strona 584 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 582
- 583
- 584
- 585
- 586
- nastepna »
-
~Martyna / 2019-09-25 17:20
Firma DPD to jakąś pomyłka place za paczkę do domu a zostawiają w jakimś sklepie. Ze złamana ręka muszę teraz jechac i odbierać paczkę 25 kg bo jakiemuś wiesniakowi nie chciało sie przywieść. Nie raczył nawet zadzwonić. Cwaniaki. -
-
~Joanna / 2019-09-25 17:12
Nie dostarczona przesylka, kurier nawet nie podjechal pod dom. -
~Nie ujawniaj swoich danych osobowych! / 2019-09-25 17:06
Niejaki Mateusz Gucwa - Specjalista ds. Reklamacji nie odbiera telefonów. Na zadawane pytania nie odpowiada. Reklamacje w tej firmie przyjmowane są przez dział reklamacji, po czym przekazywane do...? Tak! Do działu reklamacji.
Na pytanie dlaczego kurier przybył nie o tej godzinie na którą miał zlecenie, oczywiście same bzdury, że on nie będzie ze mną dyskutował na ten temat.
Ta firma stacza się po równi pochyłej na dno, metr mułu i wodorosty. -
~Anna / 2019-09-25 13:44
W dniu dzisiejszym ok godz. 13:10 zadzwonił domofonem do mnie kurier informując, że ma dla mnie przesyłkę. Wpuściłam kuriera do klatki. Po ok 1 minucie zadzwonił ponownie i powiedział, że mam zejść sobie po przesyłkę na dół, bo nie działa winda i on nie będzie jej wnosił na 7 piętro. Dodam, że przesyłka to bardzo lekka i malutka paczka. Poinformowałam kuriera, że jestem sama w domu z małymi dziećmi - 2 miesięcznym oraz ponad rocznym i nie dam rady zejść do niego na dół z dwójką dzieci i jeszcze odebrać paczkę. Dodam, że z uwagi na brak windy całkowicie nie wychodzimy z domu, bo jestem przez to "uwięziona". Zaproponowałam kurierowi, żeby wjechał windą z drugiej klatki na 11 piętro i wtedy przejdzie bezpośrednio do mojej klatki. Wtedy się oburzył i powiedział, że on nie ma czasu na to. Stwierdził, że napisze, że nikogo nie zastał w domu. Powiedziałam mu, że to kłamstwo. Odparł, że mam sobie paczkę odebrać w waszym punkcie. Mężczyzna był przy tym arogancki oraz chamski. -
~Firma / 2019-09-25 11:21
Firma DPD bezczelnie nalicza horrendalne kwoty za w ich mniemaniu weryfikacje paczek… paczki już dawno u klientów a ich „weryfikacje” przychodzą po kilku miesiącach.
Nie potrafią okazać żadnego dowodu, lub protokołu na temat zweryfikowanej paczki. Każde paczki są pakowane, ważone i mierzone co do milimetra, mimo to nie ma pewności czy za kilka miesięcy nie otrzymamy informacji, że owa paczka została zweryfikowana, ponieważ np. za dużo ważyła. Jawne stwierdzenie iż mamy niesprawną wagę, lub ktoś jest niewidomy… żart!
Problemu rozwiązać się nie da, tylko trzeba płacić, bo tak, nie mając żadnego dowodu na to iż wina jest po naszej stronie.
Również platforma Zlapkuriera.pl, kiedy pojawi się jakikolwiek problem, umywają ręce, nie ma pomocy z ich strony, saldo za weryfikacje rośnie co m-c, a oni nie potrafią odpowiedzieć dlaczego i trzeba radzić sobie samemu, firma DPD, która nalicza co chwile horrendalne kwoty za nie wiadomo jaką weryfikacje małej i lekkiej paczki również nie chce wyjaśnić problemu, na początku odpisywali na złożoną reklamacje, ale kiedy poproszono ich o okazanie dowodów lub protokołów paczek, które rzekomo nie spełniają ich standardów odrzekli, że nie jesteśmy ich płatnikami i problemu niestety nie rozwiążą. Znów trzeba wracać do punktu wyjścia i kontaktować się z platformą Zlapkuriera.pl, ponieważ oni są ich płatnikami, a nasza firma zamawiała kurierów za ich pośrednictwem…
Telefony dzwonią z ponagleniami zapłaty, ale żaden z rozwiązaniem sprawy lub chociażby dowodem w sprawie.
