Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12554 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Enya. / 2019-09-18 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dziadoskiej firmy NIE ZNAM!!!.LEK odebrali od sprzedawcy 16.09.19 a 19.09.19 NIKT NIE WIE W DPD gdzie jest przesyłka I KIEDY JĄ ODBIORĘ.Kazali mi (Kontakt z DPD Warszawa)siedzieć w domu i....czekać na kuriera.W 4 literach mają moje obowiązki (pracę, rodzinę).ZERO SZACUNKU O PRZEPRASZAM MOWY NIE MA.Dlaczego to SZAMBO(WERSAL za drzwiami) jeszcze działa na rynku?.
    Drodzy sprzedawcy ONI wam klientów dostraszają.Szukajcie innych dostawców jak DHL.My kupujący PONOSIMY koszty DOSTAWY W PRZYPADKU DPD NIE SĄ WARCI ANI CENTA.
    OT PRZYKŁAD POSTĘPU KAPITALIZMEM UWIEDZIONEGO.
    ZaletyZero
    WadyWszelkie możliwe w takiej działalności.Terminowość dostaw,kontakt,informacja o przesyłce.Szacunek do odbiorcy.
  • ~Ed / 2019-09-18 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona paczka nie została dostarczona w pierwszej wersji bo cyfra w kodzie pocztowym się nie zgadzaładnie ok zostało wyjaśnione i paczka miała być następnego dnia doręczona niestety na infolinii nikt nie umie i nie może pomóc każdy mówi co innego.Paczka po mimo że oczekiwana zostaje zmagazynowana żenada.Na sam koniec kurier odmawia dostarczenia bo błędny adres niby gówno prwada adres jest prawidłowy.Żenada nie polecam z daleka jeśli to możliwe od tej firmy
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kompetencji chęci pomocy zbywanie klienta
  • ~nick / 2019-09-18 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletna niekompetencja zarówno pań na telefonie jak i kierowców. Ludzi tam chyba biorą z łapanki. Zatrudniają tam chyba sam margines społeczny.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Patrycja / 2019-09-18 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaka szkoda,że nie można wystawić zera. Dezorganizacja,niekompetencja,powiadomienia na stronie odbiegają od tych wysyłanych sms-em, telefonu do kuriera brak (nie wiadomo dlaczego). Żal. Szok i niedowierzanie. Burdel kompletny.
    ZaletyNic.
    WadyWszystko.
  • ~Henryk / 2019-09-17 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to DNO pod kązdym względem. Paczka nieodebrana ,bo wg. pracownika z infolini dyspozytor zapomniał przekazać zlecenie kurierowi. Z kolei przy dostawie brak jakiejkolwiek informacji ,że kurier przyjedzie, żadnego telefonu nic, zero czasu żeby jakoś zorganizować odbiór gdy nie ma nikogo w domu.
    Infolinia totalnie bezużyteczna ,brak jakiejkolwiek chęci pomocy klientowi, ludzie pracujący sa chyba wzięci z jakiejś łapanki, żądnych kompetenecji. NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ FIRMY.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK
  • ~DPDno / 2019-09-17 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno a nie kurierzy. Chamstwo, dezorganizacja, brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu w dostarczeniu przesyłki.
  • ~W55 / 2019-09-17 09:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Zamawiasz dostawę do domu a i tak musisz sam odbierać!! Kurier pracuje od 9 do 13!! Przykry żart a nie obsługa.
  • ~Jack / 2019-09-17 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Od kuriera do pracownika infolinii pracują ta chyba ludzie mniej sprawni umysłowo. Pojawił się problem z doręczeniem przesyłki z winny kuriera i nie ma nikogo w tej firmie , kto przez telefon umiałby rozwiązać problem , udzielić informacji lub chociaż zapewnić , że postarają się zrobić cokolwiek , aby przesyłkę dostarczyli.Makabra trzymajcie się z daleka od tej firmy
  • ~Zuzka / 2019-09-16 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy dostawca na rynku kurier dzwoni nie przywozi co dziennie dzwonię i mówi że będzie wieczorem w śledzenia przesyłki info, że został zmieniony termin dostawy nieprawda dziś dziwnym głosem wskazującym na....
    informuje mnie dzwoń se do Jurka ja tam już nie jeżdżę
    Pierwsza przesyłka wogole nie dotarła kurier zadzwonił że ma ale on wozi do firm a ja jestem adres prywatny...

