Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewox / 2019-11-08 08:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Po informacji, że przesyłka dotrze pomiędzy 12 a 16, ustalono w domu warty, by przez ten czas ktoś zawsze był w domu. Kurier nie dotarł do 16. Auto dpd pojawiło się ok.godz.18. Wyszłam przed dom, stoję i czekam aż kurier odnajdzie paczkę. Mija 10 min. Nic.
    Nagle auto odjeżdża.
    W informacji gdzie jest obecnie moja przesyłka dowiaduję się.....że kurier był u mnie o UWAGA 15 i nikogo nie zastał....następny dzień też zmarnowany bo po tel do kuriera GDZIE PAN JEST dowiaduję się że będzie między 14 a 15. Przyjeżdża przed 17.
    NIGDY WIĘCEJ DPD
  • ~mslaska / 2019-11-08 08:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 50 minut próbuję się dodzwonić żeby zamówić kuriera. Dwa razy się odezwał konsultant i się zaraz rozłączył !! zgubili paczkę, od tygodnia szukają !! generalnie masakra
    Zaletycena
    Wadybrak kompetentnej obsługi
  • ~Kola / 2019-11-07 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym dziwnym trafem kurier pomylił adresy,przesyłka trafiła do kogoś innego, z infolini mieli zadzwonić do mnie z wyjaśnieniem sprawy wczoraj, do tej pory cisza.
    Żenada,kurier-kłamczuchą,nigdy w życiu firmy dpd
    WadyWszystkie
  • ~Paulin / 2019-11-07 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed momentem skontaktowałam się z kurierem, który ma dostarczyć dziś przesyłkę. Jestem zażenowaną sytuacją, w której Pan arogancko nakrzyczał na mnie, ponieważ nie zrozumiałam enigmatycznego pytania które brzmiało "Numer?". Po chwili dowiedziałam się, że nie chodzi o numer przesyłki tylko o numer mieszkania. Na arogancję jestem szczególnie uczulona. Myślę, że DPD powinno wziąć pod lupę pracowników, którzy sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę. Jeśli pracownik ma problem z normalnym lub grzecznym komunikowaniem się z Klientem to może powinien zmienić branżę na taką w której nie ma bezpośredniego kontaktu z Klientem.
    Zaletyodebrał telefon
    Wadyarogancja kuriera, brak informacji dotyczącej godziny dostarczenia przesyłki.
  • ~Anonim / 2019-11-07 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, omijać z daleka. Wszystko do poprawy: infolinia, kompetencje pracowników i obsługa klienta, terminowość doręczeń.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko do poprawy: infolinia, kompetencje pracowników i obsługa klienta, terminowość doręczeń.
  • ~Tomek / 2019-11-07 09:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Niska kultura osobista kurierów, problemy z dostarczaniem przesyłek, brak wcześniejszego informowania o wizycie kuriera mimo podanego numeru telefonu. Przesyłanie informacji o nie zastaniu odbiorcy mimo braku wizyty kuriera.

    Nie polecam, z innymi firmami kurierskimi nigdy nie miałem podobnych problemów.
  • ~Karol / 2019-11-07 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Skandaliczna jakosc obsługi klienta. Buta "opiekunow handlowych", ignorowanie klienta drogą mailową i poprzez chat. Praca z tą firmą przynosi tyle irytacji, złych emocji, nerwów i straty czasu, że coraz częściej rezygnujemy z wysyłki ograniczając się do noezbędnego minimum. Decydujemy sie na podpisanie umowy z innym dostawcą aby odchodzić od dpd.
    ZaletySerio. Żadnych. Bo noe jest zaletą to, że udaje im się czasami wykonać usługę na czas. To standard byc powinien a nie zaleta. Tych brak.
