Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12554 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2019-10-21 00:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma kurierską. Przesylki dostarczone zawsze na czas przez najlepszego kuriera Oskara
    ZaletySolidna miła obsługa
  • ~Marek / 2019-10-19 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbiorca przesyłki: Fałszywa informacja że odbiorca nieobecny. Kuriera nie było przez dwa dni: 17.10br. i 18.10.br.. Niezrozumiałe dla mnie działanie DPD. Powiadomiłem nadawcę - dużego dystrybutora energii, o tym stanie i wspólnie podejmiemy działania w tej sprawie pod katem oszustwa i możliwego wycieku danych osobowych.
    Zaletyżadnych zalet...
    WadyBrak słów...
  • ~Nick / 2019-10-18 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka. Chyba, że ktoś lubi sobie szarpać nerwy. Nie będę wymieniać co jest źle, bo WSZYSTKO i to dosłownie jest złe. Jakim cudem ta firma się jeszcze na rynku utrzymuje - tego nie potrafię wyjaśnić. Zamknąć i zaorać, bo tylko paliwo marnują.
  • ~Ania / 2019-10-18 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 5 dni mam informację o przesyłce, która znajduje się w oddziale, nie trafiła jeszcze do doręczenia. Od 5 dni szukają. Prosili o opis zawartości i opakowania (jestem adresatem, nie nadawcą żeby było śmiesznie, więc skąd mam wiedzieć...). Korzystając z komunikatora ktoś każe czekać 1h na info, po tym czasie inna osoba rozpoczyna dyskusje od początku. Totalny chaos. Nigdy więcej dpd. Nawet za darmo ich już nie chce...
    ZaletyDzięki nim czuje się jak w filmie Bareji:-)
    WadyJest ich zbyt wiele żeby pisać...
  • ~Hubert / 2019-10-18 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierami. Nie można odebrać swojej paczki bez jej numeru, kiedy miałem go tylko na kartce, zero SMS i maili (nie wiem po co się je podaje)
    ZaletyBrak
    WadyLudzie nie wykonujący swojej pracy sumiennie
  • ~Beata / 2019-10-18 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbiór paczki w godz. 9.-16 (miejsce , gdzie pracuję ). Twierdzą, że byli, ale nikogo nie zastali. Zamknęli sprawę i musiałam jeszcze raz zgłosić. De facto cztery dni w plecy. Taka sytauacja spotkała mnie w tej firmie już dwa razy.
    WadyŻarty sobie robią.
  • ~lolka / 2019-10-18 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam rano informacje, że ma być do mnie doręczona przesyłka w wybranych godzinach, w takich, gdzie jesteśmy w pracy. Dzwonie do kuriera nie odbiera, dzwonie do sąsiadki zeby odebrała, odbierze ale nie mogę się dodzwonić do kuriera. Dzwonie 25 razy, w pewnym momencie mnie odrzucił. Po godzinie dostaje informacje że moja przesyłka jest gdzieś indziej i mam ją sobie odebrać...
    ZaletyNie ma
  • ~swanky / 2019-10-18 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    paczkę dpd dostało w poniedziałek we wtorek paczka jest w krakowie ok 30km odemnie i lezy tam przez kolejne dni pytam DPD w PIATEk kiedy do mnie dostarcza paczke w odpowiedzi dowiaduje sie ze nie wiedza!!!! CZY TO JEST FIRMA KURIERSKA CZY JAKIS ZART ?
    Zaletybrak
  • ~pietek / 2019-10-18 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiam nową definicję absurdu jaką zaprezentowała mi firma DPD:
    Wysyłamy komplet opon do klienta. Opony spakowane według dotychczasowych standardów, tj. każda sztuka oddzielnie. Kurier który przyjeżdża odebrać paczkę odmawia wykonania usługi ponieważ przesyłka jest źle spakowana, i każe nam spakować wszystkie opony razem, podstawą do tego żądania jest przedstawiona przez niego instrukcja pakowania opon. OK, opony przepakowane, znowu wzywamy kuriera, który tym razem odbiera przesyłkę bez problemu. Przesyłka jedzie w Polskę (relacja Słupsk - Kraków), po czym dostajemy informację, że przesyłka utknęła w DPD Kraków i nie dostarczą jej do klienta ponieważ... JEST ŹLE SPAKOWANA! Przedstawiają kolejną instrukcję według której opony powinny być zapakowane oddzielnie, tj. w taki sposób w jaki zapakowaliśmy je pierwotnie. Okazuje się, że na stronie DPD są 2 instrukcje: jedna z 2013 która każe pakować opony razem i druga z 2017, która każe pakować opony oddzielnie. Niestety żadna nie jest oznaczona jako "nieaktualna" więc równie dobrze może być gdzieś trzecia instrukcja, która każe wykręcać opony w znak nieskończoności. Rozmowy z DPD:
    - nie dostarczymy opon ponieważ są źle spakowane
    - to dlaczego kazaliście je przepakować i odebraliście paczkę, i dopiero w Krakowie uznaliście że coś jest nie tak?
