strona 575 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 573
- 574
- 575
- 576
- 577
- nastepna »
-
~Bogusława / 2019-11-15 08:50
Tragedia,żadnego kontaktu poza 1 sms-em,paczka odesłana, bez możliwości odbioru osobistego w "punkcie obsługi klienta" -
-
~TheRevelat0r / 2019-11-15 06:41
Witam,
Ową recenzję piszę w oparciu o własne (nie ukrywam że przykre) doświadczenia związane z ową firmą. Wysyłając jakiś czas temu paczkę z komputerem osobistym, czas jej realizacji wydłużył się o kilka dni po dotarciu paczki do miejsca docelowego przez kuriera, który w rejestrze wstawiał jakoby nie zastał pod wskazanym miejscem kogokolwiek (podczas gdy adresat znajdował się w domu i kuriera nie zastał) a jakby tego było mało, ów towar, który otrzymał naklejkę informującą o tym iż jest to delikatna rzecz został uszkodzony w sposób który trudno sobie wyobrazić pomimo zabezpieczeń, które w stosunku do niej zostały poczynione. Powyginana kratka odpowietrznika powierza, urwany radiator jak i wiatrak do procesora, wykrzywiona karta graficzna czy nawet wyrwane wsporniki do stabilnego podtrzymywania jednostki centralnej. Wszystko to wyglądało tak jakoby ktoś wjechał w tę paczkę wózkiem widłowym lub przez część transportu ciągnął ją za pojazdem kuriera. Opinii dotyczących odszkodowań a także reklamacji nie uwzględniam, gdyż jeszcze nie miałem sposobności mieć z nią do czynienia, choć sądząc po kilku przeczytanych opiniach, na tej płaszczyźnie również nie jest kolorowo. Przechodząc już do sedna, ze szczerego serca tejże firmy nie jestem w stanie polecić, gdyż zarówno mój jak i większość komentarzy doskonale zdaje się podsumowywać poziom pracy tamtejszych pracowników.ZaletyBrak jakichkolwiek.WadyUszkodzona przesyłka, czas realizacji, nierzetelni kurierzy -
~Jaca / 2019-11-15 03:54
Klient nie odebral paczki za pobraniem wiec ja Utylizowano !!! powiedzieli ze nie chcialem jej odebrac, wlasnej paczki, wyobrazacie to sobie? Po prostu zabrali sobie. Magazyn w Kowalach w Gdansku !!!! Koszmar !!!!
Nie dzwoni, nie informuje bo czeka az minie 10 dni i "UTYLIZUJE" !!!!!!!
Jak zobaczylem na stronie to byla w magazynie wiec zlecilem przez centrale wyslanie na moj adres i zlecenie zostalo przyjete, ale po 2 dniach juz informacje sie zmienily, paczka zostala utylizowana.
Uwazajcie !!!Wadywszystkie mozliwe -
~Sławomir / 2019-11-14 20:35
Tragedia . Żadnych wiadomości. Cena za usługę bardzo wysoka , a wykonanie marne. Nie polecam tej firmy. -
~Tojuzdrugirazzrzedu / 2019-11-14 20:05
Porażająco niska jakość usług. Firma nierzetelna, kontakt z kurierem żaden. Nie polecam!!! -
~Marek M. / 2019-11-14 19:22
Dno. Zostawiają paczki w różnych częściach miasta i nawet nie raczą dostarczyć pod wskazany adres informując, iż paczka czeka pod adresem X do odbioru - to kpina!!! ZaletyBrak -
~Monika / 2019-11-14 17:29
Nie polecam nikomu tej firmy a bynajmniej na terenie Małopolski , kurierzy nie uwarzają na przesyłki , paczki są podziurawione , nie przyjeżdżają na czas , dziś zdarzyła się sytuacja w której do południa dzwoniłam do kuriera z zapytaniem o której przewidywany przyjazd odpowiedział koło 16 specjalnie zmieniłam swoje plany żeby być na czas czekam pół godziny dłużej nie ma godzinę dłużej ponownie nie ma , wkoncu zadzwoniłam i dowiedziałam się ze jest awaria z autem .... Takie rzeczy są istotne przynajmniej dla mnie i wolałabym być poinformowana o danej sytuacji ze nie będzie a nie żebym ja musiała dzwonić i prosić . Także jade do punku odebrać osobiście i więcej przez Państwa pośrednictwo nie zamawiam . Żenada ! I nie mówię tu o awarii z państwa strony zdarza się ale o takich rzeczach się mówi !!!!! To ze naliczacie sobie więcej niż powinno być to już nie wspomnę ! Serdecznie nie polecam !!!! ZaletyNie maWadyNiepunktualność , zniszczone paczki , -