  • ~Klient / 2019-11-07 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz spotykam się z takim brakiem szacunku do klienta. Kurier był chamski i opryskliwy, poinformował mnie, że on decyduje o czasie dostarczenia przesyłki, a ja nie mam nic do gadania. Oczywiście dostałam tylko jedną opcję dostarczenia przesyłki w godzinach od 11 do 13, na moją prośbę dogadania się usłyszałam że mam nie dyskutować. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
  • ~Pan Marcin / 2019-11-07 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, chamstwo, chamstwo. Brak poszanowania klienta. Kłamstwo o próbie dostarczenia. Brak możliwości kontaktu z kurierem jak i z BO. Po setnej próbie kontaktu z kurierem z kilku nr tel facet twierdzi że to nie jego rejon i że nie mógł się dodzwonić po czym bezczelnie się rozlancza. Ludzie co to za bzdury? NIE POLECAM. Kto zapłaci za te opóźnienia? Złodzieje, oszuści i banda ignorantow
    ZaletyBrak!!!
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Robert / 2019-11-07 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamówiona z Amazon, niestety mogłem skorzystać tylko z dpd i to był błąd. Dostałem mailem z Amazon informację że kurier dpd próbował dostarczyć paczkę w określonym dniu ale nikogo nie było co jest kłamstwem bo specjalnie czekałem na kuriera. Zero kontaktu ze strony kuriera ani dpd, po tej jednej próbie paczka została zwrócona do nadawcy czyli za granicę i czym dowiedziałem się po fakcie.
    ZaletyBrak?
    WadyPobieranie opłaty za usługę której nie realizują czyli oszustwo
  • ~Angelika / 2019-11-06 23:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z tej firmy regularnie raz w miesiącu. Kurier tragedia myśli że tylko on pracuje i nie liczy się z tym iż od rana jestem w pracy. Łaska żeby dostarczyć przesyłkę w godzinach popołudniowych. Niemiły, niesympstyczny ale to kropla w morzu. Tym razem jest mega przegięcie, paczka zamówiona 30.10 dotarła błyskawicznie na drugi dzień,lecz tego dnia nie mogłam jej odebrać. Pytam grzecznie czy jest możliwość odebrania jej później lub osobiście w późniejszych godzinach. Kurier się obraził i powiedział"to odbierze ją sobie Pani na magazynie" Dzwonię na infolinię by spytać co teraz? Kurier zaznaczył odbiór osobisty ale dopiero w pon. Zmieniłam na dostawę do domu, pon paczki brak wt telefony infolinia paczka nie odebrana przez kuriera et brak śr brak. Skarga, interwencja przez firmę u której zamawiam towar- paczka ma dotrzeć w godzinach wieczornych oczywiście brak. Może w końcu jutro dotrze
    ZaletyBrak
    WadyFirma zeszła na psy, tragedia.
    W głowie się niemieści by czekać za przesyłką tydzień. Kurier tragedia infolinia nie pomocna
  • ~Wuj / 2019-11-06 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier łże że adresat nieobecny następnie że adres błędny i znów adresat nieobecny. Nie odbiera tel od centrali. A namierzony na terenie zamyka się w aucie i sika że strachu. Banda oszustów omijać z daleka te firmę albo walić e kły i dopiero rozmawiać
    WadyOszusci
  • ~Robert / 2019-11-06 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu, kurier kłamie że nie zastał nikogo w domu, na 100% byliśmy w domu, zero kontaktu telefonicznego mimo podanego nr telefonu. Konsultant nie podał mi numeru kuriera, chcialem jeszcze w jakiś sposób odebrać paczkę... Poinformował mnie iż paczka zostanie odesłana do nadawcy.. Tragedia oby nigdy więcej nikt nic nie wysłał do mnie przez DPD... Dramat.
    ZaletyBrak
  • ~Mysxka / 2019-11-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia11 07 2o19r wyslaam paczkę do Anglii paczka nie dotarla do adresata ,więc zadałem odszkodowania.Pani reklamacji każe wysłać reklamacje przez ich for
    mularz co uczyniłem,i dalej nic.
    Bawią sie że mną i lekcewaza.Bardzo profesjonalne firma a jeszcze gorsza obsługę B K
  • ~Jusia / 2019-11-06 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie złe opinie. Kurier nie dostarczył przesyłki, był arogancki i chamski. Na drugi dzień trzeba było do niego dzwonić i pilnować żeby w ogóle przyszedł. To że złożyłam na niego reklamację go "nie obchodzi". Słowa przepraszam mama nie nauczyla.
