strona 564 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 562
- 563
- 564
- 565
- 566
- nastepna »
-
~DOKTOR / 2019-11-22 15:47
W Szczecinku obsługa na 0. Kurier nie raczył po raz kolejny zostawić awiza ,pani w punkcie bardzo nie miła. -
-
~Agnieszka / 2019-11-22 14:23
Trzeci raz z kolei zdarzyła się następująca sytuacja. Zamówiłam paczkę, nie dostałam ŻADNEJ informacji o dniu planowanej dostawy. Nie dostałam smsa, że paczka przyjedzie, ani numeru do kuriera. Nikt też nie dzwonił. W połowie dnia dostałam jedynie informację, że moja paczka czeka w punkcie przy ul. Legionów 7a w Sosnowcu. Kurier nie podjął żadnej próby doręczenia paczki osobiście.
Zamawiam ciężkie rzeczy, więc oczywistym jest że chcę, by je DORĘCZONO DO RĄK WŁASNYCH.
Gdyby zadzwonił, powiedziałabym żeby zostawił paczkę u sąsiadów. Jednak kontaktu nie było...ZaletyBrak zalet.WadyBrak kontaktu ze strony kuriera. Sam postanawia zostawić paczkę w punkcie, bez próby dodzwonienia się do odbiorcy. -
~Ola / 2019-11-22 13:39
Zamówiłam opcję, w której przesyłka miała zostać dostarczona w jeden dzień. Paczka nie przyszła, na drugi dzień dzwonię do kuriera, który tłumaczy mi po ukraińsku że paczka dotrze dopiero wieczorem - kiedy ja potrzebowałam zawartości paczki na wcześniejszą godzinę, zresztą i tak był to dzień później niż ustalony dzień dostawy. Na szczęście przekonałam kuriera, by przyjechał do mnie wcześniej, jednak cały proces odbioru paczki był bardzo stresujący, a z kurierem ciężko było się dogadać, gdyż nie rozumiał co do niego mówiłam. Nie rozumiem dlaczego DPD zatrudnia do pracy z polskimi klientami osoby, które po polsku nie potrafią się porozumieć. Za to i za czas oczekiwania na przesyłkę stawiam jedną gwiazdkę. -
~Adam / 2019-11-22 12:40
To jest jakaś kpina czekam na przesyłkę kilka dni na stronie jest status ze błędny adres doręczenia i na deser jest napis ze zrezygnowałem telefoniczne z odbioru przesyłki banda pojebow DPD = dno do kwadratu ZaletyŻadnych zaletWadySame wady czat z konsultantem nieistnieje tylko jakiś śmieszny bot -
~Joja / 2019-11-22 12:37
To jakaś masakra. Firma przyszła SMS z kontaktem do kuriera,niestety nie ma takiego numeru i nie można się dodzwonić. Jest też super opcja zmiany terminu dostawy, która o ironio,nie działa. Zmieniłam termin klikając jak kazali, bo wiedziałam, że nie będzie mnie w domu. Niestety kurier i tak przyjechał w terminie wcześniejszym. Kontaktując się na czacie z konsultantem tego dnia kazał złożyć reklamację. Paczka wróciła do nadawcy. Powiedziano mi ,że kurier nie ma obowiązku dzwonić, ok. To niech podadzą numer prawidłowy, to sama zadzwonię, sąsiadka mogła odebrać.... Nie zmieniajcie terminu dostawy paczki SMS DPD ,bo to niestety nie działa!!!! WadyBrak kontaktu z kurierem. Trzeba samemu śledzić przesyłkę i oczarować pod drzwiami, bo nawet godzinę podają błędnie, miał być między 19-20 A był o 14,30 -
~Em / 2019-11-22 11:48
Agresywni kurierzy! Utrudniony kontakt z nimi. Pieniądze za przesyłkę (duże) wyrzucone w błoto, gdyż i tak ostatecznie muszę podjechać do punktu. Zaczęłam unikać zakupów w sklepach, które oferują wyłącznie przesyłkę przez DPD. Zaletyod dawna brak -
~Sonat / 2019-11-22 11:16
Dla mnie najgorsza firma kurierska. Nie dostarczają paczek pod adres tylko zostawiają w punktach odbioru. Kontakt w sprawie interwencji bardzo trudny i nieefektywny. Formy kontaktu z klientem - czat z konsultantem nie działa, a rozmowa telefoniczna urywana. Sprawy zostają niezałatwione.
