Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12700 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2019-11-12 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tę firmę kurierską. W trakcie transportu został zniszczony tablet mojego syna. Pomimo solidnego opakowania i naklejki uwaga szkło na paczkę zostało rzucone coś ciężkiego i został zniszczony wyświetlacz. Po dwóch miesiącach od złożenia reklamacji dostałam odpowiedź z odmową wypłaty odszkodowania.
    Rzekome ubezpieczenie to jakiś żart.
    Fatalna firm
  • ~Kln / 2019-11-12 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po potrzymaniu wiadomości o terminie dostawy przesyłki skontaktowałam się z kurierem w celu ustalenia dokładnego terminu dostarczenie przesyłki. Poprosiłam kuriera o dostarczenie przesyłki około godziny 15, ponieważ we wcześniejszych godzinach będę nieobecna. Z uwagi na fakt, że delikatnie rzecz ujmując, nie spotkało się to ze zrozumiem kuriera i dodatkowo zależało mi na odbiorze przesyłki właśnie w tym dniu, postanowiłam, że wrócę do domu i zaczekam na kuriera przez cały dzień. Jakież było moje zdziwienie kiedy czekając w mieszkaniu otrzymałam sms o godzinie 13:47 o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki. Skontaktowałam się z Państwa oddziałem ale poza jedyną możliwością jaką Państwo mi dają, tj. złożenia reklamacji nie uzyskałam żadnej pomocy. W związku z tym podjęłam próbę skontaktowania się z kurierem i otrzymałam, w sposób opryskliwy i wulgarny, odpowiedź, cytując „spierd….”. Informacja o złożeniu skargi na kuriera nie zrobiły na Państwa pracowniku również żadnego wrażenia- szyderczo wyśmiał te informację. Próbowałam kontaktować się z Państwem ponownie poprzez infolinię, ale za każdym razem odsyłaliście mnie Państwo do formularza reklamacyjnego, który w danym momencie nie powodował przyspieszenia sprawy, ponieważ paczki nadal nie otrzymałam. Z uwagi na fakt, że nie jestem też w stanie po raz kolejny oczekiwać w domu na kuriera, co z reszta jak pokazało doświadczenie, nie jest gwarantem otrzymania przesyłki, skontaktowałam się z Państwem w celu przekierowania przesyłki do Państwa oddziału na ul. Bierutowską. Na infolinii otrzymałam informację, że mogę ją odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00-18:00. Oczywiście w dniu, w którym dzwoniłam przesyłka była wożona przez kuriera, wiec odebrać jej nie mogłam. Chciałam ją wobec powyższego przekierować do punktu pick-up na ulicy Legnickiej we Wrocławiu, ale Państwa strona nie działała we właściwy sposób, tj. nie wysyłała kodu na wskazany nr telefonu. Ponownie skontaktowałam się z Państwa infolinią i podczas rozmowy z konsultantem otrzymałam zapewnienie, że paczkę mogę odebrać w dniu 09.11.2019r. (sobota) w godzinach 09:00- 14:00. Jakież było moje zdziwieie kiedy ta informacja była w zupełnej sprzeczności z informacją przekazaną przez innego Państwa konsultanta o niemożności odebrania przesyłki w soboty. Poprosiłam kilkukrotnie konsultanta o potwierdzenie swoich słów i tym samym o przekierowanie paczki na ulicę Bierutowską. Nauczona doświadczeniem w dniu odbioru przesyłki tj. 09.11.2019r. skontaktowałam się z Państwa infolinią celem upewnienia się, że przesyłka jest do odbioru. Tam z kolei otrzymałam informację, że nie ma możliwością odbioru przesyłki w soboty i dopiero takie zapytanie można wysłać. Pani konsultantka oczywiście nie odpowiada za swojego kolegę, który jeszcze wczoraj zapewniał mnie o możliwości odbioru przesyłki i jedyne co może zrobić to przesłać zapytanie do oddziału czy możliwy jest odbiór przesyłki. Muszę przyznać, że nie wierzyłam, że to się dzieje naprawdę, że taki poziom obsługi klienta jeszcze w dzisiejszych czasach istnieje. Istnieje w DPD Polska. Przesyłkę ostatecznie przekierowałam na zupełnie inny adres mając nadzieje na jej dostarczenie…
    Po całej, musze przyznać, mocno irytującej sytuacji, rysuje mi się obraz działania Państwa firmy, tj.
