Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12554 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bronek / 2019-10-28 10:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Kiedy w końcu kurierzy nauczą się zamykać drzwi zimą od pomieszczeń jak do nich wchodzą - NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z TAKIM !!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyBRAK KULTURY
  • ~Krzysztof / 2019-10-25 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili moją paczkę. W tej, którą dostałam, były produkty innej osoby. Na tej paczce, była naklejona etykieta z moimi danymi, a pod nią - etykieta z osobami kogoś innego. Moja gdzieś zaginęła. Po kilku dniach, dostałam informację, że się znalazła i dostanę ją za dwa dni. Mija trzeci i o paczce nic nie wiadomo. Przybyły kurier (z innym zamówieniem), stwierdził, że słyszał coś o zagubionej paczce, ale nie wie, gdzie się ona znajduje. Zamawiałam rzeczy na prezent, a zamówienie, które składałam, opłaciłam z góry na prawie 500 zł. Jest to firma kurierska, która gubi przesyłki i przekazuje paczki zaadresowane do innych osób z naklejanymi etykietami jedna na drugie. Nie polecam.
    WadyGubienie przesyłek, długi okres czekania, bardzo trudny kontakt.
  • ~Erima / 2019-10-25 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj o 12 paczka przekazana kurierowi, po 22 godzinach ciągle nie było jej w systemie, dzwoniłam pytałam, dążyłam, po rozmowach tel z może 10 osobami (dwie paniusie się po prostu rozłączyły) dostałam informację że szukają paczki, bo gdzieś się zgubiła (ubezpieczony na grube tysiące instrument muzyczny miał pojechać do serwisu). Na moje szczęście nie odpuściłam co sugerowano, żeby jeszcze zaczekać, bo na pewno pojawi się w systemie. Pojechałam do jednego magazynu, do drugiego, uff paczka się odnalazła, zabrałam czym prędzej i już NIGDY nie nadam nic przez DPD i wszystkich będę przestrzegać przed tą firmą. W jednym z tych magazynów gdzie byłam, babka wyszła do innego pomieszczenia wyjaśniać tel. co się stało z paczką i słyszałam słowa "bo nie mogę tego mówić przy klientce". Ani razu nie padło słowo przepraszam, a na pytanie dlaczego paczka 22 godziny przeleżała i nie jest w drodze usłyszałam, że kurier jej nie zabrał w trasę. Parę lat temu dpd było moim faworytem wśród firm kurierskich, niestety zeszło na przysłowiowe psy.
    ZaletyBrak
    Wadynieodpowiedzialność, zbywanie ludzi czymkolwiek byle się ich pozbyć,
  • ~zdruzgotana... / 2019-10-25 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Uszkodzona paczka dotarła do klienta. Spisałam protokół, zgłosiłam reklamację przez formularz zgłoszeniowy i zaczęła się męka. Ciągle dosyłam dodatkowe dokumenty, poproszono mnie nawet o kopie potwierdzenia przelewu pieniędzy od klienta ....absurd gdyż klient płacił kurierowi paczka była za pobraniem. Ręce opadają... Walczę już 3 miesiąc. Przyszli klienci bardzo proszę zastanówcie się dobrze czy aby napewno chcecie powierzyć swoją paczkę tej firmie...
  • ~Maja / 2019-10-25 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Brak kontaktu z kurierem (na stronie podano nieistniejący nr telefonu do kuriera). Kompletna porażka. Paczka nie dotarła w ciągu 5 dni roboczych. Codzienne maile z przedziałem godzinowym w którym kurier powinien dostarczyć paczkę są nic nie warte. Kilkanaście telefonów do obsługi klienta i żadnych skutków. Nie potrafią ustalić telefonu kontaktowego do własnego pracownika. PORAŻKA najgorsza firma kurierska
    WadyNieterminowość, brak kontaktu, żenujące traktowanie klienta.
  • ~michał / 2019-10-25 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie z konsultantem DPD paczka będzie czekała na nocny transport do Bielska- Białej bo w dzień transportów nie ma "CHYBA DROGI SĄ ZAMKNIĘTE I ZWIJAJĄ ASFALD W DZIEŃ" i w regulaminie pisze że doręczenie jest do 2 dni roboczych czyli kto nadaję paczkę w czwartek to odbiorca otrzyma ją w poniedziałek świetna logistyka czyli czeka 4 dni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na paczkę Drodzy klienci zostaje nam POCZTA POLSKA priorytetowa.
  • ~Adrianna / 2019-10-25 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z tej firmy, szczególnie jeśli chodzi o Bydgoszcz. Dopóki przyjeżdżał kurier Patryk wszystko było bez zastrzeżeń, nikt nie robił problemów. Byłam zadowolona. Teraz przyjeżdża niejaki Łukasz. Młody szczyl, który liczy tylko na napiwek, robi problemy kiedy jest zmiana terminu, przyjeżdża o innej porze niż dostaje w wiadomości,niemily,zero kultury,arogancki przez telefon. Myślałam, że coś się zmieni. Jednak po ostatnich problemach z tym kurierem rezygnuje z tej "firmy".