Nigdy więcej DPD!Zaletynie widzęWadyCałkowite nieliczenie się z klientem. Lekceważenie przy próbach interwencji. -
~Haga / 2019-11-22 09:00
Kontakt z kurierem.... nie odbiera telefonu...."nie mam sekretarki!" to cytat. Zmiana terminu w necie jest zupełnie ignorwana, przesyłaka jest dostarczana we wszystkie dni tygodnia z wyjatkiem podanego na stronie... zarządzaj przesyłką. Brak osoby kompetentnej w udzieleniu informacji, masa przekierowań rozmowy i ZERO kompetencji. Przesyłki jeszcze nie otrzymałam i nie wiem kiedy i czy dostanę. Zaletyinna firma kurierska -
-
~Karina / 2019-11-22 07:31
Katastrofa. Jak ludzie jeszcze korzystają z tej firmy? Paczka dotarła po 8 dniach. 3x kurier nie wziął paczki. Porozwalana. Kurier rzucił paczka pod drzwi i poszedł zamiast dać do rąk jak psu. OMIJAJCIE szerokim łukiem patrzeć jak upadnie firma!!!! ZaletyNie maWadyWszytsko -
~E0000 / 2019-11-22 07:09
Nie wiem po co ta firma zatrudnia kurierów skoro i tak nie dostarczają paczek i trzeba osobiście odebrać w firmie. -
~Mariusz / 2019-11-21 23:04
Witam
W dniu 20-11-2019r kurier który obsługuje moja firmę nie odebrał paczek, zlecenie odbioru jest stałe. dzwoniąc na biuro obsługi klienta kurier został sprawdzony po GPSie i okazało się ze był pod siedziba i zrealizował zlecenie... protokół odbioru i paczki który powinien dostać nadal mam u siebie. Kurier twierdził ze się nie dostał - ok przyjmuje takie wytłumaczenie, chodź bylem w domu i nie słyszałem aby dzwonił na dzwonek. Następnego dnia zadzwoniłem do mojego opiekuna z DPD z prośba o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Pani koordynatorka zapewniła mnie ze wszystko zostało wyjaśnione i kurier dziś odbierze wszystkie przesyłki. Żona chcąc się upewnić czy kurier na pewno się pojawi zadzwoniła w celu potwierdzenia odbioru zaległych i bieżących zamówień, usłyszała ze będzie ale paczki maja byc zniesione do piwnicy bo "on" nie będzie dźwigać bo jest zmęczony i nie zmieści wszystkiego i prosi o kontakt do swojego szefa Pana Michała aby podjechał swoim autem i odebrał resztę paczek. Pan Michał po odebraniu telefonu od zony zapytał ile jest paczek i na ile razy będzie musiał wychodzić na górę... Żona powiedziała ze 3 razy na co Pan Michał odpowiedział cytuje : "Bez jaj nie będę chodzić tyle razy". Przed godzina 17 pojawił się pracownik Pana Michała po odbiór paczek. Wszedł na górę zabrał 21 folio paków i zniknął... reszta paczek została wraz z paczkami z poprzedniego dnia. Przez około 40 min próbowałem dodzwonić się do kuriera lecz telefon był zajęty lub odrzucał połączenia. Zadzwoniłem na infolinie, osoba która mnie obsługiwała dodzwoniła się do kuriera który stwierdził ze nie będzie nosić paczek bo są niestandardowe i nie zgodne z umowa. Dodam ze od kilku lat wysyłam takie same paczki z godne z umowa którą mam zawarta z firma DPD, każda paczka spełnia wymiary i wagę która jest w umowie. Straciłem kilku klientów przez nie kompetentne osoby które nie umieją wywiązać się z umowy ! Musiałem zawozić paczki osobiście a według zawartej umowy ma odbierać je kurier ! Jeżeli sytuacja się powtórzy zmienię firmę kurierska na taka z która współpraca będzie się układać znacząco lepiejZaletybrakWadynie polecam -
~Inka / 2019-11-21 19:39
Katastrofa. Kurier nie przyjechał ani za pierwszym razem ani za drugim. Podał jakoby nikt nie odbierał przesyłek za każdym razem. Co jest absurdem bo na miejscu mieszka osoba która jest zatrudniona w naszej firmie. Paczka wróciła do nadawcy a moja firma straciła zlecenie. Od 4 dni czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Przyszła za to inna paczka a kurier rzucił ja nie czekając chciał wyjść. Była uszkodzona i brakowało zawartości. Z daleka.ZaletyBrakWadyNierzetelny kurier -
~Paulina / 2019-11-21 19:07
Nigdy więcej dpd to jest porażka paczka szła 8 dni a miała od 3 do 5 przyszła uszkodzona rozerwana.. Opisać ich tylko w gazecie. Firma beznadziejna obsługa arogancka. Nie ma z kim rozmawiać -
~Lolo / 2019-11-21 19:02
SMS-em informują o pierwszej próbie dostarczenia przesyłki i numerze telefonu do kuriera. Jestem cały czas w domu i kurier się nie pojawia. Następnego dnia dostaję takiego samego SMS-sa, po południu dzwonię pod wskazany nr - kurier nie odbiera. Sytuacja powtarza się tak jeszcze dwa razy.