  • ~wściekła / 2019-09-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielkie '0'. Poziom obsługi i komunikacji to totalna porażka. Poprosiłam (za pomocą formularza na stronie DPD) o przekierowanie przesyłki do punktu odbioru. Kolejnego dnia otrzymałam informację sms, że mimo to kurier podjął nieudaną próbę dostarczenia na adres domowy. Od tego momentu los paczki jest nieznany, a kolejne próby uzyskania informacji o jej statusie (poprzez konsultantów telefonicznych i online) w niczym nie pomogły. Konsultanci sprawiają wrażenie jakby sami nie wiedzieli jak działają procesy w ich firmie, podają błędne informacje np nt. możliwości śledzenia przesyłki czy kontaktu z kurierem, totalna olewka. Niepotrzebnie stracone pieniądze na rozmowę z obsługą klienta, nie wiem - po co oni tam w ogóle są? Nigdy więcej żadnej dostawy przez firmę DPD.
  • ~byly klient / 2019-09-16 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD ma w nosie nadawcow i odbiorcow

    kurierzy robia co chca - skladasz reklamacja a DPD udaje ze nie bylo tematu
    Wadysame wady
  • ~pracuś / 2019-09-16 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm kurierskich, miałam okazję tego doświadczyć. Był to mój pierwszy i ostatni raz z tą firmą , nigdy nikomu nie polecę. jest mnóstwo innych firm kurierskich na rynku godnych polecenia i przyjaznych dla klienta z którymi bardzo długo współpracuję i nigdy nie zawiodły. Po raz pierwszy zdarzyło mi się że muszę odebrać przesyłkę z odległego o 20 km oddziału (przesyłkę o sporym gabarycie, którą kurier zostawił po pierwszej nieudanej próbie doręczenia) nie mając własnego środka lokomocji a przecież miałam odebrać przesyłkę którą miał dostarczyć kurier. Zero kontaktu ze strony kuriera z klientem. Lepiej odwieżć paczkę do oddziału odległego o 20 km niż wykonać w jedną minutę telefon do klienta. NIGDY WIĘCEJ NIE CHCĘ MIEĆ DO CZYNIENIA Z TĄ FIRMĄ I NIE POLECAM NIKOMU.
    Zaletynie dopatrzyłam się żadnych
    WadyBrak kontaktu i negatywny stosunek do klienta, niekompetentni kurierzy
  • ~Rex / 2019-09-16 10:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zły kontakt z kurierem.Ni wiadomo o której godzinie będzie.2 razy zdążyło się że kurier przyjechał na podwórko Postal i pojechał.W biuro obslugi mówią że kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem.Paranoja.Nikomu nie polecam tej firmy.
  • ~Bizon / 2019-09-15 11:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Informację o możliwości przekierowania paczki otrzymałem 2 września. Skorzystałam z możliwości i przekierowałem paczkę na 3 września między 16:00 a 18:00. Planowanego dnia nie było nawet próby doręczenia paczki, ale system już wysłał mi sms, że paczka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym. System zarejestrował dostarczenie paczki, co w rzeczywistości nie miało miejsca. 4 września otrzymałam telefon (502 799 553) od kuriera o 13:10, że zamierza mi dostarczyć w ciągu kilku minut przesyłkę. Nie wiem, skąd próba dostarczenia paczki w tej godzinie. Natomiast kurier zobowiązał się, ze paczkę przekieruje na drugi dzień (5 września) między 16 a 18. Tymczasem również tego dnia nie było próby dostarczenia. Biuro obsługi klienta poinformowało nas, że w ogóle nie mają opcji przekierowania paczek ze wskazaniem na godzinę, stwierdził, że jesteśmy śmieszni. Kolejno poinformowano nas, ze możemy sami odebrać paczkę, a jak nie to zostanie dostarczona jutro jak kurierowi będzie pasować.
  • ~Bo / 2019-09-15 05:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie na tą firmę . Przy byle jakiej okazji potrafią nałożyć tzw.karę za paczkę jaka nie jest w prostopadłościanie. Zapłaciłem 600 złotych za wysłanie płaskiej blaszki 40/20 cm a była dobrze opakowana i przepisowo. Reklamacja u nich polega na tym,że nie zapłacą. Niszczą zawartośc przesyłek. Masakra. DajPokójDupowatej -DPD...
