strona 577 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 575
- 576
- 577
- 578
- 579
- nastepna »
-
~Seba / 2019-10-16 18:59
Odradzam jakikolwiek kontakt z ta firma kurierska. Od tygodnia próbuje odebrać swoją przesyłkę. W systemie okazuje się ze są już 2 terminy w których nie podjąłem przesyłki, a nikt się ze mną nie kontaktował ze mną w sprawie uzgodnienia terminu dostarczenia. Na infolinii zostałem poinformowany ze kurier nie ma obowiązku kontaktować się ze mną przed dostarczeniem przesyłki... To ja się pytam, jak ja w ogóle mogę mieć szanse żeby ta przesyłkę odebrać skoro nie ma kontaktu ze strony kuriera. Tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Stanowczo odradzam. -
-
~Jerzy / 2019-10-16 17:18
Czekałem na kuriera od 11:00 do 17:00 i nie pojawił się po odbiór paczki. Na stronie informacja, że jeśli kurier nie odebrał przesyłki, będzie następnego dnia. To kpiny z klientów. ZaletyNie widzęWadyNie wywiązuje się z zobowiązań(dostarczenie przesyłki w ciągu jednego dnia) -
~Kasia / 2019-10-16 15:12
Paczka zagubiona. Próbuję odzyskać, nikt nie odbiera, a konsultanci po opisaniu problemu po prostu opuszczają czat. Brak możliwości kontaktu mejlem - swoje roszczenia najwyraźniej można kierować wyłacznie listownie na adres siedziby. ZaletybrakWadynie wywiązanie się z obowiazków -
~Robert / 2019-10-16 14:52
Umawiają się a potem nie przyjeżdżają i nie dają żadnej informacji o tym... Masakra -
~Robert / 2019-10-16 14:52
Umawiają się a potem nie przyjeżdżają i nie dają żadnej informacji o tym... Masakra -
~jaro / 2019-10-16 09:49
Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. Kurierom nie chce się dźwigać cięższych przesyłek i kłamią o rzekomych nieobecnościach odbiorców. Na domiar złego reklamacje i skargi nic nie dają.
Jeśli nie chcecie mieć problemów z przesyłkami, zszarganych nerwów i straty cennego czasu radzę omijać tę pseudo firmę kurierską szerokim łukiem.
PozdrawiamWadyNierzetelna i nieuczciwa -
~Firma z Mokotowa / 2019-10-16 08:57
Przestrzegam innych przedsiębiorców. Nie podpisujcie z nimi umów handlowych bo tylko stracicie w oczach swoich klientów. Czekam już kolejny tydzień aby wysłać do naprawy gwarancyjnej sprzęt mojego klienta.Dystrybutor wybrał współpracę z DPD nieświadom ich olewczego podejścia do biznesu. To już czwarte wznowienie zlecenia bo po interwencji telefoniczne kolejne zostały samowolnie anulowane przez DPD.Skarga też nie pomaga. Można rozmawiać jak ze ścianą.
Jako gwarant zapewniam swoim klientom naprawę lub wymianę wadliwego sprzętu w terminie 14dni,z czego 6dni już minęło na czekanie na kuriera. Wczoraj Pani na infolinii zarzekała się że na pewno kurier pojawi się do g.14 i sprawę ostatecznie zamykamy. Czekałem do 18tej nawet nikt nie napisał,zadzwonił. FIRMA DPD TO FIRMA KRZAK BEZ ZAPLECZA KOMPETENTNYCH LUDZI I ORGANIZACJI KORPORACYJNEJ. PEWNIE LADA MOMENT OGŁOSZĄ UPADŁOŚĆ. -
~Svil7tapau / 2019-10-16 00:02
Odradzam WSZYSTKIM, mijajcie szerokim łukiem. Paczka ( o wartości łącznej ponad tysiąc złotych) została uszkodzona i uwaga... „zutylizowana”. z uwagi na nierugalaminowe rzeczy (chodzi mi o jedzenie np. o miód czy suszone grzyby). -
-
~Svil7tapau / 2019-10-16 00:01
Odradzam WSZYSTKIM, mijajcie szerokim łukiem. Paczka ( o wartości łącznej ponad tysiąc złotych) została uszkodzona i uwaga... „zutylizowana”. z uwagi na nierugalaminowe rzeczy (chodzi mi o jedzenie np. o miód czy suszone grzyby). -
~Kasia / 2019-10-15 21:24
Nie polecam ! W dniu dzisiejszym mailami trzymać paczkę przez kuriera dpd i co ? I lipa , kurier się nie pojawił , nie zadzwonił , i w dodatku w statusie zamówienia wpisał ze nie zgodziłam sir odebrać paczki !!!! Wstyd i żenada , omijać ta firmę z daleka . P.s infolinia dpd również żenada w niczym nie pomogą ! -