    -kurier, który nie dostarcza przesyłek (przesyłka ważyła około 12 kg, wiec można domyślić się z zaistniałej sytuacji, że problemem było dla niego jej wniesienie, zwłaszcza, że myślał, że nie będę w domu) i tym samym nie wypełnia swoich obowiązków jako pracownik. Dodatkowo wulgarny i opryskliwy w stosunku do klienta. Mało tego, jakakolwiek próba uświadomienia kurierowi niewłaściwego zachowania i złożenia skargi zakończona została szyderczym śmiechem i wyłączeniem telefonu. Kurierzy, jako osoby, z którymi klienci mają bezpośredni kontakt są Państwa wizytówką, a ten wystawił ją Państwu w sposób najgorszy z możliwych. Niestety to też świadczy o Państwa doborze pracowników i Państwa wyciąganiem konsekwencji skoro kurierzy wyśmiewają nawet złożenie skargi przez klienta.
    - osoby pracujące na infolinii- wydaje się, że nie mają jednakowych standardów i właściwie przekazywanie sprzecznych informacji być może jest u Państwa właśnie tym standardem.

    Jestem niezmiernie zniesmaczona i rozczarowana zaistniałą sytuacją. Uważam, że takie zachowania są kategorycznie niedopuszczalne, karygodne i działają na szkodę Państwa firmy. To co Państwo zrobią z tą informacją oczywiście jest Państwa decyzją. Mnie jako klientowi pozostaje jedynie omijać Państwa firmę i Państwa usługi i takie też informację przekazywać każdemu kto będzie chciał korzystać z Państwa usług.

  • ~Marta / 2019-11-12 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Już któryś raz z kolei dpd bardzo zawodzi. Kontakty z kurierami to tragedia. Ostatnio Kurier zaznaczył że był pod mieszkaniem 15.01, a pozniej 15.20 I odeslal do punktu pick up bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną. W punkcie pick up są 3 dni na odbiór, jednak punkt nie bierze pod uwage np święta 11.11 więc dostałam informacje ze czas na odbiór minął, co jednak okazało się nieprawdą. Wszystkiego dowiedziałam sie ze strony internetowej używając nr przesyłki. Jednak co w przypadku braku Internetu? Zero informacji. Zdecydowanie polecam korzystac z innych ofert kurierskich.
    ZaletyBrak
  • ~Jerry / 2019-11-11 17:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dość że kurierzy do ludzie bez mózgu to jeszcze chcac dowiedziec sie czegos na infolinii o cowgl Chodzi pierdolnietemu kurierowito zallacilem 20 zl bo jak sieokazuje infolinia jest platna
    ZaletyBrak
    WadyDebile
  • ~Artur / 2019-11-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno jakich mało paczka rozwalona a o odszkodowaniu mozna zapomniec
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zawiedziony kolejny raz / 2019-11-11 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne podejście do klienta. Jeśli czegoś chcesz od dpd, to wiedz, że jesteś na końcu przewodu pokarmowego. Bardzo wartościowa przesyłka z usługą next day i pilną dyspozycją nadawcy bujała się od magazynu do magazynu przez 5 dni. Brak możliwości osobistego podjęcia przesyłki, infolinia wprowadza w błąd, każdy konsultant mówi co innego. Na przykład jeden zapewniał mnie, że mogę odebrać przesyłkę osobiście, pojechałem do centrum logistycznego i wielka Pani z pretensjami stwierdziła, że nie ma takiej możliwości.
    ZaletyBrak. To już kolejny raz, kiedy dpd jest po prostu fatalne w podejściu do klienta.
    WadyOni działają według swoich reguł. Klient się kompletnie nie liczy.
  • ~Adronina / 2019-11-09 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna obsługa paczka miała być na drugi dzień oczywiście jej nie było, kurier nie odbiera telefonu a jak odbebral to był opryskliwy i odkładał słuchawkę, infolinia beznadziejna niemiła, na kolejny dzień miała paczka być o 9 rano a była późnym popołudniem, kurier kłamie ze nikogo nie było a to firma i była otwarta, dalej zatrudniajcie Ukraińców nierobów, nie polecam nikomu !!!!!!! Fatalna firma zeto pozytywów zero
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady najgorsze słowa cisną się na usta okropna obsługa i kłamie
  • ~Klient / 2019-11-09 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpadłam na fatalny pomysł wysłania ważnej części dekodera do Belgii, wybierając DPD. NIGDY więcej!!!!