  • ~aLOJZY mOL / 2019-11-06 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada i brak poszanowania czasu klienta. otrzymałem sms, że w określonym dniu i godzinach otrzymam przesyłkę. zmieniam plany obowiązków, czekam na kuriera i nic. dzwonie do kuriera, ten nie ma zamiaru odebrać. dzwonię do centrali dpd. ci informują mnie, że termin został zmieniony. Ja oczywiście nic o tym nie wiem i czekam jak ten kretyn. Pani z centrali równiez nie dodzwoniła się do kuriera. NIGDY WIĘCEJ DPD.
  • ~kasia / 2019-11-06 13:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Opcja przekierowania paczki nie działa tak jak należy. Z powodu zmiany adresu czas jej dostarczenia to 3 dni, w dodatku dopiero po upomnieniu się na infolinii. Chyba o niej zapomniano..
    Zaletychat z konsultantem, opcja przekierowania (ale niestety wadliwie działają!)
    Wadychat niestety nie działa, albo działa bardzo słabo. Ciężko go załączyć, a na odpowiedzi czeka się czasem i ok 30 min ( tak było w moim przypadku)
  • ~Czesiu / 2019-11-06 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca Darek jeżdżący po Orzeszu, woj. ślaskie.
    Zostawia paczki na posesji nie informując nikogo. Paczki pozostawione nawet w deszcz. Nie polecam tej firmy. Kilkukrotnie pisałem do dpd w tej sprawie, raz rozmowa telefoniczna. Po wiadomości od dpd, gdzie wspominali iż została z kurierem przeprowadzona rozmowa dyscyplinujacą, następnego dnia sytuacja dokładnie ta sama: wjeżdża na posesję, zostawia paczkę oparta o dom i jedzie dalej. Jak widać, albo firma DPD ma to poprostu w czterech literach, albo Pan Darek robi sobie co chce. Do tego dochodzi sprawia podrobienia podpisu.
    WadyIgnorancja
    Bezczelność
    Brak profesionalizmu
  • ~mika / 2019-11-05 23:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Kurierzy DPD na moim terenie są mili i potwornie zagonieni - dosłownie poruszają się truchtem do i z samochodu. Niestety dostarczane paczki są w fatalnym stanie. Brudne, pogniecione, często rozdarte, czasem posklejane taśmą przez samego kuriera, który mówi, że zawartość się zgadza, ale zawartość wysypała się z pudełka. Kurierzy chętnie udostępniają nr telefonu, na wypadek zaginięcia towaru. Chcę jednak podkreślić, że nigdy nie było żadnego braku. Wnioskuję więc, że albo transport odbywa się w złych warunkach, np. przeładowane samochody, ewentualnie zbyt małe kubaturowo lub brudne magazyny. Prawdopodobna jest możliwość przeciążenia kurierów ilością pracy i/lub niskie zarobki. Nie mogę ocenić parametru cena/jakość, bo otrzymuję wyłącznie przesyłki opłacone przez nadawcę. Dotychczas nie miałam potrzeby reklamacji, ale z powodu stanu dostarczonych paczek nigdy nie wybrałabym osobiście firmy DPD.
    ZaletyPersonel obsługujący przesyłki jest uczciwy, bo mimo rozerwanych paczek, nie miałam żadnego braku.
    Kurierzy są szybcy i uprzejmi.
    Maile i sms-y są czytelne.
    WadyObrzydliwie brudne paczki, często rozerwane lub klejone.
    Zdarzały mi się sms-y z adresu DPD z wymuszeniami nieuzasadnionej dopłaty 1,40 -1,60 zł.
  • ~Analdo / 2019-11-05 22:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas dostawy jest do zaakceptowania jednak to co dostarczają jest w opłakanym stanie. 5 przesyłka z rzędu w tragicznym stanie, opakowanie pogniecione, naroża poobijane i niestety zawartość paczki uszkodzona. Gdybym tylko miał wybór dostawcy przy składaniu zamówienia. Dzisiaj to był ostatni raz kiedy zamówiłem paczkę z dowozem przez DPD. Żenada...
    ZaletyCzas dostaw
    Wadyprzesyłka za każdym razem uszkodzona
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087