strona 568 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- nastepna »
-
~Xxxxxx / 2019-11-14 17:29
Jestem bardzo zawiedziona. Dwa razy miałam sytuację w których kurier nie dostarczył mi paczki. Ich wytłumaczeniami było że dzwonił ale ja nie odebrałam telefonu, pomimo tego że ja nawet żadnego powiadomienia nie miałam że próbował chociaż się raz skontaktować. Albo że nie było nikogo w domu, pomimo że w domu cały dzień byłam A kurier nawet nie przyjechał. Dzwoniąc do niego to jeszcze miał wielkie pretensje dlaczego kłamie i że on był pod wskazanym adresem. -
-
~zawiedziony / 2019-11-14 15:47
Totalne dno. Nie odbierają zleconych przesyłek. Na czacie i infolinii pracują chyba sami socjopaci czerpiący satysfakcję z nie pomagania i świadomości, że im i tak nie zrobisz. Reklamacje oczywiście nieuwzględniane, bo przecież jest podpunkt d.432 do załącznika trylion dwanaście. -
~Pozytywna / 2019-11-14 10:53
Odradzam wszystkim usługi tej firmy. Brak kontaktu z kilentem. Wczoraj specjalnie siedziałam w domu czekając na paczke, byłam bardzo zaskoczona gdy dowiedziałam się że kurier u mnie był, a nikogo nie było w domu. Okazało się że możliwe że domofon się popsuł. Chciałam o tym poinformować kuriera. Dzwoniłam wczoraj dzisiaj. Właśnie czekam na dole bloku przy drzwiach na paczke (wiem ze do mnie jedzie niby) będę czekać nawet cały dzień żeby wygarnąć kurierowi. Proszę odbierać telefony i kontaktować się z klientami jeśli nie ma ich w domu. Bardzo potrzebuje tej paczki a jutro mnie już nie będzie w domu. Wszystkim odradzam w dodatku bardzo droga przesyłka ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z klientem, wysoka cena, długi czas przyjazdu -
~aga / 2019-11-14 00:04
kurierzy całkiem do dupy kłamią nie przyjeżdżają na czas Wadysame -
~Klient / 2019-11-13 20:00
Nie wiem z jakiej łapanki bierzecie materiał na kurierów, uwielbiam takich człowiek czeka cały dzień bo dostał telefon od kuriera po czym po ustalonej godzinie dzwoniąc do kuriera dowiaduje się że on był nawet dwa razy ale nikogo nie zastał pytając się kiedy dostane przesyłkę, odpowiedź że może jutro podejdzie. O dziwo zjawił się o 20 super brawo dla firmy wspaniali pracownicy ZaletyJak narazie nie znalazłem zalet w dpdWadyZa dużo żeby wymieniac -
~wujas / 2019-11-13 18:12
Pani w oddziale wprowadziła mnie w błąd. Nadałem paczkę przez firmę Allekurier.pl dzięki czemu zapłaciłem dużo mniej, a tylko miałem dostarczyć paczkę do punktu DPD. Adres nadania był napisany "Zgorzelec" a paczka miała iść za granicę. To normalna procedura, że najpierw do zgorzelca wysyłają, a pani w DPD stwierdziła, że paczka jest źle nadana. Ja nie byłem pewien, bo nigdy nie wysyłałem nic. Pani zaproponowała mi bym nadał jeszcze raz paczkę w oddziale płacąc 99zł ( o ponad 36zł więcej, niż na allekurier). Mogłem też dowiedzieć się co było źle na własną rękę. Zapłaciłem te dodatkowe 99zł i złożyłem reklamacje pare dni temu. Do tej pory żadnej odpowiedzi. Paczka doszła, ale i tak nie polecam Zaletyczas dostawyWadyReklamacje, brak kompetencji pracownika -
~Jagoda / 2019-11-13 15:02
Jestem bardzo niezadowolona z usług firmy. Paczka z punktu nadania została odebrana i skierowana do dalszej drogi dopiero po 35 godzinach. Na infolinii konsultant okłamał mnie, twierdząc, że paczka jest odebrana z punktu nadania, pomimo że nadal tam leżała- sprawdziłam to. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. -
~Tomasz / 2019-11-13 11:40
Tragedia. Dzień w którym miałem otrzymać przesyłkę : kurier nie odebrał 7 telefonów wykonywanych co około 30 minut. Informacja tel po odczekaniu na płatnej Linii 30 minut - kurier ma awarię. Myślałem że ok może się zdarzyć. Przesyłka miała dojść następnego i tu się zaczyna komedia.