    Kurier skłamał że adres jeat nieprawidłowy i nie dostarczył paczki. Nie raczył również skontaktować się via tel z adresatem.
    Paczka przepadła na dwa tygodnie. Ten czas to był obłęd....totalna ignorancja, nikt nic nie wiedział. W końcu KAZANO zapłacić mi ponownie za dostarczenie paczki do punktu pick up.....nigdy nikomu nie polecę tej parodii dostawcy
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie najgorsze::brak profesjonalizmu, chamstwo, kłamanie i arogancja
  • ~Barbara / 2019-11-09 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wykupionej gwarancji dostarczenia w ten dzień w na tą godzinę, kurier nie przyjeżdża, nie odbiera, infolinia nie odbiera. Tragedia nie polecam nigdy nigdy nigdy. Już lepsza chyba jest poczta polska
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Barbara / 2019-11-09 15:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Po opłaceniu przesyłki wszystko szło zgodnie z planem. Dostałam smsa że paczka została nadana etc. Niestety w dniu w którym przesyłka miała dotrzeć do docelowego miejsca, mnie nie było w domu. Jednakże na końcu smsa od dpd jest opcja( jeżeli chcesz zmienić datę na .... Wyślij SMS o treści 1)) itp itd. tak że uczyniłam i zmieniłam datę doręczenia na dzień następny. Nazajutrz dostałam smsa, że mączka czeka na odbiór w punkcie na drugim końcu osiedla. Gdybym nie była chora to bym po nią od razu pobiegła ale nie po to brałam kuriera żeby teraz po biegać po przesyłkę!! Gdy zadzwoniłam i powinformowalam kogoś z biura obsługi o nieporozumieniu, powiedział, że mam być spokojna i paczka dotrze na dzień NASTĘPNY!! No okej pomyślałam. Następnego dnia paczki nie ma... Dzwonię znowu do obsługi klienta a pan mi mówi że muszę po nią iść bo jak już jest w punkcie to oni nie mogą ją zabrać... Wystarczyłby kontakt z osobą kompetentna czego tej firmie brakuje jak i profesjonalizmu oraz... Braku umiejętności kontaktowania się z ludźmi ? Chyba tak to mogę nazwać.
    Jestem bardzo rozczarowana.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kompetencji i jakichkolwiek rzetelnych informacji, spóźnienia, nieporozumienie o decydowanie za klienta.
  • ~Paweł / 2019-11-09 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji gdzie jest paczka, kurier po prostu widmo. Dwie próby rzekomego doręczenia. Przez trzy dni kurier nie włączył nawet telefonu. Nikt nic nie wie. I przesyłka wraca do nadawcy. Unikać DPD jak ognia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~ff / 2019-11-09 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał z przesyłką po czym na koniec dnia dostałem wiadomość że był, ale nikogo nie było w mieszkaniu ( cały dzien czekałem w mieszkaniu ).NIGDY WIĘCEJ DPD
    Zaletybrak
    WadyDługi czas oczekiwania na infolinii
    kurierzy nie dostarczają przesyłek
  • ~ostatni raz dpd / 2019-11-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamówiony z 24 godzinnym wyprzedzeniem nie przyjechał po paczkę. Na infolinii do godziny 19 (infolinia pracuje do 19) zostałem zapewniany że na pewno przyjedzie. Dno totalne dno. Ostatni raz zamawiałem kuriera z DPD
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, kurier, brak odbioru paczki
  • ~Oszukana z Krakowa / 2019-11-08 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA KRAKÓW.Całe dwa dni spędziłam w domu w oczekiwaniu na przesyłkę.Przez 5 dni kontaktowałam się z kurierami ,którzy zapewniali mnie że są w drodze.Bez efektu.Na stronie DPD wpisy ,że nikogo nie ma w domu,a przesyłkę zwrócili do sklepu internetowego.Dla szanującej się firmy ważniejsze powinny być racje klientów,a nie kłamstwa wypisywane przez leniwych pracowników.No,ale jaka firma tacy pracownicy.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają przesyłek.
