnia ale w późniejszych godzinach. Zadzwoniłam ponownie konsultant który odebrał nic mi nie pomógł, nie miał informacji żeby ktoś podjął się wyjaśnienia mojego zgłoszenia, ponownie zostałam poproszona o o kontakt w późniejszych dniach. Kurier pozostawił mi zniszczoną przesyłkę pod drzwiami, nie kontaktując się ze mną w dniu 09.09.19 r. Okazało się, że zamówienie jest niekompletne a paletka cieni do powiek jest pokruszona. Tego samego dnia zadzwoniłam na infolinię, wyjaśniłam zaistniałą sytuację konsultantowi, który zaproponował że następnego dnia przyjedzie do mnie kurier w godzinach od 10 do 14 by spisać protokół szkody, powiadomił mnie że dostanę zwrot pieniędzy bo paczki są ubezpieczone. Kurier przyjechał ok godziny 19 jednak nic o protokole nie wiedział, miał odebrać tylko przesyłkę, oddałam mu ją. Kurier powiedział że dowie się o co chodzi w całej sytuacji i najwyżej podjedzie jeszcze raz a paczkę odeśle do sklepu. W dniu 12.09.19 r. dostałam informację na e-mail że kurier dostarczy mi paczkę. Kurier przyjechał z tą samą zniszczoną paczką, odmówiłam przyjęcia paczki. Kurier spisał protokół szkody ale paczkę mi pozostawił. Przesłałam zdjęcie dokumentu drogerii, z której zamówiłam kosmetyki czekam na pieniądze w ramach odszkodowania. Zaletynie maWadysame wady -
~Weronika / 2019-09-13 17:38
Czekam na paczkę i na kontakt od kuriera od dwóch dni tak jak dostałam SMS z informacją że paczka została nadana kurierowi i już dzisiaj będzie dostarczona. Zero kontaktu od kuriera, jak ja dzwonie to ciągle poczta głosowa sie włącza. W opcji ' śledź paczkę' okazało się że ja z niej zrezygnowałam i została odesłania do nadawcy.
Pytam się jak i kiedy skoro nie miałam kontaktu z kurierem.... Bałagan i tyle a na infolini nawet przepraszam nie usłyszałam. -
~Dramat / 2019-09-13 17:31
Dramat!! To gó...no nie firma!! Nigdy więcej !!! Pracownicy kłamią w żywe oczy !!! Ta firma nadaje się do Afryki a nie do Europy !! ZaletyŻadnych !!WadyWszystko! -
~Jacek / 2019-09-13 17:29
Moja paczke zwyczajnie zgubili, nikt nie wie gdzie jest. W punkcie obslugi klienta totalna zlewka i spychologia. Unikam dpd jak ognia. ZaletyZadnychWadyNieterminowosc, nieslownosc, brak kontaktu -
~ada63 / 2019-09-13 16:33
Brak profesjonalizmu ,brak poszanowania klienta (a z tego żyją) arogancja ,niekompetencja dużo by tego wymieniać a wszystko na nie .Najpierw mnie powiadomił kiedy i w jakich godz. będzie 12 09 2019 ,przesyłkę śledziłam ,w pewnym momencie pojawił się 2 ulice dalej ,ucieszyłam się .Kiedy po godz. go nie było zaczęłam się denerwować , że coś za długo go nie ma i co zobaczyłam ODBIORCA ZREZYGNOWAŁ z przesyłki .Coś mnie trafiło ,zadzwoniłam na infolinię 12 09 2019 godz.17 00 ,pojawiła się informacja godz.19 45 że zmieniono termin doręczenia na dzień 13 09 2019.Krótko trwała radość 13 09 2019 godz.10 56 pojawiła się informacja ,że paczce już nadano nr zwrotny ,pogratulować ,praca wre .Mało tego przez cały czas dzwonię na info ( z10 )ludzie chcą pomóc dzwonią ,mejlują ale nikt ani nie odbiera telefonów ani nie czyta mejli .Córka dodzwoniła się tam gdzie niby miała być paczka ale nikt nic nie wie ,pani powiedziała jej ,że to nadawca zażądał zwrotu paczki ,ale oni i tak jej nie mają i nie wiedzą gdzie jest ,po rozmowie z nadawcą okazało się , to nie prawda .Kurier moich telefonów nie odbierał, na smsy , mejle nie odpowiadał , zadzwoniłam z nieznanego nr. odebrał kazał sobie wysłać smsa z nr. przesyłki .i wyłączył telefon .Na info nie mogą zlokalizować paczki .Dla mnie to jakiś horror ,banda ludzi nieodpowiedzialnych .Bardzo mi zależało na tej paczce była tam pamiątka chrztu z grawerem dla mojego wnuczka na 15 09 2019.Jest mi smutno. ZaletyŻADNYCH ZALET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadySAME WADY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Konrad / 2019-09-13 15:38