Następny dzień zero informacji o godzinie dostarczenia, kontakt do dpd to jedna z tajemnic tej firmy. Jak już się udało dodzwonić i podać wszystkie dane obsługa prosi o chwilę cierpliwości. Po odczekaniu 40 minut obsługa rozlącza się bez słowa. Czat online z konsultantem - magazyn miał problemy i nie wydał dziś przesyłki. Następny dzień to samo. 5 dzień kurier ma awarię na usta ciśnie się tylko myśl "wy ku**y". Nie polecam, zero szacunku dla klienta.ZaletyBrakWadyKurier
Obsługa klienta
Czas realizacji
Jakość/cena? Nie ma jakości żadnej więc brak słów
Kontakt to dno i pół metra mułu -
-
~Radek / 2019-11-13 08:17
Ta firma to jakaś patologia kurierzy rzucają paczkami byle gdzie czekałem tydzień za paczka okazało się że zostawił u sąsiada dklatke obok po czym ja straciłem klienta złożyłem reklamację to już 4 miesiąc bez odpowiedzi maja w głębokiej du... Klientów kurierzy podpisują się za klientów co podchodzi pod podszywa nie się pod kogos ZaletyPrzez tyle lat mam kontakt z klientami świadczeń usługi przez kurierowi ale dpd chyba nie ma żadnych zaletWadyPodpisywanie się kurierowi za klientów olewa nie klientów nie rozwiązując ich reklamacji itd -
~GuGu / 2019-11-12 22:13
Przesylka nie zostala odebrana przez klienta i wrocila sobie do magazynu. Nikt mnie nie poiformowal, nikt nie zadzwonil a poniewaz wysylam ich bardzo duzo to takze mi umknela. Zadzwonilam i okazalo sie ze przez to ze sobie sama nie odebralam to ja UTYLIZOWANO!!!! , bylam w szoku, przeciez jedna mala torebeczka wyslana w paczce nie zagrazala niczym i nikomu zeby ja utylizowac. Na stronie widnieje jako PDU gdzie U to chyba utylizacja, albo ukradzenie ? ZaletyDobra obsluga w punktach dpdWadyBrak profesjonalnej obslugi, nie mile i bezczelne odpowiedzi pani w centrali. -
~Paulina / 2019-11-12 19:44
Firma której zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu nie podjęła nawet próby. Paczka od razu została skierowana do punktu pickup. Brak kontaktu mailowego i telefonicznego. Usługa za która zapłaciłam nie została zrealizowana. Jedna z najgorszych firm z jakich ostatnio korzystałam . ZaletyBrak -
~Dorota / 2019-11-12 18:42
Kurier zwrócił paczkę z informacją, że mnie nie zastał, a następnie odmówiłam jej przyjęcia, a w ogóle ze mną nie rozmawiał. Wątpię nawet żeby podjął chociaż jedną próbę doręczenia przesyłki, bo tego dnia właściwie cały czas byłam w domu. Dodam, że od firmy Dpd nie było żadnej informacji o planowanym terminie dostawy i nie było żadnego kontaktu telefonicznego z kurierem. Obsługa na infolinii (telefonowałam z reklamacją) beznadziejna i polegająca tylko na zbyciu klienta. Jeszcze nie spotkałam się z tak żenującym poziomem obsługi. WadyKurier oszukuje, brak reakcji firmy -
~Asia / 2019-11-12 14:31
Najgorsza firma kurierska. Nie wywiązująca się z dostaw i zleceń w czasie. Obsługa klienta, to porażka. Lekceważenie klienta. NIE POLECAM!!!!! ZaletyBRAKWadyNie słowność, arogancja i lekceważenie klienta. -
~Monika / 2019-11-12 13:53
Odradzam tę firmę kurierską. W trakcie transportu został zniszczony tablet mojego syna. Pomimo solidnego opakowania i naklejki uwaga szkło na paczkę zostało rzucone coś ciężkiego i został zniszczony wyświetlacz. Po dwóch miesiącach od złożenia reklamacji dostałam odpowiedź z odmową wypłaty odszkodowania.
