Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12551 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2019-11-09 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpadłam na fatalny pomysł wysłania ważnej części dekodera do Belgii, wybierając DPD. NIGDY więcej!!!!
    Kurier skłamał że adres jeat nieprawidłowy i nie dostarczył paczki. Nie raczył również skontaktować się via tel z adresatem.
    Paczka przepadła na dwa tygodnie. Ten czas to był obłęd....totalna ignorancja, nikt nic nie wiedział. W końcu KAZANO zapłacić mi ponownie za dostarczenie paczki do punktu pick up.....nigdy nikomu nie polecę tej parodii dostawcy
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie najgorsze::brak profesjonalizmu, chamstwo, kłamanie i arogancja
  • ~Barbara / 2019-11-09 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wykupionej gwarancji dostarczenia w ten dzień w na tą godzinę, kurier nie przyjeżdża, nie odbiera, infolinia nie odbiera. Tragedia nie polecam nigdy nigdy nigdy. Już lepsza chyba jest poczta polska
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Barbara / 2019-11-09 15:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Po opłaceniu przesyłki wszystko szło zgodnie z planem. Dostałam smsa że paczka została nadana etc. Niestety w dniu w którym przesyłka miała dotrzeć do docelowego miejsca, mnie nie było w domu. Jednakże na końcu smsa od dpd jest opcja( jeżeli chcesz zmienić datę na .... Wyślij SMS o treści 1)) itp itd. tak że uczyniłam i zmieniłam datę doręczenia na dzień następny. Nazajutrz dostałam smsa, że mączka czeka na odbiór w punkcie na drugim końcu osiedla. Gdybym nie była chora to bym po nią od razu pobiegła ale nie po to brałam kuriera żeby teraz po biegać po przesyłkę!! Gdy zadzwoniłam i powinformowalam kogoś z biura obsługi o nieporozumieniu, powiedział, że mam być spokojna i paczka dotrze na dzień NASTĘPNY!! No okej pomyślałam. Następnego dnia paczki nie ma... Dzwonię znowu do obsługi klienta a pan mi mówi że muszę po nią iść bo jak już jest w punkcie to oni nie mogą ją zabrać... Wystarczyłby kontakt z osobą kompetentna czego tej firmie brakuje jak i profesjonalizmu oraz... Braku umiejętności kontaktowania się z ludźmi ? Chyba tak to mogę nazwać.
    Jestem bardzo rozczarowana.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kompetencji i jakichkolwiek rzetelnych informacji, spóźnienia, nieporozumienie o decydowanie za klienta.
  • ~Paweł / 2019-11-09 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji gdzie jest paczka, kurier po prostu widmo. Dwie próby rzekomego doręczenia. Przez trzy dni kurier nie włączył nawet telefonu. Nikt nic nie wie. I przesyłka wraca do nadawcy. Unikać DPD jak ognia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~ff / 2019-11-09 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał z przesyłką po czym na koniec dnia dostałem wiadomość że był, ale nikogo nie było w mieszkaniu ( cały dzien czekałem w mieszkaniu ).NIGDY WIĘCEJ DPD
    Zaletybrak
    WadyDługi czas oczekiwania na infolinii
    kurierzy nie dostarczają przesyłek
  • ~ostatni raz dpd / 2019-11-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamówiony z 24 godzinnym wyprzedzeniem nie przyjechał po paczkę. Na infolinii do godziny 19 (infolinia pracuje do 19) zostałem zapewniany że na pewno przyjedzie. Dno totalne dno. Ostatni raz zamawiałem kuriera z DPD
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, kurier, brak odbioru paczki
  • ~Oszukana z Krakowa / 2019-11-08 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA KRAKÓW.Całe dwa dni spędziłam w domu w oczekiwaniu na przesyłkę.Przez 5 dni kontaktowałam się z kurierami ,którzy zapewniali mnie że są w drodze.Bez efektu.Na stronie DPD wpisy ,że nikogo nie ma w domu,a przesyłkę zwrócili do sklepu internetowego.Dla szanującej się firmy ważniejsze powinny być racje klientów,a nie kłamstwa wypisywane przez leniwych pracowników.No,ale jaka firma tacy pracownicy.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają przesyłek.