To był pierwszy i ostatni raz jak współpracowałem z firmą DPD. Zamówiłem paczkę z Belgii i nie dotarła do mnie, po czym została zwrócona od razu do nadawcy do Belgii. Firmie DPD łatwiej było zawieźć dużą paczkę do Belgii niż potrzymać ją kilka dni w magazynie w Czechowicach-Dziedzicach (mieszkam w Bielsku-Białej, która graniczy z Czechowicami). Paczka została zwrócona od razu. Co więcej, kurier zachował się skandalicznie, gdyż skłamał, że nikogo nie było w domu, co jest niemożliwe, bo w moim domu zawsze ktoś jest. Przypuszczam, że nie chciało mu się podjechać, ani zapytać kogokolwiek w okolicy, gdzie znajduje się podany adres (choć nietrudno samemu go znaleźć). Nie rozumiem kompletnie polityki firmy DPD, która w swoim regulaminie (pani na infolinii powiedziała mi to z 15 razy, żeby dowieść mi, że wszystko przebiegło zgodnie z regulaminem) zastrzega sobie, że kurier nie ma obowiązku kontaktować się z osobą, której dostarcza paczkę. W związku z tym kurierowi łatwiej jest wozić paczkę tam i z powrotem niż wykonać 30 sekundowy telefon. Przynajmniej może wtedy skłamać, że odbiorcy nie było w domu. Tylko niestety nie ma za bardzo jak tego udowodnić. Po co w takim razie firma wymaga, by w zamówieniu podawać swoje szczegółowe dane, w tym numer telefonu. W każdym razie, uważam zachowanie firmy DPD za skandaliczne i już nigdy nie wybiorę tej firmy do dostarczenia jakiejkolwiek paczki. WadyBrak profesjonalizmu, niekompetentni kurierzy, absurdalny regulamin, ogólny negatywny stosunek do klienta -
~klient ostatni raz / 2019-09-13 13:39
Jedna z czterech paczek w przesyłce nie została doręczona (trzy zostały doręczone przed południem. Po południu, dopiero po długim wyczekiwaniu na czacie dowiedziałem się, iż "paczka została błędnie przesortowana, doręczenie przewidywane na poniedziałek". Dwa dni w plecy, zasłanianie się regulaminami i zwalanie winy na maszyny. Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności. Nie polecam, nigdy więcej nie będę współpracował z tą pseudofirmą. WadyBrak profesjonalizmu -
~Eliza / 2019-09-13 13:13
Czat dpd to jakiś żart, zero pomocy, zero informacji i w dodatku wychodzenie z czatu podczas rozmowy, smieszne -
~Natalia / 2019-09-13 13:12
Brak słów. Dzisiaj została do mnie doręczona przesyłka. Niestety podczas gdy dzwonił do mnie kurier byłam w toalecie i nie dałam rady rozmawiać. Kurier według rejestru połączeń dzwonił do mnie o godzinie 10;17,10;18 oraz 10;22. Niespełna 30 minut później pośpiesznie zadzwoniłam do kuriera. Jakież było moje zaskoczenie, gdy w słuchawce usłyszałam krzyczący na mnie głos. Kurier oznajmił mi, że nie wie gdzie mieszkam, pytał ludzi po drodze ale nikt mnie nie znał.. więc nie przywiezie mi paczki dzisiaj, bo nie ma na to czasu i jeśli będzie ktoś w centrum miasteczka, oddalonego o 4 km to może sobie ją odebrać. Pan przy tym był bardzo niemiły, opryskliwy,( żeby nie użyć słowa gbur) jakby robił łaskę, że wykona swoją pracę i przywiezie mi przesyłkę. Mało tego poinformował, że jest w mieście jeszcze 2 godziny bo później jedzie do innego miasteczka. Czy to jest jakaś kpina ? Przesyłka została zapłacona przelewem z góry, kwota 14 zł po czym sama sobie mam po nią jechać, gdyż kurier nie ma nawigacji żeby do mnie trafić? jestem w szoku, że osoby z tak niską kulturą osobistą pracują w państwa firmie! Mało tego, gdy zadzwoniłam ponownie, aby poinformować kuriera, że nikogo w centrum nie będzie z moich bliskich w przeciągu 2 godzin kurier odpowiedział, że w takim razie może w poniedziałek ktoś ją odbierze... po czym powiedział mi, iż nie ma czasu ze mną rozmawiać i rozłączył się.. Wiele razy korzystałam z usług Państwa firmy, lecz był to ostatni raz, ze względu na kuriera. Będę wybierać konkurecję, która nie robi łaski z dowiezienia przesyłki. Jest mi niezmiernie przykro, przez to w jaki sposób potraktował mnie kurier. Przesyłkę dał swojemu koledze do dostarczenia.. nawet nie pofatygował się aby przyjechać. Numer kuriera: 531 900 226. Jak można tak traktować osoby, które zapłaciły za usługę! ABSURD!! P:roszę uważać na tego kuriera!!!
strona 592 z 634
- « poprzednia
- 1 ...
- 590
- 591
- 592
- 593
- 594
- nastepna »