~Xxxxxx / 2019-11-14 17:29
Jestem bardzo zawiedziona. Dwa razy miałam sytuację w których kurier nie dostarczył mi paczki. Ich wytłumaczeniami było że dzwonił ale ja nie odebrałam telefonu, pomimo tego że ja nawet żadnego powiadomienia nie miałam że próbował chociaż się raz skontaktować. Albo że nie było nikogo w domu, pomimo że w domu cały dzień byłam A kurier nawet nie przyjechał. Dzwoniąc do niego to jeszcze miał wielkie pretensje dlaczego kłamie i że on był pod wskazanym adresem. -
-
~zawiedziony / 2019-11-14 15:47
Totalne dno. Nie odbierają zleconych przesyłek. Na czacie i infolinii pracują chyba sami socjopaci czerpiący satysfakcję z nie pomagania i świadomości, że im i tak nie zrobisz. Reklamacje oczywiście nieuwzględniane, bo przecież jest podpunkt d.432 do załącznika trylion dwanaście. -
~Pozytywna / 2019-11-14 10:53
Odradzam wszystkim usługi tej firmy. Brak kontaktu z kilentem. Wczoraj specjalnie siedziałam w domu czekając na paczke, byłam bardzo zaskoczona gdy dowiedziałam się że kurier u mnie był, a nikogo nie było w domu. Okazało się że możliwe że domofon się popsuł. Chciałam o tym poinformować kuriera. Dzwoniłam wczoraj dzisiaj. Właśnie czekam na dole bloku przy drzwiach na paczke (wiem ze do mnie jedzie niby) będę czekać nawet cały dzień żeby wygarnąć kurierowi. Proszę odbierać telefony i kontaktować się z klientami jeśli nie ma ich w domu. Bardzo potrzebuje tej paczki a jutro mnie już nie będzie w domu. Wszystkim odradzam w dodatku bardzo droga przesyłka ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem, wysoka cena, długi czas przyjazdu -
~aga / 2019-11-14 00:04
kurierzy całkiem do dupy kłamią nie przyjeżdżają na czas Wadysame -
~Klient / 2019-11-13 20:00
Nie wiem z jakiej łapanki bierzecie materiał na kurierów, uwielbiam takich człowiek czeka cały dzień bo dostał telefon od kuriera po czym po ustalonej godzinie dzwoniąc do kuriera dowiaduje się że on był nawet dwa razy ale nikogo nie zastał pytając się kiedy dostane przesyłkę, odpowiedź że może jutro podejdzie. O dziwo zjawił się o 20 super brawo dla firmy wspaniali pracownicy ZaletyJak narazie nie znalazłem zalet w dpdWadyZa dużo żeby wymieniac -
~wujas / 2019-11-13 18:12
Pani w oddziale wprowadziła mnie w błąd. Nadałem paczkę przez firmę Allekurier.pl dzięki czemu zapłaciłem dużo mniej, a tylko miałem dostarczyć paczkę do punktu DPD. Adres nadania był napisany "Zgorzelec" a paczka miała iść za granicę. To normalna procedura, że najpierw do zgorzelca wysyłają, a pani w DPD stwierdziła, że paczka jest źle nadana. Ja nie byłem pewien, bo nigdy nie wysyłałem nic. Pani zaproponowała mi bym nadał jeszcze raz paczkę w oddziale płacąc 99zł ( o ponad 36zł więcej, niż na allekurier). Mogłem też dowiedzieć się co było źle na własną rękę. Zapłaciłem te dodatkowe 99zł i złożyłem reklamacje pare dni temu. Do tej pory żadnej odpowiedzi. Paczka doszła, ale i tak nie polecam Zaletyczas dostawyWadyReklamacje, brak kompetencji pracownika -
~Jagoda / 2019-11-13 15:02
Jestem bardzo niezadowolona z usług firmy. Paczka z punktu nadania została odebrana i skierowana do dalszej drogi dopiero po 35 godzinach. Na infolinii konsultant okłamał mnie, twierdząc, że paczka jest odebrana z punktu nadania, pomimo że nadal tam leżała- sprawdziłam to. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. -
~Tomasz / 2019-11-13 11:40
Tragedia. Dzień w którym miałem otrzymać przesyłkę : kurier nie odebrał 7 telefonów wykonywanych co około 30 minut. Informacja tel po odczekaniu na płatnej Linii 30 minut - kurier ma awarię. Myślałem że ok może się zdarzyć. Przesyłka miała dojść następnego i tu się zaczyna komedia.