    Okłamują klientów
  • ~Kris / 2019-11-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług. Jestem osobą poruszającą się na wózku inwalidzkim i dlatego zamówiłem kuriera do domu. Jechał do mnie 3 dni. Marny kontakt z biurem obsługi i brak kontaktu z kurierem (nie odbierał tel. i nie odpisał na wiadomosci). Lepiej wydac pare złotych wiecej i mieć święty spokój. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
  • ~Henryk / 2019-11-08 13:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie spotkałem tak źle działającej firmy na polskim rynku, lekceważenie klienta totalne,straciłem mnóstwo czasu na dodzwonienie się do infolinii DPD. W dniu 07.11.2019r. zapewniono mnie że na pewno otrzymam przesyłkę nr 0000187120354U w dniu 08.11.2019r. sprawdzam 8 listopada i po raz trzeci następuje magazynowanie przesyłki w oddziale (Oddział DPD w Łodzi)Trzy razy przesyłka wychodzi z magazynu i trzy razy wraca z adnotacją -Umówiono późniejszy termin doręczenia (nie wiem z Kim) Rzecznik Praw Konsumenta powinien wystąpić o odebranie koncesji DPD na przesyłki kurierskie.
    Zdecydowanie NIE POLECAM Firmy DPD
    Zaletyżadnych
    Wadytrudno ustalić
  • ~Ktoś / 2019-11-08 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Doprowadzenie do tego, żeby DPD wykonał usługę (dostarczenie paczki, odebranie drugiej) zajęło 2 tygodnie i nie ma pewności że trafi tam gdzie ma trafić. Na pewno mniej czasu bym stracił załatwiając sprawę osobiście niż dzwoniąc na infolinię próbując naprostować błędy DPD. Ponadto chamstwo pracowników przekracza wszelkie granice - zarówno kurierów, jak pracowników infolinii i pracowników spedycji (pozdrawiam osobę pracującą w punkcie odbioru przy ul. Zagójskiej w Warszawie, powinna Pani się zająć czymś takim, że nie będzie miała Pani kontaktu z ludźmi)
  • ~Klient z Białej / 2019-11-08 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzeci raz zamówiłem paczkę przez tego dostawcę i ostatni. Takiego braku kultury i komunikacji nie widziałem jeszcze w żadnej firmie kurierskiej. Brak punktualności. Godziny dostarczenia podane w SMS to przybliżenie do 2 godzin. Dodatkowo bez mojej wiedzy pozostawiono cenną paczkę u kogoś innego z informacją, że mam sobie pójść i odebrać. To przelało miarę.
    Nie wiem jakim cudem taka firma jeszcze utrzymuje się przez tyle lat na rynku. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury u dostawców i punktualności
  • ~Mike / 2019-11-08 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak może taka firma istnieć....Szkoda słów. Brak kontaktu z kurierem, kontakt z infolinią także niemożliwy. Godziny przybycia kuriera podawane w sms-ach mają się nijako do rzeczywistości. Kurierzy pozostawiają paczki u sąsiadów (bez ich upoważnienia i naszej zgody). A przecież nie każdy sobie życzy odbierać czyjąś przesyłkę, bo bywa info "sprawdzić zawartość przy kurierze). Kurierzy aroganccy i bezczelni. Na postraszenie kuriera (jeśli uda się do niego dodzwonić), że będzie skarga na jego zachowanie niekulturalne słyszymy w słuchawce: "Jest jakiś problem to niech Pan dzwoni i składa skargę". Trudno to wszystko zrozumieć i pojąć. Jednym słowem tragedia...U konkurencji coś takiego jest nie do pomyślenia.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Paweł / 2019-11-08 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę miała zostać doręczona przesyłka. Niestety kurier nie zjawił się podając w zgłoszeniu "błędny adres" co oczywiście jest nieprawdą. Następnego dnia przed godziną 7:00 rano przekierowałem paczkę w obawie przed kolejnym brakiem kompetencji Państwa pracownika do placówki pickup mieszczącej się przy ulicy Twardowskiego 61 w Krakowie. Telefonowałem kilkukrotnie i zapewniano mnie że paczka dotrze w czwartek a najpóźniej w piątek. Niestety informacja pozostawała niezmieniona w systemie i paczka nie zostawała przesłana w dalszym ciągu. Ok. godziny 9:50 zadzwoniłem ponownie i poinformowano mnie że paczka w dalszym ciągu nie została przekierowana i mogę spodziewać się jej doręczenia dopiero we wtorek przyszłego tygodnia. Bardzo proszę o odsłuchanie wszystkich rozmów poświadczających mijanie się z prawdą Państwa pracowników oraz celowe wprowadzanie w błąd. Ponadto pragnę zauważyć, że Państwa system internetowy działa niepoprawnie. Sprawę pragnę zgłosić do Urzędu Ochrony Klientów i Konsumentów oraz audytora grupowego.
    Zaletybrak jakichkolwiek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087