    Zaletyszybko dostarczaja to fakt
  • ~Noname / 2019-09-15 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałam żadnej informacji o nr przesyłki żeby móc ją śledzić. Konsultant na czacie stwierdził że oni się takimi rzeczami nie zajmują i że nr powinien mi podać nadawca (w przypadku innych przewoźnikow zawsze dostaje email z nr). Dodatkowo pomimo przekierowania paczki do parcel shopu, przyszła ona na wcześniejszy adres dostawy... To już nie pierwsza taka sytuacja, chyba nigdy mi się nie zdarzyło nie mieć z Dpd problemu, nie polecam
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Zawiedziona / 2019-09-14 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejednokrotnie były zamawiane paczki na szczęście były za pobraniem, zero kontaktu z kurierem, status przesyłki ustawia sobie sam i zwraca do nadawcy, kilka zgłoszonych reklamacji i te same odpowiedzi a poprawy nadal brak i kurier dalej pracuje i robi to co chce, omijam tą firmę z daleka. Najgorsza firma, pierwszy raz spotkałam się z takim chamstwem. Jednego razu zamówienie z allegro kurier i cholera wysłali DPD i się zezłościłam, gdy do niego zadzwoniłam to stwierdził że nikogo nie było to powiedziałam że to nie możliwe bo czekam cały dzień to powiedziałam że wcale ty jego nie było i się nie pomyliłam był niby u sąsiada w domu który był w pracy natomiast obiecał że jutro dostarczy w statusie ustawił po mojej rozmowie że nie zastał adresata, niestety następnego dnia nie dostarczył gdy zadzwoniłam to powiedział że nie dostał z magazynu LUDZIE masakra jakaś i znowu po rozmowie zwrot adresat odmówił i poszła ponownie skarga na kuriera to przekazali do oddziału skargę i co cisza. Oszuści, omijać z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, same problemy, robią co chcą, kierownik nie kompetentny.
  • ~Izabela / 2019-09-13 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam ponad tydzień na umowę z Orange i telefon,dzwonie do kuriera nie odbiera.podobno umowa juz podpisana nie wiem przez kogo telefon zaginął Złodzieje! !!
  • ~wolf / 2019-09-13 19:51
    Ocena: 1.33 / 5
    OSTATNIO TA FIRMA TO TRAGEDIA. Kurierzy mają w dupie to czy dostarczą czy odbiorą paczke. Nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego więc leci następny. W zdrowej sytuacji mozna zadzwonic i sie umowic gdzeis na miescie. Jezeli nie ma cie w domu, paczka stracona - wysylam i odbieram paczki przez dpd ale w ciagu tego tygodnia miarka sie przebrala. Zmieniam firme
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klientow
  • ~karolina / 2019-09-13 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 28 .08.2019 r zakupiłam przesyłkę w drogerii internetowej Joka z dostawą w ciągu 2 dni roboczych przez kuriera dpd. Dnia 02.09.18 r. dostałam informację na e-mail ,że kurier dostarczy mi przesyłkę w tym dniu jednak kurier nie dostarczył jej w tym terminie. Następnego dnia w historii przesyłki kurier zmienił status przesyłki jako doręczony mi ok godziny 22. Dnia 05.09.19 r. skontaktowałam się z infolinią dpd w celu wyjaśnienia tego zdarzenia. Po długim oczekiwaniu konsultant który odebrał połączenie powiedział że w statusie ma informację że paczka została mi dostarczona,ale stwierdził że jednak mogła nastąpić pomyłka w błędnym statusie i próbował się skontaktować z kurierem. Kurier nie odbierał, konsultant poprosił mnie żebym zadzwonił ponownie tego samego dnia ale w późniejszych godzinach. Zadzwoniłam ponownie konsultant który odebrał nic mi nie pomógł, nie miał informacji żeby ktoś podjął się wyjaśnienia mojego zgłoszenia, ponownie zostałam poproszona o o kontakt w późniejszych dniach. Kurier pozostawił mi zniszczoną przesyłkę pod drzwiami, nie kontaktując się ze mną w dniu 09.09.19 r. Okazało się, że zamówienie jest niekompletne a paletka cieni do powiek jest pokruszona. Tego samego dnia zadzwoniłam na infolinię, wyjaśniłam zaistniałą sytuację konsultantowi, który zaproponował że następnego dnia przyjedzie do mnie kurier w godzinach od 10 do 14 by spisać protokół szkody, powiadomił mnie że dostanę zwrot pieniędzy bo paczki są ubezpieczone. Kurier przyjechał ok godziny 19 jednak nic o protokole nie wiedział, miał odebrać tylko przesyłkę, oddałam mu ją. Kurier powiedział że dowie się o co chodzi w całej sytuacji i najwyżej podjedzie jeszcze raz a paczkę odeśle do sklepu. W dniu 12.09.19 r. dostałam informację na e-mail że kurier dostarczy mi paczkę. Kurier przyjechał z tą samą zniszczoną paczką, odmówiłam przyjęcia paczki. Kurier spisał protokół szkody ale paczkę mi pozostawił. Przesłałam zdjęcie dokumentu drogerii, z której zamówiłam kosmetyki czekam na pieniądze w ramach odszkodowania.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985