    - ........ Nie dostarczymy opon, ponieważ są źle spakowane
    - no to co teraz?
    - klient może przyjechać do oddziału i odebrać przesyłkę osobiście
    - Proszę Pana, klientem jest samotna matka z dziećmi, jeżdżąca małym samochodem osobowym, jak Pan to sobie wyobraża?
    - ....... Proszę poczekać, muszę się skonsultować.
    - .......
    - Proszę napisać prośbę o przepakowanie przesyłki w oddziale, my przepakujemy ją jak należy i dostarczymy do klienta.
    - OK Dziękuję za pomoc.
    Mail wysłany. Paczka tydzień czasu czeka w oddziale w Krakowie bo nie ma osoby która zatwierdza takie zgody. Po tygodniu - PACZKA ODESŁANA DO NADAWCY...
    Kolejne telefony do DPD:
    - czemu została odesłana
    - bo jednak nie mogliśmy jej przepakować
    - a kto płaci za przesyłkę opon w 2 strony
    - zgodnie z naszymi widzimisię i regulaminami, płaci klient
    - Żartują Państwo, prawda?
    - Może Pan oczywiście złożyć reklamację
    - Składam reklamację
    - ale tylko przez internet
    - ale ja chce złożyć u Pani
    - nie da się, tylko internet (k....a paczek nie mogą dostarczać, reklamacji nie mogą przyjąć, co w takim razie mogą?)
    Wysyłam reklamację z opisem sytuacji. Po miesiącu odpowiedź, że nie mogą rozpatrzyć jej pozytywnie, ponieważ zgodnie z ich wytycznymi klient odpowiada za poprawne spakowanie przesyłki, i że kurier ma prawo odmówić odbioru przesyłki jeżeli jest źle spakowana. Odpisuję że OK, ale złe spakowanie wynika z tego, że kurier odmówił przyjęcia przesyłki spakowanej poprawnie, i to chyba wychodzi trochę poza ich regulamin. Po miesiącu odpowiedź od Pani Zuzanny (tej samej, która odpowiadała przy pierwszej reklamacji) że.... niestety nie mogą rozpatrzyć jej pozytywnie, ponieważ zgodnie z ich wytycznymi klient odpowiada za poprawne spakowanie przesyłki, i że kurier ma prawo odmówić odbioru przesyłki jeżeli jest źle spakowana (odnoszę wrażenie, że tak jak podobno 1000 małp z 1000 komputerów w 1000 lat napisze Hamleta, to w DPD testują to właśnie w mikro skali w dziale reklamacji).
    Kurtyna.
  • ~Basia / 2019-10-17 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    kurierzy to jakaś kpina zostawiają paczki gdzie popadnie a później z łaską pan który obsługuje klientów informuje który sąsiad odebrał Twoje zamówienie dramat!!!!
  • ~Mateusz / 2019-10-17 18:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dostałem 2 razy z rzędu że niby odbiorca nieobecny. Tymczasem byłem cały dzień w domu. Sprawdziłem też godzinę o ktorej (niby) byłem nieobecny. Byłem wtedy obecny i przed tą godziną też!
    Infolinia uprzejma, powiedziała że na drugi dzień dostanę. I za miłą obslugę daje 2 gwiazdki a nie jedną, ponieważ problem nie został rozwiązany i przesyłki ponownie nie otrzymałem. Nie podoba mi się organizacja DPD. Przy założeniu że kurier oleje sprawę, przesyłka nie zostanie dostarczona (nie miałem nawet możliwości zmiany na punkt odbioru).
    Po drugie trzeba sterczeć cały dzień w domu w oczekiwaniu na paczkę, a i tak można jej nie dostać. Pewnie to zależy od kuriera, ale co z tego? Pierwszego dnia złożyłem skargę na kuriera, a drugiego zlecono przesyłkę temu samemu kurierowi. Szkoda nerwów.
    Zaletymiła obsluga
    Wadysterczysz w domu całe 2 dni w oczekiwaniu aż kurier się łaskawie zjawi ale może się wcale nie zjawić (pewnie zależy od kuriera, ale niektórzy to chyba niepoważni ludzie są).