Przestrzegam, proszę rozważyć współprace z DPD i pośrednikiem jakim jest Zlapkuriera.pl.Zaletyśmieszne...Wadyproszę czytać opinie.... -
~mIREK / 2019-09-25 08:30
Może czas zweryfikować opinie i podjąć odpowiednie działania. Tak dalej być nie może. To co wyprawiaćie z przesyłkami to PARTYZANTKA! Wady10 -
~Mirek / 2019-09-25 07:40
Przesyłki Od trzech dni w Jeleniej Górze. Ta firma nie nadaje się nawet do sprzedawania warzyw bo zanim dotrą na miejsce to się zepsują. Zero odpowiedzialności. Konsultantki pyskują, kurierzy, że to nie ich wina. A my nie mamy wyjścia. Tylko czekać,czekać, Gówno to kogokolwiek obchodzi. Zalety0000000Wady0000000 -
~Matfiej / 2019-09-24 23:00
Najbardziej szmaciarska firma dostawcza z jaką miałem do czynienia. Kurier dzwoni, nie wie kiedy będzie, każe czekać, po przyjeździe dzwoni że skoro nikogo nie ma przy ulicy to jedzie dalej. Nigdy więcej nie kupię nic ze sklepu, który wysyła przez DPD. -
-
~Unkho / 2019-09-24 22:57
Podzielam opinie że to najgorsza firma kurierska w Polsce. O godzinie 11:48 dostałam maila, że między 10:15 a 12:15 zostanie doręczona do mnie przesyłka. Próbowałam dodzwonić się do kuriera na numer który był w mailu, nie odbierał, numer był w ogóle niedostępny. Zadzwoniłam na infolinię, że w godzinach podanych w mailu nie będzie mnie w domu i czy w takim wypadku można przekierować paczkę do wybranego przeze mnie punktu pickup. Osoba na infolinii oznajmiła, że nie jest to możliwe gdyż przesyłka jest za ciężka i jedyna możliwość osobistego odbioru jest w dyspozytornii. W takim razie poprosiłam o zmianę terminu dostawy na dzień następny, osoba potwierdziła że zmieniła dyspozycję. Po godzinie i 10 minutach dostałam maila, że moja paczka czeka w punkcie picup (który mi nie odpowiadał gdyż nie mieli na miejscu protokołu szkody a była to druga przesyłka bo pierwsza przyszła zniszczona i nikt z DPD przez dwa tygodnie nie pojawił się aby sporządzić protokół szkody pomimo codziennego dzwonienia na infolinię) pomimo, że wcześniej nie mogła się tam znaleźć że względu na swoje gabaryty. Ponownie więc zadzwoniłam na infolinię z pytaniem dlaczego tak się stało mimo że wcześniej nie mogłam wybrać takiej opcji i pomimo tego że zmieniłam termin dostawy. Osoba poinformowała mnie, że nie wie dlaczego tak się stało i nie jest w stanie tego zmienić bo przesyłka która jest raz dostarczona do punkt nie może być już dostarczona do klienta. Także infolinia tej firmy jest zupełnie zbędna i niepomocna, nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem, kurier nie zadzwonił i nie poinformował że zostawia paczkę w punkcie i nie zapytał czy dany punkt mi w ogóle odpowiada, pojęto tylko jedną próbę doręczenia paczki. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierm
Niekompetentni ludzie
Infolinia zbędna nic nie potrafią załatwić -
~Ewa / 2019-09-24 22:54
Kurier totalny cham,przekleństwa,trzaskanie drzwiami,całkowity brak kultury co widać na monitoringu posesji. ZaletyBRAKWadyBRAK DOŚWIADCZENIA I KULTURY KURIERA. -
~Anna / 2019-09-24 19:12
Kurier bezczelny. Brak kontaktu ze mną i pozostawienie przesylki u sasiada bez mojej zgody. Poprostu tragedia nikomu nie polecę i sama tez nigdy juz nie zamowie nic w sklepie ktora z nimi współpracuje. ZaletyBrakWadyCala dluga lista -