~Tiggo1981 / 2019-10-15 20:52
Dno, dno, dno. Kurier dzwoni bez wcześniejszej konsultacji o 11 że jest pod drzwiami. Po rozmowie i zapewnieniach że można płacić kartą zgodzilem się dojechać po pracy i odebrać przesylke w centrali, po czym na miejscu okazało się, że nie można zapłacić kartą bo mają słaby internet. Jutro czeka mnie kolejna wyprawa do centrali z gotówką. Lekceważenie klienta, moim zdaniem najgorsza firma kurierska. WadyNierzetelni kurierzy, nieudolna obsługa w centrali. -
~Jarosław / 2019-10-15 16:06
Kurier dwa razy wpisał adres płatnika zamiast odbiorcy = nie doręczona przesyłka, stracony czas, pieniądze, kontakty - nie polecam. -
~AKN / 2019-10-15 15:17
Fatalna obsługa kurierska. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony kuriera, który nawet nie raczy poinformować,do którego miejsca zawiózł moją wartościową na ponad 1000zł przesyłkę. MASAKRA!!! Jak najdalej od tej firmy, a zwłaszcza ich kurierów!!! -
~Aga / 2019-10-15 15:15
Firma beznadziejna. Kurier chamski i arogancki. Nie dostarczy mi przesyłki bo nikogo nie zastał bez informacji, że będzie. Albo trzeba za nim biegać. Anulowałam przesyłkę i przywiozą innym kurierem. Z tego co wiem to jest nagminna sytuacja. ZaletyBrakWadyDno -
~Aga / 2019-10-15 15:14
Firma beznadziejna. Kurier chamski i arogancki. Nie dostarczy mi przesyłki bo nikogo nie zastał bez informacji, że będzie. Albo trzeba za nim biegać. Anulowałam przesyłkę i przywiozą innym kurierem. Z tego co wiem to jest nagminna sytuacja. ZaletyBrakWadyDno -
~Jj / 2019-10-15 14:57
Oszusci i zlodzieje czekam juz tydzien i dzwonie na te ich pseudolinie i ciagle slysze ze prosze odebrac w pickup lub przelozyc to przywieziemy jutro.. i tak od tygodnia! Ja zamawialam serwis door to door wiec dlaczego mi nie moga przywiesc?!
Uwazam ze wszyscy pokrzywdzeni z ich strony powinnismy napisac pozew , tak zeby ci zlodzieje i hieny juz wiecej nas nie okradali !!!ZaletyJeszcze nie majaWadyWszystko -
-
~WK / 2019-10-15 14:35
Paczkę próbowali dostarczyć 3 razy i nikt tak i nie dotarł do mnie, a na stronie jest napisane, że zrezygnowałam z przesyłki. Przez infolinię nic nie da się załatwić. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Nie polecam! ZaletyNie maWadyZa dużo, żeby opisywać -
~Filip / 2019-10-15 11:23
Opóźnienie tygodniowe, brak jakichkolwiek informacji od kuriera jak również poprzez kontakt z konsultantem infolinii, paczki uszkodzone wygląd jak po wybuchu bomby w samochodzie transportowym ogolnie żenujące podejście i brak słów. Jeśli ktoś planuje wysłać przesyłkę i ma możliwość skorzystania z usług innego przewoźnika niż DPD niech bez zastanowienia wybierze inna firmę bo gorzej już trafić nie można. ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyLekceważenie sytuacji oraz klientów, podejście do wykonywanych obowiązków na poziomie tragicznym -
~Natalia / 2019-10-15 10:28
Najgorsza firma kurierska w Polsce. Zero kontaktu z kurierem ani z klientem. Co skutkuje brakiem dostarczenia paczki. Porażka! -
~Karola / 2019-10-15 08:17
Ta firma to DNO. Nie umieją dostarczyć paczki, człowiek sam musi się fatygować do oddziału, bo dla nich tydzień to mało na dowiezienie paczki do klienta.
Kurier nawet nie skontaktował się ze mną i nawet nie wiedziałam, że coś będzie do mnie dostarczane tego dnia.
Infolinia nic nie pomaga, olewają ludzi po całości.
DPD powinni zniknąć, albo zmienić branżę, bo z usługami kurierskimi oni nie mają nic wspólnego.ZaletyBrakWadyWszystko
strona 577 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 575
- 576
- 577
- 578
- 579
- nastepna »