Rzekome ubezpieczenie to jakiś żart.
Fatalna firm -
~Kln / 2019-11-12 13:48
Po potrzymaniu wiadomości o terminie dostawy przesyłki skontaktowałam się z kurierem w celu ustalenia dokładnego terminu dostarczenie przesyłki. Poprosiłam kuriera o dostarczenie przesyłki około godziny 15, ponieważ we wcześniejszych godzinach będę nieobecna. Z uwagi na fakt, że delikatnie rzecz ujmując, nie spotkało się to ze zrozumiem kuriera i dodatkowo zależało mi na odbiorze przesyłki właśnie w tym dniu, postanowiłam, że wrócę do domu i zaczekam na kuriera przez cały dzień. Jakież było moje zdziwienie kiedy czekając w mieszkaniu otrzymałam sms o godzinie 13:47 o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki. Skontaktowałam się z Państwa oddziałem ale poza jedyną możliwością jaką Państwo mi dają, tj. złożenia reklamacji nie uzyskałam żadnej pomocy. W związku z tym podjęłam próbę skontaktowania się z kurierem i otrzymałam, w sposób opryskliwy i wulgarny, odpowiedź, cytując „spierd….”. Informacja o złożeniu skargi na kuriera nie zrobiły na Państwa pracowniku również żadnego wrażenia- szyderczo wyśmiał te informację. Próbowałam kontaktować się z Państwem ponownie poprzez infolinię, ale za każdym razem odsyłaliście mnie Państwo do formularza reklamacyjnego, który w danym momencie nie powodował przyspieszenia sprawy, ponieważ paczki nadal nie otrzymałam. Z uwagi na fakt, że nie jestem też w stanie po raz kolejny oczekiwać w domu na kuriera, co z reszta jak pokazało doświadczenie, nie jest gwarantem otrzymania przesyłki, skontaktowałam się z Państwem w celu przekierowania przesyłki do Państwa oddziału na ul. Bierutowską. Na infolinii otrzymałam informację, że mogę ją odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00-18:00. Oczywiście w dniu, w którym dzwoniłam przesyłka była wożona przez kuriera, wiec odebrać jej nie mogłam. Chciałam ją wobec powyższego przekierować do punktu pick-up na ulicy Legnickiej we Wrocławiu, ale Państwa strona nie działała we właściwy sposób, tj. nie wysyłała kodu na wskazany nr telefonu. Ponownie skontaktowałam się z Państwa infolinią i podczas rozmowy z konsultantem otrzymałam zapewnienie, że paczkę mogę odebrać w dniu 09.11.2019r. (sobota) w godzinach 09:00- 14:00. Jakież było moje zdziwieie kiedy ta informacja była w zupełnej sprzeczności z informacją przekazaną przez innego Państwa konsultanta o niemożności odebrania przesyłki w soboty. Poprosiłam kilkukrotnie konsultanta o potwierdzenie swoich słów i tym samym o przekierowanie paczki na ulicę Bierutowską. Nauczona doświadczeniem w dniu odbioru przesyłki tj. 09.11.2019r. skontaktowałam się z Państwa infolinią celem upewnienia się, że przesyłka jest do odbioru. Tam z kolei otrzymałam informację, że nie ma możliwością odbioru przesyłki w soboty i dopiero takie zapytanie można wysłać. Pani konsultantka oczywiście nie odpowiada za swojego kolegę, który jeszcze wczoraj zapewniał mnie o możliwości odbioru przesyłki i jedyne co może zrobić to przesłać zapytanie do oddziału czy możliwy jest odbiór przesyłki. Muszę przyznać, że nie wierzyłam, że to się dzieje naprawdę, że taki poziom obsługi klienta jeszcze w dzisiejszych czasach istnieje. Istnieje w DPD Polska. Przesyłkę ostatecznie przekierowałam na zupełnie inny adres mając nadzieje na jej dostarczenie…
Po całej, musze przyznać, mocno irytującej sytuacji, rysuje mi się obraz działania Państwa firmy, tj.