~Henryk / 2019-09-24 17:17
Kurier nie zjawia się, zostawia paczki w punkcie odbioru, ktory jest zamykany o godzinie 16. Przy zbieżności ze świętami i długim wolnym weekendem moje rośliny spedziły w paczce w punkcie odbioru 6 dni! Nie polecam -
~Kacper / 2019-09-24 16:02
Paczka z jakiegoś powodu po nadaniu była otworzona przez kuriera czego nie rozumiem, ponadto jestem pod wrażeniem siły i werwy kurierów skoro pomimo zabezpieczeń styropianem, kartonami i folią byli w stanie pogiąć aluminiowe części i połamać większość plastików. Nie polecam i zdecydowanie odradzam ZaletyBrakWadyJak w opini -
~zal / 2019-09-24 15:28
NIE POLECAM PACZKA PRZYSZLA USZKODZONA, 6 GODZIN POZNIEJ PO UMOWIONEJ GODZINIE, NIEMILA OBSLUGA ZaletybrakWadyuszkodzona paczka, paczka przyjechala 6 godzin pozniej po umowionej godzinie, niemila obsluga -
~kris / 2019-09-24 15:05
podzielam opinię-najgorsza firma kurierska.Przyjeli zgłoszenie braku dostarczenia przesyłki i po 50 dniach zadnej reakcji.początkowo wciskali , że odebrałem przesyłke potem, że kurier zostawił bez podpisu a na koniec przez ponad miesiąc żadnej reakcji. Zaletybrak zaletWadywszystkie możliwe nie odpowiadają na reklamacje. -
~Magdalena / 2019-09-24 13:03
najgorsza firma kurierska. straszny balagan. kikukrotnie przesylka do mnie nie dotarla. -
-
~KH / 2019-09-24 11:42
Kurier miał dostarczyć paczkę - nie dostarczył. Używając mojego nazwiska podpisał odbiór paczki. Na infolinii Pani nic nie wie. Kurier nie odbiera telefonu. Tragedia. ZaletyBRAK -
~Aldi81 / 2019-09-23 18:41
Fałszuje zlecenia przewozowe.Kurier wogóle nie dotarł, a dostałem informacje sms iż nikogo nie było:) -
~ADAM / 2019-09-23 17:40
zamówiłem książkę , powiadomiony zostałem, że dostanę w piątek 20,09,2019 no i nic dzień zmarnowany kurier nie odbiera telefonu Zadzwoniłem do konsultanta na nr 225775555 dziś 23.09 - dowiedziałem się że kurier był i nie musi dzwonić widocznie podawany do niego nr. stanowi ozdobę. NIKOMU NIE POLECAM TEJ FIRMY !!! ZaletyBRAKWadyLEKCEWAŻENIE ODBIORCÓW -
~Bartolini / 2019-09-23 14:19
zamówiłem płytę , powinienem ją otrzymać w piątek 20,09,2019 ponieważ premiera krążka była w sobotę. Zadzwoniłem do mymusic i dostałem nr listu z dpd . sprawdziłem że dnia 20 została wydana do doręczenia lecz niby Ja zmieniłem termin dostarczenia. Nic takiego nie zrobiłem , mieszkam sam i nikt nie był w stanie tego zrobić . Niby wysłano powiadomienie itp nic takiego nie otrzymałem. Dzwoniąc dzisiaj na infolinię dpd dowiedziałem się ze ktoś zmienił termin dostawy przez aplikacje mobilną. Oczywiście osoba po drugiej stronie nie poczuła się do winy i odniosłem wrażenie totalnej zlewki i wyuczonych formułek które się stosuje w takich sytuacjach. Zostałem poinformowany że zgłosi moje słowa (odnośnie kuriera który nie wywiązał się ze swoich obowiązków) Niech osoba to zgłosi , wyjdzie na jaw oszustwo , fałszerstwo itp. Ja czekam na płytę w domu i nikogo nie było , nikt mi nie wysłał powiadomienia a nr przesyłki dpd otrzymałem od wysyłającego dzisiaj. Nie jestem zarejestrowanym użytkownikiem
strona 584 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 582
- 583
- 584
- 585
- 586
- nastepna »