    Okłamują klientów
  • ~Kris / 2019-11-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług. Jestem osobą poruszającą się na wózku inwalidzkim i dlatego zamówiłem kuriera do domu. Jechał do mnie 3 dni. Marny kontakt z biurem obsługi i brak kontaktu z kurierem (nie odbierał tel. i nie odpisał na wiadomosci). Lepiej wydac pare złotych wiecej i mieć święty spokój. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
  • ~Henryk / 2019-11-08 13:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie spotkałem tak źle działającej firmy na polskim rynku, lekceważenie klienta totalne,straciłem mnóstwo czasu na dodzwonienie się do infolinii DPD. W dniu 07.11.2019r. zapewniono mnie że na pewno otrzymam przesyłkę nr 0000187120354U w dniu 08.11.2019r. sprawdzam 8 listopada i po raz trzeci następuje magazynowanie przesyłki w oddziale (Oddział DPD w Łodzi)Trzy razy przesyłka wychodzi z magazynu i trzy razy wraca z adnotacją -Umówiono późniejszy termin doręczenia (nie wiem z Kim) Rzecznik Praw Konsumenta powinien wystąpić o odebranie koncesji DPD na przesyłki kurierskie.
    Zdecydowanie NIE POLECAM Firmy DPD
    Zaletyżadnych
    Wadytrudno ustalić
  • ~Ktoś / 2019-11-08 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Doprowadzenie do tego, żeby DPD wykonał usługę (dostarczenie paczki, odebranie drugiej) zajęło 2 tygodnie i nie ma pewności że trafi tam gdzie ma trafić. Na pewno mniej czasu bym stracił załatwiając sprawę osobiście niż dzwoniąc na infolinię próbując naprostować błędy DPD. Ponadto chamstwo pracowników przekracza wszelkie granice - zarówno kurierów, jak pracowników infolinii i pracowników spedycji (pozdrawiam osobę pracującą w punkcie odbioru przy ul. Zagójskiej w Warszawie, powinna Pani się zająć czymś takim, że nie będzie miała Pani kontaktu z ludźmi)
  • ~Klient z Białej / 2019-11-08 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzeci raz zamówiłem paczkę przez tego dostawcę i ostatni. Takiego braku kultury i komunikacji nie widziałem jeszcze w żadnej firmie kurierskiej. Brak punktualności. Godziny dostarczenia podane w SMS to przybliżenie do 2 godzin. Dodatkowo bez mojej wiedzy pozostawiono cenną paczkę u kogoś innego z informacją, że mam sobie pójść i odebrać. To przelało miarę.
    Nie wiem jakim cudem taka firma jeszcze utrzymuje się przez tyle lat na rynku. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury u dostawców i punktualności
  • ~Mike / 2019-11-08 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak może taka firma istnieć....Szkoda słów. Brak kontaktu z kurierem, kontakt z infolinią także niemożliwy. Godziny przybycia kuriera podawane w sms-ach mają się nijako do rzeczywistości. Kurierzy pozostawiają paczki u sąsiadów (bez ich upoważnienia i naszej zgody). A przecież nie każdy sobie życzy odbierać czyjąś przesyłkę, bo bywa info "sprawdzić zawartość przy kurierze). Kurierzy aroganccy i bezczelni. Na postraszenie kuriera (jeśli uda się do niego dodzwonić), że będzie skarga na jego zachowanie niekulturalne słyszymy w słuchawce: "Jest jakiś problem to niech Pan dzwoni i składa skargę". Trudno to wszystko zrozumieć i pojąć. Jednym słowem tragedia...U konkurencji coś takiego jest nie do pomyślenia.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Paweł / 2019-11-08 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę miała zostać doręczona przesyłka. Niestety kurier nie zjawił się podając w zgłoszeniu "błędny adres" co oczywiście jest nieprawdą. Następnego dnia przed godziną 7:00 rano przekierowałem paczkę w obawie przed kolejnym brakiem kompetencji Państwa pracownika do placówki pickup mieszczącej się przy ulicy Twardowskiego 61 w Krakowie. Telefonowałem kilkukrotnie i zapewniano mnie że paczka dotrze w czwartek a najpóźniej w piątek. Niestety informacja pozostawała niezmieniona w systemie i paczka nie zostawała przesłana w dalszym ciągu. Ok. godziny 9:50 zadzwoniłem ponownie i poinformowano mnie że paczka w dalszym ciągu nie została przekierowana i mogę spodziewać się jej doręczenia dopiero we wtorek przyszłego tygodnia. Bardzo proszę o odsłuchanie wszystkich rozmów poświadczających mijanie się z prawdą Państwa pracowników oraz celowe wprowadzanie w błąd. Ponadto pragnę zauważyć, że Państwa system internetowy działa niepoprawnie. Sprawę pragnę zgłosić do Urzędu Ochrony Klientów i Konsumentów oraz audytora grupowego.