  • ~Klodzia / 2019-10-17 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja serdecznie nie polecam . Kurier zjawił się po 5 dniach i pociął moją paczkę i wziął z niej spodnie nie wiem w jakim celu zostawił tylko szal... porażka ! I jeszcze rzucił ją pod drzwi .Serdecznie nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyPocięta paczka
  • ~Ankistary / 2019-10-17 17:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Kuriera nie było z paczką. Jednego dnia napisał, ze nikogo nie było. Drugiego, ze odmówiłem przyjęcia. Dzwonie na infolinie i mówię, ze to kłamstwo. Paczka niestety odesłana do nadawcy, a pani z infolinii głosem cwaniaka mi wmawia, ze ludzie są zadowoleni z ich usług. Właśnie widze po ocenach :)
    Nie polecam.
  • ~Micha / 2019-10-17 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień spędzony na oczekiwaniu na paczkę, o godzinie 16 dostaję powiadomienie, że paczka będzie dostarczona dzisiaj w godzinach 11-12 (!?!), po czym po kilku minutach, że paczka oczekuje w punkcie odbioru kilka ulic dalej. Sprawdzam historię doręczenia, a tam próba doręczenia ok. godz. 15 i niezastana osoba pod adresem przesyłki. Domofon działa, cały dzień blisko drzwi, telefon działa - kurier nie dzwonił, po czym kiedy dostałam pierwsze powiadomienie (o doręczaniu o 11) i ja próbowałam się dodzwonić - oczywiście brak odpowiedzi. Infolinia to jakiś żart. Zostałam oszukana przez kuriera, o czym już bardziej nie mogą świadczyć te dziwne powiadomienia, a DPD ma to gdzieś. Wszędzie gdzie będę mogła, będę przestrzegać przed DPD.
  • ~Adam / 2019-10-17 17:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Przed zerwaniem umowy handlowej którą mam z nimi 6 lat powstrzymuje mnie tylko jedna rzecz: przesyłki mogę zawieźć nawet parę minut po 20-tej bezpośrednio do rozdzielni DPD, a rano paczka jest w doręczeniu w dowolnym miejscu Polski. Niestety mam pecha i kurier który obsługuje mój rejon jest strasznym chamem. Od czasu skargi z przed ponad roku szuka okazji żeby się odegrać: to jakiś pusty podjazd (mimo że firma jest otwarta i jest monitoring), innym razem brak odbioru paczek mimo że zlecenie miało status w realizacji (kurier kłamał że o niczym nie wiedział, a jeszcze innym razem chamskie uwagi że złożyłem skargę. Ostatnio zadzwonił z wielkimi pretensjami że nikogo nie ma, a on musi jeździć (jakby telefony nie istniały). Na reklamacje szkoda nawet czasu, bo firma DPD toleruje chamstwo swoich pracowników.
    ZaletySzybszy czas dostawy w Polsce niż jakiejkolwiek innej firmy.
    WadyFirma daje przyzwolenie na chamskie zachowania swoich kurierów. Wszelkie skargi są ignorowane.
  • ~GRZEGORZ / 2019-10-17 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając komentarze innych osób niestety potwierdzam. Kurier zamieszcza nieprawdziwe dane w historii przesyłki,że był i nikogo nie zastał. Widocznie w tej firmie, celowo przez małe f to norma. Od dziś będę sprawdzał z jakiej firmy kurierskiej korzysta mój kontrahent.
    ZaletyBRAK
    WadyWady to motto tej firmy
  • ~Anna / 2019-10-17 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Od kilku dni próbuje odebrać swoją paczkę - paczka jest duża i ciężka dlatego kurierowi nie chciało nawet się przyjechać pod wskazany adres tylko odnotował w systemie ze odbiorca nieobecny!
  • ~Anna / 2019-10-17 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Chaos i bałagan. W tej firmie nikt nad niczym nie panuje i za nic nie ponosi odpowiedzialności, więc wszyscy mają głęboko w nosie jak ich brak profesjonalizmu wpływa na opinię o DPD Polska.
    Kurierzy bardzo aroganccy. Nigdy więcej współpracy z ta firmą.
  • ~lekarz / 2019-10-17 12:19
    Ocena: 5.00 / 5
    totalne g.....beznadzieja zadnych kontaktow zla firma i tyle
  • ~tot / 2019-10-17 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DO D*PY !!!!! wysyłają SMS że paczka będzie danego dnia o danej godzinie , nie przyjeżdżają a później wysyłają wiadomość że dany Adres nie istnieje , chyba każdy wie gdzie mieszka i pod jakim adresem ! , a jak się do nich zadzwoni to są nie mili i bezczelni i rozłączają się w trakcie jak ktoś do nich mówi
    WadyNIE POLECAM NIKOMU TEJ FIRMY KURIERSKIEJ
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985