  • ~Kamil / 2019-10-24 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    W jednym tygodniu miałem niestety 2 razy nieprzyjemność współpracy z tą firmą.
    Przypadek 1-y. Zepsuty sprzęt elektroniczny na gwarancji, zgłaszam, dostaję informację że przyjedzie kurier z DPD odebrać, że zadzwoni żeby się umówić na konkretną godzinę kiedy będę w domu, ogólnie nie ma problemu. Po kilku dniach dzwonię do firmy ze nikt się ze mną nie kontaktował, dostaję informację że kurier był i ja anulowalem zlecenie. Nie dość że nie zadzwonił się umówić to nawet nie zadzwonił że jest. Jest 2-ie zlecenie dzwonię z własnej inicjatywy do DPD żeby się umówić z kurierem kiedy będę w domu. Ok 10 min na infolinii. Dostaje telefon do kuriera dzwonię i słyszę że on nie jeździ w żale w tej dzielnicy. Tyle załatwiłem.
    Przypadek 2-i. Zamówiłem rzecz na adres firmy czynne 8-20. Po kilku dniach sprawdzam co z moją przesyłką. Piszę że dwie nieudane próba doręczenia - brak odbiorcy. Pierwsza o 19 co jest niemożliwe bo na pewno było otwarte. Ale oczywiście kurier żeby sobie ułatwic popatrzył sobie na drzwiach jakie są godziny otwarcia i następnego dnia wpisał że był po 20 jak już wiedział że wtedy jest nieczynne - po co się przemęczac. Dzwonię na reklamację mówię że o 19 było otwarte. Dowiaduje się że to kurier źle wpisał godzinę, był jak było zamknięte. Tylko czemu nie popatrzył na drzwiach w jakich godzinach jest otwarte. Osobnik z infolinii od razu cyniczne tonem głosu stwierdził że reklamacja nie będzie uznana.
    W ogóle nie zależy im na dostarczeniu paczki. Zeto kontaktu. Zamówisz do domu napiszą że cię nie ma. Zamówisz do pracy przyjadą po 20. Jeśli w ogóle ktoś był i próbował dostarczyć.
  • ~DPDno / 2019-10-24 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznaczył, że paczka została dostarczona a później okazało się, że przez pomyłkę i paczka została w samochodzie przez co nie ma możliwości jej dostarczyć dzisiaj. Jutro tej paczki akurat już nie będę potrzebował. Kontakt przez chat z konsultantem poniżej krytyki. Pracownicy zbywaja i nie mają żadnych kompetencji. Proszą o kontakt za godzinę bo wyjaśniają sprawę gdzie po ponownym kontakcie nikt nie wie o co chodzi. Na infolinii o dziwo kontaktują się z kurierem ale brak żadnej decyzji, kurier żadnych konsekwencji nie poniesie, gdzie u mnie w firmie za taką pomyłkę dostałby upomnienie pisemne i po premii.
  • ~Anita / 2019-10-24 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Niby ktoś był z paczką, ale to jakiś żart.
    Niepoważne, słabe, nieuczciwe! Mam nadzieję nigdy nie musieć korzystać z ich usług!
  • ~Marcysia / 2019-10-24 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może być. W poniedziałek zamówiłam paczkę przez internet ok godziny 8.00. Było zgłaszane w firmie żeby kurier był między 15 a 17 a debil przychodzi albo o 11 albo o 12 i na bezczelnego kłamie, że nikt nie otwiera. Akurat tak się składa, że tata cały dzień siedzi w domu i mówi że nikogo nie było. Jak dzwoniłam na infolinię to niby wielkie tłumaczenie że kurier był ale nikt nie otwierał. Pytanie jak to możliwe że domofon działa i ojciec był przy oknie a kuriera nie było.
  • ~Agnieszka / 2019-10-24 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania a tej firmy. Kurier nie przyjechał po paczkę. Następnego dnia twierdził, że nie było zlecenia na dany adres. Infolinia twierdzi, że adres był, ale źle podany . Podczas kolejnej rozmowy dowiedziałam się, że przesyłka była anulowana. Poinformowano mnie, że w trybie pilnym przesyłka będzie odebrana. Po trzech dniach nadal nikt po nią nie przyjechał. Od trzech tygodni sprawy nie da się załatwić. Zarówno kurier jak i pracownicy infolinii wyjątkowo nieuprzejmi.
    Jest to jak dotąd najgorsza firma kurierska z jaka miałam kiedykolwiek do czynienia .