    Zaletybrak jakichkolwiek
  • ~Ewox / 2019-11-08 08:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Po informacji, że przesyłka dotrze pomiędzy 12 a 16, ustalono w domu warty, by przez ten czas ktoś zawsze był w domu. Kurier nie dotarł do 16. Auto dpd pojawiło się ok.godz.18. Wyszłam przed dom, stoję i czekam aż kurier odnajdzie paczkę. Mija 10 min. Nic.
    Nagle auto odjeżdża.
    W informacji gdzie jest obecnie moja przesyłka dowiaduję się.....że kurier był u mnie o UWAGA 15 i nikogo nie zastał....następny dzień też zmarnowany bo po tel do kuriera GDZIE PAN JEST dowiaduję się że będzie między 14 a 15. Przyjeżdża przed 17.
    NIGDY WIĘCEJ DPD
  • ~mslaska / 2019-11-08 08:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 50 minut próbuję się dodzwonić żeby zamówić kuriera. Dwa razy się odezwał konsultant i się zaraz rozłączył !! zgubili paczkę, od tygodnia szukają !! generalnie masakra
    Zaletycena
    Wadybrak kompetentnej obsługi
  • ~Kola / 2019-11-07 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym dziwnym trafem kurier pomylił adresy,przesyłka trafiła do kogoś innego, z infolini mieli zadzwonić do mnie z wyjaśnieniem sprawy wczoraj, do tej pory cisza.
    Żenada,kurier-kłamczuchą,nigdy w życiu firmy dpd
    WadyWszystkie
  • ~Paulin / 2019-11-07 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed momentem skontaktowałam się z kurierem, który ma dostarczyć dziś przesyłkę. Jestem zażenowaną sytuacją, w której Pan arogancko nakrzyczał na mnie, ponieważ nie zrozumiałam enigmatycznego pytania które brzmiało "Numer?". Po chwili dowiedziałam się, że nie chodzi o numer przesyłki tylko o numer mieszkania. Na arogancję jestem szczególnie uczulona. Myślę, że DPD powinno wziąć pod lupę pracowników, którzy sprawiają wrażenie jakby pracowali za karę. Jeśli pracownik ma problem z normalnym lub grzecznym komunikowaniem się z Klientem to może powinien zmienić branżę na taką w której nie ma bezpośredniego kontaktu z Klientem.
    Zaletyodebrał telefon
    Wadyarogancja kuriera, brak informacji dotyczącej godziny dostarczenia przesyłki.
  • ~Anonim / 2019-11-07 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, omijać z daleka. Wszystko do poprawy: infolinia, kompetencje pracowników i obsługa klienta, terminowość doręczeń.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko do poprawy: infolinia, kompetencje pracowników i obsługa klienta, terminowość doręczeń.
  • ~Tomek / 2019-11-07 09:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Niska kultura osobista kurierów, problemy z dostarczaniem przesyłek, brak wcześniejszego informowania o wizycie kuriera mimo podanego numeru telefonu. Przesyłanie informacji o nie zastaniu odbiorcy mimo braku wizyty kuriera.

    Nie polecam, z innymi firmami kurierskimi nigdy nie miałem podobnych problemów.
  • ~Karol / 2019-11-07 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Skandaliczna jakosc obsługi klienta. Buta "opiekunow handlowych", ignorowanie klienta drogą mailową i poprzez chat. Praca z tą firmą przynosi tyle irytacji, złych emocji, nerwów i straty czasu, że coraz częściej rezygnujemy z wysyłki ograniczając się do noezbędnego minimum. Decydujemy sie na podpisanie umowy z innym dostawcą aby odchodzić od dpd.
    ZaletySerio. Żadnych. Bo noe jest zaletą to, że udaje im się czasami wykonać usługę na czas. To standard byc powinien a nie zaleta. Tych brak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982