Następny dzień zero informacji o godzinie dostarczenia, kontakt do dpd to jedna z tajemnic tej firmy. Jak już się udało dodzwonić i podać wszystkie dane obsługa prosi o chwilę cierpliwości. Po odczekaniu 40 minut obsługa rozlącza się bez słowa. Czat online z konsultantem - magazyn miał problemy i nie wydał dziś przesyłki. Następny dzień to samo. 5 dzień kurier ma awarię na usta ciśnie się tylko myśl "wy ku**y". Nie polecam, zero szacunku dla klienta.ZaletyBrakWadyKurier
Obsługa klienta
Czas realizacji
Jakość/cena? Nie ma jakości żadnej więc brak słów
Kontakt to dno i pół metra mułu -
~Radek / 2019-11-13 08:17
Ta firma to jakaś patologia kurierzy rzucają paczkami byle gdzie czekałem tydzień za paczka okazało się że zostawił u sąsiada dklatke obok po czym ja straciłem klienta złożyłem reklamację to już 4 miesiąc bez odpowiedzi maja w głębokiej du... Klientów kurierzy podpisują się za klientów co podchodzi pod podszywa nie się pod kogos ZaletyPrzez tyle lat mam kontakt z klientami świadczeń usługi przez kurierowi ale dpd chyba nie ma żadnych zaletWadyPodpisywanie się kurierowi za klientów olewa nie klientów nie rozwiązując ich reklamacji itd -
-
~GuGu / 2019-11-12 22:13
Przesylka nie zostala odebrana przez klienta i wrocila sobie do magazynu. Nikt mnie nie poiformowal, nikt nie zadzwonil a poniewaz wysylam ich bardzo duzo to takze mi umknela. Zadzwonilam i okazalo sie ze przez to ze sobie sama nie odebralam to ja UTYLIZOWANO!!!! , bylam w szoku, przeciez jedna mala torebeczka wyslana w paczce nie zagrazala niczym i nikomu zeby ja utylizowac. Na stronie widnieje jako PDU gdzie U to chyba utylizacja, albo ukradzenie ? ZaletyDobra obsluga w punktach dpdWadyBrak profesjonalnej obslugi, nie mile i bezczelne odpowiedzi pani w centrali. -
~Paulina / 2019-11-12 19:44
Firma której zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu nie podjęła nawet próby. Paczka od razu została skierowana do punktu pickup. Brak kontaktu mailowego i telefonicznego. Usługa za która zapłaciłam nie została zrealizowana. Jedna z najgorszych firm z jakich ostatnio korzystałam . ZaletyBrak -
~Dorota / 2019-11-12 18:42
Kurier zwrócił paczkę z informacją, że mnie nie zastał, a następnie odmówiłam jej przyjęcia, a w ogóle ze mną nie rozmawiał. Wątpię nawet żeby podjął chociaż jedną próbę doręczenia przesyłki, bo tego dnia właściwie cały czas byłam w domu. Dodam, że od firmy Dpd nie było żadnej informacji o planowanym terminie dostawy i nie było żadnego kontaktu telefonicznego z kurierem. Obsługa na infolinii (telefonowałam z reklamacją) beznadziejna i polegająca tylko na zbyciu klienta. Jeszcze nie spotkałam się z tak żenującym poziomem obsługi. WadyKurier oszukuje, brak reakcji firmy -
~Asia / 2019-11-12 14:31
Najgorsza firma kurierska. Nie wywiązująca się z dostaw i zleceń w czasie. Obsługa klienta, to porażka. Lekceważenie klienta. NIE POLECAM!!!!! ZaletyBRAKWadyNie słowność, arogancja i lekceważenie klienta.
strona 575 z 635
- « poprzednia
- 1 ...
- 573
- 574
- 575
- 576
- 577
- nastepna »