W końcu dostaję SMS-a od operatora komórkowego, że umowa została zwrócona i usługa zostaje anulowana. Kurier ani razu nie dzwonił do drzwi, ani nawet nie zadzwonił na podany mu przez operatora nr telefonu. Kurierzy w tej firmie tylko udają, że dostarczają przesyłki i a firma tylko czesz nadawców za te usługi.
Próbowałem reklamować tą dostawę na infolinii DPD i inteligentny konsultant niejaki Marcin Rabikowski odesłał mnie z pretensjami do operatora komórkowego. Na prośbę o połączenie mnie z kierownikiem oświadczył, że to niemożliwe. Nie umożliwił mi nawet złożenie reklamacji.WadyCałkowicie ignorują klientów. Nie polecam. A operatorowi komórkowemu radzę zmienić kuriera. -
~alsoo / 2019-11-21 15:30
Kurier zwrócił paczkę nawet nie zadzwonił i nie zostawił avizo, po tym jak się skontaktowałem telefonicznie oburzonym głosem twierdził że dzwonił i że nie będzie jeździł po domach drugi raz. Paczka wróciła do nadawcy. Nie polecam unikajcie szerokim łukiem -
~Ewa / 2019-11-21 12:58
Nie jestem zadowolona z usług firmy dpd. Na infolini jakaś niekompetentna osoba w żaden sposób nie potrafiła mi pomóc w dodatku miała skontaktować się z kurierem, który rzekomo dostarczył paczkę i poinformować mnie gdzie rzeczywiście znajduje się przesyłka
Niestey nie doczekalam się
Przesyłka została doręczona dopiero w momencie, kiedy poinformowałam kuriera, że mam monitoring w sklepie i co nie było, więc przesyłka nie została mi doręczonaZaletyBrakWady-niekompetentna obsługa
- opryslliwy kurier
- zostawienie paczki pod innym adresem -
-
~Jakub / 2019-11-21 11:52
Nie informują o próbie doręczenia przesyłki wcale, nikt nie dzwoni do drzwi i zostawiają pod drzwiami. Jak zamawiam drogi sprzęt to nie chce się stresować że ktoś mi to ukradnie, któryś raz to samo -
~ROZCZAROWANA!!! / 2019-11-21 10:47
NIE POLECAM, NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA, PACZKI SĄ RZUCANE TRAFIAJĄ USZKODZONE A DZIAŁ REKLAMACJI POŻAL SIĘ BOŻE. WIELE DO ŻYCZENIA-KLIENTA TRAKTUJĄ JAK ZŁO KONIECZNE......... ZaletyBRAKWadyNIE POTRAFIĄ WZIĄĆ SWOJEJ WINY NA KLATĘ...... -
~Joanna / 2019-11-21 09:51
Sklepy nie podpisujcie z dpd umowy na wyłączność. Ja chcę mieć wybór !!! Wybiorę każdy inny, tylko nie dpd. Zaletynie maWadyNajgorsza firma kurierska,niemiła obsługa,nawet arogancka. Adres dostawy to nie zawsze adres zamieszkania. Ludzie pracują !!!!!!!!!!!!!!!!!! U mnie dostarczają tylko do 15.00. Kurier po zadzwonieniu do niego nie chce przyjechać do pracy, równie do domu po 15.00. Skora tak jest to dlaczego nie ma możliwości podania drugiego adresu do wyboru? jak to jest w innych firmach. W innych firmach również kurier dzwoni i pyta gdzie dostarczyć, bo wiedzą, że ludzie pracują i są elastyczni. Jak tylko mam wybór to nigdy nie zamawiam kuriera z dpd. Dziwię się, że sklepy podpisują umowy z tak nieprofesjonalna firmą.Klient często nie ma żadnego wyboru--dlaczego? Ja właśnie nie miałam i teraz zgrzytam zębami. Aż trudno uwierzyć, że coś takiego funkcjonuje na rynku. -
~ewa / 2019-11-21 09:19
NIE ODEBRANA PRZESYŁKA W PUNKCIE PICK UP OD 12 LISTOPADA DO 21 LISTOPADA, INFOLINIA NIE JEST W STANIE POMÓC, DODZWONIĆ SIE DO PUNKTU, DO KURIERA, NIE POLECAM WSPÓŁPRACY. DODAM TEZ ŻE DPD NIE INTERESUJE PODPISANIE UMOWY Z KLIENTEM, KTÓRY NADAJE 20 PACZEK MIESIĘCZNIE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyŻADNYCH ZALETWadyLUDZIE NA INFOLINII NIE POTRAFIĄ POMÓC, PRZEŁĄCZAJĄ DO KOLEJNYCH POMIMO PRAWIDŁOWEJ WERYFIKACJI PRZED POŁACZENIEM
strona 564 z 628
- « poprzednia
- 1 ...
- 562
- 563
- 564
- 565
- 566
- nastepna »