    Zaletybrak
    Wadybrak wykonania usługi
    sprzeczne informacje na infolinii
    nieuprzejma obsługa
  • ~Andrzej / 2019-10-24 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystania z usług tej firmy. Moja przesyłka oczekiwana od piątku nie dotarła do mnie do środy w kolejnym tygodniu. Nadawca musiał wysłać własnego kierowcę i odebrać od nich z magazynku przesyłkę bo nikomu przez kilka dni nie chciało się jej doręczyć. Na miejscu 20 aut dostawczych i tłum kierowców
    Zalety- brak
    Wady- brak dostawy
    - brak reakcji na reklamacje
    - wielokrotne próby ustalenia terminu dostawy okazały się fiaskiem
  • ~Radosław / 2019-10-23 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    UNIKAĆ! ZŁODZIEJE! Moja firma wysyłała paczki tą firmą przez około miesiąc, okazało się, że paczki, nawet niewielkie, około kilograma wysłane jako paczka potrafią zakwalifikować jako paczka niestandardowa bo kształt nie przypomina idealnego prostopadłościanu! Rozumiem gdyby paczka faktycznie była niestandardowa, ale to co robią to czyste złodziejstwo! Naliczają sobie dodatkowo 500zł za każdą paczkę niestandardową! Moja firma poniosła ogromne straty przez jeden miesiąc współpracy, całość trafi na drogę sądową
  • ~Aga / 2019-10-23 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Kurierom nie chce się pracować i dostarczać paczek. Brak jakiegokolwiek dostosowania do klienta, zero ustalenia godziny dostarczenia przesyłki. Wychodzą z założenia że klienci to bezrobotni siedzący w domu całymi dniami. Na prośbę o dostarczenie paczki w odpowiednim terminie odmowa ze strony kuriera a następnie wpisanie w uwagach do niedostarczonej przesyłki że to klient odmówił ;) Kłamstwem kryją swoją niekompetencję.
  • ~Anna / 2019-10-23 16:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam zastrzeżeń do tej firmy kurierskiej. Mam z nią jak na razie same dobre doświadczenia. Szybka reakcja, dzwonią do klienta, dostarczają paczkę do domu lub zostawiają w punkcie, jeśli kogoś faktycznie nie ma. Pani Magda pracująca w obrębie w Wrocławia, to jedna z najlepszych kurierów z jakimi miałam do czynienia.
    Zaletydzwonią
    na bieżąco informują o statusie przesyłki
    dostarczają do domu, a nie od razu do punktu odbioru
    są szybcy, paczka nie kisi się w magazynie tylko jest od razu dostarczana
    uśmiechnięci, pogodni
    Wadyjak dotychczas brak
  • ~Xxx / 2019-10-23 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nadety, niemila obsluga. Najwiekszy minus za jakosc dostarczanych przesylek... Juz nie raz paczki dochodzily w stanie jakby psu z gardla wyciagniete.. Uszkodzone opakowanie, albo koperty w ktorych dostarczano szklo do telefonu zlozone na pol...oczywiscie towar w srodku uszkodzony. Nie ma chyba gorszego kuriera! Nie polecam!
    ZaletyCzas dostawy
    WadyUszkodzone przesylki
    Niedbalstwo
    Niemila obsluga
  • ~Tiara / 2019-10-23 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Kurier zamówiony 15 października, do odbioru koperta z dokumentami. Dziś jest 24 pażdziernika, kurier był zamawiany 3-krotnie po tym jak się nie pojawił. Nie ma go do dzisiejszego dnia, nikt nie wie kiedy się pojawi a pieniądze zapłacone z góry. NIE OLECAM, IMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRMĘ KURIERSKĄ!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyPobranie pieniędzy za usługę i nie zrealizowanie zlecenia od 10 dni oraz nie zawiadomienie o tym, że kurier ma się nie pojawić, pomimo dwukrotnej interwencji!
  • ~Piotr / 2019-10-23 14:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia jak najbardziej negatywna. Przyjechał kurier z przesyłką , chcę zapłacić kartą a on że nie można, dzwonię na infolinię i również słyszę że nadawca nie zaznaczył płatności kartą .Sęk w tym że wiem że zaznaczył że można, po poinformowaniu konsultanta że kłamie i sprawdzeniu , konsultant stwierdził że można płacić kartą , ale właśnie rozmawiał z kurierem i ten stwierdził że ma stary terminal. Znów poinformowałem konsultanta o kłamstwie , ponieważ kurier stoi obok mnie i z nikim nie rozmawiał . Reasumując , przesyłki nie odebrałem , dpd=dno i żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Joanna / 2019-10-23 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD dramat nikomu nie polecam albo nie można płacić kartą albo trzeba mieć odliczoną kasę a mało tego nadałam przesyłkę pobraniową i muszę tydzień czekać na swoje pieniądze 00000 same 00000 bym dała
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985