-kurier, który nie dostarcza przesyłek (przesyłka ważyła około 12 kg, wiec można domyślić się z zaistniałej sytuacji, że problemem było dla niego jej wniesienie, zwłaszcza, że myślał, że nie będę w domu) i tym samym nie wypełnia swoich obowiązków jako pracownik. Dodatkowo wulgarny i opryskliwy w stosunku do klienta. Mało tego, jakakolwiek próba uświadomienia kurierowi niewłaściwego zachowania i złożenia skargi zakończona została szyderczym śmiechem i wyłączeniem telefonu. Kurierzy, jako osoby, z którymi klienci mają bezpośredni kontakt są Państwa wizytówką, a ten wystawił ją Państwu w sposób najgorszy z możliwych. Niestety to też świadczy o Państwa doborze pracowników i Państwa wyciąganiem konsekwencji skoro kurierzy wyśmiewają nawet złożenie skargi przez klienta.
- osoby pracujące na infolinii- wydaje się, że nie mają jednakowych standardów i właściwie przekazywanie sprzecznych informacji być może jest u Państwa właśnie tym standardem.
Jestem niezmiernie zniesmaczona i rozczarowana zaistniałą sytuacją. Uważam, że takie zachowania są kategorycznie niedopuszczalne, karygodne i działają na szkodę Państwa firmy. To co Państwo zrobią z tą informacją oczywiście jest Państwa decyzją. Mnie jako klientowi pozostaje jedynie omijać Państwa firmę i Państwa usługi i takie też informację przekazywać każdemu kto będzie chciał korzystać z Państwa usług.
-
~Marta / 2019-11-12 12:38
Już któryś raz z kolei dpd bardzo zawodzi. Kontakty z kurierami to tragedia. Ostatnio Kurier zaznaczył że był pod mieszkaniem 15.01, a pozniej 15.20 I odeslal do punktu pick up bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną. W punkcie pick up są 3 dni na odbiór, jednak punkt nie bierze pod uwage np święta 11.11 więc dostałam informacje ze czas na odbiór minął, co jednak okazało się nieprawdą. Wszystkiego dowiedziałam sie ze strony internetowej używając nr przesyłki. Jednak co w przypadku braku Internetu? Zero informacji. Zdecydowanie polecam korzystac z innych ofert kurierskich. ZaletyBrak -
-
~Jerry / 2019-11-11 17:13
Nie dość że kurierzy do ludzie bez mózgu to jeszcze chcac dowiedziec sie czegos na infolinii o cowgl Chodzi pierdolnietemu kurierowito zallacilem 20 zl bo jak sieokazuje infolinia jest platna ZaletyBrakWadyDebile -
~Artur / 2019-11-11 16:05
gówno jakich mało paczka rozwalona a o odszkodowaniu mozna zapomniec ZaletybrakWadywszystko -
~Zawiedziony kolejny raz / 2019-11-11 15:04
Fatalne podejście do klienta. Jeśli czegoś chcesz od dpd, to wiedz, że jesteś na końcu przewodu pokarmowego. Bardzo wartościowa przesyłka z usługą next day i pilną dyspozycją nadawcy bujała się od magazynu do magazynu przez 5 dni. Brak możliwości osobistego podjęcia przesyłki, infolinia wprowadza w błąd, każdy konsultant mówi co innego. Na przykład jeden zapewniał mnie, że mogę odebrać przesyłkę osobiście, pojechałem do centrum logistycznego i wielka Pani z pretensjami stwierdziła, że nie ma takiej możliwości. ZaletyBrak. To już kolejny raz, kiedy dpd jest po prostu fatalne w podejściu do klienta.WadyOni działają według swoich reguł. Klient się kompletnie nie liczy. -
~Adronina / 2019-11-09 22:45
Okropna obsługa paczka miała być na drugi dzień oczywiście jej nie było, kurier nie odbiera telefonu a jak odbebral to był opryskliwy i odkładał słuchawkę, infolinia beznadziejna niemiła, na kolejny dzień miała paczka być o 9 rano a była późnym popołudniem, kurier kłamie ze nikogo nie było a to firma i była otwarta, dalej zatrudniajcie Ukraińców nierobów, nie polecam nikomu !!!!!!! Fatalna firma zeto pozytywów zero ZaletyŻadnychWadySame wady najgorsze słowa cisną się na usta okropna obsługa i kłamie
strona 568 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 566
- 567
- 568
- 569
- 570
- nastepna »